Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahaha ja hoor kussie, wij zijn gewoon vriendjes :D hahaah
    Ik snapte wat je bedoelde met je bericht.

    Balen dat stan een overbeet heeft...zeker als je hem zo weinig ingedaan hebt. Maar niet schuldig voelen; je hebt hem gegeven omdat hij daar troost uit kon halen...en het kan nog gewoon allemaal prima goed gaan staan!

    Hier hopelijk met sinterklaas van de speen af, haha dan wil ik hem naaar sinterklaas opsturen :p
     
  2. kleintje88

    kleintje88 VIP lid

    17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik las dat er hier mensen na k3 gaan..
    Wij gaan ook nou ja Esmay, mijn moeder, zus en ik 17 maart 17.00 in Zwolle.. Eindhoven was wel dichterbij maar niks meer beschikbaar..
    Ben benieuwd of ze het geduld ervoor heeft
     
  3. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Leuk Kleintje! Hoop het ook dat Esmay het geduld heeft en het super zal vinden! Maar volgens mij mogen die kleintjes toch staan en dansen enzo?

    Verder alles goed met iedereen?
    Hier word nie meer geschreven heh? :(

    Hier alles met mij okeej,
    Maar Stan is ziek...
    38,1 hoesten, loopneusje, schor, zeer oortje.. Niet leuk...
    Dat word maandag naar de dokter dus, althans, zo het nu lijkt.
    Voor nu, met de thijmsiroop, luuf, pan met kokend water, en zetpillen in de weer...

    Liefs
     
  4. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte Kussie met Stan. Maar in twee dagen kunnen die kleintjes goed opknappen hoor.

    Nee, er was al een week niet geschreven hier, dus tja...
    Ik moet nog een FB account aanmaken, maar doe het telkens niet":)
     
  5. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Hey meis,

    Nouw maandag toch naar HA gegaan, en beide oortjes waren vurig rood.. En zaten allebei tegen ontsteking aan, of was al licht ontstoken? Ook was het bol van binnen.. Dus heb wel een AB kuur gekregen...
    Tjah, ik lees overal dat ze die al niet meer geven... Maar de arts heeft gekeken hoe lang het geleden was dat ie er één heeft gehad... En nouw jah, hij zag ook hoe beroerd Stan uitkeek...
    Dus ik kreeg dus wel een kuur mee voor hem...
    Ook omdat Stan een hele nare hoest had en helemaal schor was... (keelonsteking?)
    Hij knapt nu op hoor... Goddank! Die waterige oogjes, ik kan er niet tegen... Pfff

    Hoe is het met Fenna dan?
    En met jou? Trek je het allemaal nog? Nog steeds aan het werk "voor 2"?
    En hoe gaat het nu met de auto? Loopt weer als een zonnetje?
    De APK is goed gekomen meen ik toch?

    Liefs
     
  6. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ach gus arme Stan. Hopelijk knapt ie snel weer op!! Zo erg he om je kind ziek te zien.

    Slaapt ie nu ook beter snachts nu ie de AB heeft?
     
  7. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Ja zowaar Mamzie, we hebben indd weer een paar nachten doorgeslapen, dus het zal toch al wel even gesluimerd hebben.. Ben blij dat ik naar de HA ben gegaan hoor!! Pffff...
    Dat breekt echt op hoor, die gebroken nachten weer... My god!

    Hoe gaat het met jou? Zorg je goed voor jezelf meid?
    En hoe is het met je kids en je man?

    Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen? Onderzoeken gedaan?

    Veel liefs en een dikke knuffel!!
     
  8. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey Kussie,

    Gelukkig gaat het weer goed met Stan! Effe weer lekker doorslapen allebei!

    Ja, die apk was gelukkig goed gekomen inderdaad. Mijn remmen waren niet goed, maar gelukkig heeft mij pa het betaald, 170 euris, dus wij waren helemaal blij! En ik heb als dank een mooie Fenna kalender online gemaakt en die laten bezorgen. Allebei weer blij dus.

    Verder is het wel druk ja, 32 uur werken. Het huishouden schiet er soms echt bij in. Het kalk in de badkamer is verschrikkelijk, maar ik kom er telkens niet aan toe. ;)

    Gisteren Sinterkaas wezen kijken, Fenna in dr pietenpak. heerlijk he. Het eerste schoentje was ook al gezet.

    Hoe doen jullie het met het schoentje zetten?
     
  9. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hoi lieverds.

    ik kwam hier bijna niet meer omdat ik dacht dat iedereen op fb zat.

    nou ik vind dat gedoe op fb helemaal niets. dus daarom reageer ik ook zo sporadisch. :)
     
  10. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Lisil; gewoon lekker hier reageren dan :)! Ik lees wel bijna elke dag hier hoor... Maar ja heb nu ook bijna niks anders te doen.
    Hoe gaat t nu bij jullie, trek je t allemaal zo samen met je meisje?

    Boomie; altijd fijn zo'n vader. Wij hebben ook een geldbedrag geleend ivm kamertje verbouwen, anders hadden we t niet gered.
    Leuk he naar de intocht, Taleah had ook d'r pietenmuts op en vond t geweldig. :) hier was de intocht in t donker met lampjes etc.

    Schoen zetten denk ik 1x in t weekend en 1 of 2x door de weeks.
    Gister avond gedaan, 2 kleine kado's erin en wat pepernoten.
    Ze had er een tekening ingedaan en vroeg alleen maar waar d'r tekening nou is haha.. Dus wat doet ze; yep er zit een nieuwe tekening in d'r schoen. Heb m er lekker in laten zitten en ben dan benieuwd of ze morgen gelijk gaat kijken.
    Het is niet elke dag feest haha..

    Hoe gaat t verder met je cyclus? Al afspraak gemaakt?

    Hier; alles wel oke. Vaak best veel last, kan niet meer lekker zitten op de bank of iets dergelijks. Bukken gaat moeilijk, wandelen etc etc. Echt de laatste weekjes!
    Slapeloze nachten komen nu ook vaak, elke keer maar plassen...

    Taleah vaak erg eigenwijs en heeft bananen in d'r oren haha..
    Maar ja kan t d'r niet altijd kwalijk nemen aangezien we best vaak binnen zitten nu en ik niet veel meer kan..
    Maar ja komt ook wel weer goed!
     
  11. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja gaat eigenlijk wel goed red me prima hihi

    lekker aan niemand verantwoording af leggen met wie ik omga of date hihi
     
  12. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    date???? :D
     
  13. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Haha ja , date ? :) vertel op

    @Zazz; de laatste loodjes zijn het zwaartste, wat is nu ook alweer je uitgerekende datum? Ik herken het wel, dat vervelende dreinen. Als ik een paar dagen vrij ben en Fenna is de hele dag thuis bij me wordt ze ook altijd zo dreinerig. Hangerig enzo. Volgens mij vervelen ze zich dan een beetje.
    Hoe is de schatting van het gewicht eigenlijk? Wordt ze groot of gemiddeld?
    Wel heel spannend allemaal nu zeg. Wat is het toch allemaal snel gegaan he..

    Ja, hier zijn we vorige week naar de huisarts geweest, maar manlief moet naar zijn eigen huisarts en dat is er nog niet van gekomen. We zijn officieel niet verminderd vruchtbaar, want ik ben in januari nog zwanger geweest en ze rekenen toch een heel jaar niet zwanger worden. Pfff. dat we daarvoor ook al een half jaar bezig waren telt al niet mee.
    Ach ja.

    Ik baal er wel van hoor. Mijn collega vertelde me gisteren dat ze na 1 maand proberen al gelijk weer zwanger was. En dan ben ik superblij voor haar, maar vooel best jaloezie. Maar ja. ach.We hebben wgelukig al een prachtige lieve dochter dat scheelt.
     
  14. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha jaaa

    ik moest me van een collega op badoo inschrijven want daar zat zij ook op en zo heb ik iemand leren kennen uit nieuwegein. en daar ben ik afgelopen vrijdag mee uiteten geweest.

    n hele aardige jonge man die heel zelfstandig is, geen kinderen en heel volwassen, woont opzich zelf. echt zon ander type dan steef.

    heel vriendelijk en laat de vrouw in dr waarde. zoals de deur open houden jas aannemen enz. hij heeft ook betaald. hihi.

    helemaal niet opdringerig of proberen aan me te zitten helemaal niet. t was echt heel gezellig er is niet een doodse stilte gevallen.

    hij heeft zo'n gevoel van: hij bouwt liever een langdurige vriendschap op dan een kortstondig iets. dus hij wilt gewoon n maatje zijn en gezelligheid bieden. en dat is wat mij betreft helemaal goed.

    we zien wel verder hoe het loopt. hij komt vanaaf als lisanne ligt te slapen een bakkie doen
     
  15. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    boomie, ja dat geloof ik wel als jullie al zo lang bezig zijn en een ander is t gelijk. ja natuurlijk ben je blij voor de ander maar als je t zelf zo graag wilt is het volkomen logisch dat je jaloers bent. en ik hoop echt dat het snel ook voor jullie zo mag zijn
     
  16. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Boomie, ik sluit me helemaal bij Lisil aan, ik hoop ook zo dat het voor jullie ook snel zo mag zijn!! Kan me ook zo goed voorstellen, dat hoe blij je ook voor hen bent, dat het bij jou toch even een steek geeft van "jaloezie"
    Lieverd, tis jullie zo gegund!! *knuffie*
    Owww jah, is ook zo (jullie auto, sorryyy, kop als een zeef)

    @ Lisil, hij komt een bakkie doen?? NICE!! :cool: Meid, fijn, een kerel die je respecteerd! Als je iets verdiend is het dat wel!! Maar net wat hij al zegt, beter een langdurige vriendschap dan een vluchtige weet-ik-het-wat...
    Dus ik zou zeggen... Gewoon lekker laten gaan, geniet van het gezelschap en lekker met hem kletsen! :)

    @ Elisah, ja meis, hoelang is het nog? Ik kan het natuurlijk zien in je ticker, maar dat ben ik weer es vergeten en kan niet terug kijken geloof ik...(ff zien) Nope, dan zie ik de tickers nie...

    @ FB, tjah, ik vind het hier ook prettiger, post ook haast nix op FB, voelt gewoon nie prettig, kan er nix aan doen... Heb het gevoel alsof dan toch iedereen et lezen kan ofzo... Ookal heb ik mijn eigen FB ook afgeschermd en volgens mij kunnen dan ook alleen vrienden het lezen, maar goed....
    Weet niet goed wat het is...

    Verder hier eigenlijk niet veel nieuws... Heel veel zin in dinsdag, dat wel! DAN DE SLEUTEL VAN ONS HUISSIE!! JEEEJ!!!

    Liefs mij
     
  17. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Lisil; waah wat super leuk voor je zeg! Een echte vent dus.. Heerlijk, zo iemand verdien jij ook! Doe maar lekker rustig met m en leer m eerst goed kennen ;)!
    Vind het super leuk voor je.. :)
    Was ie vanaaf ook weer leuk? Haha..

    Boomie; zal indd echt niet leuk zijn voor je. Tuurlijk ben je blij maar ondertussen wil je zelf ook heel graag..
    Maar jullie kunnen pas volgend jaar weer terug komen dan. Ben benieuwd, er zal toch iets zijn zal je denken. Je dacht zelf toch aan de medicijnen van je man?
    Hoe gaat het verder met Fenna.. Gaat t slapen al wat beter?

    Hier; net heerlijk uiteten geweest met collega's. Was erg gezellig maar pff zit nu gebroken op de bank. Toch te veel van t goede haha..
    Hopelijk een goede nacht rust maar morgen Taleah weer naar t kdv dus een lekker rust dagje.
     
  18. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Kussie; spannend dinsdag al de sleutel. En moet je veel doen in het huis? Krijg je veel hulp... Komen er nog veel kosten bij voor je, ik bedoel verven etc.
    Zo wat een vragen haha!

    Ik ben 24 december uitgerekend. Met kerst dus!
    Hopelijk voor die tijd al bevallen maar ben bang dat het 2013 wordt.
    Ben het al redelijk beu, en vind het soms zo zielig voor Taleah dat ik niet veel meer kan. Vandaag ook weer heel de dag binnen gezeten.
    Maar ja komt wel Goed..

    Fb; tsja vind het hier wel fijn maar fb is ook wel oke. Haha zit toch heel de dag op alle twee dus maakt mij niet zoveel uit! ;)
     
  19. nijnja

    nijnja Fanatiek lid

    2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Wohoo Lisil, wat lees ik nu? Kijk, dat soort nieuwtjes mis je dan weer op fb! Leuk, hoor!

    Boomie: jammer dat ze zo streng zijn over die 1 jaar grens. Vind jij ook dat de laatste twee weken van je cyclus zoveel langer duren dan de eerste twee?

    Kussie: Ja, de sleutel over een kleine week! Leuk, hoor!

    fb versus zp: ik vind het hier ook wel fijner: je leest makkelijker terug en het voelt meer prive. Ik heb toch het idee dat anderen het kunnen zien als je iets typt, dat het rechtsboven (in dat balkje waar je ziet wat je vrienden doen) verschijnt of zo.

    Hier: dit weekend lekker even weg naar een huisje met de broer van mijn man en gezin. Ik heb er zin in! Het is verder erg druk op mijn werk en morgen krijg ik iemand in mijn les voor mijn beoordeling, ook weer spannend, dus ik moet maar gauw gaan slapen, haha!
     
  20. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: haha het hier is véél openbaarder als facebook...
    Hier gaat iedereen lezen.
    Op fb, bij ons groepje, alleen de mensen die in die groep zitten..

    En wat betreft posts op je eigen facebook; die zien idd alleen je vrienden als je dat zo hebt ingesteld.

    @ Nijnja: haha nee hoor, er verschijnt alleen iets in die balkjes bij de mensen die in de groep zitten. Kijk maar vanuit een ander account, misschien heeft je man er 1?, die kan niets zien van de groep. Zelfs als hij er naar op zoek zou gaan niet.
    En hier op zp zou hij wel kunnen vinden ;)

    @lisil: Leuk leuk!! Een date! wat goed dat je de draad weer oppakt en gewoon lekker doet waar je zin in hebt wat dat betreft.
    Ben benieuwd wat eruit komt. Zag ie er ook een beetje leuk uit?! :D

    @ boomie: tjee al bijna weer een jaar bezig...wat gaat de tijd hard. Voor jullie gevoel waarschijnlijk juist niet.
    Bijna januari gelukkig

    @ zazz: Ik gok 22 december. Gewoon :D haha dat denk ik :p Zou wel leuk zijn, toch? :D haha
     

Deel Deze Pagina