@ Nijnja; Superfilmpje van Toon! Prachtig mannetje om te zien en te horen. @ Ano; Fijn dat jullie aanstaande maandag eindelijk meer duidelijkheid krijgen over je vader. Hopelijk brengen de artsen goed nieuws! @ Lisil; Vervelend dat jullie onenigheid hebben over de financien. Hopelijk kan de bemiddelaar jullie goed advies geven. Hoe gaat het met Lisanne? Is ze laatste dagen nog steeds zo opstandig? @ Jedalin; Groot gelijk dat je zo lekker naar huis gaat. Als het werk af is dan is het werk af. @ Kussie; Heel naar dat mensen achter je rug om kletsen. Ze kunnen je er dan beter direct op aan spreken en proberen om je te helpen. Niet teveel van aantrekken hoor! @ Gwen; Fijn dat de heupecho goed was. Heb je de HA nog gesproken over de medicatie? Hoe gaat het met Joenna? Gaat het naar bed toegaan al iets beter? @ Seanli/ Kleintje; Succes met de laatste lootjes! Ik hoop snel babynieuws te mogen lezen. @ Zazz; Hoe is het bij jullie? @ PenF; Wat zei de tandarts over Florine? Krijgt ze zo'n beugeltje? @ Hier; Sorry, voor de korte reactie maar mijn ouders kunnen ieder moment op de stoep staan. Jasmijn heeft daar drie nachtjes gelogeerd. De afgelopen dagen was ik dus alleen met Morris thuis. Wat een rust, maar één kind waar je op moet letten en drie dagen geen ruzie. Heerlijk! Maar ik ben nu toch wel blij dat ze weer thuis komt, heb haar ook wel erg gemist. Tot later!
Kussie: Ik zal er niet zo zwaar aan tillen hoor! Van buitenaf is makkelijk oordelen en dat zullen mensen altijd blijven doen. Zolang jij als je in je hard kijkt het idee hebt dat je er alles aan doet om het beste voor Stan te doen dan is het goed. En ik weet zeker dat je dat wel over jezelf kan zeggen. Laat de rest van de mensen lullen dan! Gwenolyn: Pfff meis wat vermoeiend dat niet doorslapen! Zag wel dat je een goede nacht had gehad afgelopen nacht. Hopelijk volgen er snel veel meer! Ano: eindelijk maandag nieuws! Hopelijk ook goed nieuws, spannend, alvast heel veel succes! Lisil: Jeetje wat balen dat jullie nu zoveel gezeur hebben over financiën, hopelijk komen jullie er met wat hulp toch uit! Nijnja: Wat praat Toon goed! Hier praat Pepijn ook al best goed, maar Florine vreselijk slordig.. Superb: Geniet maar weer van de thuiskomst van Jasmijn, wel fijn dat je zo van de dagen hebt kunnen genieten nu je maar 1 kindje had. Relaxt is dat dan he. Dat heb ik hier al na een uur met slechts 1 kind. haha Lisetje: mooie foto's van je buikkie! succes met de bevalling hopelijk is hij er snel! Kleintje: Spannend dus of het nu wel of geen ks gaat worden. Nou ja wat het ook wordt ik hoop dat het goed en voorspoedig zal gaan en hopelijk snel een beetje ! Meeting: Als ik kom neem ik ws ook Don mee hoor. Dat vind ik wel zo makkelijk. En dan heeft Bart gelijk iemand om mee te kletsen die kennen elkaar natuurlijk al goed. Hier: Sorry verwaarloos jullie zo vreselijk maar met een man die bijna 70 uur per week werkt heb ik ondanks dat ik vakantie heb, heb ik het gewoon druk. Florine haar beugeltje gaat door, dit gaat alleen weer niet via de tandarts maar wordt gekocht door de logopediste. Laat die nu net 4 of 5 weken met vakantie zijn! Baal wel een beetje, maar ik zal geduld hebben
Marye toch...juffrouw Marye. In je hard? Hihi...dat ben ik niet van je gewend. Nijnja, filmpje ga ik zo kijken...zitten midden in een film! Daarom hou ik het hier ook bij haha anders mis ik alles.. Zojuist een konijntje gekocht trouwens! Hadden afgesproken dat na onze vakantie te doen en nu kwamen we bij de Lidl in de aanbieding een 2 verdiepingen konijnenhok tegen. Ideaal dus hup gelijk konijntje uitgezocht bij tuincentrum. Suuuuuperlief. Zie foto op fb, kan ik niet plaatsen met ipad
Jeff laat idd iets van de kinderen zetten, hij is super zenuwachtig haha.hij heeft er al 2 maar dat zijn 2 kleintjes, deze wordt ehmm best wel groot, hij komt in zijn zij, en dan de sterrenbeelden van de kinderen in tekens, en daar komt dan een lint doorheen met de namen...ben benieuwd. Ik wil er ook graag 1. Een wat grotere, vind in de zij ook erg mooi maar daar heb ik gewoon t figuur niet voor denk dat ik het op mijn voet tot halverwege mijn onderbeen wil. En dan wat sierlijke lijnen met sterretjes, 3 voor de miskramen, en voor Daan en Neomi 1 en dan de letters van hun naam of de namen.... Mijn vader: ja ze hebben nu met het operatieteam overlegt, omdat bij copd heeft is de operatie best wel riskant.we vermoeden dat ze nu de keus aan hem zelf gaan laten, wel of niet opereren.... Johannal geweldig dat filmpje, super leuk!! Jedalin ahhh lief konijntje hoor, zijn d en j vast heel blij mee!!
@ ano: ze zullen wel een advies geven, of zij wel of niet zouden opereren..en dan idd de keuze aan hem zelf laten. Mgoed, hopelijk dan wel een positief advies. @ Marye; Hihi Ik zie bij jou nooooit spelfouten, dus daarom moest ik er even om lachen! Maar ik begrijp ondertussen waarom je behoorlijk afgeleid bent...
Ik leef nog hoor !!! Maar pff niet zo veel puf om elke keer te reageren... Voel me nog niet elke dag even lekker, zit weer aan die pilletjes voor de misselijkheid. Had ik afgebouwd maar toch weer begonnen eraan. En ben nog vaak erg moe, hopelijk snel bij die 20 weken zodat ik me weer fit voel . Even snel wat reageren...... Doorslapen; oow weten jullie nog met Taleah? Pff duurde ook zolang voor ze doorsliep. Maar dat had toen een andere reden, omdat ze in haar ontwikkeling zo rete snel was, die moest alles in de nacht verwerken. Nu nog steeds elke dag zoooo vroeg wakker. Hopelijk krijgen we straks een luie baby! Filmpje Toon; Lekker ventje!!! Leuk .... Keuken Daan&Jesse; oeh die ziet er mooi uit. Daar zal Taleah jaloers op zijn, zie dr al afwasjen hihi.. Leuk een konijn! Logeren Jasmijn; oeh 3 dagen zonder je meisje. Was zeker een happy weerzien! consequent (schrijf je dat zo); ow wij hebben daar soms ook zoveel moeite mee. Als ik of Marc dan toegeeft baal ik ook zo. Maar heb vaak zo geen zin in gezeur of een hele scene. Haha, erg he... Tattoo Jeff; waaah gaaf! Ik hou er van ! Foto natuurlijk!!!! Ik wil ook, nog even geduld. En nog even sparen. En nog even moed verzamelen voor de pijn! Heb nog zoooo veel ideetjes. Jouw idee is ook super gaaf Ano. Uitgerekende mama's; het is vandaag verdacht stil bij alletwee. Vooral op fb hihi... Spannend!!!! We wachten met spanning op de 2 mannetjes. Meeting; wij hebben dan zoiezo vakantie. Maar kijk dan wel even of we komen. Neem Marc dan ook gewoon mee! Klussen Boomie; hoop zo dat het stiekem toch nog gewoon raak is. Willen jullie anders binnenkort afspraak gaan maken bij ha of toch nog even afwachten... Taleah; alles goed! Kletst de oren van je hoofd en moet soms zo lachen om ons gekke meisje. Gister ook, papa snor, leah niet, leah snot... Wuhahaha! En dan heel serieus!! Ze is super bang vd wolf vd Efteling, soms wel heel zielig! Ze heeft een kaptafel gekregen en maakt iedereen mooi! Fijne avond allemaal!!!!!
KUSSIE!!!! Kom eens even als de gesmeerde bliksem vertellen of die bloemen zijn van wij ik denk dat ze zijn!?!?!?!?!?!?
Ik heb ze van Zwanger en kids. Tot nu toe hebben de zwangerschapstesten altijd gelijk gehad, ik werd inderdaad ongesteld Maar hiervoor de kruidvat testen, die werkte ook goed, 1 dan voor NOD gaf tie een lichte streep toen.
@Jedalin; haha, jammer dat ze het geld hebben afgeschreven! Maar was te verwachten... @Seanli; nee, dat is niet het bericht wat je graag wil horen van de vlk! Wel knap ja, naar de Beekse Bergen? Pffff.. ik vind het zonder zwanger te zijn al een hele opgave haha. Prachtige buik hoor. Jeetje, 10,5 kilo? Das weinig! Chapeau @Kleintje, nu weer misschien geen KS? Nou, lekker zeg, al die onwetendheid. Hopelijk is er al iets weer aan het rommelen bij je! @Nijnja; wat een mooie quote van Toon haha, super zeg! Wat lekker dat jullie er even uit zijn geweest. Geniet van jullie week, lekker hoor, inderdaad superweer! Lucky you. @Jedalin; mmm ik heb geen boekje meer gehad! Jammer, vond die bonnen ook altijd wel handig. @Kussie; haha met mij erop? haha, ik zet mezelf niet graag op de foto. God wat irritant dat dat over je gezegd wordt. En ook vervelend dat je moeder het tegen je zegt. Ze kan zoiets beter voor zich houden vind ik. Daar wordt jij alleen maar onzeker van en helpt totaal niet. Trek je er echt niet aan, zij moeten echt ervan denken wat ze willen, maar jij bent degenen die zelf beslist wat voor een moeder je bent. Lekker makkelijk, ouwehoeren over een alleenstaande mama. Nee, hoor, tis wel goed zo met ze. @Superb; apart is dat he, als je er twee hebt, dat dan 1 kind alsrust ervaren wordt. Als je er een hebt, is geen kind rust @PenF; nou, das behoorlijk zwaar ja, met twee kinders in deze fase. Waarom werkt hij zoveel dan? @Ano; jeetje zelf beslissen? Mmm dat maakt het er niet makkelijk er op natuurlijk. Wat denk jij? @Zazz; nee nu ook weer niet nee... balen he! Ik vind het zo irritant dat ik wél zwanger was, maar dus een MK kreeg. En zijn we weer een halfjaar verder. Intussen weer 13 maanden bezig. Ik heb het al eens genoemd bij Manlief, de HA, maar die wil er niet aan. Hij gelooft niet dat er iets aan de hand is, aangezien we Fenna hebben en een MK gehad hebben. Maar ja, de MK was ook niet voor niets, dat was waarshcijnijk een chromosale fout. Nou ja, we gaan wel gewoon verder. Ben pas dertig. En ee oudere zus is ook leuk! Sterkte met je misselijkheid, duurt wel lang zeg!!! Moet zeker een keer over gaan , hang on there @Johannal; Huh? bloemen
Nou dat was een heel verhaal met Fenna op0 schoot. Ik moet echt stoppen, ze wordt ongeduldig. Hier alles prima, zometeen naar de kinderboerderij met vrienden. Tis mooi weer, eindelijk. Geniet ervan ladies. Oja, de foto; maar zonder mij hoor
Hoi meiden, Ben helemaal niet op de hoogte meer! Kleintje en seanli succes met de toekomstige bevalling. Marye ooo florine een beugeltje spannend! Nijnja leukkk een toon quote
ja idd dat is ook zo dat t van zijn kant af kom. pff. naja komende week horen we de hoogte van de alimentatie en jeetje dat mensen oordelen dat weet ik maar zeg het dan recht in to the face ja toch en niet zo scheinheilig achter je rug om pff daar wordt je zo niet geod van en idd als ze zelf geen kinderen hebben . en je doet het heel goed hoor meid je doet t ook nog eens alleen
wow wat een mooie meid zeg en ook al zo'n lange volle bos met haar. hier heeft ze wel lang haar maar nog niet zo mooi vol en lang hihi
penf nog een paar weken wachten das wel balen maar idd geduld hebben maar waarom via de logopediste dan. hopelijk kan don binnenkort niet zoveel uren draaien das wel erg veel hoor. ano suc-6 met t wachten voor het advies van de artsen en ik ga echt duimen dat er nog een kans is voor je vader die suc-6 vol kan zijn en niet zo riskant.
penf nog een paar weken wachten das wel balen maar idd geduld hebben maar waarom via de logopediste dan. hopelijk kan don binnenkort niet zoveel uren draaien das wel erg veel hoor. ano suc-6 met t wachten voor het advies van de artsen en ik ga echt duimen dat er nog een kans is voor je vader die suc-6 vol kan zijn en niet zo riskant. hier mn schoonouders waren hier vandaag en we gaan een advies gesprek aan vragen met t manneke van de ing of het haalbaar is dat hun ons appartement kopen ze willen dan in 1 klap de helft van de hyp aflossen van de winst van hun vorige huis maar omdat ze op leeftijd zijn willen ze goed geinformeerd zijn. t zou te mooi om waard te zijn hey ik hoop t zo dus morgen gaat ze bellen naar ons mannetje om te kijken op wat voor termijn ze kunnen komen voor het gesprek
@Lisil & Nijnja, thanks, ik zal het aan haar doorgeven @Lisil, dat zou inderdaad bijna te mooi om waar te zijn! Jeetje, wat zou dat super zijn.... Ik ken er weinig die dat zouden doen, wat top zeg! ik wacht met je mee. Duimen!!! @Hier; wat een rotnacht zeg. Fenna leek wel weer een baby van 3 maanden oud. Ik lag om 23 uur in bed en ineens hoor ik haar huilen. Snelde ik naar haar kamer, lag ze opeens op de grond! Vast en zeker uit haar bedje gevallen. Gelukkig moest ze niet meer huilen en ging ze gelijk weer liggen. 5 minuten later, weer huilen, keek ik weer, lag ze andersom in bed. Ik haar weer omgekeerd. Nou en toen, iedere 5 minuten weer janken. En als ik of manlief erheen ging, draaide ze zich weer om. Toen was ik het zat en heb haar bij ons in bed gelegd. Nou dat had ik beter niet kunnen doen. Pff.. Ik werd continue wakker van haar gedraai en om 6 uur wilde ze er al weer uit. Nu lekker werken