Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nee we hebben t nergens over gehad ik heb m alleen sochtends gezien voor mn werk en meer niet en ik vond t ook wel best zo
     
  2. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zaterdag. wij komen niet! ik heb besloten lekker met t meisje te zwemmen en we gaan ook bbqen bij mn oom en tante en daar zet ik ook een badje op voor lisanne.
     
  3. Floor85

    Floor85 Fanatiek lid

    26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #2583 Floor85, 17 aug 2012
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
    @Linda, wij hebben wel airco, maar ook dan zie ik het niet zitten. Het komt er toch op neer dat je een keer die auto uit moet en die +30 graden in ;) en rennen en vliegen in een speeltuin wil ik Robine niet aandoen. En Ninthe liever ook niet! Denk dat het hier een bak water in de schaduw wordt...

    Sorry, maar goed, wie had bij het afspreken nou dít weer in Nederland verwacht?? ;)
     
  4. Floor85

    Floor85 Fanatiek lid

    26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een $<%> nacht trouwens. Half 12, 1, 2 en 3 krijsende Robine en nu ook alweer een uur wakker!! Jedalin, hebben d en j vannacht wel goed geslapen??

    Hopelijk is het een 1 nachtelijk ding!
     
  5. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook keibrak. Fenna was uitlogeren bij oma en opa, dat huis is heerlijk koel, die zal geslapen hebben als een dotje.
    Alleen manlief was op stap en ik kon gewoon niet in slaap komen totdat ik de deur open hoorde gaan :( Dat wordt wat later als Fenna op stap gaat pffff...

    Misschien opnieuw de datumprikker erbij gebruiken?
     
  6. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Oja, en de test was weer eens negatief voor de verandering :(
    Vandaag ook een temp-daling, dus vandaag wordt ik weer ongesteld blegh!!!
     
  7. Floor85

    Floor85 Fanatiek lid

    26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Volgende week zondag zouden wij trouwens wel kunnen!! Dan rijden we uit Utrecht gewoon gelijksoortig naar schoonouders (Sliedrecht) en leggen we haar daar op bed :)
    Volgende week zondag dus wat hier betreft ook goed!

    Datumprikker erbij is ook goed, weet alleen niet of'ie voor iedereen nog klopt...

    Wat balen van je test :( Je hoeveelste maand is dit als ik't mag vragen? En jij ook zo'n beroerde nacht dus :S
    Sterkte met wakker blijven vandaag hihi!
    Ik snel dat we Robine maar vroeg weer neerleggen. Hopelijk slaapt ze dan nog even voor de warmte er echt op komt!
     
  8. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.286
    2.215
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomie: Wat balen dat je weer ongie gaat worden, hopelijk is het nu snel eens raak!

    Lara: Balen van de slechte nacht, hopelijk idd 1 malig

    Setti: Knuffel voor jou! Moeilijke tijden...

    Meeting: Jammer dat het zaterdag niet doorgaat mij maakt het niks uit hoe warm het is. Thuis is het net zo warm. En nadat we met 37 graden zonder airco uren in de file hebben gestaan zijn we wel wat gewend haha ;)

    Hier: Pff Pepijn en Florine zitten aan mij vast gegroeid. Papa mag niks met ze doen en ik mag niet uit het zicht. Verder vreselijk saggo en dwars al de hele week. Gelukkig zijn ze vandaag even naar het kdv. Hopelijk zorgt dat voor een omkeer in dit gedrag want ik word er wel een beetje gek van!
     
  9. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    boomie balen van je nega test zeg. dikke knuffel
     
  10. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Nou we gaan het zien? Ik ben er denk ik sowieso (heb makkelijk praten wel hoor...)

    En dan nog wat... Die foto van die tweeling met die mutsjes! Bij de baby van de maand verkiezing is er af!! en een andere (van iemand die ook heel snel ging ook)! Misschien stemmen geronseld oid??? Sta ik ineens op een derde plaats en maar 6! stemmen achter de nummer 1! Goh? heb ik toch ineens wel weer zin om te winnen :D

    Hebben jullie al allemaal gestemd op de foto die jullie zelf het leukste vinden?
     
  11. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Die zullen wel stemmen gevraagd hebben dan Janna! Goed dat ze daar zo op controleren!! :)
    Ik heb gestemd op de leukste baby ertussen!! :)

    Tweeling-mutsjes zijn er natuurlijk afgehaald omdat die de foto van D&J natuurlijk nooit konden evenaren! :D hihi

    @ Meeting: Hmm nou dan houdt het voor morgen op zo te lezen.
    Geen probleem hoor, ik snap het helemaal.
    @ Lara: zeker ook met kleine baby, dan zou ik het ook neit zien zitten om buiten te zijn in de 35 graden..

    Andere keer dan maar....volg. week zondag denk ik dus niet dat wij komen...smiddags is niet zo handig ivm slapen enzo, maar wie weet is dat nog wel te regelen dat ze een keer overslaan. Moet kunnen toch? haha. Ligt er een beetje aan heo het logeren gegaan is die avond ervoor.

    @ P&F: Alsof we dezelfde tweeling in huis hebben!
    Hier ook 2 kids die al huilen als papa ze wil optillen want dat moet mama doen. Verschonen door papa is ook HEEL erg volgend D&J.
    Arno heeft nu de kids 2 dagen achtereen in bed gelegd. Hij doet dan de laatste 3 minuten alleen: samen even lezen met ze en ik ga dan een kus geven en weg.
    Dit omdat ze alleen door mij in bed gelegd wilde worden na het lezen, dat mocht arno neit en dan was het huilen omdat ik daan bijv in bed ging leggen ipv jesse.
    Dit is nu al 2 avonden goed gegaan dus lijkt erop dat het zo werkt. Mama helemaal weg, dan is papa wel goed haha.

    Chagrijnig zjn ze gelukkig (nog) niet.

    IK ga nog gauw werken, veel te druk voor zp eigenlijk! hahaha
     
  12. Floor85

    Floor85 Fanatiek lid

    26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #2592 Floor85, 17 aug 2012
    Laatst bewerkt: 17 aug 2012
    Ik heb natuurlijk ook op de foto gestemd die ik het leukste vind!! :D

    Hier weer een drama met slapen maar hopelijk slaapt ze vannacht wel door nu!!!

    Vind het zo jammer vd meeting!! Natuurlijk is het hier net zo warm maar dan kan ik ze toch makkelijker uit de zon of in de schaduw in het zwembadje houden :)
    Hopelijk toch tot snel!!
     
  13. Floor85

    Floor85 Fanatiek lid

    26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zo te lezen zijn wij dus niet de enige met een zeurderige lastige peuter ;) Succes allemaal meiden! En ik denk dat het weer er ook niet echt aan bijdraag...
    Jedalin, fijn dat je het begrijpt :) Is inderdaad echt niet omdat we biet willen hoor!!! Juist heel veel zin in!

    Volgende week zaterdag kunnen wij de hele dag en zondag kunnen we 's morgens... De weken erna kunnen we volgens mij elk weekend (zaterdag en zondag).
    Dikke knuffel en voor degene die gaan... Heel veel plezier morgen!!!
    Laar
     
  14. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Hey lieverds,

    Ik lees al dat meerdere mama's besluiten dat het indd echt way to hot is om zo'n end te rijden (voor ons ongeveer 2 uur) En ik wil dat Stan gewoon écht niet aan doen, hij heeft het zowiezo al zo snel warm... En als we soms van W'bork naar huis rijden is ie zooo ontzettend knal rood en zo kletsnat van het zweten, en das "maar" 3 kwartier, dat ik 2 uur gewoon haast killing vind... Ik durf het gewoon niet eens aan...
    Hij blijft morgen bij oma, ze zetten ook het badje op.. En ik ga met broer en schoonzus het water op!! Echt een vakantiedagje....
    Dat is dan ook het enige vakantiedagje (spaargeld is echt op) Even er tussenuit.... Heb er zo'n superrr zin in!!!
    Ik vind het zooo ontzettend jammer meiden!
    Ik kan zelf volgende week het weekend ook hoor!
    Dus mocht dat een mogelijkheid zijn?
    En mocht er wel met datumprikker worden gedaan, heb dan een ANDER adres, want mijn ziggo mail doet het niet meer :( Snap er de rambam van....

    Hier vandaag een sjagerijnige peuter joh, gewoon bijzonder....
    :(
    Maarrrrr, zowel gisteravond als vanmiddag als vanavond is hij zonder huilen gaan slapen!! HOERAAA!! Ben zooo apetrots op hem!!! Hopelijk dat het vanaf nu wat beter gaat, want wat hebben we al een week er op zitten zeg... Pfoeh!
    Maar hij is wel duidelijk vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt! ;)

    Verder weet ik het zo even niet...

    Liefssss
     
  15. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb ik het werken goed vol kunnen houden, heb zelfs net nog hard gelopen :p

    In mijn onderschrift staat hoe lang we nu weer bezig zijn... duurt alweer eventjes dus
     
  16. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga morgenochtend naar het zwembad en 's middags gaat het kind slapen en zet ik lekker de ramen dicht en de airco aan ;)
     
  17. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Boomer, ben je nu dan ongesteld geworden? Want hoe ik ook probeer het te volgen, ik snap die termen nog steeds niet goed.... met temperatuurdalingen enzo.. Heb al zoveel uitleg door mekaar heen gelezen, dat het me nog altijd niet duidelijk is? Een test die je (Vroeg) had gedaan was negatief? Maar je weet het deze "ronde" nog niet zeker?

    @ Meeting, is het nog doorgegaan? Zijn er nog meiden wel heen gegaan?
    Zo ja, zijn er nog foto's gemaakt?
    Het was echt hot hot heh?
    Pfoeh, en morgen nog warmer...
    Wij zijn bij mijn ouders gebleven, zij zijn er overigens niet hoor... Maar dan kan Stan morgen zo het zwembadje in... Het word ja 37 graden van wat ik zo las!! :$ Geloof dat ik bij hem in ga zitten! ;)

    Hij was vandaag super lief geweest! En toen we er om half 5 weer waren was ik gewoon ook zo blij om hem weer te zien! Heb echt een ontzettend fijne dag gehad! Even een dagje Sandra zijn, zooo genoten op het water! Maar daarna ook zo fijn om Stan weer te zien, die weer ouwerwets zijn eigen gezellige humeur weer had! Hij was lekker met water aan het smeren! En vond alles prima! Zijn nog lekker samen in bad geweest! En hij is ook zonder problemen gaan slapen!! (ik zeg wauw!) Maar wat is hij nu vroeg wakker zeg, pfoeh!

    Ow trouwens, hebben jullie kids ook (weer) warmtebultjes? Kun je daar eigenlijk ook iets tegen doen?

    Liefss San
     
  18. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Kussie; lekker zeg, dat Stan zo ging zo slapen. Die zal wel helemaal vermoeid zijn geweest van het zwemmen enzo. En dat met die hitte, nou, fijn zeg! Misschien is hij 's avonds normaal gewoon nog niet zo moe? Hoe lang slaapt hij overdag nog?

    Maar wat heb jij dan gedaan zonder Stan? Ben je de hort op geweest?

    Wat betreft die temperaturen. Na je ovulatie, wanneer je dus zwanger kan worden, stijgt de temperatuur tot dat je weer ongesteld wordt. Als je zwanger bent, blijft je temperatuur stijgen door hormonen. Dus als je net voor je menstruatie ene temp-daling hebt gehad, wordt je waarschijnlijk ongesteld. En ik heb ook vroege zwangerschapstesten, dus als deze 1 dag voor de te verwachten menstruatie negatief is kan je er wel vanuit gaan dat het zo is. En vrijdagmiddag werd ik ook ongesteld, dus ik liep exact weer op schema. Dat is op zich wel lekker. Hoef ik telkens niet weken te wachten, zoals Eliesah. Terwijl het wel sneller gelukt is bij haar daarentegen, dus dat zegt niet veel..

    We gaan zo over een halfuur weer naar het zwembad. Heerlijk , nu is het niet zo heet.

    Succes vandaag met de hitte allen!
     
  19. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Warmtebultjes had Fenna ook eens gaan vanzelf weer weg. Kun je niets aan doen, volgens mij
     
  20. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    sorry meiden geen fut om echt te reageren ben gewoon ellendig van dit weer ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen. die meid lekker de hele dag int badje en ik ook met mn voeten maar pff ts hier in dit land ook alles of niet he .
     

Deel Deze Pagina