Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Lisil oh balen zeg dat je nu zo n gedoe hebt :( hopelijk komen jullie eruit..
    Er is wel iemand die jullie daarin bijstaat qua rechten en plichten qua financien ?

Knuffel voor jou!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ja de scheidingsschakelaar die helpt ons en hij weet heel veel

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    sterkte lisil, hopelijk kunnen jullie dr uitkomen!

vandaag 40 wk zwanger en nog rustig!! pfff hoop zo dat ik bevallen ben voor de warmte van volg wk maar ja, we zullen zien.. hierbij nog 2 foto's voor degene die gn fb hebben :) hopelijk de allerlaatste gemaakte foto's hahaha.

Bijgevoegde bestanden:

• 39.61.jpg
      39.61.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,8 KB
      Weergaven:
      2
    • 39.6.jpg
      39.6.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      3
  4. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Raad eens wat ik heb gegeten?
    Dit is trouwens een memorabel berichtje: nummer 1000!

Bijgevoegde bestanden:

5. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Mooi buik Seanli! Ik ben trouwens wel erg blij met het mooie weer dat ze voor volgende week beloofd hebben: we gaan een weekje naar Landal Stroombroek en dat is wel veel leuker met mooi weer...
    Ik hoop voor jou dat je met de warmte met je kleine in je armen zit in plaats van in je buik!

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    CHOCOLAAAAAAAA! Heel herkenbaar :) boterhammetje met pasta :)

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mooie buik seanli en ik hoop ook voor je dat je de warmte voor bent

nijnja hihi leuk zo'n toet

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha lekker gesnoept :D

(enne ok...*beetje schaam*.... berichtje 12.748, hahaha)

9. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    wow jedalin!! ik heb ook maar 1221 berichtjes hahaha

alvast fijne vakantie gewenst nijnja!! daar kom ik waarschijnlijk en hopelijk volg wk niet meer aan toe ;) maar je hebt idd heerlijk weer zeg!!! genieten dus!!

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    4730 hahaha

Leuke foto bijna, heel herkenbaar ook :)

Seanli nogmaals mooie foto's!jij vroeg over de sportschool, ik ben begonnen toen Daan 6wk was, en breng m idd daar naar de crĆØche, gaat prima.nu t vakantie is gaat Neomi ook mee, maar anders doe ik t op de ochtenden dat zij op de Psz zit.!ik ben met 40.1 bevallen en had daarvoor nergens last van dus t kan maar zo :)

Hier alles goed, kinderen zitten beide lekker in hun vel dus das heerlijk.morgen gaat Jeff een tattoo zetten, ik ga mee, alleen duurd 3 uur ofzo dus hoop niet dat ik me verveel haha, maar beetje door de boeken bladeren, en kijken voor mezelf :)
    Als t goed is is maandag eindelijk de dag dat we meer horen over mijn vader, wordt ook wel tijd pffff.

Xxx

12. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ano: 4730. Dat zie je rechtsboven, in het balkje waar ook je naam staat.
    Ik weet het, 1000 is niet zo heel veel, maar het viel me op, en ik vond het wel grappig! Ben nu een vip, haha!

13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ano: haha, je had je eigen aantal berichtjes al gevonden! Wat voor een tattoo gaat Jeff zetten? Iets met de kinderen?

14. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
  15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    fijn dat ze lekker in hun vel zitten scheelt idd een hele hoop.

ow een tattoo spannend wat gaat hij laten zetten??? de namen van de kids?

en maandag pas nieuws voor je vader hopelijk is dat dan een beetje gunstig

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hoi allemaal,

@ Nijnja, oohhh die Toon en woww, wat blond jah!! Ik dacht dat Stan al blond was, maar dat valt nu helemaal in het niet, hihi!!
    Hij praat indd al super goed zeg!! Wauw!
    Zo'n broodje wil ik ook wel hoor!! :D

@ Lisil, vervelend dat er nu stribbelingen ontstaan over de financien, en elke keer lijkt het van Steefs kant te komen? Of lijkt het zo?
    (ik bedoel de stribbelingen, of de hoe zeg ik het, de discussies die er zijn) Was dat eerder ook altijd al zo?) Lijkt me geen makkelijk heerschap (meer) zeg....

@ Gwen, het is ook indd toch wel heel vreemd dat Jaƫlian niet doorslaapt heh... Maar als hij gewoon kletst en niet huilt, vind je dat een groot probleem, ik snap natuurlijk dat hij zijn slaap nodig is... Maar in principe kan je daar heel weinig aan doen... Toch?
    Weet je, Stan slaapt ook pas DOOR sinds hij 2 jaar is! Ik moest er ook elke nacht 3 tot 4 x uit... Tot ik hem 2 foppies gaf in bed. Die ene doet ie helemaal nix mee. Ligt gewoon naast hem, op een vast plekje, als ie hem maar ziet is het al goed....
    En ik heb EINDELIJK mijn nachtrust... *meestal dan;)*
    Wat er nouw de oorzaak van is geweest al die tijd? Dit was een pure gok.... Want hij huilde ook wel es moord en vuur terwijl hij zijn foppie gewoon in had... Het was net of hij de zekerheid wilde dat mama er was? Ik hoefde soms alleen maar te zeggen; mama is er wel, ga maar lekker slapen, en dan was het al goed... (heel vaak ook nie, haha, dan kon ik weer een half uur bezig met die 5/10 minuten regel) Maar er achter komen doe ik toch nooit wat het al die 2 jaar is geweest.... Maar ik weet hoe zwaar het is, vooral omdat jij het elk half uur zowat heb in de nacht... Vreselijk is dat... :(
    Super fijn dat die heupfoto in ieder geval goed is!
    Ow en die flixotide heh, als het nog steeds nie werkt, ik zeg, HA of KA indd bellen... Tijd voor wat anders hoor.. Want misschien heeft ie daar indd last van... Als jij het benauwd hebt, slaap je toch ook nie lekker (althans ik niet)

@ Jedalin, die keuken is gaaffff!! Ik zou indd ook eerst even afwachten wat de jongens er van vinden hoor, voor je de kwast er aan waagt!! Roze = stoerrr!! :D:D
    Hihi, jammer van die transactie, toch nog er afgehaald! Hihi... Too bad!!

@ Boomie, meid, ik begreep dat die (vroege) test negatief was, maar dan kan het toch nog?? Dus ik duim hoor!!!! SPANNEND!!
    Ow jah, kunnen we een foto krijgen van Fenna MET JOU??? Lijkt me zo leuk om JOU ook weer es te zien?? Of is dat too much to ask?

@ Kleintje en Seanli, pff, dus jullie "lopen nog steeds" Ik vind het wel spannend worden, vond ik al, maar nu kan het toch echt niet langer meer duren als 2 weekjes toch? Als ik het goed heb begrepen? Ben jij al uitgerekend, Kleintje?

@ Ano, nouw, kan me voorstellen dat je toch echt wel blij bent als het maandag is, ze lijken het te blijven uitstellen, wat onderzoeken ze dan steeds? Elke keer iets anders? Of veranderd alles steeds zo snel weer?
    Wat fijn dat de kids in zo'n heerlijke "flow" zitten!! Van genieten hoor! Hihi.. Hier is het niet altijd zo... hihi

@ hier, ik heb het er uit moeten rammen met bij mijn moeder, ze zei namelijk dat er veel zijn die vinden dat ik Stan niet goed aanpak.... (dat ik veelste soft ben) Nu weet ik dat ook van mij zelf, maar ik wil dan natuurlijk ook weten WIE er achter mijn rug om zit te lullen en het mij niet face to face zegt...
    UITERAARD weer mijn tantes... Maar ze hebben zelf GEEN kids hoor...
    Kijk, ik ben inderdaad niet consequent genoeg, weet dat ook van mijzelf, baal er ook van, en vind het ook heel erg moeilijk. Heb het daar ook over met mijn wijkverpleegkundige en ben er mee aan het werk.. Maar ik baal er zo van dat anderen er zo klakkeloos over oordelen, en al HELEMAAL als ze zelf niet eens kinderen hebben, OEEHH wat een ergernis!! BAHH!!!
    Vinden jullie dat ook nie belachelijk!?
    Of overdrijf ik?

Nouw verder heb ik nie zoveel nieuws....

Groetjess aan iedereen en hoop dat ik niemand ben vergeten??

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Bericht 4679... Hmmm het voelt als veeeel meer!! :D:D

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oooh wat schattig filmpje van Toon wat herken ik Seph er in! Seph is ook zo'n goede prater. Toon laat niet zijn optimale kunsten zien denk ik...(dat was ook niet je doel natuurlijk) ik denk dat hij nog beter kan praten maar dat hij ook is afgeleid, dat denk ik te zien aan hoe hij over de bank beweegt enz... Tja ik denk dus dat ze in dit gevaal veel op elkaar lijken... zelfde woordgebruik enz kan het niet goed uitleggen... Zal Seph eens een keer filmen...

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha filmpje ga ik thuis even kijken :) Ben benieuwd :)
    Lukt niet hier op het werk.

Tis SAAI...en uitgestroven hier. Dus ik ga gewoon lekker zo naar huis haha. receptioniste zit er alleen nog omdat ik hier zit en ik zit alleen maar te internetten laatste half uur want ik zoek hetn iks meer!! hihi

Dusss...daag werk!! hihi

Deel Deze Pagina