Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Kussie raar gevoel om te weten dat staan en broertje heeft! Zal idd wel ff en hel zijn nu zonder speen maar idd doorzetten en overmorgen vraagt hij er waarschijnlijk niet eens naar

hier rare dag zodra iemand ernaar vraagt krijg ik al tranen pff maar zit nu bij mijn oom en tante en daar eet ik ok dus ff afleiding gelukkig

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jammer Elisah dat jullie er nietb ij zijn :( Had jullie graag weer gezien!!

3. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Pfff ben echt aan vakantie toe... al twee nachten slecht geslapen, ben echt gebroken na een lange dag werken.

Sorry dat ik verder niet reageer.

wij komen ook vh weekend hoor!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Speen afleren: hier gewoon gezegd dat tutje op vakantie is.. Nooit meer gegeven en ze vond het prima.. Wel nog af en toe om gevraagd en dan vroegen we "waar is je tutje?" En antwoorde ze " op vakantie" :p nu wil ze soms Stijn zn tut in haar mond stoppen.. Maar dan is het meteen dat ze hem terug geeft als wij er wat van zeggen..

Meeting: oppas voor Stijn wordt momenteel wat lastig ivm het voorval.. En onze andere oppas past niet op baby s die zo klein zijn haha :p
    Eugène zou op kunnen passen maar die durft dat niet zo haha

5. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Wat bedoel je met het voorval?
    Heb ik iets gemist? Of begrijp ik het gewoon niet zo goed?

Moet nog steeds terug lezen maar doe ik later.....

Op de rest reageer ik ook later...

Naar bed brengen is groot drama hier... Vreselijk... Stan huilt bij elke slaap ontzettend. "Is klaar met zijn bed" zoals hij zegt, en "hoef nie meer te slapen".....
    Dussss... Gaat denk ik hier wel even heel wat langer duren....
    Pas hier 10 minuten regel toe....

Ga nu zelf ook op bed, hoofdpijn is nog steeds niet voorbij.

Liefs en hopelijk tot zaterdag!!

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kussie zie prive forum ;)
    Hier ook bed drama.. Cb was laatst hier voor Stijn en die zei over Esmay consequent zijn en het vaste bedritueel aanhouden.. Als je twee x iets anders doet raken ze er aan gewend en hoort dat voortaan ook bij hun ritueel... En mbt die speen daar moet I even doorheen hoe vervelend ook :(
    Sterkte ermee!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier nou waar die meid van mij dr energie vandaan haalt mag joost weten want vandaag voor t eerst geen middagslaapje ivm t drama elke avond en mevrouw loopt nu nog te kloten op dr kamer en dan pakt ze mn slippers uit de gang en gaat ze in dr kamer spelen pff. ze ligt al anderhalf uur op bed maar slapen homaar

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pff hier ook weer een drama. Alweer een dik half uur gekrijs, terwijl ze een dik uur minder geslapen hebben vammiddag. Ik heb ze na 1.5 uur wakker gemaakt.
    Helaas dus met weinig succes.. pfff
    Is het weer gewoon een super irritante fase? of het weer? Of weet ik t? Ik ben er in ieder geval behoorlijk klaar mee, hij laat zich ook amper troosten wat het nog 10x frustrerender maakt. Met als gevolg een lekker chagrijnige mama... pfffffffffff

Nu dus maar die 5 minuten regel. gezellig..

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bleh...nu een jankende mama op de bank. Pff, wat kan daan het bloed onder mn nagels vandaan halen door dat gekrijs en gejank om niks.
    In de hoek gestaan, lief gedaan, geknuffelt, gezongen, gelezen ge-weet-ik-veelt. Niks helpt... pfff, wat maakt je dat onwijs chagrijnig en vooral ook moedeloos. Ik kan gewoon niks doen voor hem om hem te troosten.
    Ja naar beneden halen, maar ik hoef hem nu echt niet beneden te hebben. Ben er klaar mee.... :(

Tis nu 2 minuten stil, wat een opluchting even.... pfoe.

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Hè meiden

Jedalin hè wat vervelend, logisch dat je er ff klaar mee bent.tja misschien het warme klamme weer, of idd een fase om weer s wat uit te proberen, moeilijk inschatten altijd.
    Enige wat je kunt doen denk ik is consequent blijven en niet teveel aandacht eraan geven.maja das misschien makkelijk praten, hopelijk slapen ze nu.

Lisil jij ook al zo,n wakker meisje, jeetje, misschien ook even een fase?fijn dat het verder wel redelijk gaat thuis, lag gister in bed aan je te denken haha tja...
    Dacht echt van, slapen ze nog samen?zo ja, lijkt me dat echt mogelijk, je ligt zo dicht bij elkaar, maar er is toch ook weer een hele afstand tussen beide.
    En douchen en omkleden enzo, doe je dat nog gewoon waar hij bij is?misschienrare vraag, maar dat lijkt me toch minder fijn nu...hopelijk is jullie huis snel verkocht.

Wij gaan morgen als publiek naar de price is right, haha ben benieuwd, alleen beetje jammer dat wij binnen zitten als t buiten 30! Graden is...

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja aan en uitkleden nog gewoon waar hij bij is ik heb er schijt aan en hij draait zich om. ts alleen wel zo dat we niet meer de badkamer in gaan als de ander aant douchen is. hihi

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sorry meiden maar als het zaterdag 30 graden word ga ik echt niet naar de torteltuin dan ga ik lekker naar t zwembad ofzo want bij de torteltuin heb je wel plekken waar je in de schaduw kan zitten maar daar wilt natuurlijk iedereen zitten.

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    He gatver wat een ellende... :(

gelukkig is de dag alweer voorbij....l maar dat maakt het er niet makkelijker op dat snap ik...

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Zoooowhey ben druk geweest!

Heb een beetje gescand qua bij lezen maar had Linda even een Torteltuin update beloofd...

Om te parkeren zijn er 3 opties:

P) je kiest voor de grote parkeerplaats bij het Griftpark (navigatie: Blauwkapelseweg 30) en loopt via het grasveld richting het grote blauw/grijze appartementen complex, rechts daarnaast is een doorgang, loopt over de brug (schuin rechts voor je) en ga meteen na het bruggetje links, loop voor je gevoel het park uit en zie de Torteltuin al. Dit wandelingetje is 4 minuten... (400 meter gok ik) kosten: 2,60 p/u

T) je kiest voor het kleine straatje waaraan aan het einde de Torteltuin ligt (navigatie Kwartelstraat 70) ik durf alleen niet goed te zeggen hoeveel parkeerplaatsen hier vrij zijn. kosten: 2,60 p/u

PG Parkeergarage de Grifthoek
    Parkeren
    (navigatie Wittevrouwensingel 96) Loop langs het water via de Wittevrouwensingel (richting de oplopende nummers, water aan je rechterhand) ga voor het bruggetje rechts je ziet/hoort de Torteltuin al liggen. Je moet er nu nog we even omheen lopen voor de ingang. Dit wandelingetje is 3 minuten... (300 meter gok ik) Kosten: 1,55 p/u

G) Gratis parkeren (bij Winkelcentrum De gaard) maar dit is wel zo'n 20 min lopen schat ik. (navigatie Troosterhof)

Bijgevoegde bestanden:

16. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Dit is het Griftpark, Linksonder is de Torteltuin rechtsboven is 'de grote speeltuin van het Griftpark'

De Torteltuin is klein, fijn, overzichtelijk. Hij ligt voor een derde deel evrscholen tussen/onder de bomen. Er zijn bankjes/tuinstoelen van waaruit je bijna de hele tuin heel duidelijk kan overzien. Met warm weer zetten ze kleine ondiepe badjes en een waterbak op om mee te spelen.... (weet niet 1000% zeker of ze dit ook op zaterdag doen aangezien de buurtbewoners dan beheren ipv de vaste medewerkster)

De grote speeltuin in het Griftpark is groot er staat wel een hek omheen maar hij is niet overzichtelijk, er is een kinderboerderij bij en een kinder-zwembad waar max 10cm water in komt (hier zijn ook wel wat grotere kindjes en (die vind ik soms wat wilder) er is wat minder schaduw dan in de Torteltuin.

Beide speeltuinen liggen 4 minuten wandelen vanaf elkaar dus we kunnen evt nog verkassen...

later nog wat fotootjes.... moet nu snel Selah halen ze heeft HONGER!!!

Bijgevoegde bestanden:

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    We kunnen ook gaan zwemmen met z'n allen :)
    Haha. vink wel leuk hoor! Al zal dat ook wel super druk zijn...

Ik weet ook niet goed of het met dit weer nu ideaal is in een speeltuin, ben bang dat er een aantal af gaan haken? Gaat 34 graden worden...
    Mij maakt t niet zo uit, als iedereen gewoon nog gaat ga ik ook, maar als er nu meiden toch niet gaan ivm de temperaturen ga ik niet het hele eind rijden en daar weg zweten haha.
    Ik wil ook iets anders doen wat verfrissender is ofzo, maar geen flauw idee? In zon speelhal zal het ook wel warm zijn.

18. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey,

ik zit te twijfelen hoor over zaterdag. Het wordt geloof ik 32 graden en wij rijden in een fiat seicento, een klein wagentje zonder airco. Op de heenweg zal het wel meevallen, maar ik vrees voor de terugweg....
    Het is toch eventjes rijden.

Wat denken jullie ?

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    ja lastig.... Ik kan er niet echt wat over zeggen want ik kan lopen, ik wil mijn huis wel beschikbaar stellen maar onze tuin is maar klein (heb wel een badje) alleen vraag me af of dat uberhaupt een beter aanbod is want het grootste nadeel zal voor iedereen toch wel de autorit zijn... misschien een lijstje?

Ik kom sowieso:
    Janna

Ik kom alleen als we minimaal met 5 zijn die allemaal gaan komen:
    Janna

zoiets?

20. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    waterbakken torteltuin