Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

    anoniempjuh Fanatiek lid

    18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Leek foto's Boomie!en jee was dat voor dieet!

    Haha zo te horen willen we allemaal afvallen.

    Ik was na Neomi helemaal terug gekomen op 65kg, toen met Daans zwangerschap beëindigt op ongeveer 85kg.
    Ben 6wk na de bevalling gaan sporten, woog toen 75kg(nog 10teveel dus).
    Weeg nu 72kg.wil ook weer naar de 65kg!

    Jedalin, post is onderweg haha.heb wat extra dingen op de sportschool gekregen, tips om te eten, en dingen die niet vet zijn enz.misschien heb je er wat aan, en zo niet, haha heb je een prullenbak:)

    Lisil wauw mooi zitje zeg!!

    Lekkende borsten duurde dit keer ook wel ff, zeker 2-3 weken.irritant hè.

    Seanli, zou er even naar vragen, want klinkt niet echt goed meid.
     
  2. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Als ik ben bevallen, wil ik ook mee doen met een afval-clubje hihi.
    Moet dan ook echt iets aan beweging gaan doen joh. Wil graag gaan skeeleren dan. Lijkt me wel erg leuk! ;)
    Ik kom nu alleen maar aan, al valt het nog mee. Bij Taleah in totaal 11 kilo geloof ik. Zit nu op 4 kilo erbij. Woog 63 toen ik zwanger werd nu van de tweede.

    Boomie; ow zo wist ik niet joh toen bij Fenna. En tsja als je er niet mee bezig bent, gaat het vaak zomaar ineens.
    Mooie meis zeg die Fenna! Wauw.

    Lisil; mooi fiets stoeltje. Zaten toevallig er ook naar te kijken. So'n gesjouw om voorop te zetten, en elke keer wil ze achter om kijken etc.
    Nog even op t salaris wachten ;). Was die erg duur?

    Seanli; denk niet dat het erg goed is van je knip. Heb er toen wel 1 gehad maar geen last van gehad eigenlijk. Heb je de vk al gebeld?
    Lekker hoor dat je mannen het zo goed doen. En tsja helaas huilen hoort erbij..
    Zal wel wennen zijn denk ik hè, 2 kindjes. Het is dat de kleinste nog zoveel slaapt maar hoe verdeel je de aandacht haha.

    Kleintje; en hoe ging de shoot met Stijn? Leuk hoor :)..

    Hier; net wakker van een middagdutje. Lig nog op bed, en voel de kleine baby trappelen in m'n buik. Heerlijk even zo'n momentje!
    We zijn er nu uit met de naam, joehoei.. Andere naam dan die we hadden. Ben er helemaal verliefd op! :) En nee het is indd gene roosje of iets haha.. :p maar wel gewoon nl klinkend net als bij Taleah. Maar ene apart tintje. Haha! :)

    Jedalin; fijn dat je toch nog hebt kunnen slagen bij t shoppen. Zit het ook lekker...
    Hoe gaat het nu met slapen van je boys?

    Superb; leuk om weer eens wat te horen van jouw kant. Al geloof ik graag dat je het druk druk hebt..
    Jog proficiat met Jasmijn. Alweer 4 jaar, ow zou ook zo huilen als ze naar de basisschool moet. Poeh!
    Hmm wel raar dat het kdv er dan geen uitleg bij geeft, al gevraagd waarom... Doe dat zelf dan als leidster wel hoor, en ouders praten er dan gelijk over mee.

    Weer iemand hoe het met Gwen gaat? Ze komt hier niet meer en op fb reageert ze niet echt op ons..
    We hebben toch niks verkeerds gedaan zit ik te denken..
    Hopelijk gaat alles goed!!
     
  3. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Ow Johannal, hoe gaat het nu met Selah. Begreep op fb dat ze al snel weer naar huis mocht! Hopelijk is ze al een stuk opgeknapt.. :)
    Jij ook al wat bij kunnen tanken?
     
  4. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Ano woepssss, schrijffout, was dat maar waar natuurlijk ik ben nu 76,9... Dus nee ik ben eigenlijk juist zwaarder weer, want in mijn handtekening staat dat ik 76 rond ben....
    Maar als je in het algemeen kijkt, ja ben ik al ongeveer 10 kilo kwijt, want ik was van de medicatie die ik kreeg op mijn 18e 22 kilo (!!) gegroeid. Mijn zwaarste was 86 kilo.....
     
  5. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Zazz, ik denk dat Gwen zo blij is dat ze wat meer nachten kan doorslapen, dat ze nu een inhaalslag heeft qua genieten van haar kids.... Niet dat ze eerst niet genoot natuurlijk ;) Maar het was zo vermoeiend... Nu heeft ze vakantie en gaat ze er vast lekker op uit... Ik spreek haar op whatsapp ook niet meer zo veel.... Ze heeft natuurlijk zo ontzettend veel tegenslag gehad.. Dat elke fijne moment dat ze nu heeft ze volop wil benutten... :) En misschien ook wel middagslaapjes mee doen?

    @ Jedalin, zie dat Ano je post heeft gestuurd, daar zit vast wat tussen joh!?
    En anders, het zal je vast ook een oppepper al hebben gegeven, dat we het allemaal wel herkennen in ieder geval, en dat we (bijna) allemaal in ieder geval met je meedoen, haha...
    Fijn dat je wat leuks hebt kunnen scoren!!! Ik weet niet of je dan na het trouwen bent aangekomen? Want meid, serieus je bent zooo mooi!! Die foto's van het trouwen zijn zo prachtig, maar ook de vakantiefoto's waar je (enkele keren) bij opstaat! Ik vind je een harstikke mooie meid hoor! Met een spontane lach!! En dat zeg ik nu niet omdat je in een dip zit, maar omdat het écht zo is!

    @ Boomie, wauww!! Dat haar van Fenna, wat MOOI!! Wat een mooi meiske!! :) Is haar vlekje al weggetrokken eigenlijk? Vroeg ik me eigenlijk zo af? Dat zou toch minder worden na één jaar/anderhalf jaar meende ik dat je toen zei?
    Zie je het eigenlijk nog goed, als het er nog wel wat zit, want volgens mij heeft ze een flinke bos of niet? :)
    Is die relatiecrisis overigens weer helemaal goed gekomen, als ik vragen mag? Was dat nouw met deze "rondes" of voor dat je zwanger werd van Fenna?

    @ Lisil, wauw, mooi stoeltje joh, is dat ook van Bobike? Heb je toen niet gelijk een setje gekocht? Zeg maar allebei tegelijk -voor en achter-? Heb ik wel gedaan, kreeg ik (flink) korting...

    @ Zazz, ooeeh de naam??? Ships, waarom zeg je dat nouw, ikke nieuwsgierigggg!!!

    @ Seanli, hmmm je zei dat je knip iets van open lijkt en er wittig spul uit komt? Als het een soort van pus is dan lijkt het toch op iets van een ontsteking? Voel je je verder goed dan? Je hebt geen verhoging? (dat duid op een ontsteking?) Weet niet of een knip te vergelijken is met een KS? Maar tjah, beiden zijn gehecht niet? Maar mijn wond zat ook goed dicht, maar ging toch ook weer open...
    En als er spul uit komt, heeft er vaak toch teveel druk op gestaan zeg maar... Dus misschien even laten nakijken? Ik bedoel juist als je veel (en stevig door) wandelt, schuurt het misschien (qua broeken) en komt er druk op? (zeg het maar) Dus mocht het morgen nog open zijn toch even VK of Gyn bellen en het in iedergeval voor leggen, dan zeggen zij vast wel of ze het willen zien of niet?

    @ Darcy, dat omschrijf je goed, die peuter-tijd is indd nog best wel knap pittig indd!!:$ Dus de school periode gaat weer beginnen binnenkort? Vakantie zal er indd wel gauw opzitten nu!
    Je hebt er denk ik ook wel weer zin in nu?

    @ Nijnja, hoe is het bij jullie meis? Jij zal ook wel weer eerdaags beginnen? Voorbereidingen daar ook in volle gang? Spannend op een nieuwe school!?

    @ Johannal, hoe is het bij jullie thuis? Met Selah, met Seph, maar vooral ook met jou? En Steef? Houden jullie het nog een beetje vol?

    @ Hier, alles okeej, Stan blijft vanavond logeren bij opa en oma, maar nu gepland...
    En Sannepan gaat strax naar huus... Morgen UITSLAPEN!!! Gossiepossie! Das dus officieel de eerste keer in Stan's leventje dat hij gepland uit logeren gaat en mama dus gepland kan uitslapen! Zonder Stan zelf uit bed te moeten halen.... Oma durft het aan!!
    Wauw!!!!
    Dat zal me raar aan komen!!! Maarreh, heb er eigenlijk toch ook wel best wel zin in!! :):)

    Liefssss
     
  6. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haha thnx kussie :)
    Enne idd, ik ben na de bruiloft aangekomen. Voor de bruiloft was ik die 5 kilo afgevallen en naja ik had toen ook een echte goede reden om af te vallen.
    Na de bruiloft is dat er weer allemaal aangekomen, die 5 kilo.

    (Whahaha suf, hebben jullie nu ook een banner over afvallen?! hahaahha)

    @ zazz: thnx voor het vragen. Gaat redelijk met slapen!
    Gisteren was ik weer alleen (vorige week sliepen ze toen mega slecht). Begon weer niet zo best, half uur geduurd en gelukkig vielen ze toen in slaap.

    Oehhhh DE NAAM!! SPANNEND!!!

    @ Zazz/lisil: waarom geen 2e hands stoeltje dan voor achterop? Als je qua geld wat krap zit? :)

    @ Seanli: hmmm ik zou ff de dokter bellen, klinkt niet best?

    @ Boomie: MOOIE fotos!! lief :)

    @ kussie: wat top dat je moeder oppast. Fijn dat het goed gaat nu met je moeder!!

    @ hier: Net de glijbaan ingeruild bij de speel-o-theek voor een driewieler. Eens kijken hoe ze dat vinden :) tot n toe leuk!

    Hmm nu roept arno dat jesse's luier gelekt heeft met poep...naar boven dus!!

    OHHHH NIEUWS!! Jesse heeft gisteren 1x op het potje geplast!!!!!!!!! :D
     
  7. seanli31

    seanli31 Fanatiek lid

    19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @kussie, nee er komt niks uit hahaha er zit een soort van bloedblaartje naast zeg maar.. maar net weer gekeken en t ziet er weer wat anders uit dan gister, iets netter zeg maar haha

    ik kijk t morgen nog ff af en anders ga ik idd maar eens bellen..

    @zazz, leukdat jullie al over de naam uit zijn :) ben benieuwd!
    @kussie, lekker uitslapen morgen meis, vroeg naar bed en laat op zou ik zeggen.. geniet ervan!
    @jedalin, wat goed van jesse!!! hopelijk blijft ie t doen :) nu Daan nog :)
     
  8. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hi meiden,

    Hier alles goed.
    Jaëlian slaapt nog steeds erg wisselvallig. Zo kan het een nacht goed gaan, en dan is het weer een paar nachten hopeloos. Naar bed gaan, gaat eigenlijk altijd wel goed (ligt meestal rond 19.00 uur op bed), slaapt dan tot een uurtje of 01.00 en is dan weer wakker.
    De nachten dat het goed gaat, hoef ik maar een paar keer mijn bed uit.

    Dinsdag weer naar de huisarts geweest voor zijn longen. Hij heeft het weekend echt slecht gehad, en was niet meer mijn vrolijke lachen bekkie:(.
    Nu een puffer meegekregen die ook het slijm op moet lossen. Over 2 weken weer terug en als het dan niet beter gaan, naar de KA toe met hem. De medicatie die ik hiervoor had gekregen, was ze niet zo blij mee. Als je dit lang gebruikt heeft het nadelige invloed op de groei......
    Zelf heb ik ook het vermoeden dat hij 's nachts last heeft van zijn longen (hoor hem dan ook veel hoesten) en daardoor niet kan slapen.
    Ook stoot hij zo vaak zijn hoofd, dat hij daar misschien ook wakker van word??
    Heb een hoofdbeschermer voor in het ledikant besteld (kon in de winkel geen fatsoenlijke vinden) hopelijk heb ik hem snel binnen.
    Vandaag had ik wel het idee dat zijn puffertje enig zins begint te werken. Viel me vandaag soms op dat hij niet zoveel hoesten, en ik hem niet hoorden ademhalen. Weet het klinkt heel vreemd, maar ik hoor hem altijd ademhalen. Vandaag viel het gewoon op, dat ik hem niet hoorden.
    Morgen gaat hij weer naar het KDV. Dan de puffer mee, en kijken wat hun ervan zeggen.

    Ook bij het CB geweest, en hij is nu 70 cm en 8950 gr. Qua ontwikkeling en groei ligt hij keurig "op schema".
    Wat wel grappig is, dat hij echt terug begint te kletsen:D. Als je geluidjes tegen hem maakt, maakt hij geluidjes terug.
    Hij is helemaal weg van "hello kitty" knuffel die geluid maakt: Hij word er helemaal wild van als hij die ziet:D

    Joënna gaat ook goed. Ze heeft nu al een paar dagen op het potje geplast en gepoept.
    Maandag moest ik wel erg om haar lachen. Komt ze naar binnen gerent, pakt het potje en rent weer naar buiten. Prima, was de fles aan het geven. Hoor ik in 1x: Mama klaar, Joënna potje gepoept.
    Helemaal trots zat ze daar op haar potje, met haar ontlasting in haar luier:D:D:D Ze was net te laat.

    Wel is ze zoooooooooooooooo driftig:(. 's ochtends staat ze vaak al in de hoek voordat we überhaupt beneden zijn.
    Alles is "Nee" al slaan, schoppen, bijten, en heeeeeeeeeeeeeeeeel nijdig worden. Ik krijg af en toe helemaal het heen en weer van haar.
    Afgelopen week heeft ze het gepresteerd om anderhalf uur aan 1 stuk door te krijsen, gillen en de boel boven af te breken.
    Heb haar babyfoon uitgezet, ook die van Jaëlian, deuren dicht (ook de buitendeur) en de TV zo hard gezet dat ik haar niet meer kon horen (kon haar wel zien via de camera).
    Alles wil ze 1 grote strijd van maken: Aankleden, schone luier, schoenen aantrekken, handje geven, in de auto stappen, etc.

    Ook moet ze haar knuffel nu boven laten liggen (mocht eerst nog mee naar beneden), en daar is ze ook heel boos om.
    Net zoals een speen, alleen nog maar in bed. Neem hem ook nergens meer mee naar toe, het is best met haar.

    Ze is helemaal gek van Bamboo Bill. Gisteren naar Ouwehands geweest, en wilden ze bij Bamboo Bill zijn huisje kijken. Prima, gaan we daar naar toe.
    Ze waren bezig om alles klaar te zetten om opnames te maken, maar stonden nog op Bamboo Bill te wachten. Zijn hond, Cooper, was er ook, en Joënna herkenden de hond.
    De productieleider vond het erg leuk dat Joënna zo enthousiast was, en ze mocht in bij Rogger (het konijn) kijken en aaien, het huisje van Bamboo Bill in, Cooper aaien, en toen kwam Bamboo Bill zelf. Ze heeft de tijd van haar leven gehad!!! Durfden hem ook een handje te geven, en stond gewoon te kletsen met hem: ERG LEUK!!!!!

    07-09 ga ik met collega's uit eten. Dan is er Appelpop in Tiel (grootste gratis festival van NL). Jorgen heeft het, sinds de line-up bekend is, over dat hij niet gaat. Komt goed uit, ivm mijn etentje.
    Dus ik verteld dat ik 07-09 om 20.00 gereserveerd heb............. Dat viel in het hele verkeerde keelgat. Hij wilden wel gaan, want vrijdagavond is de gezelligste avond.
    Na enig over een weer gesteggel, was hij gepikeerd, en zou hij wel weer thuis blijven:$, Nou hij is nog noooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit thuis gebleven voor de kinderen. hij word helemaal giechel van Jaëlian zijn gehuil, en kriegel van Joënna haar theatershows. Heb mijn ouders geregeld. Breng ze na het werken, en ga ze ergens rond 00.00 weer ophalen.
    Hij begreep nu wel waarom vrachtwagenchauffeurs zeggen dat ze het niet leuk vinden om in het weekend thuis te komen:(. Zo zijn er wel meerdere dingen voor gevallen.
     
  9. superb

    superb Fanatiek lid

    20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Boomie; Mooie foto's van jullie meisje! Ze wordt al een hele dame!

    @ Zazz; Oei, ik word nu toch ook wel heel nieuwsgierig naar de naam. Fijn dat jullie er nu al uit zijn. Wij hebben beide keren pas met 38 weken de knoop doorgehakt.

    @ Jedalin; Stoer van Jesse dat hij op het potje geplast heeft! Hopelijk viel het mee met het poepincident.

    Fijn dat je geslaagd bent met winkelen! Krijgen we nog foto's van het resultaat te zien?

    @ Afvallen; Klinkt gezellig om een maart 2010 clubje op te richten. Helaas heb ik net al weer een half pak koekjes op en ik hoor de chipjes in de verte al zachtjes roepen. Morgen weer een nieuwe dag om te beginnen met lijnen.

    @ Kussie; Respect voor je mega reactie! Geniet van je vrije avond en ochtend. Heerlijk uitslapen. Voel je niet schuldig hoor dat je het fijn vindt dat Stan een nachtje aan het logeren is. Af en toe is het gewoon heerlijk om even tijd voor jezelf te hebben.

    @ All; bedankt voor de felicitaties. We hadden haar verjaardag zondag gevierd en gisteren hebben we het lekker rustig gehouden. Vandaag hebben we de laatste spullen voor school gekocht en dan is het morgen echt zo ver. Pff, ik ben nu al bang voor mijn eigen reactie. Hopelijk hou ik het droog totdat ik het schoolterrein af ben:D. Ik kan er echt van balen dat ik wat betreft de kinderen echt een emotioneel wrak ben.

    Ik bedacht me bij het zien van de foto's van Fenna dat het ook lang geleden was dat ik foto's had gepost dus bij deze;
     
  10. superb

    superb Fanatiek lid

    20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    En omdat ik het niet laten kan;
     
  11. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Superb: Wat een prachtige kinderen heb je!!! Je kunt goed zien dat het broer & zus zijn.
    Sterkte morgen!!! Je kleine meid word groot: Periode word afgesloten, en een nieuwe periode breekt aan.
     
  12. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Afvallen: Eeeehhhh, tja, dat moet ook hard gebeuren (zegt ze terwijl er net een chippie naar binnen word geschoven). Kan me er zelf niet toe zetten op het ogenblik:):(
     
  13. superb

    superb Fanatiek lid

    20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwen; Je bent er weer!! Vervelend om te lezen dat het nog steeds niet zo goed gaat met het slapen van Jaëlian. Persoonlijk vind ik dat ze jullie wel heel erg lang laten aanmodderen. Je hebt al zoveel geprobeerd en zoveel verschillende medicijnen en puffers gehad. Ik hoop echt voor jullie dat deze nieuwe puffer wel goed helpt. Het is ook zo sneu voor zo'n klein mannetje dat hij al maanden zijn longen uit zijn lijfje hoest. Fijn dat hij verder wel is goedgekeurd op het CB.

    Zo te lezen is Joënna ook een echte peuterpuber. Dat maakt het er voor jou ook niet gemakkelijker op. Morris kan er ook wat van. Gisteren lag hij nog languit in de AH te gillen en vandaag heeft hij een hele pluk bij Jasmijnuit haar hoofd getrokken. De stoel in de gang is bij ons ook vaak bezet. Als ik hem daar op zet dan klimt hij er echter net zo hard weer af, maar helaas voor hem zet ik hem net zo vaak weer terug totdat hij netjes blijft zitten.

    Lief dat Joënna zo weg is van Bamboo Bill. Ik ken hem niet maar zal zo eens even gaan je linkje gaan bekijken.

    Vervelend ook dat Jorgen ook niet alleen wil blijven met de kinderen. Ik kan me voorstellen dat zo'n opmerking over vrachtwagenchauffeurs je wel pijn doet. Je staat er al de hele week alleen voor en in het weekend kun je dan wel wat support gebruiken. Goed van je dat je je ouders hebt geregeld zodat je toch nog een avond weg kunt. Jij hebt het meer dan wie dan ook verdient.

    Dikke knuffel voor jou. Ik zou willen dat ik iets meer voor je kon doen dan alleen maar hier posten.
     
  14. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    alles behalve bij kunnen tanken.... nu net een nachtje door gehaald... wacht nog op akkoord en dan ga ik een paar uurtjes slapen THANK GOD dat stf thuis is.....

    Kutklus!!! Baal dr enorm van had hem nooit aan moeten nemen :( Ligt nog een bult ander werk en vrijdag nog weer eerst bruiloft

    Selah gaat beter is nog niet helemaal piepvrij....

    gaap....
     
  15. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Koolhydraatarm, maar dan met een lijst van voedingsmiddelen die je onbeperkt mag eten. Dat is soms echt een verademing, want je hoeft namelijk niet op de calorieen te letten. Als je honger hebt eet je gewoon wat. Het is wel even wennen in het begin en krijgt soms rare maaltijden voorgeschoteld, maar het werkt wel.
     
  16. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het compliment. Ik zal het tegen haar zeggen :D
     
  17. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ooh de eerste keer uit logeren? Spannend!! Wel even heerlijk zeg! Even tijd voor jezelf. Hopelijk heb je een prima nacht gehad vannacht!

    Die crisis was inderdaad al jaren geleden, gelukkig. Ja, die plek zit er nog steeds helaas. Gelukkig valt er nog haar overheen. Volgend jaar nog maar eens naar de plastisch chirurg als het niet is afgenomen. Kijken wat ze kunnen doen.
     
  18. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Lig je nog lekker te slapen? Hoe was het een nacht zonder Stan?

    @ Superb: Ik was zelf ook een beetje aangebrand op de HA, daar er de vorige keer was gezegd dat ik nu al een doorverwijzing zou krijgen naar de KA, en nu weer een puffer zou krijgen.
    Het weekend heb ik er echt over nagedacht om de HAP te bellen. Hij had het echt zwaar.
    Ze vond het ook geen slimme zet om zo'n kleintje flixotide voor te schrijven, gezien alle bijwerkingen die dit geneesmiddel heeft, en het slijm wat hij produceert.
    Voor zijn slijm heb ik al verschillende middelen geprobeerd, maar krijg hem er niet vanaf, daarom wilden ze deze nog proberen, omdat dit ook tegen het slijm werkt (en daar had nog niemand aan gedacht, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat hij bijna iedere week koorts heeft en dan groen slijm hoest).
    De afgelopen 2 weken heeft hij geen koorts meer gehad. Als hij wel in deze 2 weken koorts zou krijgen, meteen bellen, en dan krijg ik meteen een doorverwijzing naar de KA.

    Joënna is inderdaad heerlijk aan het peuterpuberen:D. Ze kan me het bloed onder mijn nagels vandaan halen, maar inwendig moet ik ook vaak lachen om haar. Zo leuk om te zien hoe ze haar eigen persoontje aan het ontwikkelen is.
    Wel vind ik het lastig om haar te begeleiden bij haar driftbuien, om haar te leren met haar emoties en woede om te gaan.

    Zelf vind ik het ook lastig dat ik het weekend niet meer support krijg. Moet overal bij helpen, terwijl ik het ook eens lekker vind om mijn handen vrij te hebben, maar dat gaat niet.
    Hij geeft wel aan dat hij echt wel weet hoe "zwaar" ik het door de weeks heb, maar geloof er eerlijk gezegd geen bal van.
    Hij zegt heel vaak dat hij verschillende dingen niet kan doen, tja....... kan ik ook niet. Als hij met Joënna gaat douchen, moet ik altijd meehelpen, met afdrogen en aankleden, zodat hij ook even lekker kan douchen en aankleden. Tja............ moet ik ook in mijn eentje doen. Ook als ik in het weekend ga douchen heb ik altijd 1 van de kinderen bij me, en doe ik het nog alleen.
    Hij heeft belooft om beter zijn best te gaan doen. Eerst zien, dan geloven. Als hij iets wilt gaan doen met Joënna verliest hij toch binnen 5 minuten zijn geduld.

    @ Johannal: Trusten meid!!! Fijn dat Stf thuis is en jij even je rust kan pakken.
    Hoe gaat het met Selah? Heb je niet iets gekregen voor het piepen, of moet dit vanzelf over gaan?

    @ Boomie: Wat een prachtige dame blijft Fenna toch. Zo'n engelachtig gezichtje!
     
  19. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Even jullie eerlijk ongezouten mening: Vraag ik nu teveel van iemand die alleen maar in de weekenden thuis is?


    Vanochtend de kinderen weg gebracht. Joënna zit niet lekker in haar velletje. Die is gisteren verschillende keren huilend wakker geworden, en heb haar lekker bij ons in bed genomen. Amper geslapen, want mevrouw vond het veelte gezellig, maar ook vaak helemaal tegen mij aankruipen en zachtjes huilen (arm ding).

    Nadat ik de kinderen naar het KDV had gebracht, de badkamer in de chloor gezet, zolder opgeruimd, verschillende keren naar de stort gereden, badkamer geschrobd, naar een tweedehands winkel gereden en daar verschillende spullen gebracht, kamers boven stofzuigen, stoffen en dweilen.
    Nu even een broodje eten, en dan lekker plat tot een uurtje of 16.00.
     
  20. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Gwen: klinkt alsof jorgen het meer als een gedoe ziet om iets met 1 van z'n kindjes of beide kindjes te gaan doen, in plaats van dat hij dat ziet als quality time met z'n kids die hij toch al zo weinig ziet.

    Als hij het gaat zien als iets leuks, voelt het vast ook minder vervelend.
    Misschien moet hij wat vaker iets gaan doen met alleen Joenna of alleen jaelien? Zodat hij alle tijd heeft voor haar/hem en dan iets leuks gaat doen zodat hij merkt dat het niet alleen maar 'gedoe' is om met je kinderen te zijn.

    Ik kan me voorstellen dat hij er moe van wordt, als hij sweekends alleen thuis is en doordeweeks niet, en de kids zijn dan lastig of moeilijk of vervelend. Maar dan zou ik denken: geef er een lekker veel aandacht, ga iets ondernemen.
    En dan echt niet elk weekend, maar gewoon zo af en toe eens. En ook gewoon kleine dingen: samen naar een park en speeltuin, eendjes voeren, dierenparkje of boerderij als die in de buurt is...

    Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor jou. Jij hebt dan lekker ook meteen quality time met de ander, en vast ook een soort van rust-gevoel omdat je er dan lekker maar even 1 hebt.

    @hier jeeeej Daan heeft vandaag ook op het potje geplast!!!! Bikkel :D

    We gebruikt er hier plaskalender en heeft een fotootje? :) benieuwd naar hoe je zoiets maakt.
     

Deel Deze Pagina