Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijnja

    nijnja Fanatiek lid

    2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    #2481 nijnja, 7 aug 2012
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
    Kleintje: in ieder geval fijn dat ze iid niet bang voor de douche is geworden.

    Lisil: Wat fijn dat Mo terug is. En Lisanne had hem wel gemist dus?

    Darcy: wow, wat een mooie meid is het toch! En ik herken dat ook, hoor, dat ze het heel leuk hebben samen, maar dat het zoooo rustig is als er een niet bij is. Laatst zei Karel het zelf ook: "Lekker rustig, he, mama, dat Toon er niet is!" Maar Toon is dan ook een pestkoppie: expres doen wat Karel niet leuk vindt en dan nog eens en nog eens...
     
  2. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wow wat een krullen zeg ik ben verkocht
     
  3. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Darcy Prachtige krullen. Mijn collega heeft ook een dochter met enorme krullen, echte pijpenkrullen. Super bijzonder dat die er zo gewoon inzitten bij zulke kleine meisjes :)
    Hopelijk blijven ze! :)

    @ hier: Net een zandbak gekocht voor de heren. Ik wilde zo'n houten met openklapbare bankjes, maar die kosten zo rond de 55 euro en dan ben je er nog niet; d'r moet nog eens 40 euro zand in!! Ja dat wordt me wel te duur hoor.
    Dus nu maar gewoon zo'n blauw schelpje, zo'n plastic. Kunnen ze vast ook prima in vooruit. HOeven ook maar 3-5 zakken zand ofzo in dus dan zijn we voor een tientje klaar.
    De heren spelen namelijk buiten elke keer in onze tuintjes, en dat moeten we niet hebben...elke keer dat vieze zwarte zand overal.
    Dus ik denk dat ze een zandbak nodig hebben haha.

    Verder nog even advies gevraagd... Jesse geeft nu al 2 dagen af en toe aan dat ie buikpijn heeft. Volgens mij valt alles wel mee en gebruikt ie het nu ineens vooral om niet meer te hoeven eten. Maja, wat als ie wel pijn heeft. Zo lastig!
    Vandaag infacol gegeven en had wel een goede poepluier daarna. Hij had namelijk gisteren wel echt harde keutels...wellicht dat dat het was.
    Wat doen jullie als jullie kids klagen over buikpijn? Hij kan het nog niet duidelijker uitleggen als 'au in buik. Beetje au' en hij wijst dan ook naar z'n buik.
    Maar iik kan er gewoon flink op duwen enzo, als ie het niet door heeft, tijdens spelen ofzo.

    Verder heeft ie nu ineens dat ie sommige letters stotterend uitspreekt.
    B-b-b-boek. Terwijl hij het prima zonder stotteren kan.
    Alleen Arno moest er gisteren wat mee lachen en deed het zonder door te hebben paar keer na...en nu doet jesse het dus nog steeds.
    Niet zo mooi, want dat wil ik natuurlijk niet...dadelijk gaat ie stotteren omdat ie gek zit te doen...
    Ik weet dat ide vraag al eens eerder hier gesteld is...en sommige het ook herkende (maaike? Ofzo? haha)
     
  4. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nope hier geen klagend meisje over buikpijn hihi wel als dr jas niet goed zit in de auto hihi mama zitte nie goed mama goed doen hihi.

    lisanne stotterd alleen een beetje als ze heel enthiousiast is
     
  5. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Jedalin, het schijnt (meen ik me te herinneren) niet heel raar te zijn als ze dat op deze leeftijd, tijdelijk doen) Weet alleen niet meer precies hoe het zit... Stan kan woorden/zinnetjes zelfs soms tot in den treure herhalen... Uit enthousiasme, of omdat ie ehm in een soort trance is... Zo bezig is dat ie het niet eens in de gaten is.... Of omdat ie het te snel te graag wil vertellen... Of er te veel mee bezig is om het te vertellen (er echt over nadenkt zeg maar)
    Het is indd geloof ik wel het beste om er geen issue van te maken en om er niet op te reageren, er over te vallen of wat ook.. Ik merk zelf wel aan Stan wanneer ik hem even "moet" helpen om weer op gang te komen met praten... Of hij zegt zelf wel "Tan kan nie zegguh"
    Dan is ie even wat onzeker....

    *owww telefoonnnn*
     
  6. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Even snel.. Jedalin, Taleah deed dat een hele tijd, stotteren, maar nu is nu eigenlijk helemaal over. Cb zei dat het bij de leeftijd hoort.
    En indd als we haar na deeden of er op reageerde werd het erger, dus proberen te negeren of zeggen dat ie t rustig moet zeggen etc.
    Komt goed meis!

    Enne vd buikpijn, tsja erg moeilijk. Straks is het wel echt, maar ja.. Beetje in de gaten wanneer die het zegt.
    Succes!

    Zandbak; wij hebben er 1 waar ze aan kan staan. Heeft ano ook geloof ik voor Neomi, zag ik op een foto. Gaan ze er tenminste niet inzitten ;).
     
  7. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Stan zegt best vaak dat hij buikpijn heeft.... Maar hij krijgt met regelmaat lactulose... Tis bij hem meer chronisch zeg maar... Zelf zou ik kiezen voor kindicol (is dat niet van VSM om de ontlasting zachter te maken?) Weet niet waarom, ik zie INFACOL toch als iets voor baby's al weet ik niet eens waarom, want heb het bij Stan heel lang gebruikt, ook toen hij allang geen baby meer was, haha.... Zeg maar tot ik stopte met flesvoeding? Dus t/m 9,5 maand...
    Ik denk niet dat dat raar is toch... Mocht dat niet goed of snel geneog werken, of dat je dat echt vaak moet gebruiken terwijl ze wel vezelrijk eten, dan zou ik eens de HA bellen....

    @ Lisil, hahahaha, Mo met huisarrest! :D Denk je ook niet dat hij zichzelf ook wel 3x bedenkt, nu hij zo is afgevallen?

    @ Darcy, uiteraard kennen we je nog!! Het zal je onderhand wel bekend in de oren klinken, maar ik wil me er toch even bij aansluiten hoor; WAUWW die krullen!! Mag Stan daar een beetje van?? :) Hij heeft niet helemaal stijl haar, maar een beetje meer slag, ik vind het zooo mooi!! Echt wat is Megan een mooie meid!! Maar ook flink pittig begrijp ik!! Pfoeh! Succes daar hoor! ;):) We know all about it!
    Hoe gaat het verder met jou? Zijn er nog nieuwtjes van jou kant??

    @ Nijnja, och, haha, zegt Karel dat echt jah, dat het rustig is zonder Toon, whaha, best wel grappig is dat eigenlijk... Dat die kleintjes dan eigenlijk zo'n drukte kunnen maken heh!! ;)

    @ Gwen, wat fijn dat je draag zak (sorry weet even geen betere benaming, hoop dat ik het niet beledig nu) binnen is! Heb je hem al geprobeerd? Bevalt ie? Ik ben zeer benieuwd! Ik hoop het toch zo!!
    En hoe gaat het verder met jou? Kom je een beetje bij nu er betere nachten op rij zijn? En hoe gaat het naar bed brengen van Joënna nu eigenlijk?

    @ hier, morgen weer werken en dus Stan weer naar KDV, ik wil het niet zeggen, maar zeg het toch, ik zie er eigenlijk tegen op om hem te brengen.... Pfff... Maandag heeft er voor mij eigenlijk best wel ingehakt... Ik weet niet meer wie het vroeg, maar de leidsters ligt het niet aan, daar heeft hij het thuis ook vaak over, dat ze lief zijn en leuk... Dus kan het niet zijn... Tis gewoon echt dat hij bij mij wil zijn.... Hij wil gewoon niet dat ik wegga.... :(:(
    En dat breekt mijn hart hoor...
    Ik zet wel door... Daar niet van... Ik weet dat ik dit niet moet gaan doorbreken nu... Dan komt het helemaal nooit meer goed... Maar pfff... It's so hard...
     
  8. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hai dames,
    Was ik een keer weer.
    Vanavond weer teruggekomen van 2,5 week vakantie. We zijn met onze camper van de westkust naar de zuid/westkust getrokken. Links van Nantes bij die kust begonnen en geëindigd bij de kust vlakbij Léon, links van Bordeaux ligt. Toen weer omhoog via Parijs en gister en eergisteren nog naar Valkenburg en Maastricht geweest.

    @Kleintje en Seanli nog van harte met de geboorte van Stijn en Daan.

    @Chantal nog van harte met je zwangerschap.

    @darcy prachtige bos haar heeft Megan.

    @driftbuien. Die kan Mel ook behoorlijk hebben. Tijdens de vakantie heeft ze regelmatig nog wel een bui gehad. Gisteren toen we naar de Fluwelengrot + ruïne daar waren geweest, deden we Mel in de rugdrager, omdat ze moe werd en er geen land meer mee te bezeilen viel. Maar natuurlijk wil ze alleen maar papa, papa, papa dan. Maar mijn man had al last van de rug van het gezeul met haar, omdat ze vaak getild wil worden.
    Nou het was gillen, gieren en brullen. En maar wurmen in die rugdragen. Mensen kijken natuurlijk. Ik deed alsof mijn neus bloede en praatte af en toe tegen haar, dat ze niet als maar om papa hoefde te vragen. Ze heeft wel 15 minuten zitten krijsen.

    Vandaag weer zo'n bui bij Kasteel Hoensbroek. Een jong stel keek wat lachend dus ik zei al: 'Leuk hoor kids.' :D

    @zindelijkheid. Tijdens de vakantie Mel bijna de hele dag in haar blote kont laten lopen. In de camper deed ze het meestal wel op het potje. Heel soms liet ze het per ongeluk lopen. Waren gelukkig maar kleine plasjes dus snel doekje er bij en opruimen.
    Op een gegeven moment ging ze achter een boom staan en ze kwam er weer achter vandaan en zegt ze: 'Ikke heb gepoept. Kijk maar.' En ja hoor....daar lag er 1 op de grond. :D Ze vond het wel grappig om af en toe ergens naar een bosje te lopen en te doen alsof ze als een man plaste. Zo zag ze papa weleens staan, alleen dan niet met de hand iets vastpakkend. En ja hoor daar zag je een straaltje langs haar been naar beneden lopen. :D Toen uitgelegd hoe ze wel moest zitten en toen ging het beter.

    Vanavond had ze ineens 1 drol gedropt bij de keuken deur. Maf mensie. :) Ze snapt het nog niet helemaal dat dat op de wc moet.
     
  9. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Hey Alies, fijn om wat van je te horen!! Oef, wel pittig hoor! Om te lezen over die driftbuien zo tijdens de vakantie... Hoe gaat Alisha daar mee om, word zij dan ook vervelend eigenlijk? Dat ze ook gaat dreinen, of valt dat wel mee?
    Vroeg ik me zo af?
    hahaha, Poepies doen bij de keukendeur... Dussss... Valt me mee dat ze het niet net als de honden doet; buiten op het gras! ;)

    @ hier, Ow meiden, het wegbrengen was weer zooo niet leuk... In de auto ging het nog redelijk. Hij gaf thuis al aan dat hij niet naar de kindjes wilde... En in de auto dus weer... Maar toen vroeg ik dus of er een zandbak was en begon hij toch enthousiast te vertellen.. Dus ik er in mee gaan dat het zo mooi is enzo... Dus hij hoefde niet te huilen, daarna afgeleid en hebben we de dagen van de week genoemd en de maanden van het jaar enzo, vind ie prachtig, voelt ie zich zo groot dat ie dat kan zeggen!! ♥ Maar toen we aankwamen, kon de leidster hem niet eens overnemen, hij kneep zich letterlijk in me vast... Ik snap het niet... Echt niet, hij heeft het er echt wel naar zijn zin... Wou maar dat Kim en vooral Dianne weer terug kwamen... :( Dat zijn toch zijn favoriete leidsters, door de vakantietijd is toch alles anders nu... Ik ben er echt naar van... Kon zelf wel huilen... Eigenlijk snap ik het dus wel... Omdat het anders is, door de vakantietijd is Stan gewoon van streek.. Tis precies zijn mama...
     
  10. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Alies heeft ook wel haar driftbuien. Maar omdat ze 6 is kan ik die driftbuien heel snel weer in de hand krijgen. Mel is daar nog wat te jong voor. Die 2 hebben ook de nodige mot gehad tijdens de vakantie. Gek werd je er soms van.
    Mel plaste op vakantie ook wel buiten. Zei ze gewoon dat ze naar buiten wilde en ineens ging ze in plashouding staan en daar kwam weer een plasje. :) Ze heeft 3 keer buiten op de grond een hoopje gedaan. :) Normaal gaf ze het wel aan, waar ze 'm gedropt had, dus konden we 'm ff opruimen. 1 keer stond Alies er met haar klompjes in. whahaha. Had Mel het niet gezegd. :D

    Zometeen ff onze 2 honden ophalen en weer boodschappen in huis halen. 1 nadeel van 2,5 week vakantie....die enorme berg wasgoed....de 3e was zit er nu in. ;)

    Ik denk idd dat Stan gewoon uit zijn doen is door de vakanties. Dat hij die overgang van andere leidsters niet goed aan kan. Hopelijk is dat na de vakantie weer over. Heel veel kindjes kunnen er niet tegen. Dit jaar hebben ze 2 keer een verandering van juffen gehad en de andere juffen merkten toch wel dat dat invloed op de kids had.
     
  11. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja dat was ik hihi.

    gelukkig maar dat het daar niet aan ligt. maar wel erg vervelend zeg dat hij t daar niet zo naar zn zin heeft.
     
  12. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    alies haha leuk zeg het plas en poepverhaal hihi. ik moest er stiekem wel om lachen hihi toch hilarisch dat ze achter een boom gaat poepen
     
  13. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ hier, nouw, dit is ook wat... Bracht Stan vanmorgen bij oma, vind ie prachtig.... (normaal dan) Maar toen ik weg ging, was zelfs dat huilen joh... Dus het heeft niet persé met KDV te maken, denk dat het echt weer een fase is van verlatingsangst... Arme ventje.. En arme mama, want het breekt mijn hart meiden.... Pfff....
     
  14. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: ah wat balen dat het nu ff niet goed gaat; ik heb hier ook zon fase...ene keer gaat het nu perfect, andere keer hangen ze aan mn been te krijsen dat ik niet weg mag gaan....lastig he :(
     
  15. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ hier: Pfff nou tis hier ff geknald net hoor.
    Zat er vanuit mij ook wel aan te komen. Ik ben zó klaar met dat thuiswerken van Arno...pffff.
    Hij zit élke dag beneden thuis te werken. Elke dag aan die laptop, koffie d'r bij en computeren. Z'n site maken, zn opdracht die hij nu heeft maken, 100.000 sites, berichten enz lezen.
    Hij zit niets voor zn plezier op de laptop te doen, dus tis niet zo dat dat het is, hij zit echt gewoon te werken, maar ik ben er zó klaar mee.
    Ten eerste heb ik al 30x gevraagd of hij niet gewoon boven kan gaan zitten. Weg beneden, want hij doet niets mee met de kindjes; want hij zit te werken. Ja, dan ga je maar even ergens anders zitten werken.
    Als ik het vraag, helpt ie wel...ook al is het niet van harte, maar goed.
    Daarbij komt dat ik dus de 2 dagen dat ik vrij ben niet op de laptop kan. Ook dat frustreerd mij enorm, want naja...ik hou nou eenmaal van de laptop. haha.
    En ja, ik heb een telefoon en ja ik heb een ipad, maar dat is niet te vergelijken met gewoon de laptop. (luxe probleem, i know)
    Tot slot het grootste frustratie-probleem; Hij werkt er 4 dagen volop aan, en wat levert 't op?? Geen zak, geen inkomen, niets. En we zitten wel met 2 kinderen hier.
    En ja, hij heeft nu een opdrachtje, maar ja...dat is zal echt niet boven de 800 euro uitkomen...en dat is dan 800 euro in 3 maanden. Joepie. Daarbij krijgt hij wel ww, maar ja, dat is ook flink minder als z'n salaris was.
    En ja, ik weet dat we afgesproken hebben dat hij het 3kwart jaar kan uitproberen of het werk... en dat vind ik ook nog steeds. Dat is dan nog deze maand en volgende maand.
    En hij weet zelf ook wle dat het niet lekker loopt en hij solliciteerd ook. Maar van de 20 (ofzo) sollicitaties die hij gedaan heeft, heeft hij nog niet 1 gesprek gehad. Dus dat schiet totaal niet op.
    Dus ik zei gisteren al dat ie dan maar wat breder moet gaan zoeken ipv alleen wat hij echt heel leuk vind maar wat kennelijk nog te hoog gegrepen is.
    In sept. gaat hij een korte opleiding (soort bachelor hbo) doen van een paar maanden, dus dat helpt vast al wel wat...maar ja... ik wil gewoon dat hij een baan heeft en dat hij niet elke dag thuis is... ben er zo klaar mee.
    Ik merk nu pas hoe fijn ik het vond als er gewoon niemand om me heen is zo 1 dag in de week. Alleen de kids, en dan tijdens hun slaapje smiddags even helemaal niks, heerlijk.

    Sja, nu heb ik er net wat dingen uitgeflapt die niet zo fijn zijn, en nu is ie boos weg gegaan.
    (iets met: je werkt 80 uur per week en het levert geen zak op, je zit alleen maar op die laptop en met je stomme bedrijf waar alles om draait...)
    I know, niet aardig, maar *zucht*....ik wil gewoon dat het normale leven weer verder gaat. Dat hij gewoon gaat werken en rond etenstijd weer thuiskomt, en dat er een vast inkomen is.

    En ja thuis werken heeft echt wel voordelen want als ik soms weg wil, even snel zonder kids kan ik ze zo thuis laten. En als ik extra moet werken doet hij ook daar niet moeilijk over... maar naja, de nadelen wegen op dit moment voor mij ff niet op tegen de voordelen.
    En dat moest ik ff kwijt.... bluhh

    (haha nu ik hem weggejaagd heb, heb ik wél de laptop voor mezelf ;) hahaha)
     
  16. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Even ego; hihi!

    Een super mooie 20w echo gehad! Wauw wat was dat weer mooi om te zien zeg.. :D
    En Taleah had vanaf t begin gelijk, we krijgen weer een mooi gezond meisje! Alles zag er goed uit!
    Alleen het hoofdje liep een week achter, maar niks ernstigs. Gewoon een klein hoofdje. Wel makkelijk met uitpersen ;)! Haha..
    Ze wilde niet mooi op de foto helaas, wel 2 met het gezichtje gehad maar je ziet dan een soort skelet gezichtje hihi. Beetje eng!

    Ook ligt m'n placenta aan de voorkant, had ik zelf niet gedacht aangezien ik ze al vanaf week 16 voel.
    Placenta ligt erg laag maar niet voor de uitgang of iets, dus was ook verder niet erg.

    Nou ben weer helemaal opgelucht en blij! :D
     
  17. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Kussie; och wat vervelend zeg. Leuk zo'n fase... Ahum!
    Hopelijk is het snel weer over want dit is niet fijn voor je moederhart!
    Had ie t verder wel goed gedaan bij oma?

    Jedalin; nou ik zou hetzelfde hebben hoor. We hebben nu vakantie en hebben nu al af en toe wat 'mot'! Dat ben je gewoon niet gewend zo elke dag op elkaar.
    Hoe is het nu afgelopen? Hahaha jij bent erg, nu wel de laptop voor jezelf :p! Geweldig!

    Superb; moest ineens aan je denken! Gaat alles goed in t nieuwe huis, druk druk zeker?
     
  18. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haha nou druk dagje gehad! pff

    Vanmorgen nichtje op bezoek met haar kindje. Was leuk, lekker geklets en jongens lekker gespeeld.
    Daarna kwam vanmiddag een nieuwe poetsmevr op gesprek. De huidige krijgt Arno helemaal de kriebels van haha en aangezien die elke keer thuis is, sja, das niet fijn. Ze is ook echt heel erg vreemd, raar mens... en daarbij poetst ze ook mwoooahhh... niet geweldig, niet slecht. Maar ze is niet echt mobiel, ze is nogal dik en heeft slechte knieën. Dus sja, niet handig als je poetsen moet.
    Daarnaast komt ze ook vaak niet ivm problemen ofzo... dus al met al niet tevreden over.
    Mn overbuurvrouw zocht ook nog een hulp, dus die was hier vanmiddag op bezoek met dr zoontje en gelijk ook voor dat gesprek hier.
    Gesprek is goed bevallen en ze komt 20 aug voor het eerst. Ze vindt poetsen leuk (mooi!!) en tis ook leuk mens!

    Naja, poetshulp was net weg, belt er een meneer aan. Vrijwilliger van het asiel waar we Kai gehaald hebben destijds. Hij is al 2x aan de deur geweest hier toen we niet thui swaren en een keer bij ons pap maar toen woonde ik niet meer thuis haha.
    Ze checken altijd 1x ofzo hoe het gaat met de honden die opgehaald worden in het asiel. Kijken of het goed gaat, of ze goed behandeld worden enz. Wel erg goed! Hij komt ook gewoon zonder afspraak zodat hij de echte situatie aantreft. Mocht er dan iets zijn, dan signaleert hij dat ook meteen. Wel goed!
    Maar goed, Kai is dus niet meer hier hahah. Naja hij wilde even horen hoe en wat en was nogal een drukke meneer ook dus die kwam ook nog maar even binnen.

    Maar was dus lekker druk met die meneer erbij nog haha. En kindje van de overbuurvrouw is ook vrij druk, dus was hectisch hier :D haha.

    Arno ook weer thuis gekomen vammiddag en niet echt meer over gehad ivm bezoek enzo. Naja heb ook neit zon zin om het erover te hebben; komt toch elke keer op hetzelfde en dus op geruzie uit.

    @ zazz: JEEJ!! GOede echo!!!! Mooi!!! EN nu zeker een meisje dus... wuaw, super leuk; zusje voor Taleah!!! Bijzonder! :D
     
  19. chantal84

    chantal84 Fanatiek lid

    17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @Zazz, wat super een meisje!! Leuk hoor, Taleah vind het vast helemaal geweldig!

    @Jedalin, Wat sta je in een lastige situatie meid! Kan me voorstellen dat je je er op een gegeven moment aan gaat ergeren. Zoveel tijd die hij erin steekt en het levert geen enkele moer op...

    @ Hier, Milan was vandaag gelukkig bij opa en oma dus ik had het rijk alleen, heerlijk want ik was me toch een potje beroerd! Lekker op de bank gelegen en gewoon een middagje helemaal niks doen!

    Morgen weer een echo, hopelijk is alles goed want heb vannacht weer een kleine bloeding gehad. De echoscopist zei de vorige keer al dat dit kon voorkomen, toch schrik je ervan omdat bloed voor je gevoel gewoon niet erbij hoort. *duim duim duim*
     
  20. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Jedalin; wat luxe een poetshulp! Hihi, wil ik Ook wel :D!
    Maar hopelijk is dit wel eindelijk een keer een goeie..

    Chantal; oei dat is dan dubbel zo spannend na wat bloedverlies. Ik ga voor je duimen meis..
    Je was trouwens erg leuk op tv! :) Wel apart denk zo'n tv-opname echt mee maken of niet?! Was John in het echt leuk offe... Haha!
    Veel succes morgen!!!!
     

Deel Deze Pagina