Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Mamzie: Hebben jullie nog wat aan carnaval gedaan?

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee helemaal niks :)

jullie wel?

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hoera!! Jan is twee jaar.. Gefeliciteerd knappe vent! Hopelijk ben je goed verwend hihi!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Mamzie: Nee wij ook niet. Jorgen houd niet van carnaval, en ik kan amper op mijn benen staan vanwege de BI.
    Jorgen zijn zus heeft Joënna opgehaald om naar de optocht te kijken, en 's avonds weer thuis gebracht.

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Hoe is het bij jullie?

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Wij zijn weer thuis!!!!

Alle jarige jobjes VaN HaRtE GeFeLiCiTeErD

Lang zullen jullie leven! Lang zullen jullie leven! Lang zullen jullie leven in de Gloria... In de gloo riii aaaa... In Duh Gloooo Riiiiiii Aaaaaa
    Hiep hiep? HoErA *live gezongen*

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Gwen!!!! Zit hij er nog steeds in???????? Jee zeg wie had dat nou verwacht!?!?

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Gaat het nog?

9. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Goed nieuws zeg dat jullie weer als gezinnetje bij elkaar zijn. :)

Poeh en je stem mag je wel ff smeren hoor. Hier en daar wel een valse noot. Niet echt The Voice kwaliteit. :p:D

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Wat een super fijn nieuws dat jullie thuis zijn!! Daarom is de zon zo lekker aan het schijnen;):D

Yep, zit er nog steeds in: Uk heeft het te goed in mijn buik:D.

Aan de ene kant gaat het hardstikke goed. Voel me prima, wel opgezwollen van het vocht (handen, gezicht, benen en voeten).
    Alleen de pijn in mijn bekken:(.

11. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Johannal; Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn! Hopelijk kunnen jullie nu weer lekker gaan genieten. Gaan de voedingen weer helemaal goed of ben je nog steeds lang bezig? Ik hoop voor je dat je zelf ook de tijd vindt om een beetje uit te rusten.

@ Gwen; ik vind het nu toch echt wel tijd worden voor jou om te bevallen.

@ Hier; Wat een heerlijk weer! Ik voel de energie gewoon weer terugkomen. Vanochtend al drie wassen gedraaid, hele huis gezogen en boodschappen gedaan. Jasmijn weggebracht en weer opgehaald en nu ben ik bezig om de administratie uit te zoeken. Bleh, stom werkje maar moet ook gedaan worden.

12. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hahahaha :p ik kan inderdaad echt niet zingen lol

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Voedingen en alles gaat weer super (alleen drinkt ze bij thuiskomst nu ineens ieder uur. Nu de derde keer!?! Zal wel weer even wennen zijn denk ik. Alleen ben ik nu een klein beetje ziek (spanning die er uit komt??) ben wat misselijk heb een beetje last van mijn darmen; dia..... enz ;) en beetje hoofdpijnig:( maar als het goed is gaat het vanaf nu alleen naar weer beter :)

Alleen jammer dat hier geen nachtzuster is die een voeding overneemt :)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Johannal wat fijn dat jullie weer thuis zijn!!!! Super! Hoe ist met je meisje?

@ Vriendlief: Proficiat met Jan!!! :D

@ hier: Ik hou het hier even bij..heb nog steeds 2 zieke kids :(
    Vanmorgen thuis gebleven bij papa ipv kdv ivm jessse koorts. Ondertussen heeft Daan maar liefst 40.5 en Jesse 39.8....

Ze eten matig. Geen brood en 2 hapjes avondeten of minder.

Drinken gelukkig erg goed en fruit gaat er ook goed in.

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Net de chirurg gesproken. Daan's slokdarm hoeft niet opgerekt te worden. De chirurg die hem met kerst geholpen heeft, gaf aan dat hij toen gezien heeft dat er geen vernauwing zit. Nu oprekken kan juist littekenweefsel veroorzaken. Waar dat op neer komt is dat Daan's spieren in zijn slokdarm niet optimaal werken. Daar is helaas niet zo veel aan te doen, daar moet hij overheen groeien. En voor nu moeten we gewoon zijn eten klein blijven snijden en goed drinken tijdens het eten.
    Voor de zekerheid gaan we ranitadine geven tegen eventuele reflux (weten niet of hij dit heeft maar willen niets riskeren) en naja, hopen dat het erge verslikken niet vaak voorkomt..

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Superb: Ik hoop dat de VK dat woensdag ook vind (maar ik ben bang van niet). Kan nog geen eens meer voor mijn eigen kind zorgen.

Het was inderdaad heerlijk weer!! Vanmiddag heeft Joënna gewoon in de achtertuin gespeeld. Heerlijk zonnetje erop, achterdeur open en spelen maar.

@ Johannal: Zou best kunnen dat nu bij jouw de spanning eruit komt. Er is natuurlijk in een heel kort tijdsbestek ontzettend veel gebeurd. Dat heeft zo zijn plekje nodig, en heeft de nodige energie bij jouw gekost.

Hahahahahaha, dan is het jammer dat Stf niet de nachten even bij zichzelf kan aanleggen om BV te geven;). Heeft moedertje natuurlijk niet goed geregeld:D

@ Jedalin: Beterschap met je heren!!

Wat een goed nieuws dat Daan zijn slokdarm niet opgerekt hoeft te worden!! Alleen ik hoop wel voor jullie dat het nare verslikken verleden tijd is en blijft.
    Word er nog wel een foto van zijn darmen gemaakt?

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    dames met een spiegelreflexcamera (weet dat er hier een paar zitten hihi)...
    ik heb mn oog laten vallen op zo'n leuk speeltje!! hahaha.
    Nu wil ik zeker niet een dure want dat vind ik te veel geld.
    Ik heb nu een leuke gezien, ze noemen het ook een spiegelreflexcamera voor de beginner dus da;s mooi haha.
    Kent iemand hier de Canon EOS 1100D 18-55DCIII ? Hij kost rond de 365 euro.

@ hier: net iemand geweest voor de veranda. Die willen we dicht laten maken tot serre/speelkamer. Hij had een mooi aanbod, maar nu even de offerte afwachten.

Whahah ja wij denken kennelijk dat we geld genoeg hebben. En een bruiloft, en een serre enz enz...:p

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    #258 anoniempjuh, 20 feb 2012
    Laatst bewerkt: 20 feb 2012
    jedalin wij hebben ook een canon eos, alleen ander type nr volgens mij.Maar bevald prima!zeker voor de beginner goed genoeg!!
    Balen dat je mannen zo ziekjes zijn, heir was ze ook niet lekker de laatste dagen, heerst denk ik een beetje.

Johannal wat heerlijk dat jullie met zijn allen weetr thuis zijn!!!nu eindelijk echt gaan genieten dan!!

vriendlief heb je gister en vandaag een leuke dag gehad??

superb heerlijk he dat weer, ik wordt er ook helemaal happy van :))

verder weet iik het ff niet meer sorry...

owja gwen denk natuurlijk aan je he!!!!!hopelijk komt jullie kleintje snel!!

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    thnx ano voor je reactie! :) Ah jullie hebben hem dus ook, ofja een ander type dan. Goed te horen dat ie fijn is!

@ johannal: ik weet dat jij een echte kenner bent. Zie dus uit naar je reactie :D

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Misschien even je bericht wijzigen mbt Gwen? Volgens mij was het niet de bedoeling dat dat hier zou staan.

Deel Deze Pagina