Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Ano; nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je toch nog een beetje een fijne dag hebt gehad ondanks alles. Wat ontzettend kl*te zeg dat je pa niet geopereerd wordt; dat slaat toch ineens heel veel hoop weg... Sterkte de komende tijd. Ik hoop toch nog dat die medicijnen inderdaad goed werk afleveren.

    @Kleintje; wat een mooi mannetje zeg!! Wouw, mooie foto ook!

    @Kussie; ik heb geen FB, maar het kan toch zijn dat niet iedereen nog jouw vraag gezien hebt? Ik zit ook niet iedere dag op ZP bijvoorbeeld, een vraag van jou zou ik ook niet direct zien dus....

    Gelukkig gaat het weer goed met zijn voetje!

    @Gwen; lekker strakjes bijtanken, heerlijk! Heb je wel verdient! En inderdaad een mooie draagdoek, of hoe jet het noemt. Wel heel duur zeg! Pff... nu moet je wel een derde nemen om het geld eruit te halen :p

    @SuperB; Succes met de 'opening' van jullie nieuwe huis. lekker opnieuw beginnen@! Maar wel druk natuurlijk. En dat in die hitte!

    @Lisil; 100 maar? Tsss dat is inderdaad erg weinig. Te weinig lijkt me!!!
    Hoe werkt dat? Moet het in overleg en als jullie er niet aan uitkomen via de rechter? Ik hoop dat hij meer gaat neerleggen en dat het niet zo ver hoeft te komen!
    Hoe is het met je kat? Is tie nu al gevonden? Ook al 2 dagen weg nu? Enige aanknopingspunten?

    @Seanli; 6 dagen alweer! Pfff... en dat in die hitte!! Hoe hou je het vol... tja, je moet wel natuurlijk. Maar slapen? Hoe lukt dat in godsnaam :)
     
  2. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @hier; pfff Het is zo ontieglijk heet hierboven, 5 hoog met een platdak. Bah. Smerig weer. Fenna dr kamer, het lijkt er wel 30 graden en ze slaapt vaak pas om 22 uur. En weer vroeg wakker. Ben blij als het weer kouder is. En ik ben ook snotverkouden en hoofdpijn. Blehhhh
     
  3. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lisil: Lekker wezen slemmen:D

    @ Kussie: Jeetje wat een schrik van Stan zijn voet:$. Gelukkig heeft hij er niks aan over gehouden. Vind de foto's op FB erg leuk van Stan in het zwembad.

    Ja, ik hoorde op het nieuws van 17.00. Was helemaal "flabbergasted". Hoe kun je, in vredes naam, je kind vergeten???? Je ziet hem/haar toch zitten op de achterbank?? Echt kan er nog steeds niet bij.
    Wat moet het kindje een vreselijk dood hebben gehad:(. Hopelijk was hij niet meer bij:(

    @ Seanli: Jammer nog geen baby nieuws. Het kan nu echt niet lang meer duren!!! Het einde is nu echt in zicht.

    @ Ano: Hoe was het gesprek met de artsen? Hebben ze nog duidelijkheid kunnen verschaffen?

    @ Boomie: Vind ik ook:p. Kom jij Jorgen overtuigen;):D
    Oohhhh, bah, onder een plat dak, hopelijk koelt het snel een beetje af bij jullie! Vind het bij ons op zolder al niet te harden. Je voelt de temperatuur gewoon dalen als je van zolder naar de eerste verdieping loopt (en daar is het al warm).

    Beterschap!!! Hopelijk ben je snel van je verkoudheid af!
     
  4. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    omdat er kinderen in het spel zijn is de partner alimentatie nog 12 jaar ookal zijn we maar een jaar getrouwd! pff. we zien beide af van partner alimentatie omdat we nagenoeg hetzelfde verdienen.

    maar komt een van ons werkloos dan zal de ander de ex moeten gaan onderhouden pff.

    ja dat is alles pff. we gaan woensdag overleggen met de scheidingsmakelaar.

    zo het was zeker warm ja en die kinders hihi t zweet liep er vanaf nou ik snap wel dat de dieren niet veel deden.
     
  5. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ik ga met lisanne 20 januari 2013 naar de theater voorstelling van het zandkasteel en 2 mei naar woezel en pip
     
  6. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zandkasteel is geboekt kost geen drol kaartje voor mij en lisanne samen 26 euro en woezel en pip hebben we maar niet gedaan en gaan we kijken voor k3
     
  7. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lisil: Nou dat is niet veel meid wat je krijgt:(
    Wil de omgangsregeling met Lisanne een beetje vlotten?

    Wouw leuk!!!!!! Vind het echt een leuk idee om naar zo'n voorstelling te gaan, en inderdaad geen geld.

    @ Hier: Jorgen is vanochtend vertrokken, en komt zondagavond pas weer terug.
    Lekker met de kinderen gedoucht, en die liggen nu in bed. Jaëlian ligt al lekker te slapen, en Joënna ligt de boel boven af te breken;)

    Morgen naar de hondenclub toe, even een bakkie doen, en dan door naar een verjaardag. Dochter van mijn vriendin word 1 jaar.
    Tussendoor ook nog ergens boodschappen doen.

    Maandag met Freggel naar de DA toe. Ze loopt nu al een maand of 3 regelmatig mank, en ik kan de vinger er niet op krijgen waarom ze nu mank.
    Er komt in haar bloedlijnen een bepaalde afwijking voor, en ik hoop niet dat zij die heeft:(, dan zijn we binnenkort nog een hond kwijt:(
     
  8. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Seanli, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daan!!
     
  9. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Seanli; Van harte gefeliciteerd met DAAN! Hopelijk is alles goed gegaan!

    @Gwen; heb je het van FB?
     
  10. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Hier; verdorie; vannacht zo'n pijn gehad en nu nog steeds trouwens, maar paracetamol verlicht wat. Volgens mij heb ik voorhoofdholteontsteking of kaakholteonsteking. Auw!!!
    Verschrikkelijk veel pijn in mijn linkerwang. Nog snotverkouden. Bah!

    En maandagavond mogen we met een ballonvaart mee! Keileuk, maar ik hoop wel dat ik beter ben!
     
  11. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Leuk een ballonvaart!! Veel plezier alvast.

    Ja, ze heeft het op FB gezet.

    Daan is een populaire naam bij de maart mama's:D

    Vanochtend even naar de hondenclub geweest, maar na een uurtje alweer weg gegaan. Joënna was om te schieten zo moe.
    In de auto in slaap gevallen, en thuis gewoon over kunnen leggen (rond 12.00). Om 14.30 heb ik haar maar uit bed gehaald daar we nog een kinderverjaardag hadden.

    Verjaardag was super gezellig (dochter van mijn vriendin is 1 jaar geworden).
    Daarna door naar mijn ouders. Lekker gegeten, en de kinderen liggen nu net op bed. Joënna met haar gebruikelijke theater, maar die is nu ook stil *klopt het meteen af*
     
  12. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Ja nog een Daan, leuk leuk, nogmaals gefeliciteerd!

    K3. Wij hebben al een paar keer gekeken, maar kunnen nooit ergens kaartjes vinden, Neomi is er ook helemaal gek van, kusjesdag, prinses, Billy billi enz hahahah
     
  13. seanli31

    seanli31 Fanatiek lid

    19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal :)

    De meeste weten het al maar hierbij nog ff officieel ;) 27 juli zijn wij de trotse ouders geworden van Daan. 51 cm en 3825 gr.

    Hierbij even kort hoe t gegaan is... mn zwangerschap is niet al te geweldig verlopen, veel klachten enz enz hoe verder ik kwam, hoe slechter t eigenlijk ging.. tot ong wk 30, toen voelde ik me goed... dit tot wk 36, toen kon ik nauwelijk meer uit de weg en zag t echt al niet meer zitten.. heb rond wk 37 bij de vk aangegeven dat ik wenste niet langer dan 41 wk door te dragen omdat het gewoon echt niet meer ging..

    maar ja, de weken gingen voorbij, ondanks mn goede dagen voelde ik me over te algemeen echt bagger.. ook in mn hoofd was t niet allemaal even leuk meer.. de laatste controle voor mn uitgerekende datum heb ik aangegeven dat ik t niet meer trok.. afgesproken dat ik de laatste 3 dagen zou wachten tot 20 juli.. indien ik dan nog niet bevallen was, kon ik 23 juli terecht in t ziekenhuis voor overleg e.d. 23 juli ben ik dus naar t ziekenhuis gegaan, alle controles waren goed.. aangezien ze ook inzagen dat t met mij eigenlijk nauwelijks meer ging, ben ik gestript, in de hoop iets op te wekken.. bij gn resultaat, zou ik afgelopen vrijdag ingeleid worden...

    en dus mocht ik me melden afgelopen vrijdag in t ziekenhuis, daar bleek ik al wel 2 cm ontsluiting te hebben en flinke harde buiken, vliezen zijn meteen gebroken en ik kreeg een infuus met weeenopwekkers.. dit was rond 09.00. Om 14.45 had ik pas 5 cm ontsluiting.. ik dacht van, nou dit gaat nog uren duren.. maar ineens was t of er een knop om ging... om 15.15 had ik 10 cm en mocht meteen persen.... dit was ik trouwens al wat eerder ah doen want ik hield t niet meer hahahaha. maar om 15.33 was ie er dus :D onze mooie man!!

    ik heb een kleine knip gehad...maar verder voel ik me goed hoor, t is wennen weer een kleine man dr bij maar t gaat prima!
     
  14. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Seanli, wat ontzettend fijn dat Daan er nu is, indd, je zwangerschap was niet echt om over naar huis te schrijven... Kan me voorstellen dat je gewoon blij bent dat het "klaar is" nu!!!! Ook via hier nu van harte gefeliciteerd meid met jullie mooie mannetje!! Want dat is hij, wauw! En wat zie jij er ook goed uit! Dat viel me vooral op die ene foto echt op! Wauw!
    Ennuh, wilde het op FB niet zetten, maar die man/vriend van jou heh, wat een spetter!! :D:D:D Meid, geniet ervan!!! Laat je lekker in de watten leggen, neem je rust!! (Echt doen) En een dikke knuf voor jou en je mannen!!

    @ Gwen, ik heb er gewoon mijn hoofd over gebroken dat Jorgen weg ging, op zo'n rare tijd... Ik snapte er nix van, tot je me appte dat hij dus een weekend weg is met een vriend... Ik snapte er dus echt nix van, maar toen ik eergister ofzo terug las hier, had ik geen tijd om te reageren, dus vandaar nu, alleen weet ik nu dus al het antwoord al... Red je het allemaal? Dus nu ben je de hele week alleen geweest en het weekend er ook nog bij? Meid, meid, meid, wat ben ik blij dat Jaëlian nu in ieder geval het doorslapen dan wat door lijkt te krijgen... Moet er zelf wel eerlijkheidshalve bij zeggen dat als ik Jorgen was ik het niet in mijn hoofd had gehaald om je de weekenden nu alleen te laten, maar goed, wie ben ik... Heb er tegen woordig een hard hoofd in; Of er nog mannen lopen die enigzins nog gevoel/verstand op de rit hebben.... Maar ik heb al niet misteverstaan te horen gekregen dat ik zelf een grote egoïst ben dus daar zal het dan wel aan liggen.... :)
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat meid!!!
    Meende trouwens ergens te lezen dat je binnenkort uren kunt op gaan nemen en wilt gaan bij tanken!?? Ik zeg, harstikke goed idee?!?!

    @ Lisil, 100 euro? Zegguh, heeft ie de afgelopen 2 jaar niet gezien wat het allemaal kost? Heeft ie nouw helemaal geen gevoel meer ofzo???? Hij wil Lisanne al nauwelijks zien... Hij begint over zijn dart-tournooien, doet moeilijk over de financiën... Wat mankeert hem toch? Heeft die psycholoog ook nix over ZIJN psychische gezondheid gezegd? Volgens mij is hij er wel verdomde makkelijk mee weggekomen heh? Hier zit wat lange nie snor..... *schud hoofd*
    Heb je inmiddels ook al wat gehoord over Mo...
    Meis meis, word je wel goed gesteund nog steeds door vriendinnen enzo? Dit moet toch wel echt onwijs K*T zijn voor je!!! *knuffel*
     
  15. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Boomer, voor een Voorhoofd- of bijholteonsteking zou ik wel even naar HA gaan hoor!! Blixem, dat doet zo zeer!! :( Maar dat gaat geloof ik ook zo niet over, volgens mij moet je daar echt wel even een kuurtje voor hebben.... Beterschap meis, ziek zijn is nix.. En die hitte, weet er alles van, ik lig zelf op zolder, direct onder de pannen, DRAMA'S.. 's winters nog net niet het ijs op de dekens en 's zomers weet je niet hoe je liggen moet van de hitte! Arme meiske van jullie, maar ook indd zo vervelend voor jullie!!!! Gelukkig is het nu (hoop ik ook daar) iets afgekoeld?

    @ Ano, hoe is het bij jullie meid?

    @ Zazz, ik ben momenteel weer es gek op een nummer van Maroon5 (Payphone) en altijd als ik zijn stem hoor, moet ik aan Marc denken, hahahaha.. Maf heh.... Heb geen idee waarom hoor, maar vond wel grappig en ik denk, ik zeg het je es!! :D
    Hoe is het bij jullie? Smaakte de warme choq?

    @ Jedalin, sorry dat ik het las op FB, hihi, maar jullie hebben dus heel veel vakantie afspraken gepland, las ik zo tussen neus en lippen door!! Mag ik vragen wat jullie zo al doen met de kids, ik mag dan wel morgen weer gaan werken, maar over 2 weken heb ik nog 2 weken vrij, en nouw jah, misschien kan ik zo nog es wat leuks doen met Stan; heb je nog ideeen voor ons 2? :D

    @ Superb, hoe is het op/in jullie nieuwe stekkie? Al een beetje aan klussen toegekomen zo met de kids om jullie heen en met de hitte van de afgelopen dagen?

    @ Johannal, hoe is het bij jullie? Heb je nog weer mooie foto's van "broertje" Seph op de boerderij? ;)

    @ Nijnja, gaat het ook bij jullie goed? Voel je je een beetje okeej na de teleurstelling van de MK, misschien stel ik de vraag wel helemaal verkeerd, maar weet niet zo goed hoe ik het moet formuleren, maar denk aan je hoor... *knuffel* En hoe gaat het op je nieuwe werk? Of is het nu vakantie?

    @ all, Hebben jullie verder nog (leuke) nieuwtjes???

    Liefs
     
  16. nijnja

    nijnja Fanatiek lid

    2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Wat lief dat je daarnaar vraagt. Het gaat goed, hoor. Zo'n vroege miskraam is toch heel iets anders dan een "echte". Ik heb er twee gehad voor Karel (een met 8 en een met 10 weken). Dan ben je niet alleen emotioneel van slag maar ook fysiek, tenminste, dat was ik. Het scheelt natuurlijk ook dat we toen nog geen kinderen hadden (en we waren al meer dan een jaar bezig), dus de gedacht dat het misschien nooit zou gaan lukken, was er ook. Nu hebbn we twee mooie mannetjes, dus het zou meer een cadeautje zijn als er een derde mocht komen. Ik ben voornamelijk teleurgesteld, en wel balen dat ik er twee zo kort achter elkaar kreeg... Ook wel jammer is, dat mijn man het helemaal niet zo erg lijkt te vinden. Maar ja, die voelt het toch anders en die is ook veel minder zeker van zijn zaak wat betreft een derde, dus...
    Ik heb nu inderdaad vakantie, begin 4 september pas met mijn nieuwe baan.
    Enne, zou jij egoìstisch zijn? Wie zegt dat? Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar ik vind je een van de meest inlevende en invoelende mensen hier. Blijkt wel weer aan het feit dat je aan zoiets als mijn vmk denkt!
     
  17. nijnja

    nijnja Fanatiek lid

    2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Seanli: gefeliciteerd met Daan! En wow, van 5 naar 10 cm in een half uur... Dat zullen heftige weeën geweest zijn!
     
  18. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Seanli: ook hier nog een dikke proficiat!!! :D SUPER naam hihi :D

    @ Kussie: Muts, je bent geen egoïst. Vergeet die suffe woorden en trek het je niet aan hoor.... je weet wel beter!!

    Haha vakantieuitstapjes :) Jaa, we hebben wat dingen gepland staan inderdaad. Niet bomvol hoor, aangezien ik ook gewoon werk, maar euhhh wat weg aan doen...
    Aanstaande donderdag, sja haha geen uitstapje, maar moeten we op controle met Daan in het ziekenhuis.
    Dan die zaterdag gaan we met een tweelingmama hier uit de buurt naar een hele leuke speeltuin (Binnen/buiten speeltuin met dierenboerderij en heel veel speeldingen). Haar tweeling is 2 weken jonger dus wel erg leuk! :D
    Is de eerste keer trouwens dat ik haar ga zien, ken dr ook hier van het forum maar kletsen altijd op fb met alle tweelingmamas van hier. (ook marye o.a.)

    Die donderdag daarop komt er sochtends ook een kindje spelen samen met mijn nicht.
    De zaterdag daarop gaan we met opa en oma naar de dierentuin.

    Uhhh, die zaterdag daar weer op hebben we de MEETING natuurlijk!!! :D

    De donderdag daar weer op ga ik met de kids naar mn oude werk op bezoek.

    Euhhhhh dat was het wel! haha. Ohja, we hebben nog kaartjes liggen voor Plopsaland in Hasselt, dus daar gaan we ook nog een keer heen.

    Dus niet dat we elke keer ergens echt heen gaan hoor, ook gewoon bezoekjes enzo :)
    Maar da's ook leuk, zijn we tenminste bezig! :)

    @ lisil: Is je kat terug??? Duurt nu wel lang... :(
     
  19. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha jullie hadden het op fb vast al gelezen maar de Efteling was TOP!! ECHT een super geslaagde dag, erg leuk gehad!! :D

    Verder, eigenlijk niets te vertellen hihi.
     
  20. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Seanli: Zo dat is een vlotte bevalling geweest!! Dat zullen even heftige weeën zijn geweest op het einde.
    Hoe vind Sem zijn broertje?

    @ Kussie: Hahahahaha, had ik het zo krom opgeschreven?
    Naja, heb Jorgen gisteren ook gezegd dat ik het heel moeilijk vind dat hij gewoon een weekend weg is, en het zo naar zijn zin heeft (vrijdag rond 10.00 is hij weg gegaan en kwam gisteren tegen 19.30 thuis) en dat ik nog geen anderhalf uur weg kan zijn.
    Ach ja, door de weeks doe ik het ook alleen, dus in het weekend lukt mij dat ook wel.
    Zijn zus en ouders zijn absoluut niet gecharmeerd van deze actie. Ach.

    Wie heeft er tegen jouw gezegd dat je een grote egoïst bent???????? :$Die mag alvast gaan sparen voor een kunstgebitje:x Wat een imbeciel:x

    Ja, deze week sta ik er helemaal alleen voor, dan nog 3 weken samen met 1 collega, en dan is er mogelijkheid om uren op te nemen.

    @ PenF: Hoe is het met de beugel van Florine? Heb je het idee dat het helpt? Krijg je nu ook nog logopedie voor Florine, of alleen die beugel?

    @ Jedalin: Heb je het idee dat de operatie heeft geholpen bij Daan?
    Hoe gaat het eigenlijk met zijn ontlasting?
     

Deel Deze Pagina