Die foto s zijn gemaakt toen Stijn een week was en hij lag te slapen.. Schijnbaar droomde hij leuk ofzo want er kwam een spontaan glimlachje haha
@ Kleintje, wist geloof ik niet dat Stijn meedeed? Ga zo gelijk stemmen hoor! Ow en vloeien, kon dat niet tot wel 6 weken duren? @ Lisil, ik las indd ook zoiets over stalken? Wat is er aan de hand joh? @ Zazz, hoe lijkt het nu down-under? Om het maar even zo te vragen? @ Johannal, jaiks, hoe wil je dat gaan doen met Seph, als die stap voor hem nog iets te groot is dan? Van dat de pampers op zijn? Is dat niet vrij rigoreus? Fijn dat Stf serieus reageert als je zoiets zegt van; ik ga geen 2 kids alleen voeden zeg maar... Fijn te lezen!! @ de rest, hoe is het verder met iedereen, ook de meelezers die niet zo vaak schrijven? Alles okeej? Voor (bijna) iedereen de vakantie dus voorbij? @ hier1, morgen ook weer aan de bak, wat ook betekend dat Stan weer naar KDV "moet" Zie er als een berg tegen op... Hebben het er vandaag niet over gehad... Heb hem er dit weekend wel een beetje op voorbereid, dat de vakantie bijna voorbij is en we weer naar de kindjes gaan. Dat Dianne en Kim er ook weer zijn en alles weer gewoon is en of hij nog weet welke kindjes er zijn en dan noemen we samen de namen op... Maar hij zegt; "Neuhhh, mama nog vakansie, Tan hoef nie kindies.. " Tja.... Hij wil d'r nie an... @ hier2, vandaag open dag gehad van mijn broer's eigen bedrijf... Stan deed het echt zo goed... In het begin wilde hij bij mij op schoot en hield hij zich ook heel stevig vast, maar later liep hij dapper rond en nouw jah! Ik ben gewoon super trots op hem! Kreeg vele complimenten dat hij al zo groot is geworden en dat hij er zo goed uit ziet (Hollands Welvaren, whaha, nouw dat valt ook wel mee, maar goed) Wel heel leuk! Hopelijk slaapt hij er vanacht goed om en niet teveel indrukken en prikkels etc. Maar tjah, hij moet er toch aan wennen niet dan... Liefs mij
@ Kleintje, das een super foto! Je hebt nu 31 stemmen, verreweg de meeste geloof ik ook! Maar vind die van 2g4e ook heel mooi, van Isabella! Wauw, wat een mooie meiske is dat ook!
@All; tis rustig hier! Allemaal weer aan het werk? @zazz; balen zeg dat je je fysiek zo rot voelt! Hoe is het nu met je? @Kussie; half 9 is wel laat ja, zeker voor jou. Ik baal er ook van als Fenna zo laat op bed ligt. Voor je dan weer geinstalleerd bent op de bank is het 21 uur. Het enige wat ik kan adviseren is langzamer hand het middagdutje in te perken. Hier laat ik haar nog max. 1,5 ur slapen. Dan is ze wel bloedsjagerijnig als ik haar wakker maak, maar ja, tis niet anders. Het helpt wel. @Lisil; Inderdaad, sukkel ja. Dat krijg je als hij Lisanne nooit op bed legt nee. Hoe reageert Lisanne verder om hem? Is het veranderd de laatste tijd? Ik hoop voor jullie dat alles snel rond is. Hoe is het met de kijkers van jullie huis? Ja tuurlijk! ALs je zelf die vouchers hebt moet je ze zeker gebruiken. Ik kon het proberen toch @Johannal; veel plezier met vakantie! Toch wel lekker he zo laat vakantie. Volges mij is het ideaal weer voor een festival! @kussie; ik hoop dat het allemaal goed gaat op het KDV. Komt vanzelf goed! En maak jij je ook niet al te druk, want dat voelt Stan he. die neemt je zorgen over. Dus gewoon net doen alsof er niets is, maak er een feest van @Kleintje; ik zal zo stemmen! @Hier; lekker hoor, vakanttie! Zometeen lekker naar de Efteling, ben benieuwd hoe rustig het is...
Boomie; gezellig naar de Efteling! Denk wel dat het rustig is hoor.. alle scholen in nl. zijn weer begonnen geloof ik! Lekker hè vakantie hebben hihi.. Kussie; ow ben erg benieuwd hoe het is gegaan op t kdv met Stan. Pff gaat zo'n vakantie snel om hè.. Leuk so'n opendag, kwamen er veel mensen op af? Lisil; sjee wat een vent zeg! Begrijp je toch niet.. Hoe kan een mens zo ineens veranderen hè?! Lekker voor jezelf kiezen en Lisanne hoor! Kleintje; ik zal zo ook eens stemmen op je knappe ventje! Volgens mij vloeide ik ook 6 weken zoiets. Maar so'n dag weg is best heftig soms hoor haha. Wel altijd gezellig! Gwen; hoe gaat het nu met verkoudheid etc van je ventje? Werkt de puffer? Hoop het wel.. Zindelijk; nou hier gaat t echt zo goed. Als we thuis zijn gaat bijna elke keer de luier uit en geeft ze t zelf aan of gaat zelf al zitten. Twee plaskaarten vol en de derde gaat ook snel! Gister waren we weg en zei ze ow Leah plassen, maar ze had een luier aan. Dus ze voelt het echt al goed aan, en tsja wij zeiden doe maar in je luier. Dat lijkt me echt de moeilijkste stap, thuis gaat t goed maar dan als je weg bent.. Kan niet zomaar altijd naar de wc. Hoe gaat dat verder? Mama's met oudere kindjes nog tips? Hier; wat doet rust een mens toch goed. Zolang ik niet te veel doe en rustig zit of lig gaat t goed! Gister middag wel naar een kleine dierentuin geweest, moest elke keer zitten maar ja.. Van onder lijkt wel kleiner te worden en heb er eigenlijk geen last van. Kan het uitknijpen en komt dan wat witte pus uit, sorry sorry vies!! Wuhaha.. Wacht het nog even af, mocht het einde vd week niet weg zijn of last van krijgen kan ik altijd nog naar de ha gaan. Heb het ook maar per toeval ontdekt, dus ja wist anders niks. Taleah gaat goed. Eten gaat ineens super goed! dus dat is altijd erg fijn! Zitten ze ook lekkerder in dr vel hè als ze beter eten! Plassen en poepen op de wc gaat dus goed.. Af en toe haar buien maar ja altijd lief is ook niet goed hè hahaha.. Vanaf nu werk ik dus halve dagen, lekker man. Morgen pas om 2 uur beginnen, dus breng ik Taleah naar t kdv en duik zelf m'n bed weer in. Donderdag en vrijdag alleen de ochtend werken dus heb ik donderdag hele middag nog voor mezelf. Lekker!
Kussie: Dan heeft ie pech het zijn er nog een heeeeleboel (wat over is gebruiken we bij Selah straks) Dus..... Hoe ging het wegbrengen met Stan?
http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/383327-dochter-7-mnd-drinkt-ineens-veel-minder.html#post13467902 even snel zo... moet Seph op gaan halen... tot vanavond
zazz kan zomaar gewoon een onstoken bultje zijn hoor maar lijkt mij niet nog van een hechting te zijn zo laat nog. maar zou zeker ff langs de ha gaan als t met 2 a 3 dagen nog niet weg is. wat fijn dat t al minder is lees ik al. en knap van taleah dat ze al zo goed plast en poept op de wc. stalker ik heb geen idee ts iig een loser, ik werd zaterdagaaf gebeld met een of ander lul verhaal dat iemand achterna gezeten werd door een wild zwijn en dat ik m moest helpen. ik dus antwoorden dat hij maar iemand anders moest bellen omdat ik m niet ken en er geen zin in had en toen werd er gezegt. maar ik ken jou wel weet je nog die ene keer in 98??. loser ik heb de hoorn erop gegooid en 5 min later weer maar toen een andere grap en dus gister ook 2x kussie hoe was t werken zo na je vakantie en t wegbrengen van stan?? johannal idd ff goed in de gaten houden met selah hoor want ze moet toch minimaal wel 300cc vocht per dag binnen krijgen. succes morgen bij de ha.
Boomie hoe was het bij de Efteling ? Zazz: Wat doet ze het goed zeg met zindelijk worden onze dame geeft ook goed aan als ze plast f poept maar wil maar zelden op het potje.. komt vast wel weer! Johannal: ooeeeii hopelijk niks ernstigs.. Kan het niet nog te maken hebben met die opname toen ? Dat ze weer een virusje ofzo heeft ? Sterkte! lisil wat ziek zeg! BAH! Veel plezier in Juliana toren, wij moeten binnenkort ook nog, hebben een vrijkaartje.. Misschien eens een meeting met een stel daar doen ?? Schijnt wel heel leuk te zijn! Kussie: hoe is het gegaan ? Stemmers Bedankt!
Heel veel plezier alvast! Laat je weten hoe het was, of er veel te doen is voor die leeftijd. Wil ik dan ook een keer naar toe.. Wij gingen daar vroeger altijd naar toe!
Lief dat je het vraagt, het gaat redelijk met me. Ik kan weer enigsinds wat binnenhouden. Wel krijg ik medicijnen voor de misselijkheid en Zantac om m'n maag en slokdarm rustig te houden. Wel wordt ik hier erg duf van. Ik lig dus (bijna) hele dagen op de bank of op bed. Milan kan gelukkig bij opa en oma's of schoonzusje terecht, het is even niet anders. Ik hoop iig dat het snel minder wordt.
Heb je emesafaene ofzoiets? Daar werd ik ook enorm suf van toen bij Esmay.. Maar ja jij hebt nu al een kleine rond lopen dat maakt het extra zwaar... Sterkte!
Ja klopt, heb inderdaad Emesafene. Bij een 2e is het inderdaad een stuk zwaarder. Bij Milan's zwangerschap kon ik als ik me beroerd voelde de hele dag in bed blijven liggen zonder iets te hoeven regelen. Gelukkig heb ik toen ik net zwanger was het meteen tegen mijn familie verteld zodat wanneer ik weer HG zou krijgen op hun steun kon rekenen. Op het moment zit ik 100% thuis, werken gaat even niet en Milan kan gelukkig bijna elke dag bij familie / peuterspeelzaal ondergebracht worden, het is even niet anders.
@Lisil; jeetje, wat vervelend, zo'n beller. Is het nu bij deze ene keer gebleven dan? Veel plezier vrijdag! Wij gaan ook op vrijdag over twee weken. Ben heel benieuwd, volgens mij is het ideaal voor kindjes van 2 jaar! Alleen jammer dat ze het volle pond moeten betalen! @efteling; dat was super leuk, Fenna was meegeweest in de Bob! Ze gierde het uit van het lachen. Lekker rustig en mooi weer. @Nu; vanmiddag op vakantie! Ik weet niet of we internet hebben. Anders tot over 2 weken. Maar misschien lees ik gewoon mee daar.