Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Wauw!! Gwen supertje mooi gaaf wauw... :) die fiets heb jij zeker wel verdiend! Al ene stukje opgereden hihi..

    Haha ene heerlijke kou-kleumpje dus dat mannetje van je!
    Goed van hem, heel de nacht weer doorgeslapen. En nu jij niet, jij zit natuurlijk nog zo in dat ritme. Had ik toen ook allemaal..
    Hoe is de reactie zonder km nu?

    We moeten nog een kamer erbij maken haha...
    Oftewel, dakraam plaatsen, plafond eruit slopen, trap plaatsen, vloer erin, verven etc etc.
    Heel de zolder moet dus nog leeg. En daar staat me wat rotzooi, super veel kleertjes. En speelgoed. Baby spullen etc.

    Heb m'n verlof hard nodig om hier in huis bezig te zijn. Haha!
    Bijna alles staat gepland en als het goed is is het voor ik verlof heb geplaatst. Maar ja zeg al, als het goed is ;)!

    Kussie; lekker wat extra uurtjes maken. Waar is Stan, bij oma?
    Mooie foto's op fb van je ventje! :)
     
  2. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Gwen; supergave fiets! Keimooi. Het was goed weer dit weekend, flink gefietst zeker? Wat fijn dat Jaëlian goed doorgeslapen heeft. Nu jij nog ja!

    @Zazz; 28 weken alweer, jeetje, wat gaat het snel. Heb je nog een een mooie buikfoto? Je hebt dus nog veel werk liggen... gelukkig heb je een sterke man :)

    @hier; ik ben een beetje zenuwachtig. Vorige week dinsdag mijn eisprong gehad, denk ik, en vrijdag, zaterdag en gisteren zo moe geweest zonder reden. Buikkrampen als menstruatie en zo'n pijnijke borsten. Die borsten vallen me helemaal op, omdat normaliter mijn borsten na een dag op 4 na de ovulatie minder pijn gaan doen. Nu gaan ze meer pijn doen en ze zijn heel erg opgezwollen.
    Ik moet van het weekend ongesteld worden, maar ga woensdag een testje al wagen. :)

    @Hier; wat rustig zeg, twee dagen geen reactie?

    Ik moet ook weer gaan werken nu..
     
  3. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomie: Eeehhhh, nee helemaal niet gefietst het weekend. Zaterdag klusjesdag op de club gehad, en gisteren naar Burgers Zoo geweest.

    Hieronder even 2 foto's dat Jaëlian op de fiets zit. Manneke vind het prachtig en zit er heel stevig in. Alleen beetje jammer dat als we echt kunnen gaan fietsen het al winter aan het worden is.

    Meid ik hoop het zo voor jullie!!! Mijn duimen draaien op volle toeren. Zou zo gaaf zijn als je zwanger bent!!!!

    Inderdaad rustig, dat komt omdat er op FB een pagina voor de maart mama's is gemaakt.
     
  4. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gisteren wilden ik heel graag naar de Julianatoren gaan, Jorgen zover gekregen, dus hup in de auto. Komen we daaraan is het natuurlijk druk, dus Jorgen had het al helemaal gehad en had geen zin meer om te gaan.
    Om gedraaid en naar Burgers Zoo toegegaan: Ook erg leuk!
    Jaëlian heeft genoten van de Ocean. Joënna vond het ook prachtig. De eerste keer dat er een rog over haar heen zwom, had ze het niet meer............ Ze kroop helemaal bij Jorgen in zijn nek.
    Jaëlian vond de geluiden in de bush ook erg interessant.
     
  5. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwen wow gave fiets hoor en t kereltje erop hihi. lekkerding. wow wat knap zeg dat jaelian heeft doorgeslapen.

    boomie ik ga voor je duimen dat t deze x echt goed zit en blijft zitten
     
  6. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Net met Jaëlian bij de KA geweest. Longen klonken nu wel schoon, maar hij rochelde wel flink wat allemaal slijm is.
    Oren zagen er rood uit, en ook amandelen geïrriteerd. Dit schijnt met elkaar in verband te staan, als de amandelen geïrriteerd zijn, er ook meer slijm word geproduceerd.

    Het slechte slapen van Jaëlian kan hier ook verband mee houden (heb ik ook aan mijn dochter gemerkt, zodra zei problemen gaf met naar bed gaan had ze last van haar oren), en de KA wil dat hij door de KNO binnenste buiten word gekeerd.

    Ook het verhaal van misschien toch een vleugje KMA zou volgens hem goed kunnen. Hij vind het een goed idee om hem letterlijk 3 weken op KMA vrij te zetten: Alles ook brood, tussendoortjes etc.

    Volgende week maandag naar de KNO en 22-10 naar de KA toen om alles te bespreken.
     
  7. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    @ Gwen, meis, ik heb met je te doen! Hoe ga je dat allemaal uitviegelieren joh? Ik bedoel, waar dus dat allemaal wel en niet inzit? Wat hij wel en niet mag? Er zijn neem ik aan speciale lijsten voor?
    Pff, het houd ook gewoon niet op heh!?
    Ik hoop zo dat dit dan ook in ieder geval RESULTAAT geeft! Pfff...
    Mocht dat zo zijn, moej es nagaan hoe zo'n mega kanjer Jaëlian dan is, toch altijd zo vrolijk! Wauw!

    @ Lisil, hoe is het met jou meis!?
    Vind je het niet heel zwaar, je werk gecombineerd met de zorg voor Lisanne? Ik bedoel, jij maakt ook flinke werkdagen zeg! En is Stf inmiddels vertrokken uit "jullie" huis?
    Hoe staat het met de kijkers?

    @ Zazz, my god, moet de hele zolder nog leeggemaakt worden en de kamer dus nog helemaal klaargemaakt? Ik wil je niet wat aanpraten, maar word je daar onderhand niet een beetje zenuwachtig van?

    @ Boomer, oww meissie! Zou het? Zou het nu dan toch? Wat spannend!! Wat ga ik hier voor jou hopen en duimen joh! SPANNEND!!
    Het zou toch zo geweldig zijn!!! Dit zijn wel DE tekenen heh? En ik bedoel, je kunt jezelf een boel doen denken, maar je eigen borsten laten zwellen dat lukt je toch niet puur met "denken" ;)
    Ik hoop het zooow!!!

    @ hier, ik kreeg vandaag een PB van P. die jongen die zo veel reageert op mijn FB dat de eigen bijdrage van de GGZ is teruggedraaid? Nouw dat zou echt te gek zijn! Als ik die € 200,- niet hoef te betalen!! Was gezegd in de persconferentie vandaag? Ik wil het zo even gaan googlen!! Ik hoop dat ik er iets over kan vinden! Duimen jullie voor me meiden! Dat zou ik zooo goed kunnen gebruiken voor als ik ga gebruiken!!

    Liefss mij
     
  8. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bij de KA nog even gewogen en gemeten. Onze beer is nu 73 cm en 9650 gr:D

    Vanavond weer een heel drama achter de rug om hem in slaap te krijgen (terwijl dit juist vaak wel goed gaat).
    Had hem wederom in de puckabag gelegd, op zijn buikje, laken strak gespannen en slapen maar........... helaas laatste gebeurden niet. Alleen maar door zijn bed kruipen en huilen.
    Bij mij in mijn armen sliep hij zo, maar met weer terug leggen, weer huilen. Nu ligt hij op zijn zij, met laken en deken strak ingestopt en slaapt hij wel. Zo even voelen hoe warm hij het heeft.
     
  9. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Gwen; leuke foto's
    Ben benieuwd wat er uit die KMA onthouding komt. Maar daar zijn toch wel lijsten enzo voor? Er zijn best veel mensen die zo'n allergei hebben. Hopelijk is het het niet, want dat lijkt me erg vervelend.

    @Kussie; ja, dat hoorde ik ook ja, van die eigen bijdrage. En volgend jaar ook, dus volgens mij zit je wel goed :) Hehe, eindelijk een meevallertje voor jou dan

    @Hier; de borsten doen alweer minder pijn :x Dus het wordt toch wel niets. Ik heb dit al veels te vaak gehad, dus die hoop heb ik alweer laten varen.
     
  10. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Boomie; Niet de moed opgeven meis! Het kan zomaar toch raak zijn.. Mijn duimen draaien rond!!!

    Buikfoto een hele goede, hebben er pas 2 gemaakt. Oeps! Deze week echt weer even doen. Buik is al wel GROOT hahaha.. ;)

    Kussie; of ik er zenuwachtig van word. Pff nog al!!
    Blijf maar achter Marc aanzitten dat ie het allemaal moet regelen, nu is bijna alles zo goed als geregeld. Alleen de buurman nog even een datum afspreken dat hij het gat gaat maken.
    Vannacht lag ik wakker en bleef er maar aan denken, pff moeten nog zoveel doen en ze kan er binnen 12 weken!!! al zijn!

    Ow dat zou mooi zijn van die eigen bijdrage. Heb me er helemaal niet inverdiept eigenlijk. Ook slecht maar heb zoiets van, we zien het wel..

    Hoe gaat het eigenlijk nu met Stan, zo zonder tut? Is hij er helemaal vanaf?

    Gwen; hihi kijk m zitten op de fiets! Geweldig! :D
    Jammer van zo'n slecht begin vd avond, wel doorgeslapen?
    Puckababy op de buik, mag toch eigenlijk helemaal niet?
    Hopelijk kan de kno arts iets voor jullie doen, zou wel erg veel schelen waarschijnlijk.
    Jullie waren toch ook al bij de osteopaat geweest he met Jaëlian?
    Ben benieuwd met het kma dieet, of het nu ook echt dat is.

    MAMA'S!!! WAAR ZIJN JULLIE ALLEMAAL??
    Wuhaha niemand iets te vertellen....

    Hier; Gister nacht halve nacht op de wc doorgebracht. Buikgriep. Bah wat is overgeven toch vies joh :(. Gister echt heel slapjes, gelukkig kon Marc dagje vrij krijgen en is hij met Taleah op pad geweest. Vandaag heb ik zelf een dagje vrij en komt mooi uit.
    Duik zo terug mn bed in! Heerlijk..

    Breng ik net Taleah op t kdv, komt de fotograaf. Ships helemaal vergeten, nou ziet ze er redelijk goed uit maar kon beter haha.
    Gelukkig komt hij donderdag weer. NIeuwe kans :p.
    En anders, boeien haha.. kopen we dit jaar geen foto. ;)

    Taleah is de laatste dagen helemaal van het stickers plakken. Ze heeft nu ook raamstickers, mag ze op de buitendeur plakken, ze kan er uren mee spelen. Wel vervelend dat we soms overal stickers zien, haha heeft ze t stiekem op de kast geplakt etc.

    Gister avond was ze klaar wakker in bed, ze lag maar te zingen en te draaien. Uit bed gehaald, lekker soepstengel op en wat drinken en toen om 9 uur weer terug. Dacht oeh lekker morgen waarschijnlijk wat langer slapen, maar nee om 6 uur was ze weer wakker. Marc liep vd trap en werd ze wakker van. Balen!
    Nu zit ze doodmoe op t kdv haha..
    Ze lag vannacht ook te dromen, riep ze ineens kei hard mama, ik net uit bed gestapt, een gesjouw met zo'n buik, sta ik bij de deur is ze weer stil. En tsja voordat ik toen weer in slaap viel.
    En toen weer heel snel gewekt werd... Pff zucht kreun steun.
    Arme zwangere mama...

    heb trouwens een babybelt voor om me buik en werkt erg goed bij lange afstanden lopen. Erg fijn, kan ik toch gewoon nog tijdje in de Efteling lopen ipv elk bankje te bezoeken haha.. ;)

    Zo van mij weer een heel bericht. :D
     
  11. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Zazz: Wahahahahahahaha, hele zolder nog leeg halen:D. Ach meid daar heb je nog 18 jaar de tijd voor. Zolang ze een bedje heeft om in te slapen is er niks aan de hand;)
    MAAR is natuurlijk wel prettig om alles op tijd af te hebben. Ik hoop voor je dat deze dame zich wel eerder aandient als Taleah.

    In de puckababy mogen ze inderdaad niet op hun buik slapen, maar hij ligt in de puckabag. Dat is een gewone slaapzak.

    Ja verschillende keren geweest bij de osteopaat. Alles zit goed. Nergens stress of drukpunten of iets wat klem zit.

    @ Boomie: Ik blijf voor je duimen!!! Als je morgen gaat testen hoop ik zo dat je een prachtige streep gaat zien.

    @ KMA: Er zijn inderdaad hele lijsten met wat ze wel mogen inclusief de merknamen en al.
    Verder veel verpakkingen lezen om te kijken waar het inzit.
    Kon ook naar een diëtiste gaan zodat die mij daarbij kan helpen. Hier wacht ik nog even mee

    @ Hier: Vrij beroerde nacht achter de rug. Jaëlian is veel aan het spoken geweest. Manneke zijn boventanden zijn bijna door. Bij de ene tand is nu wel een spleetje te zien, en bij de andere een blaartje. Hij heeft er veel last van:(
    Vanochtend ook huilend wakker geworden en de hele dag is hij aan het mopperen/huilen geweest.
     
  12. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zie je nou dus altijd je moederinstinct volgen. geef m maar een dikke knuffel van mij
     
  13. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nog geen kijkers gehad en steef is helemaal vertrokken zijn laatste spullen heb ik in de linnenkast gemieterd zodat ik t niet meer hoeft te zien.

    ts wel erg zwaar ja want ik moet nu elke keer werken tot half 5 pff. en weer drama met slapen en eten dus we zijn weer terug bij af helaas.

    ik ga voor je duimen meiss
     
  14. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zazz fijn om van je te horen en ruim 28 wkn alweer. gaat hard zeg. en stickers ja die zijn erg in trek hier
     
  15. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik ben er ook nog hoor maar leef op robot modus, vlieg van hot naar her.. Stijn in zh (hopelijk vandaag naar huis), vriendlief heftige rugpijn mag geen auto rijden vanwege medicatie en kan bijna niet tillen.. En schoonvader waarmee het steeds slechter gaat en wat niet meer lang zal duren... Dus ik pendel tussen zh, thuis, schoonvader, zh, thuis, kdv om Esmay weg te brengen, zh, thuis, zh etc etc. straks als alles achter de rug is heb ik minimaal nog 3 weken rust nodig ben ik bang. Maar komt allemaal goed hoop ik!
     
  16. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dikke knuffel kleintje,

    ik zag ook de foto van stijn dat die gewonnen had super zeg. wanneer krijg je het kado??
     
  17. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Even een hoiiii...sorry dames ik verwaarloos zp dramatisch.
    Gelukkig volgen we elkaar op fb :)

    Ik wil een meeting!!
     
  18. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Kleintje; sterkte dan zeg.. klinkt als een heftige periode dan!
    Er komen altijd weer rustigere periodes ja, en dan je rust pakken inderdaad

    @Gwen en Zazz; hopelijk slapen jullie vannacht langer en beter.
    Zazz; ik wil niet vervelend zijn, maar geniet nu nog maar van 6 uur slaap, straks is het nog minder :) OOohh wat gemeen van mij haha :)

    @Zazz; ik zie je al zitten op al die bankjes bij de Bob enzo :) Ook belangrijk. Abonnement moet je er wel uit kunnen halen natuurlijk, maar dat heb je al wel denk ik zo.

    @Lisil; knuffel voor jou. Ik hoop dat je snel in een rustiger vaarwater terecht komt. Als ik het iemand gun ben jij het wel.

    @Hier; negatieve test weer :x Ik snap het gewoon niet. Ik denk dat ik wel bevrucht was ofzo, ik dacht echt een innesteling te voelen, maar ja, het mocht niet baten...
    Manlief heeft nu wel toegezegd er nog 1 maand tegenaan te gaan :) en als het dan wéér niet gelukt is, gaan we naar de huisarts. Hij slikt momenteel bepaalde medicijnen, en we willen weten of de kwaliteit misschien daarom verminderd is. Ik wil gewoon IETS weten. Het is nu al 17 maanden ofzo. Bah

    FIjne avond verder!
     
  19. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx boomie en dat jullie t al 17 mnd volhouden ik zou knettergek worden. en je hebt groot gelijk om naar de huisarts te gaan. sterkte meiss
     
  20. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Kleintje! Wat goed dat je gewonnen hebt! Je kan wel wat positiefs gebruiken op het moment! Knuffel voor jou
     

Deel Deze Pagina