Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vandaag is mijn wompat binnen gekomen!!!!! Wouw, hij is echt super, super, super gaaf!!!!! Echt het wachten waard geweest. Ik hees Jaëlian erin, en voordat ik het wist lag hij al te slapen. Was geen goede combi, want daardoor kreeg ik hem niet goed afgesteld.
    Morgen komen er foto's.

2. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha :p Ja, voor degenen die in Zuid-Nederland wonen is het een bekend begrip, maar kan me voorstellen dat jij het niet weet. :) Maar Lisil heeft het al goed uitgelegd inmiddels las ik.

3. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Ano; wat gaat het verschrikkelijk snel allemaal he! Halfjaar alweer. Wel super dat Neomi zo lief is voor Daan. Heb je nog eens een foto?

Kan me voorstellen dat je het soms wat saai vind. Ik werk 32 uur per week, en vind het eigenlijk teveel, maar ik ben altijd superblij om weer thuis te komen en deze vakantie was zo ook erg speciaal voor ons. Dat is dan weer het voordeel.

Kan je niet 8 uurtje s ofzo per week werk gaan zoeken?

@Gwen; Jahaa, ben er vrijdag geweest. Fenna heeft echt een superdag gehad. Het is echt een park voor al die kleintjes, heerlijk om te zien. Wij hebben er de hele dag in door gebracht.
    Was helemaal kapot na die dag!

De achtbaan en de boot vond ze het meest spectaculair. Dacht eerst dat ze het niet durfde, maar ze moest huilen dat ze mee naar huis moest.

Als je nog gaat vandaag; veel plezier. Hoop niet dat het gaat regenen, want het is voornamelijk buiten.

4. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wel heerlijk dat het meteen werkte! Dat had je eerder moeten doen :)

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomie: Dat had ik inderdaad veel eerder moeten doen!!!
    Zal zo foto's plaatsen van de wompat.

@ All: Gisteren mijn vriendin afgebeld. Vandaag zou haar dochter komen om op te passen, maar lag gisteren plat met koorts. Voel me zo beroerd. Ook Jaëlian is al weer een paar nachten aan het spoken (lees: Niet slapen), dat ik het gewoon niet trek om haar er vandaag bij te hebben.

Zoals gezegd heeft Jaëlian vannacht wederom amper geslapen. Pas tegen 03.30 werd hij rustig, wilden een fles en viel in slaap tot vanochtend 07.30.
    Weer krijsen met fles drinken, dus maar pap van gemaakt. Dit heeft hij snikkend op gegeten.

Geen idee waarom hij weer zo onrustig is. Warm zijn bedje voor, voordat hij naar bed gaat, paracetamol met dentinox, maar mag allemaal niet baten.
    Misschien last van zijn oren? Wel is hij weer heel gefrustreerd en huilt veel. Hij probeert te kuipen, maar lukt hem niet altijd. Het enigste wanneer hij tevreden is, als hij zich kan optrekken aan mijn vingers en zo rond kan lopen.

Net de KA gebeld, en kan 01-10 al terecht voor zijn longen!!!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
  7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Seph <3 Spam

Bijgevoegde bestanden:

8. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    de Sephmaster

Bijgevoegde bestanden:

9. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    En een beetje Selah! (mag wel toch?)

Bijgevoegde bestanden:

10. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    en daar zit ik alweer een halve ochtend te shoppen (zalando vandaag 20% korting)...
    Nu maar weer gauw aan het werk, veels te koud hier :(

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Och Johannal, wat een knappe kinderen heb je zeg! Wauw.
    Heerlijk die spam!!! :)
    Oeh zalando korting, had ik beter niet kunnen weten haha..

Gwen; gaaf ding! Kan je ook een foto maken als ie in gebruik is..
    Goed gegaan meis, dat oppassen kan je er echt niet even bij hebben!
    Wat zei je vriendin? Had ze wel begrip er voor..

Boomie; ook weer aan t werk? Balen he dat vakantie zo snel omgaat haha. Klinkt super leuk Juliana toren! Gaan we volgend jaar zeker naar toe. Maar trek het nu niet een hele dag pretpark. ;)
    Succes weer met werken..

Ano; tsja snap het wel dat altijd thuis zitten ook niet alles is. Al heb je het soms misschien druk zat. Kan je niet baantje met 2 ochtenden vinden.. Of is dat nog super duur met kdv?

Verder alles goed met iedereen? Het wordt een beetje rustig hier..
    Allemaal druk druk... ;)

Hier; heb een vraag voor jullie op t privé forum! :D
    Heb hulp nodig haha..

Verder alles oké hier. Heb via mp een babybelt gekocht, krijg m hopelijk vd week binnen. En hopelijk kan ik dan wat meer en langer wandelen. Krijg gelijk zo'n pijn onderin m'n buik, echt niet leuk.
    Bij Taleah had ik dat pas op t eind.. Nu ligt m'n placenta ook anders en helemaal onderin. Miss heeft het daar mee te maken. Vk adviseerde de babybelt.

Taleah alles goed! Zo gezellig al dat kletsen.. Soms ook erg vermoeiend maar moeten zo vaak erg lachen om d'r.
    Vd week zei Marc; hallo, je bent twee hoor. Nee, vijf zegt ze .
    Ze heeft vd week wat pittig eten op en nu is ineens alles; Oeh pittig haha.. En ga zo maar door! :)

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: WOUW S.eph op zijn loopfiets: Ik neem aan dat die uitvergroot in de woonkamer/slaapkamer hangt?

Vind Selah en Seph echt broer en zus. Selah heeft een prachtige oogopslag.

@ Zazz: Ze baalden natuurlijk wel, maar alle begrip: Eigen gezondheid gaat voor!

Hoe vond Taleah het pittige eten?

Ga zo op het privéforum kijken:D

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Meiden even jullie advies nodig.

Zoals jullie weten heb ik met Jaëlian een KMA provocatietest gehad, die negatief was. Volgens de KA geeft dit een reëel beeld, maar sluit niks uit.
    Toch blijf ik een "onderbuik" gevoel houden. Jaëlian eet super goed (hij is echt van de (bij)voeding), maar het begint steeds meer op te vallen, zodra hij koemelk binnen krijgt hij begint te krijsen (yoghurt, brood met boter en smeerkaas).
    Mijn schoonzus had 2 pakken pepti over van haar dochter, of ik ze wilden gebruiken. Prima, mijn kliko drinkt alles. Wat mij opviel is dat hij minder rochelden met deze melk als met gewone KV.

Ik zit erover na te denken om eens een week lang eten te geven waar geen KM in zit, en dan de resultaten maandag aan de KA voorleggen.
    Aan de andere kant, als ik dit deze week doe, en mijn onderbuik gevoel is goed, dan toont hij maandag anders.

Dillema: Wat zouden jullie doen?

14. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Ben ik ook even weer!!

@ Gwen, ik wil helemaal niet lullig overkomen ;), maar ik kan er niet zoveel uit op maken? Hihi, misschien indd een foto maken wanneer hij in gebruik is? :) :D
    Wat "fijn" dat je eindelijk naar de KA mag! Jemig, sorry dat ik het zeg, maar vind dat het schandalig lang heeft geduurd! Dat geprobeer met puffies en poeiers! Waardeloos, maar goed...
    Beter laat dan niet, ben heel benieuwd! Wat zul jij ook opgelucht zijn dat je nu eindelijk doorgestuurd word!

@ Zazz, hihi, hier nog zo'n wijsneus....
    Mooi is dat heh, die praatjes van die Ukkepukkies!! :)
    Ik hou d'r van!!! Wat dat betreft is het een ideale leeftijd dit!! Ze kletsen er wat aan af!!!

@ Jedalin, waaaaahhh!! Jij bent me ook een mooie!! Wint daar toch zo even een super gave telefoon!!! Harstikke gaaf meid! Tis je gegund!!!! *grijns* ;)

@ Johannal, wat een heerlijke foto's weer!! Ennuh, nie zo gek doen heh!! Uiteraard mag mooie Selah hier gespamt worden!! Zoveel je wilt!!! Wij maken geen onderscheid! Al komen de kids uit 2007!!!! (of weet ik het!!) Je snapt me wel!!! Ze horen er allemaal bij hier hoor!!!
    Ik vind de foto's superrr!!

@ de rest, ik weet het niet meer!
    Hoe is het verder met iedereen?
    Nog leuke nieuwtjes? Of sappige roddels/details?

@ hier, er heerst waterpokken op KDV, benieuwd of Stan ze nu ook krijgt?
    Tis alleen op de andere groep, dus zal wel niet, maar moet nu eigenlijk wel heh? Want kan toch beter wanneer ze jong zijn?
    Verder gaat het goed met hem, maar zit er mooi mee dat die slaapjes eigenlijk wel/niet meer kunnen, als ie nu 's middags het half uurtje slaapt van 't KDV naar huis is eigenlijk te kort, maar naar bed krijg ik hem dan met geen tien paarden meer, wat word ie dan knetter vervelend zeg!!! Pfoeh, maar hij ligt er dan 's avonds ook wel optijd in, maar vind ook zooo sneu, hij huilt en krijst en schreeuwt echt om alles! En dat begint al vanaf 4 uur... :(
    Jullie nog tips en tools?
    Verder geen nieuws!

Liefs

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Sorry meid, maar mbt slaaptips heb je aan mij geen ene ruk:) *klopt het meteen af* Joënna is vanavond wederom zonder te morren gaan slapen.

Tuurlijk maak ik een actiefoto!!!!

@ All: Leg ik Jaëlian op bed (rond 18.00 uur), kom ik beneden, loopt Joënna heel rustig op mij af, kijkt me strak ik mijn ogen aan en zegt: Mama, papa is dood:$
    Ik heb alleen luchtig gezegd dat papa aan het werk is, en het er verder niet meer over gehad. Ze heeft het vanavond nog verschillende keren gezegd. Ik weet niet waar ze dit nu weer vandaag heeft, maar als ik eraan terug denk, lopen nog de koude rillingen over mijn rug.

Leg ik haar op bed, en zeg tegen haar dat ze morgenochtend papa kan roepen als ze wakker is. Kijkt ze me weer heel strak aan en zegt: Mama kan niet, papa dood:$

Vind het griezelig waar ze dit nu weer vandaan heeft. TV stond aan, maar op een "Wereld is mooi" waarvan ik 100000000% zeker weet dat dit onderwerp er niet in voorkomt.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ik klets morgen weer ff mee! Trustee

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hè Gwen... Bleh wat narig... Maar het zou TE toevallig zijn dus het gaat echt niet gebeuren en gelukkig maar. Niet eng gaan dromen hè.

Tot later oh en *glim* bedankt voor de complimentjes:)

18. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oh ja, ik zou het zeker proberen!

Jaellian toont zich bij de kinderarts sowieso anders door de adrenaline (was bij Selah ook tijdens het eerste huisarts bezoek; 3 uur later zaten we alsnog op de SEH) dat weten artsen ook. Er is zoveel afleiding voor hem enz... Ze gaan voor het grootste gedeelte op jouw verhaal af dus laat hem anders hier maar lezen ;) zonder gekheid... Heb je een dagboekje bij gehouden? Anders alsnog doen (en even terug denken ook) kan wel verhelderend zijn. Maar goed ik zou het proberen, kan je gelijk je evt bevindingen bespreken enz...

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano wat goed zeg dat t met t potje steeds beter gaat.

gwen jaaa julianta toren is echt leuk voor joenna hoor echt ze kan overal in

balen dat jaelian weer zo onrustig is met slapen zeg. pff misschien toch de puckabag proberen of wombat of wat t ook al weer is :)

lieverd gewoon die pepti geven en volg je moederinstinct die is altijd goed.

waar haald joenna dat nou weer vandaan hihi. die fantasie van die kinderen rijkt overal boven uit hihi. maar idd griezelig

johannal wat een knap manneke is seph toch
    en selah een mooi meisje hoor

hier ik ben zo boos geweest op steef t weekend. hij is zaterdag met lisanne zijn vriendin en haar dochter met zn 4tjes wezen winkelen nou ik dacht dat ik m zou gaan vermoorden hihi. hij had mazzel dat ik t pas om 10 uur in de avond te horen kreeg van de ex van trudy en dat ik gezopen had want ik was van plan om in de auto te springen en mijn dochter te gaan halen.

ik heb dus een spoedconsult aan gevraagd bij de scheidingsmakelaar en dat was dus gister en die heeft m ff met zijn neus op de feiten gedrukt en heb echt er op benadeeld dat hij veeel maar dan ook veel meer aan zijn dochter moet denken en hij zijn vriendin voorlopig ff niet mag zien als hij lisanne heeft t weekend.

we hebben nu afgesproken dat tot rond de sinterklaas ze er niet bij mag komen en steef zal zijn gevoel dus aan de kant moeten zetten tot die tijd. hihi :D

hij heeft steef duidelijk gemaakt wat voor inpact dit kan hebben op een kind van 2.5

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Dat deed Joënna inderdaad ook. Thuis niet meer op houden met huilen, komen we bij de HAP, en ze zat breed te glimlachen naar de arts. Toen hij verder onderzoek deed bleek haar slokdarm al aangetast te zijn door haar maagzuur.

Ik heb niet eng gedroomd! Wel nog even mijn eigen vader gebeld;)

Lekker geshopt op Zalando:cool:

@ Kussie: Een dvd filmpje ofzo vind Stan ook niet leuk? Anders zou je hem even rustig voor de televisie kunnen zetten, zodat hij tot rust kan komen.

Met 's avonds naar bed gaan: Tja........... ik heb haar favo knuffel afgepakt:). Was het zo spuug en spuug en spuug zat (zei ik al dat ik het spuug zat was:D), dat ik tegen haar heb gezegd als ik haar nog hoor gillen, krijsen, drammen, tekeer gaan etc. ik haar koenties (= favo knuffel waar ze altijd mee duimt) zou afpakken en ze die weer terug krijgt als ze normaal doet.
    Heb hem 2x afgepakt en uit haar plaat laten gaan. Nu snapt ze de boodschap.

@ Lisil: Denk dat het voor Steef zijn eigen veiligheid maar goed was dat jij gedronken had.............

Heel goed dat je de scheidingsmakelaar hebt ingeschakeld!! Hahahahaha, dan zal hij zich tot Sinterklaas moeten koesthouden:D

@ Jaëlian: Jorgen erop uitgestuurd op een pak pepti te halen en KM vrij brood. Dan maar even olijfolie op zijn brood ipv boter, en jam, appelstroop en fruit.
    Toetje laten we maar even zitten, krijgt hij extra fruit of een beetje appelmoes.
    Ook met zijn medicatie voor zijn longen gestopt, om te kijken of het echt nut gaat hebben.

Deel Deze Pagina