Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    @ Boomie, nog 7 dagen tot je NOD, spannend!

@ Jedalin, spannend dat je een mail hebt gestuurd, ben benieuwd wat eruit gaat komen! Wat voor opleiding wil je gaan doen? Wat fijn dat Arno boven gaat zitten nu, ben blij dat jullie eruit zijn gekomen.

@ Kleintje, wat een super mooie foto's van je kids, echt plaatjes!
    Hier ook een voorstander van de Puckababy destijds, hebben er echt heel veel aan gehad.

@ Ano, leuk hoor naar de Beekse bergen!

@ Kussiexx, balen dat Stan afgelopen nacht slecht wilde slapen. Wij hebben het ook wel eens de laatste tijd, echt de leeftijd denk ik.

@ Lisil, Leuk Port Selande!! Het duurt nog even maar alvast veel plezier, even er lekker tussenuit!

@ Hier,

sorry voor mijn late reactie, moet gisteren helemaal met de auto naar Groningen (lees: retour 5 uur rijden). Opa ligt erg slecht en we moesten beslissen wat we met zijn behandeling gaan doen, stoppen of toch een operatie met het risico op overlijden omdat hij zo zwak is... Moeilijk Moeilijk!

De echo was gelukkig goed, baby was al goed te zien en was flink aan het spartelen! Was weer zo opgelucht!

Vanavond even lekker relaxen en morgenmiddag op kraamvisite bij Lisette, gaan we de mooie Daan eens bewonderen! :)

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja heerlijk een weekend weg met de kleine en mn nichtje.

vaak ben ik gewoon aant vluchten :) maar goed wel lekker om er vaker uit te zijn nu.

en mijn gevoel naar hem is zo gedraaid en dubbel t ene moment haat ik hem en het andere moment als hij ligt te slapen zou ik zo weer verlieft op m kunnen worden.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik denk wel dat het erbij hoort helaas maar in die periode dat lisanne erin zat kon ik dr wel achter het behang plakken wat we niet hebben

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja onze eigen vakantie is geanuleerd en port selande ligt in zeeland

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    chantal moeilijk zeg zon beslissing nemen. sterkte komende tijd iig. veel plezier bij seanli vandaag en doe ze de groetjes.

wat fijn om te horen dat je een mooi spartelend kindje hebt gezien met de echo

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ff met mn moeder naar de makro ff luiers en luierdoekjes halen en erna lekker bbqen bij oom en tante. steef gaat als t goed is met lisanne naar t lineushof dus die meid heeft een leuke dag iig. en ik een dagje rust hihi

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Chantal fijn dat alles goed was! Wat balen van je opa :( wat is er besloten??

Kussie: hier is het slapen van Esmay soms ook een drama.. Wordt ze ineens huilend wakker, maar met name het naar bed gaan is een drama..

De gyn zei dat het erbij hoorde en daar moest ik het maar meedoen... Nou ja het zal dan wel.. Mocht het nog erger worden dan moest ik wel bellen...

Vrijdagavond is er iets voorgevallen bij ons thuis.. Zal wel even op prove forum zetten!

8. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; hoe gaat het nu met je? Las dat je het flink te pakken had dit weekend. Hopelijk gaat t nu wat beter! En hopelijk is Stan weer snel zich zelf! Het is echt een fase meid, al heb je daar nu weinig aan haha..

Gwen; hoe gaat het bij en met jullie? Las op fb iets over alweer slechte nachten.. Nee dat mag niet!!
    Hoe gaat het nu met het slapen van Joenna?

Setti; shit ben ineens je nieuwe nama vergeten wuhaha.. Sorry!
    Maar lekker hoor even weg straks! En nu ook een dagje rust, genieten!
    Je zit echt in een shit situatie dus zeker genieten van zulke dingen!

Jedalin; spannend een mail naar je baas. Ben benieuwd!
    Al weer wat rust thuis?

Boomie; hoe is t bij jullie? Spannende tijd weer bijna voor jou..
    En met het slapen van je meisje?

Chantal; en was ht gezellig vanmiddag hihi..
    Fijn zeg een goede echo! Heerlijk weer hè zo'n frummeltje in je buik..
    Oei dat is wel vervelend zeg van je opa, moeilijk! Wat is er besloten nu?

Alies; haha gekke Mel! Eet ze nog zo goed groente, rauw vaak toch hihi..

Hier; alles goed! Heerlijk zeg vakantie hebben. Echt genieten.
    Van de week allemaal mooi weer, komt goed ht aangezien we naar Scheveningen gaan. Heerlijk!
    Kom ook echt tot rust, Taleah heeft het slapen helemaal ontdekt. Vanochtend half 8 en in de middag vaak 3 uur slapen. Lekker!

Ze heeft sinds donderdag een fiets. Met zijwieltjes! Een hello Kitty, en ze kan nu fietsen. Helemaal trots is ze. Zo leuk.
    En snel gaat ze, alleen het sturen moet ze nog even onder de knie krijgen. Haha!

9. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden
    Even lekker bijgelezen! Geen idee wat dat privé forum trouwens is ;)
    Kwam even een zonnige knuffel langsbrengen en ik heb heeeel veel zin in zaterdag! Met hoeveel zijn we nu??
    Liefs Laar

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Grrr baal wel dat ik zaterdag niet kan hoor.....

Chantal fijn dat. Goed was!

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    :( pff vandaag een jaar getrouwd :(

12. Appel en Peer

Dikke knuff voor jou meis! Moeilijke dag voor je... :( xxx

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

Ach nee....wat een k*tdag...
    Sterkte...

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Lara: ik heb geen idee hoeveel er komen zaterdag?! Hahaha.
    Sommige twijfelden nog en sommige komen niet..
    We zien iedereen die komt van eigens verschijnen toch? Hihi
    Volgens het weer wordt zaterdag de mooiste dag van de week!! :)
    Dus dan torteltuin!! En als het toch minder lijkt te worden Ballorig.

Hier: haha Arno zit mooi boven te werken: fijn!!!

Volg. Week vrijdag hebk gesprek met m'n leidinggevende. Spannend.

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Meeting: ik had graag mee gewild maar met Esmay haar humeur (driftbuien) zie ik het niet zitten... Denk ook niet dat ik het lang zou volhouden :(

16. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Lees later bij meiden, maar wilde even zeggen dat Stan's beide stuk zijn, 2 weken geleden de eerste, dus toen sliep hij nog maar met 1, wat super ging!! Maar sinds gisteravond zit hij zonder... Echt heftig, hij krijst alles bij mekaar. Zo ook vanmiddag met het slaapje... Valt me écht onwijs zwaar.. Maar ik ga nu wel doorzetten, vooral gister was dat niet mals daar ik ook nog met migraine zat... Hoewel hij vanacht toch nog super heeft geslapen en ik hem vanmorgen ook nog flink heb geprezen... Vanmiddag was weer helemaal mis... Pfoeh.. Zal hem zodalijk weer goed prijzen!!!

Wilde OOK even melden dat Stan een broertje heeft, kwam het tegen op FB... Hij heet Wietse... Volgens mij is alles goed. Toch wel even apart...

Liefs mij, tot later!

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ow lieve meis, dikke knuffel voor jou!!! Wat een ontzettende confronterende kl*tuh dag!!! Ik denk aan je lieverd!!! Hou je taai!!! *knuffelll*

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    tjee, da's wel raar kussie...een 'broertje'.... vreemd gevoel lijkt me.
    Heb je ze gefeliciteerd?
    Of kwam je het via iemand anders zeg maar weer tegen?

@ kleintje: wat balen dat het niet mogelijk is voor jullie om te komen. Lukt het ook niet om oppas te vinden voor Stijn en dan alleen met Esmay te komen?

Priveforum probeer ik zo te lezen :)

@ meeting: Ik zal hier het lijstje neerzetten wat volgens mij ongeveer klopt, maar ik weet ook niet iedereen zeker

Marye
    Lara
    Lisil
    Janna (99% zeker)
    Boomer (volgens de datumprikker?)
    Vriendlief

Kussie (weet het nog niet)
    Gwen ???
    Elisah ???
    Lisette???
    Chantal???
    En ik

Weet niet of ik iemand vergeet? dit was even op basis van de datumprikker.

19. Appel en Peer

Sorry maar wij komen ook niet. We zijn dan net terug van Scheveningen en om dan weer lang in de auto te zitten met warm weer (bijna 30 graden word het) heb ik niet zo'n trek in.. Sorry!

Kussie; Oeh heel apart een 'broertje' zeg.. Wat zou dat raar voor je zijn! Dat hij dat kind wel wilt zeg maar...

Goed zo van de tut! Ik durf er hier niet aan te beginnen, maar mocht er ook zo'n rede komen als jou (kapot of kwijt) dan zou ik t ook doen.
    Wij proberen het straks als de baby komt...

Hier; zo lekker tapas eten met een vriendin! Zin in!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier laatst trouwens ook poging gedaan tot afleren speen... ze waren het er zelf helemaal mee eens, dat een speen voor baby's s en dat hun dat niet zijn. Dus speen weggelegd.
    Helaas waren ze het daar niet meer mee eens savonds en waren ze wél baby's, aldus daan en jesse hahah.

Nu doen we denk ik een poging met sinterklaas...begrijpen ze hopelijk dit jaar wel beter, en dan spenen opsturen naar de pieten ;)

Deel Deze Pagina