Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Janna...horror, hele nacht doorwerken. Gelukkig nu 1 opdracht die naar later verzet is....das een opluchting!

    En vannacht gewoon lekker slapen hoor!!
     
  2. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hij was via hollandbikeshop.nl 63.95 en dan 4.95 verzendkosten. en ik had afterpay gedaan dan komt er 1.95 bij. ik had m dinsdag besteld en gister kwam hij al binnen en vanaaf ff monteren met mn pa.

    ja hij is erg mooi. waar je ook kijkt op internet zijn die bobike maxi + echt een stuk duurder.
     
  3. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nee ik heb mijn fiets bij de makro gekocht en daar ook gelijk t zitje voor aant stuur gekocht. hihi.

    en lekker kunnen uitslapen gister??? hoe heeft stan het gedaan?
     
  4. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwen allereerst een hele dikke knuffel meid. en lekker die vrijdag aaf weggaan hoor jorgen is idd wat je zegt niet vaak thuis voor de kids zoals je zelf al zegt. en die buien van joenna ik herken t zo pff t is helaas een lange fase tenminste dat was t bij lisanne wel. en hopelijk komen de hoofdbeschermers voor jaelian snel binnen voor t arme jochie.
     
  5. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Gwen, mijn mening weet je wel toch? Ik weet dat Jorgen autistische trekjes heeft... Ik weet dat het voor hem ook moeilijk is om om te schakelen, maar ik vind dat hij zich er elke keer weer verdomd makkelijk van af maakt.. En dat hij DURFT te zeggen dat Hij ALWEER thuis blijft voor de kinderen terwijl hij dat nog NOOIT heeft gedaan.. JIJ bent er nog NOOIT uitgeweest. Die keer/keren dat er iets gepland stond heb je het af moeten zeggen, omdat je niet eens meer weg DURFDE te gaan... Omdat hij op het punt stond om door het lint te gaan.... Die therapie waar ie het over had doet ie geloof ik ook nix mee?
    Hij kan niet tegen het "gejengel" van de kids? Laat hij dan maar zorgen dat hij IETS regelt? Dat zijn moeder erbij is, of zijn vader of zijn broer of zus, laat HIJ Maar eens aan JOU denken, aan hoe zwaar JIJ Het dag in dag uit hebt, want hoe gelukkig en blij jij ook bent met je kids, je gaat verdorie van de ene HA naar de andere KA en ze nemen je vind ik lange niet serieus genoeg... Je krijgt de ene kuur en puffer en poeier na de andere voor Jaelian maar het mannetje blijft er onderhand elke keer vaker zowat bijna in... Dat moet toch verdomme es een keer afgelopen zijn!!
    Ik kan er hier onderhand zo kwaad en verdrietig om worden... Zou Jorgen met gemak eens flink door mekaar willen rammelen!
    En jou ook, haha, want jij bent veelste goed! Je mag best es wat harder worden en opspelen!! Wat denkt ie nouw niet zeg!
    Mag het een keer klaar zijn....
    Zelfs om iets leuks te doen is ie geloof ik nog te naar voor, want hij doet liever een middagslaapje, dan iets ondernemen met zijn kids.. Ja ehm, blijf dan vrachtwagenchauffeur en trouw niet en neem geen kids... Kom zeg! Hij heeft ook zijn verantwoordelijkheid gekozen en genomen!!
    Sorry als ik te ver ga... Maar ik word hier heel verdrietig van... :(:(
    Ik snap echt wel dat hij even bij wil komen van een week rijden.... Uiteraard... Maar wat ik er uit op maak.. Is dat hij alles al te veel vind.. En elk huiltje of dwarse bui is hem al too much... AARHGHGHG
    *knuffel* voor jou!!
     
  6. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ hier, ehm uitslapen lukte niet echt hoor, whaha, werd wel 100x wakker dat ik dacht Stan te horen of wat ook.. Maar het was wel heerlijk dat ik dan kon bedenken dat dat niet kon, en dat ik lekker kon blijven liggen! :D:D
    Mijn moeder had wel een vroegertje... Stan was om 6 uur klaar wakker, en mijn moeder kon praten wat ze wilde, maar hij wilde niet meer slapen.. DUs die had het vroeg dag...
    En ik ben 's avonds pas om half 12 naar huis gegaan, Stan heeft dikke 2 uur liggen huilen... Pfoeh, wat ben ik vaak boven geweest zeg... :(
     
  7. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lisil: Mooi fietsstoeltje!! Ik heb nog bonnen over van het fietsplan van mijn werkgever, en wil daarvan ook een stoeltje voor achterop halen.
    Ben alleen bang dat ze er niet in wil. Ze wil op het ogenblik niks. Als ik haar op de fiets zet schreeuwt ze moord en brand en roep alleen maar "niet vallen" , terwijl we nog nooit met haar gevallen zijn.
    Ook op haar eigen fietsje wil ze niet meer (12 inch met zijwieltjes).

    Ja, jouw dame is ook een (b)engeltje. Joënna heeft dit ook al weeeeeeeeeeeeeeken lang. De ene keer wat minder, en de andere keer veel heftiger. Echt vermoeiend.

    Ik hoop ook dat ik zijn hoofdbeschermer snel binnen heb. Hij is zo leuk!!! Pas helemaal bij zijn kamer. Dit is hem: Hoofdbeschermer naturel/turquoise
    Was ook bij babypark geweest, maar daar hadden ze helemaal niks.

    @ Kussie & Jedalin: Snap er zelf ook geen ruk van. Het lijkt me toch juist als je je kinderen alleen maar in het weekend zie, dat je zoveel mogelijk tijd met ze wilt doorbrengen?
    Volgend jaar zijn zijn ouders 40 jaar getrouwd en gaan we met zijn alle (mijn schoonouders, gezin van zijn zus en ons gezin) op vakantie (Turkey of Spanje). Zie er nu al vreselijk tegenop. Dit gaat 1 groot drama worden. Herinneren jullie het incident van 2 jaar geleden nog? Dit gaat volgend jaar weer gebeuren, ben ik bang voor, maar dan in het buitenland.
     
  8. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gisteravond is Jorgen thuis gekomen en hij leek vandaag zelfs plezier in zijn kinderen te hebben.
    Jaëlian werd vanochtend om 07.00 uur wakker (jaja, jullie lezen het goed!!!!!!!!), en Jorgen vroeg wat ik ging doen. Tja......... Flesje klaar maken en Jaëlian uit bed halen.
    Voordat ik het wist stond hij al beneden om een fles te maken, en heeft uit eigen beweging de fles gegeven. Kon ik nog even lekker liggen.
    Daarna bed uit, Joënna heeft hij uit bed gehaald, en Joënna wilden graag mee boodschappen doen met papa. Zonder te mokken nam hij Joënna mee................
    Ook op de hondenclub constant bezig geweest (behalve toen hij in het pak stond) en ook op de verjaardag actief bezig geweest.
    Een eenmalige actie? Hij was zelfs enthousiast toen Joënna vroeg om morgen naar de dierentuin te gaan. Vind het gewoon een beetje eng.............
     
  9. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Uhh meelezers die doorlinken??
     
  10. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Gwen, die hoofdbeschermer is echt superrr mooi! En dat vind Stan ook :D
     
  11. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hoe bedoel je?
     
  12. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hahahahaha, hij mag hem hier wel een keer komen testen:D
    Hopelijk heb ik hem komende week in huis, maar dat zal wel.
     
  13. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Gwen; ik hoop dat het géén eenmalige actie is! Je vraagt helemaal niet veel van hem vind ik. Lijkt mij juist ontspanning om iets met je kinderen te doen. Maar tis maar net hoe je het zelf ervaart natuurlijk. Als je zelf niet vrolijk bent en niet genoeg aandacht geeft worden ze vervelend en gaan ze op een negatieve manier aandacht vragen denk ik. Dus hoe meer je er mee bezig bent, hoe gezelliger ze ook zijn. Hopelijk heeft tie het gisteren gemerkt?

    @Kussie; jammer is dat dan he, dat je niet kan uitslapen dan. Dan kan je het nog niet goed loslaten. Gewoon vaker laten logeren, dan lukt het steeds beter :)

    @Lisil; hoe ist met jullie?

    @hier; Ik heb helaas steeds vaker problemen met inslapen. Fenna slaapt prima nu, af en toe 's nachts nog wakker, maar inslapen lukt niet. Ik slik af en toe temazepam, maar wil ervan af. Maar voel me 4vd 7 dagen tegenwoordig doodmoe. Iemand anders nog last van?

    Nog 1 week en dan 3weken vakantie! eindelijk....:p
     
  14. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Zo ben ik ook weer een keer hihi...

    Gwen; Jaa je ben weer terug en hoe. Moest gelijk veel bijlezen :)!
    Jee wat super van Jorgen, hoe ging het vandaag? Ik zou er ook echt niet tegen kunnen mocht mijn man zo doen. Kom op hij wilde toch ook kinderen en wist van te voren dat ie alleen in t weekend thuis is.
    Heb nog steeds zo wel respect voor jou hoe je het allemaal doet. Is toch niet niks zo de meeste tijd alleen en dan nog niet de makkelijkste kindjes ook. Hopelijk kunnen ze snel vinden wat er nou eigenlijk dwars zit bij je mannetje. Vervelend met al dat hoesten/slijm etc.
    Taleah had er ook elke keer snel last van, puffer werkte gelukkig hier toen wel goed.

    Boomie; pff hier ook zo moe. Maar kan vaak niet slapen, maar lig nu ook meer aan m'n buik. Ben een echte huiskamer en tsja dat gaat niet meer zo makkelijk haha..
    Maar voor de zwangerschap had ik t ook, als ik dan wakker werd was ik nog steeds zo moe. Trok gelukkig wel bij op een gegeven moment.
    Lag vd week 3 uur 's Nachts wakker, niet gezellig als je weet dat je meisje zo wakker word.
    Oeh lekker vakantie, even rusten en bijtanken. Gaan jullie nog weg?

    Oeh sorry weet t nu al niet meer haha..

    Verder alles goed met iedereen?
    Las trouwens op fb dat Chantal opgenomen is in t ziekenhuis. Met uitdroging. Hopelijk knap je snel op meis..

    Hier; vakantie weer voorbij. Echt geen zin om te werken haha..
    Maar ja nog even volhouden!
    Wel weer lekker dat ritme inde week terug komt, Taleah is de laatste dagen lastig en Marc weet niet zo goed hoe die daar mee om moet gaan. Hij wordt er ook moe van als ik er elke keer mee bemoei. Maar ja hij kan ineens uit t niets zo boos worden, of geeft hij haar zo snel dr zin etc. Soms moet ik er wel om lachen als ik ze samen zo tegen elkaar bezig zie maar ook erg vermoeiend..
    Dus wel lekker als papa weer gaat werken en ik zelf weer alles een beetje kan regelen haha.
    Toch als je 3 weken lang op elkaars lip zit is best frustrerend en kan er wel wat menIngsversxhillen ontstaan haha.. Vast erg herkenbaar ;)!?

    Taleah is trouwens helemala gek van zingen, en speelt nu allemaal fantasie verhaaltjes. Erg leuk om te zien! :)
     
  15. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Boomie; ben een echte huiskamer.. Ehm buikslaper dus hahaha! Stomme iPhone. :D
     
  16. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    wuhahaha een echte huiskamer :D ik las het en dacht dat ga ik lekker typen :p Maar zag dat jij dat al gedaan had hahaha. Geweldig :)

    Iss jouw vakantie al voorbij joh? jee das snel gegaan!! Weet nog zo goed hoe je af zat te tellen!! :D haha weet je het wel zeker, vergis je je geen week?! :p

    Herkenbaar, die elkaar-op-de-lip-zit-periodes gecombineerd met meningsverschillen! haha

    @ gwen: WOW wat super goed om dit te lezen!!!

    Kussie bedoeld dat er misschien meelezers van jou hier zitten die jouw verhaal aan Jorgen verteld hebben en dat hij daardoor ineens zo lief was voor zn kids.
    Maar goed, dat zal wel niet toch? :)

    @ euhhh ik heb geen idee meer, ben het ff kwijt! haha

    @ hier: HEERLIJK weekend gehad :)
    Vrijdagavond kids naar mijn vader gebracht voor logeren...tot en met zondag :D
    Dus 2 nachten! fijnn
    Vrijdagavond lekker thuis op de bank. Zaterdag vanaf sochtends 10u tot 3u in thermee geweest, lekker relaxt. Kadootje voor de bruiloft van een vriendin.
    Daarna uit eten en uiteindelijk savonds op stap geweest.
    En ik, ik heb voor het eerst in mn leven schoenen met hakken gekocht, sleehakken.
    (Wel ooit laarzen met hakken, voor bruiloft vriendin, maar nu echt een open schoen zeg maar)
    Dus toen ik bij mn vriendinnen kwam stonden ze helemaal verbaasd te kijken. Had een roze broek, die schoenen dan, hip shirtje, leuke nieuwe ketting...haha was super grappig die reacties.
    En met uitgaan ook, iedereen helemaal complimenten geven en vonden me een sexy mama :p
    Zo leuk trouwens dat mensen zooo verbaasd blijven als ik vertel dat ik kids heb (als het ter sprake komt...ik ga dat niet tegen elke flip die ik tegen kom vertellen hoor haha).
    De eerste vraag die dan meteen gesteld wordt: "Maar hoe oud ben jij dan?!"
    haha ze schatten mij altijd 22-23 ofzo.

    Arno was lekker in d'n olie (zat) haha. Die had met wat vrienden een drankspel zitten doen met indrinken. Wij waren met de dames ergens anders indrinken haha.
    Gebleven tot de lichten aan gingen (3 uur) en toen naar huis.
    Uitgeslapen vanmorgen tot half 12, en toen kids opgehaald en lekker niks meer gedaan :)
    Hopelijk wordt het weer wat beter want die regen is niks!!

    Vandaag creatief geweest met plaskalenders voor daan en jesse...Want jesse heeft zojuist weer op het potje geplast voor de 2e keer!! :D Trots trots.
    Ze geven het nog niet aan hoor. Wij vragen dan: wil je even op het potje plassen? Meestal is dat ja, en 5x komt er niets en dan toevallig de 6e keer wel. Maar da's een mooi begin! en trots dat ze zijn dan!! haha
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat koetje achter Daans naam is trouwens van zon label haha. Heb in hun jasjes, schoenen enzo zon label zitten en daar kijken ze altijd naar. Dus vond ik wel leuk om erbij te zetten zodat ze het meteen herkennen.
    Voordt ze dadelijk op de foto niet zien wie daan en wie jesse is ;)
    (al gaat dat eigenlijk altijd wel goed hoor, verbazingwekkend genoeg ook bij de babyfoto's. )
     
  18. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomie: Gelukkig dat Fenna nu wel goed inslaapt, nu jij zelf nog;)
    Ik gebruik sinds kort Floradix en merk dat ik hierdoor veel meer energie krijg.

    @ Zazz: Als je terug komt, moet je het wel meteen goed doen:D
    Veel succes op je eerste werkdag!
    Heeft Taleah door dat er een broertje of zusje komt? Ben zo benieuwd naar jullie naam. Denk dat het een meisje is. Waarom weet ik niet (50% kans dat ik het goed heb, en ben waardeloos in gokken, dus zal het een jongen worden)

    @ Jedalin: Wahhahahahahaha, nu voel ik me helemaal blond:). Heb Kussies bericht nog een keer opnieuw gelezen en snap hem *oepsie*
    Voor zover ik weet niet. Als het zo zal zijn, vraagt hij het op de man af, en gaat niet zomaar extra zijn best doen.

    Wouw, dat klinkt als een geslaagd weekend!!!!!
    Heb jij een paar pracht complimenten gehad!! Ben je wel in je schoenen blijven staan?:p Lekker, even een goede boost voor je zelf vertrouwen.

    Vind je plaskaart super geworden! Mag ik het idee jatten?
    Joënna plast ook steeds vaker op het potje, alleen moet zij eerst alle kleren uittrekken voordat ze überhaupt plast:(
    Ook zegt ze steeds vaker: Mama komt een plasje aan, ooohhhhh, daar is het plasje:D. Wel kan ze helemaal in paniek raken als ze soms geen luier om heeft. Ook zo iets vaags.......................
     
  19. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Lekker weekend gehad!! Ook gisteren heeft Jorgen veel met de kinderen gedaan.
    Toen ik wilden gaan beginnen met koken, merkten ik dat ik wat vergeten was, dus hup naar de supermarkt. Normaal neem ik Jaëlian dan altijd mee, maar "mocht" hem nu thuis laten. Was geen probleem.
    Het is ook goed gegaan ook (oké, tis maar 30 minuten, maar goed, dan kan er een hoop gebeuren;)).
    Thuis gekomen, eten gemaakt voor Jaëlian, en hij gaf dit ook aan hem zonder te mopperen......... Had er zelfs lol in om zijn zoon eten te geven.
    Na het eten opgeruimd, afgewassen, was weg gewerkt met zijn tweeën, en gezorgd dat het huis opgeruimd is, voordat hij weg zou gaan.
    Maandag is het vaak zo'n puinzooi, dat ik eerst een ochtend bezig ben om alles opgeruimd te krijgen. Heb gezegd dat ik dit niet meer wil, en hij niet eerder naar bed gaat voor alles is opgeruimd.
     
  20. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Gwen; ik denk dat je iets hebt gemist hihi.. Want we weten al dat we een meisje krijgen :)! Ja Taleah is er wel erg mee bezig dat ze een zusje krijgt. Ze snapt alleen niet dat het zo lang duurt haha.
    Ik denk dat ze straks een hele lieve (bemoei) zus is ;)!

    Ow super fijn zeg van Jorgen! Hoop zo dat het zo blijft.
    Zal voor jou en voor de kinderen ook veel meer rust geven..

    Jedalin; wauw super toch dat je zo lekker voelde met nieuwe kleding etc. Heerlijk dan al die complimenten :D!
    Heb vannacht over je gedroomd geloof ik, weet alleen niet meer hoe of wat hahaha..
    Gaaf die plaskaart. Ik heb m gewoon met de hand gemaakt maar is wel hetzelfde idee. Vinden ze het leuk ook om de stickers te plakken?

    Hier; Taleah al heel de ochtend (haha net 10uur) zonder luier aan. En het gaat super goed. :) Ze geeft zelf aan dat ze moet.
    Ben benieuwd hoe lang het goed gaat!
    Zo de boven verdieping is al gepoetst, nu beneden nog. Even het oude ritme oppakken.. :) maandag, poetsdag!

    Lekker hoor even manlief weer van huis haha.. :D sssstt hihi..
     

Deel Deze Pagina