Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    waterbakken en schaduw bij de Torteltuin
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Zwembad Griftpark
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik heb nog even wat 'extra' informatie gezocht/geplaatst... denk dat het verder aan iedereen persoonlijk is of je het 'de moeite' vind om met die hitte in de auto te gaan...

    Het is eigenlijk een ideale plek; er is ontzettend veel te doen en het voordeel is is dat het allemaal in 1 park is; aangelegd park, ruw/wild wandel park met kleine paadjes, soort stenen paadjes door het water, meer/vijver, bergje, grote speeltuin met enorm speeltoestel en een weide met schommels wipkippen ed, zwembad, binnen speelruimte, grote kinderboerderij, groentetuin, blotevoetenpad, skatebaan, ligweide, waterfietsjes, torteltuin, voetbal, basketbal ed en nog wel tig dingen meer... dus misschien sowieso eens leuk om heen te gaan op een ander moment bedoel ik. Gewoon voor jezelf zeg maar... of op een andere dag voor een meeting...

    Denk dat het grote park alleen maar 'leuk' is met je eigen 'gezin/groepje' of met een klein groepje van hier anders is het te groot en ren je alleen maar achter je kind aan enz... je moet je makkelijk kunnen verplaatsen (lees achter je kind aan gaan van bad naar boerderij enz) en dat is niet leuk als je op een grote groep moet wachten dan is de lol er snel vanaf.. Met een klein groepje kan het wel maar ik denk dat de Torteltuin een stuk geschikter is... het is lekker overzichtelijk en je hebt alles binnen hand bereik... enz dus daar is het zelfs voor de papa's en de mama's genieten geblazen...

    Zo genoeg reclame; niet door vertellen want anders word het te druk :p

    Ik merk het wel....

    Ik moet nu weer even werken, vond het echt veeeeeel te warm op zolder vandaag...
    later mee (maar dan bedoel ik reacties of hier:...)
     
  4. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Johannal het ziet er super leuk uit!!wil ik zeker eens heen.

    Tja ik zeg een andere keer dan kom ik ook Hahahaha nee grapje, ik hoop dat jullie nog met flink wat gaan, en zo niet als er een andere datum wordt gekozen hoor ik het wel :)

    Nou wij waren vanmiddag dus naar die show en oma paste op.
    Waren ze naar de winkel gegaan, en toen heeft Neomi ( per ongeluk) een fles carvansevitan in Daan zijn bak gegooid op zijn hoofd, die brullen natuurlijk, nu moet ik hem ieder uur wakker maken vanacht, tot op heden gaat het wel goed.
    Hij heeft ook veel rode pukkeltjes, waarschijnlijk begin van de vijfde ziekte of waterpokken....

    Lisil, jeetje toch mogelijk allemaal hoor, respect!
     
  5. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ohwneeeee :( wet erg.... :(
    arm manneke
    sterkte.... en oma? voelt ze zich mega schuldig.... oooh maar toch... gatver niet leuk hoor....
     
  6. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Ja sneu hè, ja ze deed t niet omdat ze boos was, maar gewoon een lompe actie denk ik.
    Maar ja zo,n fles is best zwaar, dus ze zijn even langs de ha gegaan, en dus echt ieder uur wakker maken....
    Oma voelde zich niet schuldig haha, tja ze kon er ook weinig aan doen, maar ze was uiteraard wel boos op Neomi.

    Maar nogmaals het ziet er echt leuk uit, wil ik echt eens heen, als het nu doorgaat en het bevalt ga ik volgende keer zeker mee!
     
  7. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Ow meiden, het is toch wat... Zijn we bang voor regen op de meeting, en nouw komt er een hittegolf... Ik heb ook geen airco in de auto... En het word wel heeeel erg warm heh.... Ik weet het ook niet goed hoor, de 3 kwartier van W'bork naar huis (werk) is al drama met Stan, hij is echt zo zeikenat en knalrood als we dan thuiskomen.. Laat staan als ik 2 uur in de auto zit....
    Das gewoon mishandeling... :$

    Trouwens hij huilt nu al een UUR!!! Die bagger-speen ook!! Hij huilt nu met tussenpozen.. Wat doen? Nog x heen gaan, of laten huilen?? Ik vind zooo sneu... Het moet toch ook een keer minder worden, dat verdriet om dat *** ding!!??? Of zal die "fase" er ook bij in zitten nu... Lekkere timing weer... :(

    Reageer zo weer... Ga toch nog even heen....
     
  8. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Ano, ow hahaha, sorry daar had ik even niet aan gedacht, dat het uitje ook nog wel es met je schoonfamilie kon zijn!! Woepsie... Nu jah, ik wens je er niet minder plezier om meid! Hoop dat jullie een super dag zullen hebben, maar pfoehie, zal wel lekker warm zijn!! ;)

    @ Chantal, meid, fijn om van je te horen! Vooral dat de echo goed is! Oef, opluchting heh! Altijd zo heerlijk om een mooi klein mini-mensje te zien spartelen:)! En al helemaal als het van jezelf is! :D
    Wat naar van je opa, hebben jullie een beslissing kunnen nemen? En mag jij daar over meebeslissen dan? Ik bedoel, dat doen toch de kinderen? Niet de kleinkinderen? Of zeg ik nu iets heel stoms? Lijkt me nogal heftig zeg... :(

    @ Lisil, ik kan me dat zo goed voorstellen dat je een soort van vlucht, maar tjah, wat wil je ook... En alle afleiding in deze situatie is dan zo welkom... Pfff, daar wil je toch niet de hele dag inzitten en mee geconfronteerd worden? Kom zeg! En oww die gevoelens, wat zal het moeilijk zijn... Ik weet niet half hoe zeer het moet doen, ik voel me al zoo k*t betreffende mijn ex, en ik was nie eens getrouwd...
    Vind zo knap van je hoe je het toch maar doet allemaal!! Echt hoor lieverd!! *knuffel*

    @ Kleintje, ik weet nog wel dat ik het echt een flink aantal weken na de KS ook heb gehad... Zeg maar, stolsels... Met nog flink bloed.. 1 of 2x en toen was het klaar.. Ik schrok er zo ontzettend van... Dacht echt dat het goed mis was... Maar gek genoeg heb ik niet aan de bel getrokken... Weet niet eens waarom niet.... Misschien bij jou ook? Toch nog wat "naweeën"?
    Ps. heb gereageerd in 't forum!

    @ Zazz, lief dat je het vraagt, ik ben echt ontzettend ziek geweest eht weekend jah, maar het gaat nu weer goed hoor! Maar ook echt vandaag pas weer... Guttegut, wat een migraine-aanval was dat... MY GOD!! Niet best!! 3 kilo afgevallen!!! :$
    Wat lees ik nouw dan? Taleah om HALF 8 wakker??? Wat is DIT!?!?! Wat overkomt je? Hihi!! Wat heeeerlijk!! Wat zul je genieten!!! Heerlijk meid! Tis je zo gegund!! Vooral nu je ook nog es vakantie hebt en dat het kan zeg!!

    @ Mijzelf, whahahaha, ik zie mijn eigen post staan en het woord fopper mist!! Zijn 2 huppeldepup zijn kapot!! Wat dom, maar schijnbaar begreep iedereen het wel :)

    En toen was ik weer bij, want daarna heb ik weer gewoon gereageerd....
    Althans geloof ik, zal nog ff verder scrollen...

    @ Zazz, hoe was de tapas??? Mag je dat hebben als je zwanger bent, okeej ik vraag het anders; WAT IS DAT nou precies?

    @ Janna, thanks meid, voor al je uitleg, updates, foto's noem het maar op!! Je bent toch ook een supertje heh!!!
    Ik kijk het echt nog even aan hoor.... De hitte, Stans buien, tis meer huilen als lachen momenteel hoor.... Ik weet het niet zo goed... Word er beetje onzeker van weer momenteel....
    Pfoehiej... Zie privéforum voor meer onzekerheden....

    @ Ano, ajjj, hoe lijkt het nu dan? Gaat het nog steeds okeej met kleine Daan? Niet spugen ofzo? En Neomi, was of is ze er onder de indruk van? Of heeft ze echt niet in de gaten wat ze heeft gedaan? Al snap ik dat het (gelukkig maar) geen bewuste actie was!!

    @ hier, nouw Stan heeft serieus meer als een uur liggen huilen, krijsen, schreeuwen, maar slaapt nu eindelijk... Die geeft echt zo niet op hoor, dat verdomde foppie ook!! Scheitding!! Bah!
    Maar ook zowiezo dat hij niet naar bed wil, dus er zit meer achter.. Vermoed dat hij "vrolijk" mee doet aan die rotfase!!
    Bah! Wat vermoeiend en écht not amusing anymore!!

    Liefssss mij
     
  9. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Ow jah, Jedalin, heb op je topic gereageerd!

    Ow en ook in Prive forum, of had ik dat al gezegd?

    Nu ff naar FB en dan op bed!! Ben gebroken, morgen nog werken en dan heb ik lekker 2 weken vakantie!

    Wel fijn ook, want op het KDV ging het vandaag ook helemaal mis met Stan!
    Hij heeft eigenlijk de hele dag gehuild wilde niet eten niet drinken!

    Vanmorgen op de bank zei hij al dat hij niet durfde :(

    De vaste leidsters zijn nog steeds met vakantie. Maar ik zei dat Kim er wel weer zou zijn, dat was ons vorige week verteld. Toen klaarde hij heel iets op...
    Komen we aan, zit er een andere.. Hij weer helemaal overstuur, al kende hij haar wel hoor...
    Blijkt dat Kim ook pas volgende week weer komt... Tjah... Leg dat dan maar es uit...
    Echt drama, en alles tegelijk, soms weet ik het ook nie meer hoor! :(
     
  10. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hoe was daan zijn nacht? Arm kereltje
     
  11. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Oow wat erg Kussie! Wat zou er den zijn hè? Lijkt oud staan constant bij jou wilt zijn wat helaas niet altijd kan! Misschien hoort dit nu ok bij die rot fase want t ging en tijd goed toch?
     
  12. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Balen kussie, maar gelukkig heb je nu lekker vrij!

    Hier goeie nacht gehad, met Daan alles goed!
     
  13. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hee even snel vanaf de iPad.

    Ik ga mee met de meeting als dr idd minimaal5 komen, vind ik wel een goeie janna!!
    Ik zal even op fb vragen of Marye en Lara ook komen ondanks het hete weer...dat zouden er al 4 zijn.
     
  14. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Ano; dat was schrikken zeg met Daan! Gelukkig is de nacht goed gegaan. Ik las het misschien niet goed; maar had Neomi nou de fles op het hoofd van Daan geslagen? Heeft hij een bult?
    Maar gelukkig is het goed in ieder geval!

    @Kussie; lekker rustig aan nu het vakantie is! Heerlijk hoor! Ga je nog weg met Stan? Hoe is het vandaag gegaan?
    Ik kan me voorstellen hoe moeilijk je het vind als hij zo moet huilen. Die hitte zal niet meevallen.
    Doe je 'nachts een lampje aan? Fenna slaapt ook heel slecht, inslapen gaat nu weer iets beter omdat we de middagslaapjes verkorten tot 1 uur maximaal. Dan is ze in de avond tenminste moe. Voorheen lag ze tot 10 uur te spelen en soms ook te huilen dat ze eruit wilde. Nu valt ze gemakkelijker in slaap en als ze snachts wakker wordt, is haar nachtlamp aan en gaat ze niet meer huilen.

    @Zaterdag; ik ben voor verschuiven. Ik vind het echt erg heet en zie op tegen de autoreis zonder airco. Als jullie het willen laten staan, zal ik wel komen hoor, maar als het even kan liever verschuiven.

    @hier; ik ga maar eens eten, heb honger :)
     
  15. Floor85

    Floor85 Fanatiek lid

    26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej meiden
    Ik heb nog niet terug gelezen en ik wil absoluut geen spelbreker zijn maar ik weet niet of ik het zaterdag zie zitten! Ze geven opeens wel heel heet weer op en dan met een baby en peuter een uur in de auto dan speeltuin en weer een uur terug... :S
    Was volgende week niet toevallig een optie?? ;) Wel jullie namelijk wel heel graag zien!!
    Kom vanavond o de laptop even lezen.

    @Ljsil, ik heb van de week nog aan je gedacht! Wat een klotedag zal dat geweest zijn :( hebben jullie er nog iets over gezegd tegen elkaar? Dikke knuffel!

    Liefs
     
  16. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik kan volgende week ook evt...
     
  17. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Volgend weekend zou ik de zondag kunnen, de zaterdag is Jeff jarig, beetje lullig dan denk ik om weg te gaan :)
     
  18. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dubbel geplaatst
     
  19. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Volg week Zaterdag kunnen wij ook niet, kids gaan dan hele dag naar opa en wij dagje thermen. Daarna op stap samen dus volgende ochtend speeltuin wordt m niet haha.

    Marye wil wel gewoon komen ondanks warme weer.

    Voor de mama's zonder airco on de auto snap ik heeeel goed dat die niet komen!! Zou ik zelf ook niet aan beginnen.
     
  20. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Kunnen dan ook de middag doen?uurtje of 13-14.00?
     

Deel Deze Pagina