Jedalin Wat goed dat ze zo lekker slapen Balen dat Daan nog zo ziekjes is en ik hoop dat de ab snel aanslaat beterschap ook voor jou Ano jij ook beterschap Vriendlief veel plezier op de beurs hopelijk vind Jan t ook leuk allemaal
Gwen: ik hoop dat je het niet vervelend vindt... Maar ano heeft de foto nog niet gezien kennelijk. En voor hen die niet op fb zitten: Gwen en Gwenman en Joënna: Heel erg hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie mannetje Jaëlian!
Gwenolyn: gefeliciteerd met de geboorte van Jaëlin. Bijzonder naam hoor. Bevalling klinkt ook als uit een boekje. Nu lekker genieten met z'n viertjes! Johanna: Jeetje weat kun jij toch mooi schrijven, prachtig bevallingsverhaal, kreeg er tranen van in mijn ogen Setti: Beterschap voor Lisanne met de waterpokken! Jedalin: Beterschap met Daan, ben benieuwd wat de dokter van zijn hoest zegt Vriendlief: Veel plezier op de 9 maandenbeurs, wel balen dat je alleen moet zeg! Ano: Woow nu al met verlof, de tijd vliegt voor mijn gevoel was je helemaal nog niet zo ver , gaat echt snel joh! Superb: Wat rot voor je nichtje en helemaal dat dat dan precies in het buitenland moet gebeuren. Hopelijk gaat het nu weer helemaal goed met d'r. Hier: Sorry voor de verwaarozing maar Pepijn en Florine hebben een vreselijke sprong en ik kom nu echt helemaal nergens aan toe. Plus daarbij extreem druk met werk, dus ik red het allemaal echt niet. Nu heb ik een week vakantie dus zal ik vakaer komen. Verder ben ik vannacht om 1 uur wakker geworden met extrreme kramp net onder mijn borstbeen, trok helemaal door naar mijn rug. Het werd steeds erger en erger en rond een uur of 3 was het echt ondraaglijk. Heb de HAP gebeld en moest meteen komen. Blij ik een flinke ontsteking van het maagvlies te hebben.En de pijn kwam doordat de maag zich extreem samentrok. Nu medicijnen en die moet ik een week slikken en dan is het hopelijk over. Verder mag ik ook alleen maar kleine porties eten en drinken. Hopelijk gaat het snel beter, want ben het hele weekend alleen met de kinderen omdat Don moet werken. Maar komt goed
Jeutje P&F, ik heb ooit eens geirriteerd maagslijmvlies gehad, nouw, toen ging k al door de grond van de pijn en is 's avonds om 10 uur nog de huisarts gekomen en heb ik maagtabletten gekregen die (goddank) verrekte snel werkten. Dat deed zo'n zeer! Ik dacht dat ik dood ging echt waar! Maar een ontsteking? Oww, wat zal jij een pijn hebben (gehad) Ik hoop dat de medicatie ook zo snel werkt bij jou als bij mij toen! Hoe kom je aan zoiets? En welke sprong zitten Pepijn en Florine in? Zijn ze ook erg eenkennig misschien? @ hier, ging net weer helemaal mis. Ben dus bij mijn ouders (we zijn blijven slapen gisteren, omdat Stan zo ontzettend genoot dat hij zijn "tante" weer es zag (de vriendin van mijn broer) ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om weg te gaan toen hun net aankwamen (het was zo lief, hij gaf haar maar kusjes, en wilde bij haar zitten *zolang ik maar wel in zicht bleef overigens*) Maar net heb ik dus de auto even door de wasstraat gedaan, was zo nodig ivm vele zout er op enzo, bah... Nouw jah, al die tijd heeft Stan alleen maar gekrijst en geroepen om mij.. Dat kan toch niet normaal zijn... Hij ligt nu op bed en mijn moeder heeft een humeur, serieus... Wil je nie bij zijn.. Ik zeg dus ook maar nix meer.... Als hij wakker is gaan we maar gauw naar huis... Zoals gewoonlijk escaleert het hier weer.. Jammer, het was zo mooi gisteren, mijn mannetje genoot zo van alle aandacht... Want R. is duidelijk ook stapeldol met en op hem! Echt heel lief! Nu jah.. 't zei zo... Gewoon weer verder met afstand bouwen... Ik blijf mijn best doen! Lukt me al om steeds vaker niet te komen, of niet te komen als ma er is...
Kussie: Het doet inderdaad vreselijk zeer. Kan van een virus komen. Gelukkig slaat de medicatie wel aan en is de pijn niet meer ondraaglijk. Sprong die ze nu hebben, ze zijn ontzettend eenkennig. Vooral Pepijn. Dis huilt zelfs in zijn slaap om mama... Verder slecht eten, dat hebben we echt nog nooit meegemaakt. Ook extreem drammen, zich op de grond smijten en krijsen en dat houden ze gerust een uur of langer vol. Slecht slapen. Nou ja hou maar op... Ik hoop dat het snel voorbij is. Ik ben namelijk dit weekend en de rest van de week alleen met ze en dus ook ziek, niet echt een fijn vooruitzicht. Aan de andere kant wel heerlijk om ze even wat meer bij me te hebben, tenminste als het een beetje goed gaat.
Owww Marye, Stan heeft dus echt precies hetzelfde!!!! Die gaat helemaal over de fles ook!! En ook heel slecht eten! En ook moeite met (in)slapen! Dus het is een fase? Dit hoort bij een sprong? Ik heb het nog nergens kunnen vinden... Ik weet hoe je je voelt, en dan heb jij er ook nog es 2 lopen waarbij je er dit weekend ook nog es helemaal alleen voor staat, met ook nog die vreselijke maagpijn, meid, ik heb serieus echt met je te doen!! Dikke knuffel van mij voor jou!!!!! *KNUFFELLLL* Laten we hopen dat dit heeeel gauw voorbij gaat!!! Liefs en succes dit weekend! Je weet dat je hier altijd even van je af kan komen schrijven heh!!! Liefs
@PenF; beterschap toegewenst! Klinkt heftig zeg. Dan schrik je wel even 's nachts zeg. Ook succes met Pepijn en Florine. Ik hou niet meer bij welke sprongen er allemaal zijn. Bij Fenna valt het gelukkig altijd wel mee, dus ik heb het boek opzij gelegd. Ik gebruik nu ook het strafhoekje in gang sinds twee dagen. Moet ze één minuut in de hoek staan. Ze bijft dan netjes staan met haar gezicht in de hoek. Ze moet dan heel zielig huilen, maar na een minuut krijg ik wel een kroel. Dus het werkt wel hoop ik. Sterkte in ieder geval! @kussie; Wat rot zeg... Op dit moment kan je er niet zoveel aan doen vrees ik, Stan zal moet leren dat jij ook wel eens afwezig kan zijn en toch altijd weer terug komt. Nu moet ik wel zeggen dat Fenna ook niet alleen kan blijven hoor. In de auto moet ik haar echt meenemen als ik er even uit ga, want anders raakt ze in paniek. Misschien is dat normaal, ze weten ten slotte niet waar we heen gaan, we kunnen het ze nog moeilijk vertellen. Komt vanzelfwel.
Ik moet weer toegeven dat ik toch weer erg veel bezig ben met zwanger worden. Het zit echt continue in mijn hoofd, is af en toe best vervelend. Ik heb het al zo druk Alle steken in mijn buik vallen me op en gisteren voelde ik weer mijn borsten pijn doen. En dan schiet er van alles in mijn hoofd, zou het zo zijn? Maar het is altijd erg verwarrend. Voor de menstruatie heb ik vaker pijnlijke borsten, dus ja... Maar goed, als mijn menstruatie komt is het in principe ook geweldig, want dan werkt mijn cyclus weer helemaal. Ben gewoon alleen zo ongeduldig
ha dames, @ P&F: Pff, bij jou ook drama dus. Hier ook. Nu ligt dat vast ook aan het ziek zijn natuurlijk, maar hier eten ze echt slecht. Avondeten eten ze of geen hap, of een kwart van wat ze normaal eten. De hele dag vragen ze om toetje. Maar wel alleen danoontje, want gewone pudding is niet goed genoeg. Naja pech voor ze, ze krijgen na het avondeten een toetje en verder niet. Ook veel gejengel, om niks. Gelukkig niet dat op de grond liggen en krijsen en weet ik 't, maar gewoon huilen om niks. Zielig gaan zitten enzo. Ook met elkaar kunnen ze het niet zo best vinden de laatste dagen. @ Alies: Dankje! Tis idd mooi weer @ boomie: Da's wel lastig, als je er zoveel aan denkt en er mee bezig bent. Vallen ook geen tips voor te geven; ik weet hoe je je voelt. Hopelijk is het gewoon snel raak! @ gwen: hoe gaat het daar?! @ hier: gaat t niet zo best. al paar dagen boven de 39 koorts en kom er maar niet vanaf. Vandaag al het bezoek en feestje vanavond maar afgezegd ...balen, maja.. Als het maandag nog steeds zo gaat ga ik zelf maar eens naar de huisarts..
@ Jedalin; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heel vervelend dat je juist nu ziek bent. Hopelijk ben je snel van je koorts af en kun je snel je verjaardag echt gaan vieren. (Wat heb je gekregen?)
Hier gaat alles goed! Echt hoe groot kan je blauwe wolk zijn? Nou heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot!! BV is goed op gang gekomen. Jaëlian drinkt als een tierelier. Hij is net geen 7% afgevallen in 3 dagen tijd. Vandaag is hij al 20 Gr. aangekomen: ofwel super slagroom. Vannacht voor de eerste keer geslapen tussende voedingen in. Wat een zaligheid. Het zijn dan maar 2 uurtjes iedere keer, maar toch. Beter als helemaal niet slapen. Bekken gaat ook voorzichtig aan de goede kant op. Kan weer iets beter draaien in bed. Dit maakt slapen ook aangenamer.
Heej mama's, Ja.... ik leef nog! Ik weet het, heb het hier zwaar verwaarloosd! 2 weken geleden op wintersport geweest en vorige week had ik ook nog een weekje vakantie. En verder hebben we hier een heerlijke "peuterpuber" rondlopen, die eigenlijk alles anders wil dan mama en papa en alle vragen beantwoordt met 'nee' of 'niet'! Oh ja en tussendoor moet ik ook niet vergeten zwanger te zijn en er van te genieten, want stiekem gaat dat ook allemaal door, zonder dat ik veel erg in heb. Ook wel positief, want de misselijke periode is voorbij! Wie kan mij even een korte update geven van de belangrijkste dingen? Want alles bijlezen gaat me niet lukken, met al dat geklets hier!
Pff ruzie met marc. Hij is zwaar chaggie en kan niks tegen m zeggen.. Net Taleah uit bed gehaald, liep ie weg naar buiten. Zonder iets te zeggen, nu is ie weer thuis en is gelijk naar boven gegaan. Grr mannen!!! Zal zo eens met Taleah naar boven gaan haha even pesten.. Chagerijnige mannen zijn zo erg!! Sorry even ego, moest het even kwijt!! Haha..