Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Wat balen dat Lisanne precies op haar verjaardag de waterpokken krijgt:(. Je doet er niks aan, maar het is wel flink balen:(
    Vind het wel goed van je dat je je visite ingelicht hebt!!
    Hopelijk heeft ze er niet te veel last van. Beterschap!!
    Leuk Bert & Ernie versiering:D

Hoe vonden ze op het KDV je traktatie?

Jeetje dat is balen dat de kraamvisite op het laatste moment niet doorging. Wel logisch natuurlijk!

@ Jedalin: Zo te lezen hebben jullie een super carnaval!! Lekker gewoon 2 dagen feesten zonder je ergens zorgen over te maken.
    Dropshot is inderdaad gitzwart. Net limo wat je naar binnen drinkt = HEERLIJK. Als je van fireballen houd is Hotshot ook erug lekker;)

Zo'n compliment is natuurlijk helemaal super om te krijgen!! Lekker in je zak stoppen:D:D:D

@ Boomie: Veel plezier bij de optocht!!!
    Fijn dat je computer het weer doet!! Gelukkig alleen een ander stekkertje.

@ Johannal: Fijn om te horen dat het rustig aan steeds beterder gaat. Neem goed je rust meid!! Tis niet niks wat er de afgelopen dagen is gebeurd, en je moet niet teveel je reserves aanspreken.

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hieperdepiep hoeraaaaa Robine en Lisanne al weer 2 jaar!!! Van harte!

3. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lisanne en Robine. Een fijne dag toegewenst!!!:D

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Hieper de piep Hoeraaaaa!!!!

Lisanne is 2 jaar!!!!

En ook Robine is 2 jaar!!!

Allebei een hele fijne dag!!

Dikke kus van Neomi en haar Mama!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Lisanne: Proficiat met je verjaardag lief meisje!! Hopelijk voel je je een beetje fit.
    Van Daan en van Jesse een heel dik zoentje!!!

@ Lara: Proficiat met je grote meid!!! :) Fijne dag vandaag!

@ kussie; hahah uiteraard uitgeslapen: Om 14.00u ons bed uitgerold :D hahaha

@ Marye: Fijne dag vandaag!! P&F helemaal opgeknapt? Veel plezier op hun feestje vandaag!!

@ Gwen: bah...fireballs!! Vreselijk. De blauwe zijn lekker haha, maar de rode niet bahhh

@ hier: Super avond weer gehad gisteren. Erg gezellig :) Half 3 thuis hihi. Kwart voor 12 eruit.
    Dadelijk kids ophalen. Helaas hebben ze sinds vanmorgen weer oorts (39.8 en 40) dus als ze niet fit genoeg zijn dan helaas geen optocht. Hebben wel pcm gehad en de buitenlucht is natuurlijk wel goed..Maar we zien wel hoe ze zijn.

6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hieperdepiep Hoera!!!

Lieve Lisanne, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!

We hopen dat je ondanks de waterpokken toch nog een gezellige dag hebt!

7. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ PenF; Veel plezier gewenst vandaag! Het wordt vast een heel gezellig feestje.

@ Vriendlief; Jullie ook een fijne dag gewenst en een leuk verjaardagsfeest!

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Lieve Lisanne, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!!! Ik hoop zo dat je geen last hebt van die vervelende waterpokken!! Ik wens je papa en mama ook een hele fijne dag!!!

Lieve Robine, meiske, jij ook van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! Wens jullie allemaal ook een hele fijne dag toe!!!

Pepijn, Florine en Jan, jullie wens ik vandaag een heel fijn verjaardagsfeest toe!!!!

Liefsss

9. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Johannal, pff, dit is toch wel even een tegenslag, wat zal het indd vermoeiend en emotioneel zijn allemaal!
    Ik hoop zo dat je gauw lekker weer naar huis mag nu met Selah!
    Fijn dat de wond wel okeej is! Dat is toch een geruststelling en een zorg minder...
    Dikke knuffel voor jou meiske!

@ Jedalin, hihi, heel goed meid, goed uitgeslapen!!!
    Had ik ook gedaan! ;)
    Ps. nog een vraag voor je in het privéforum dalijk!!
    Hoe is het nu met de jongens? Nog naar optocht gegaan? Heeft PCM geholpen?

@ Setti, hoe gaat het daar meis? Beetje over de teleurstelling heen?
    *knuffie*

@ Boomer, hoe bevalt de PC? Is het nu hij het goed doet een openbaring!? Hihi

@ Zazz, 61 kilo?? MY GOD! Dat woog ik toen ik 16 was!!! (voor ik aan de pil ging!)
    Wat zal jij ook een figuurtje hebben dan zeg!!
    Ik merk wel dat ik dus 1 van de zwaarsten ben hiero... :( En dan te bedenken dat ik al 6 kilo ben afgevallen!! :(

@ hier, vanacht voor de 3e nacht op rij een but-nacht gehad... pff, breekt me hier ook weer op... Snap nie hoe ik dit al die maanden elke keer vol hield, nadat we de afgelopen 2 weken hadden doorgeslapen...
    Dat gehoest is echt dramatisch.. Maar vanmorgen was de koorts weg en het hoesten ietsie minder... (na het opstaan)
    Dus ik hoop werkelijk dat we vanacht weer es fatsoenlijk slapen kunnen! Ben gebroken!!

Liefs

10. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; pff meis weet hoe je je moet voelen. Dit hadden wij vorige week. Was ook echt gebroken en dan had ik zelf nog een griepje erbij.
    Hopelijk is het weer snel voorbij en slapen jullie samen weer als roosjes! :) Knuff!!

Nou ben geen dun sprietje hoor hahaha.. Vraag maar aan Linda ;).
    Voel me soms ook echt wel eens dik met een dikke buik, dikke boven benen etc.
    De meeste bekende van ons zijn ook echt dun, dan ben ik echt 1 van de dikste zeg maar. Nou ja soms kan ik me daar ook druk om maken maar laat er niet de lekkere dingen voor staan.
    Pff dat lukt me echt niet... :);)

Vraagje; wie weet er een orgineel kraamkado?
    De buurvrouw is pas bevallen (waar we goed contact mee hebben) en mn beste vriendin staat op t punt om te bevallen.
    Wat is nou een leuk orgineel kado?
    Wil niet aankomen met kleding of een bon; nou ja al is een geld bon ook altijd fijn ;).
    Maar tsja wie weet iets hihi..

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Zazz heeft een goddelijk lichaam! :D:$
    Echt...CHICKIE! hahaha

hahahaa.

Dusss....hee dames, haha ik ga het hierbij houden want we hebben de laptop nodig om via de laptop the voice terug te kijken op tv hahaha.

Kids liggen met 39.5 op bed, arme mannetjes zijn behoorlijk ziek.
    Maar ze hebben een heel leuk weekend gehad. En wij ook haha :)

Aju!

12. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Wuhahahaha en bedankt hè.... :D
    Zeker nog aan het carnavallen gegaan vanmiddag, te veel shotjes op wuhahaha!!? Meej uw kletsproat.. :p
    Fijnfisjeniej...

Beterschap met de mannen!!

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanmiddag is Joënna door Jorgen zijn zus opgehaald om naar een carnavalsoptocht te kijken bij Jorgen zijn tante.

Vanavond werd ze weer terug gebracht, wij staan beiden buiten om nog even te vragen hoe het is gegaan, Joënna rent naar binnen en klapt zo de voordeur dicht *oeps*. Ik vergeten om de bovenste haak even uit te klappen, en Jorgen geen huissleutels in zijn zak.
    Gelukkig had Jorgen zijn zus wel toevallig onze huissleutel bij zich. Anders was het over de schutting klimmen geweest:D

@ Jedalin: Beterschap met je mannen!!
    Fijn dat je zulke lekkere dagen hebt gehad. Ben je weer even helemaal opgepept!!

@ Zazz: Lekker ochtendje gehad in de efteling?

@ Kussie: Meid, ik ben nog zwaarder als jouw (was ik ook al voor mijn zwangerschap).
    Mijn doel na mijn zwangerschap is ook om onder de 80 kilo te komen. Lijkt me echt geweldig!!!

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lisanne ze is goed verwend gister in eens liep t hele huis vol. dus nog best druk terwijl er veel hebben afgezegt.

ze heeft een kaptafel gekregen, stofzuiger, keukentje, puzzels, zo'n schoolbord met krijtjes whiteboard en nog zo'n rol papier erbij echt heel leuk, puzzels, dora rugzak, potloden en kleurboeken, sprookjes voorleesboek, nogmeer klei, van ons een loopfiets, geld, bart smit bon, soort van electro van hello kitty en voor de rest weet ik t niet meer.

we hadden dus veel gebak over en ik heb mee naar mn werk en steef ook ze is gewooon naar het kdv ze is er gelukkig niet ziek van ze is best vrolijk

ze heeft vannacht alleen niet geslapen en steef en ik dus ook niet. door alle indrukken heeft ze de hele nacht nachtmerries gehad zo sneu

als ik tijd heb zal ik vanaaf of morgen ff een foto showen. ik heb niet heel veel foto's want mn accu was leeg :( mn vader heeft wel veel foto's gemaakt dus moet ff wachten tot ik die heb.

johannal dikke knuffel meid ik hoop dat het snel weer beter gaat met selah. gelukkig is het wel goed met je wond.

vriendlief lieve jan gefeliciteerd met je verjaardag vandaag

traktatie kdv die vonden de kindjes helemaal geweldig en de ouders ook en de leidsters vonden t jammer dat ze t zelf niet kregen hihi

jedalin hoe ist met de boys? voelen ze zich al beter

gwen ooohhh das ff schrikken gelukkig had zij wel de sleutel bij zich.

carnaval ik heb een vriendin en de vriend van haar beste vriendin is doodgestoken in ijsselstein ggrrr echt erg ik ken ze niet persoonlijk maar hij laat 2 jonge kinderen en zn vriendin achter er is 1 dader gepakt en de ander nog niet.

echt ik hoop dat iemand hem eerst flink toetakeld voor hij gearresteerd word

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Jan van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Vriendlief: Hoe was de verjaardag van Jan?

@ Zazz: Eeeehhhhh, origineel kraamcadeau...........
    Zilveren spaarpot? Bestek met naam erin? Kraammand met voor iedere dag een cadeautje om uit te pakken? Geboortekaartje in een spiegel laten graveren?

@ Setti: Zo te lezen is Lisanne goed verwent, en hebben jullie een ontzettende leuke dag gehad!!
    Leuke foto!!

Mijn hemel:$, ondanks dat je ze niet persoonlijk kent is het toch even schrikken.

18. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Er is er één jarig, hoera, hoera!

Jan, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag. Hopelijk heb je gisteren een heel leuk feestje gehad.

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Jan van harte met je 2e verjaardag!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0