Ach hij wordt denk ik ongesteld. Als mijn man zo doet vraag ik ook altijd of hij ongesteld moet worden en of hij een tampon moet hebben.
hier net zo zazz... Ook al de hele morgen ongezellig zonder reden eigenlijk...ja hij ging douchen met die kleine, en roept dan van boven, ow er liggen ook weer geen rompers in de la, maja ben al een paar dagen niet lekker, en nou ja dat gaat dan van kwaad tot erger...gaat nergens om, maar ben er wel klaar mee, en hij ook haha. Hij is inmiddels ook al 2 uur weg.... franny wel genieten van je zwangerschap meid, tis zo voorbij. gwen heerlijk dat het zo goed gaat.En Joenna wat vind die van haar nieuwe broertje?en hoe voel je je? penf jee meid das wel flink kloote, hoe gaat het nu?slaan de medicijnen wat aan? jedalin gefeliciteerd meid!!!hopelijk wordt het nog een beetje leuke dag...
@ Gwen; Fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat. Het moedergeluk springt van je bericht af. Fijn hoor, lekker blijven genieten samen. @ Zazz/ Ano; Sterkte, chagrijnige mannen zijn verschrikkelijk. Vreselijk hoe ze dan kunnen doen. Heel herkenbaar ook om te lezen dat ze gewoon weglopen en jullie "opzadelen" met de kinderen. Hihi, kan ik altijd zo kwaad om worden. @ Franny; Hoe was jullie wintersport? Ik ben wel jaloers. Ik ga dit jaar niet. Mijn man gaat met vrienden een paar dagen. Volgend jaar willen we wel gaan maar dan nemen we, denk ik, alleen Jasmijn mee. @ PenF; Hoe gaat het met je? Wordt de pijn al iets minder. Sterkte en beterschap. @ Hier; Onze beide ouders komen vanavond eten. We zijn dus al de hele dag aan het kokkerellen (mijn man) en schoonmaken (ik). We nodigen ze altijd een paar keer per jaar samen uit zodat ze elkaar ook zien. Onze verjaardagen vieren we eigenlijk nooit dus anders zien ze elkaar alleen op de verjaardag van Morris en Jasmijn.
@jedalin; nogmaals beterschap en natuurlijk gefeliciteerd. Wist niet dat je jarig bent. Hopelijk heb je nog een leuke dag ondanks alles! @Gwen; wat klinkt dat heerlijk! Geniet ervan! Fijn dat de BV zo goed gaat! @Franny; Lekker zeg, zo'n vakantie! Zeker niet vergeten te genieten van je zwangerschap inderdaad, tis zo mooi!!! Fijn dat de misselijkheid over is! Het laatste nieuws is dat Gwen is bevallen, maar zover was je wellicht al... @Zazz; heeeeeel herkenbaar .... Die trekt wel weer bij, laten gaan. Die mannen met hun hormonen hahaha @Suberb; eet smakelijk , hopelijk is het kokkerellen gelukt. @hier;pff wasmachine draaide gisteren niet meer. Grrr... VAnochtend alles uit elkaar geschroefd, wat een werk. Bleek een sok vast te zitten. Uiteindelijk los kunnen trekken gelukkig!! Ben zo blij en trots dat het me gelukt is! Manlief wilde alweer een monteur laten komen. Kost handen vol met geld joh. Hoeft dus niet dankzij mijn volharding haha
Hier gaat het heel goed! Ik voel me eigenlijk helemaal opgeknapt! Ik rust nog wel veel maar ik heb lichamelijk nergens meer last van. Selah is ook weer helemaal beter. Ze hoest nog wel wat end'r bedje staat nog flink schuin maar dat is het wel. Drinken gaat heel goed maar soms is ze gewoon niet zo hongerig. Wel probeer ik overdag ongeveer iedere drie uur te voeden zodat ze s nachts zelf mag komen. Gisternacht hing dat goed (23.30 3.00 6.30) vannacht minder... iedere bijna 2 uur!?!? Gisteren was ik het zo zat dat ik nauwelijks kleertjes heb die ze past (ik heb wat geleende setjes die ze nu steeds aan heeft omdat ik gewoon niet zulke kleine kleertjes had en dacht ach tis vast maar voor een week of 2) dat ik 5 setjes van Noppies heb gekocht (uitverkoop 40-60%) en die kwamen vandaag binnen. Ik heb ze gauw op de hand uitgespoeld en nu heeft ze eindelijk eigen kleertjes aan die ze ook gewoon past. Ik ben er helemaal blij van! Seph is net met opa en oma meegegaan om te logeren en hij komt maandag weer terug. Wel gek dat hij nu 'weg' is. Hij is zo superlief en gezellig de laatste tijd het is echt fijn om hem erbij te hebben. Hij slaapt en eet ook goed en is gewoon echt kei lief! Ook voor Selah. Hij is ook weer onwijs gegroeid mentaal maar ook fysiek. Ik ben een grote jongen zegt hij nu steeds en ook zegt hij steeds dankjewel papa/mama en alsjeblieft! Laatst had hij wel gedroomd s nacht over dat ik en Selah nog in het ziekenhuis waren, de volgende ochtend eist hij het nog steeds dat hij er over had gedroomd. Er gaat zo toch van alles om in dat koppie Vanmiddag heb ik samen met mijn moeder Selah in bad gedaan. Dat vond ze kei leuk. Later zei Stf tegen me dat hij merkte dat mijn moeder zo trots op me is sowieso zijn mijn (maar ook die van Stf) zo gelukkig met de kleinkinderen zo leuk om te merken. Zij vinder het ook echt heel gezellig dat Seph komt logeren. Op zondagmorgen gaan ze dan krentenbollen eten in het grote bed (deden wij vroeger al) en er zullen wel weer een aantal foto's komen van Seph bij grote machines en bij de dieren haha. Dus nou je kan wel zeggen dat alles hier heel erg goed gaat. Morgen gaan we lekker uitslapen en morgen avond waarschijnlijk uit eten. Lekker. Vanavond lekker op de bank mrt frietjes en een filmpje! Oh trouwens gisteren ben ik lekker een uurtje naar de kroeg geweest! Fijn joh! Samen met 3 vriendinnetjes waarvan er een in december is bevallen van nr 2 en een op 9 feb. Later kwamen er nog meer gezelligerds bij en hebben de 'moeders' geruild met de vaders!
Gwen: wat een heerlijk bericht! Het geluk spat van mijn scherm en wat fijn dat het zo goed gaat met de borstvoeding. Ik herken wat je zegt over de bekkenklachten het scheelt echt veel hè als die buik weg is en je weer lekker kunt liggen. Jij bent toch eigenlijk ook een buikslaper? Ik vind het heerlijk dat ik weer lekker kan liggen en draaien enz. Penf sjemig wat een ellende zeg! Hoe gaat het nu? Slaan de medicijnen aan? Linda: hier ook nog eens van harte! En heel veel beterschap. Niet leuk als je ziek bent op je verjaardag. Wel een leuke verassing van je vriendinnen. Franny: de update is dat ik bevallen ben van een dochter Selah (of had je dat nog mee gekregen) en Gwen van een zoon Jaelian. Penf heeft een maagvliesontsteking en Linda emmert ook al een tijdje met dr gezondheid. Er zijn wat kindjes lastig (sprongetje) en trouwens ook wat mannen als ik dat zo lees eeeehm dat was wat ik nog zo weet.
Jedalin: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! En natuurlijk ontzettend veel beterschap voor jullie ! Johanna: Ohh wat heerlijk om zo te hebben geshopt voor jullie meisje! En fijn dat je je al zo goed voelt. Geniet van het weekend met z'n 3-tjes! Gwenolyn: Heerlijk zo'n blauwe wolk en wat goed dat jullie man al zo goed drinkt! Heerlijk om te horen dat babygeluk Superb: Veel plezier met het etentje. Ben benieuwd wat je man heeft gemaakt Leuk dat jullie zo contact houden tussen de ouders van beide kanten ! Elisah: Die man van jou moet gewoon ongesteld worden, heeft Don ook wel eens. Zo vreselijk vermoeiend! Boomer: Lastig dat je zo ongeduldig bent, maar ook wel heel logisch. Ik hoop dat het snel zo mag zijn! Hier: Buikpijn gaat stukken beter, de medicijnen slaan echt aan. En gelukkig maar want ben alleen met de kinderen het hele weekend. Verder vandaag mijn trouwschoenen binnen gekregen, maar ik weet het niet. Ze zijn prachtig, maar 1 voet is eigenlijk te klein. Aan de andere kant is een maat groter aan 1 voet de groot en dan slipt ie... Hmmzz lastig.. Ik denk dat ik ze dus toch maar houd en dan goed ga inlopen zodat ik het wel een hele dag vol houd op die schoenen
@Johannal; haha, wat een timing Wat fijn zeg om te lezen dat het zo goed gaat, ook met Seph! En top dat je lekker uitgeweest bent! Fijne avond en dag morgen, geniet ervan! @penf; gelukkig slaan de medicijnen aan, rustig uitzieken dan. In hoeverre dat mogelijk is alleen met de kinderen dan...
penf misschien kun je je schoenen ietsje laten oprekken bij e schoenmaker, zou jammer zijn als je halverwege de dag niet meer kan lopen. johannal fijn dat het allemaal zo lekker loopt bij jullie, heerlijk hoor. geniet ervan!!!!! boomer yeah you go girl!!!een echt nico zo te horen haha, nou petje af hoor!!! jedalin, nog een beetje leuke dag gehad? xxx
@ Johannal: Ik dacht dat ik je al gefeliciteerd had met je dochter, maar heb mezelf niet zeker met die zwangerschapsdementie. Dus bij deze (nogmaals) van harte gefeliciteerd met Selah! En fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat jullie lekker aan het genieten zijn! @ Gwen: Gefeliciteerd met jullie zoon Jaëlian!! @ PenF & Jedalin: Heel veel beterschap voor jullie! @ PenF: Leuk dat je trouwschoenen binnen zijn! Misschien 1 schoen inlopen met een sok aan i.p.v. panty, zodat je wat meer ruimte creëert misschien? @ Boomie2012: Ik herken het ongeduldig zijn hoor! Je wilt het dan zo graag. En even was het ook zover, dus blij blij en dan krijg je een miskraam Hou je taai hoor meis! Hoop dat het snel mag zijn bij jullie!
@ Boomer, oef, kon je man dat wel hebben, hihi, dat je daar maarzo de oorzaak vond van jullie defecte wasmachien?? GO GIRL! Goed bezig! Indd een hoop kosten bespaard! En ik kan me heel goed voorstellen dat je toch (on)bewust bezig bent met zwanger raken... Tis tenslotte iets wat je zo graag wilt... En om je heen (bv. hier op forum) worden er toch ook weer kindjes geboren en zo... Ik heb het dus met een partner.. Wil nix liever dan het loslaten, en ze kunnen voor mijn part ook allemaal een worst krijgen, maar tjah, wie hou ik voor de gek... Ik mis gewoon iemand... En dat gevoel gaat nou eenmaal nie meer weg... Dus ookal zit ik op een ander niveau, ik snap wat je bedoeld en it sucks! Ik wens je een goede cyclus toe en daarmee dat je maar snel weer zwanger mag zijn, en dan een gezond lief klein beebsje in je buikje mag gaan groeien!! Gun het je zo! Maar ik gun het Marye ook zo enorm! Respect ook voor jou meid, dat je zo oprecht blij reageert naar Gwen en Johanna toe, we weten hoe moeilijk het voor je is om hier toch te blijven lezen en te reageren, vooral omdat je dit zelf ook (stoer) hebt aan gegeven! @ Jedalin, hoe gaat het nu met je meis? Dikke bal, dat je je eigen verjaardag feest hebt moeten over laten gaan!! Echt zo zonde! Maar met koorts ben je indd geen mens! Pffoeh, ik zou indd toch maar even langs de huisarts gaan joh! Er schijnt een griep-epidemie op te komen, en misschien heb jij die nu wel... Die is dus duidelijk erg hardnekkig, en misschien ben je gewoon ook even AB nodig! Een stoot-kuur zeg maar? Wens je heel veel beterschap?! Werkt de AB al bij Daan? En hoe is het met Jesse? @ Gwen, wat fijn om van je te lezen meid, en al helemaal zo'n heerlijk positief bericht!! Geweldig!! Super dat Jaëlian zo goed wil drinken en natuurlijk nog mooier dat je verse slagroom aflevert! you go girl! Ik ben erg blij dat je bekkenpijn nu (eindelijk) wat begint af te zakken en dat je weer wat kan slapen nu!! Want meid, je hebt me een slaapgebrek opgebouwd, allemachies! Hoe gaat het met Joënna? Is ze ook helemaal in de gloria? Of moet ze toch wel erg wennen? Gezien ook zij erg gevoelig is voor veranderingen? En Jorgen? Geniet hij ook volop? Word je goed verzorgd meis? En pas je goed op jezelf? @ Johannal, whoppa, nog zo'n heerlijk bericht gelezen!! Superrr!! Fijn dat Seph zo lief is en zo'n sprong heeft gemaakt in zijn ontwikkeling! Het heeft op hem duidelijk grote indruk gemaakt! Fijn dat hij met opa en oma mee mag/mocht voor lekker 1 op 1 aandacht! Vind hij vast ook helemaal fijn, en dan ook nog bij de trekkers en andere machines! Dat jochie kan z'n geluk nie op! Lief dat hij ook zo voorzichtig is met Selah *smelt* Ben blij dat jij ook goed herstelt en je goed voelt! Zelfs al even de kroeg weer ingedoken las ik! Wauw! Lekker hoor!! @ Zazz, oef ruzie met manlief.. Minder prettig.. En heb je hem nog even lekker uitgedaagd met Taleah boven Of zijn jullie weer naar beneden gejaagd? Hopelijk is de goede sfeer weer teruggekeerd in huis? Das trouwens wel een voordeel hier; nooit geen last van! @ Ano, haha, ik bedoelde indd Jeff's horloge jah! En whaaatttt! Nog steeds nie in die auto gereden? Onbegrijpelijk! *schud hoofd en rammelt Ano door elkaar; wel voorzichtig, want baby in buik* Ik snap daar nix van!!! My god, ik had hem mezelf allang toegeeigend, waar mogelijk!! *grijns* @ Alies, wat ik me zo afvroeg, nu we van die flinke vorst zo overgaan op dooi zeg maar, heeft Melanie dan ook meer exceem, want ik dacht zo van; dat met vorst de exceem minder is, omdat het dan ook nie vochtig is? Of is dat helemaal nie zo? @ Setti, hoe is het bij jullie meis? Toevallig al wat gehoord op jullie huis? Misschien reacties ofzo? En hoe gaat het met Lisanne? En hoe is het met je hoofdpijn en moeheid? En hoe bevallen je tanden, tjah et zijn weer es veel vragen, maar ben toch stiekem wel benieuwd hoor! @ P&F, ik vroeg me zo af, tjah, misschien is het raar, maar als het niet al te dure schoenen zijn, waarom doe je dan niet 1 schoen aan in een maat groter? Al is het idee van Ano (geloof ik) om ze op te laten rekken, ook geen slechte, wist nie eens dat dat kon! Hoe is het gegaan het weekend met de kids samen? En hoe bevalt Don's nieuwe baan eigenlijk? Is hij nu dan ook meer thuis? Want dat was in principe toch wel de bedoeling? @ all, alderknetters, wat een reactie heb ik nu getypt, en ik ben vast nog wel iemand vergeten.. Sorry dan!! @ hier, nouw, lig dus languit op de bank, Stan ligt op bedje... Ik dacht, dat doe ik maar es nie... Nu heb ik mooi de tijd om es relaxed te reageren en wat te surfen op het net! Liefsss
Mel haar eczeem wordt nu de vorst voorbij is juist minder, omdat de luchtvochtigheid weer ietsie hoger is. Onder de 40% luchtvochtigheid wordt de huid denk ik weer droger. En of het nu komt omdat ik haar kleding nu echt alleen maar met Neutral was, of de omslag van het weer, of de leeftijd. Ik heb geen idee. Ik hoop voor haar dat het na haar 2e jaar echt helemaal over is. Zo manlief gaat ff met de kids een rondje fietsen, kan ik ff All you need relaxed terug kijken. Jammer dat ik alleen de laatste aflevering zonder betaling terug kan zien en de afleveringen daarvoor 99 cent kosten. @alle zieke mama's en/of kindjes beterschap!
Kussie: haha wat ben je toch ook een lieverd. Gelukkig ben ik momenteel weer iets minder bezig met zwanger worden, druk met de bruiloft en heb er nu eindelijk vrede mee dat we gewoon weer de mmm in gaan. Wbt de schoenen, ze zijn te duur om nog een paar van te kopen... Maar de andere tips zijn idd goed, dus ga ik eens proberen. En jou geluk met een partner gaat ook gewoon nog eens komen net als bij ons een kindje! We hebben gewoon alleen een flinke dosis geduld nodig Alies: Oehhh heerlijk een momentje voor jezelf met All you need! Genieten! Hier: Zo'n super geweldige dag gehad. De fase van Pepijn is volgens mij over! Heel de dag maar 2 kleine driftbuien gehad met het naar bed brengen en verder niet. Vanmiddag heerlijk met ze gezwommen, had mijn stiefvader mee en ze hebben zo genoten. Ze zijn ook echt niet bang duiken steeds kopje onder. Vinden de glijbaantjes helemaal geweldig. Zo prachtig om te zien. Verder de afgelopen dagen ze weer verwend met nieuwe kleertjes en voor Florine schoentjes voor de bruiloft. Mocht wel weer eens, ik had toch een bon twv 250,- dus ging er lekker niets van mijn rekening af en had ik toch allemaal nieuw spul. Nice!
hier gister een dubbele verjaardag gehad en kwam mn vader oppassen we waren pas 00.30 thuis was wel weer ff lekker hoor die muren kwamen echt op me af. . vandaag op kraamvisite geweest en ow mn eierstokken rammelden er bijna uit hihihihihi .wat een lekker kereltje zeg en zo klein weer. daarna naar verjaardag van mn neefje geweest saampjes mn schoonouders kwamen vandaag oppassen. een druk weekend maar wel ff lekker zo saampjes weg. penf owww wat een leuke fase nu maar niet heus. ik hoop dat t snel voorbij is. ik weet er alles van helaas en soms is t om niet goed van te worden je kan niet eens naar de wc. lekker hoor shoppen voor 250 euries die je kado hebt gekregen boomie ik duim voor je meid dat t maar snel weer raak mag zijn. jedalin hoe voel je je meid? gwen wat fijn meid dat hij t zo goed doet echt om trots op te zijn en hoe vind joenna het? zazz en is het weer goed tussen jullie? alies hoe is het meid ik heb het idee dat ik je lang gemist heb op t forum! of ik moet over je heen gelezen hebben zo ja sorry! hoe is het? en met alies en mel? johannal wat leuk om te horen dat t zo goed gaat allemaal. geniet er lekker van je tijd met selah saampjes toen met seph had je ook alle tijd om samen te genieten en dat kan nu ook weer een weekendje kussie wat ben je toch een schat!! ja ben helemaal blij met mn tanden hihi. lisanne is weer helemaal de oude draak met korstjes overal alleen op dr hoofdhuid zit nog t een en ander wat niet is ingedroogd. ze heeft er ook weer een kies bij. nee op t huis hebben we nog niets gehoord maar ja t staat ook pas een week te koop en jij dan merk jij al verbetering in je migraine?
Hier gaat alles goed hoor. Post bijna elke dag nog wel wat, alleen soms heb ik ff geen zin om op iedereen te reageren en waren het veel al korte berichtjes. Met Alies en Mel gaat alles prima. Alies heeft nu voorjaarsvakantie en met Mel haar eczeem gaat alles super. Ze heeft niet zo heel veel plekjes meer. Mel praat meer en meer. Neemt ook al veel dingen van Alies over en kan dus al aardig beidehand doen. Maar die 2 kunnen elkaar soms de koppen wel inslaan en de andere keer gieren ze het uit van de pret. Nog 6 dagen en dan is Mel al weer jarig.
Hier gaat alles goed. Joënna moet erg wennen. Ze is super lief tegen haar broertje (vooral kusjes geven is erg favoriet), maar ze is vreselijk hyper de hyper. Ze is erg druk, wat vooral 's avonds veel slaap problemen opleverd. Ondanks dat ze moe is, en we hetzelfde avond ritueel doen als normaal, is het 1 groot drama. De kraamhulp is super! We hebben een leerling een een begeleider, en beiden zijn erg leuk. Ook Joënna is helemaal weg van de kraam. De begeleider is een dame van rond de 55 jaar, en Joënna zegt telkens "oma" tegen haar. 's middags weigerd ze om te slapen. De kraam vind het belangrijk dat Jorgen ook rust, dus ook gaat slapen. Joënna blijft dan beneden. Ze gaat zelf bij de kraam liggen, en slaapt meteen in op haar schoot. Zo lief!!! Jaëlian doet het ook hardstikke goed. Hij was gisteren al 20 gr aangekomen en vandaag dik 50 gram!! De BV is lekker opgang, en hij hapt goed aan, en ligt heerlijk te drinken. De nachten zijn wisselend. Afgelopen nacht heb ik toch wel 1 uur kunnen slapen. De rest van de nacht heeft hij mij bezig gehouden (drinken, en krampjes). Vandaag ook extra geslapen toen de kraam er was. Met mij zelf gaat het langzaam de goede kant op. Heel langzaam kan ik me weer wat makkelijker omdraaien in bed. Trap lopen vermijd ik nog zoveel mogelijk (ben overdag eigenlijk zoveel mogelijk boven), omdat dit erg belastend is. Vandaag lukten het wel om op een normale manier de trap weer op te komen. De dagen hiervoor kreeg ik dit niet voor elkaar. Wel redelijk wat last van naweeën. Nooit geweten dat dit ook nog zo verrekes zeer kan doen. Ook de kraamtranen vloeien rijkelijk. Deze kraamperiode is zo anders met Joënna. Ze lekker relaxt, en echt heerlijk op een blauwe wolk zitten. Wat een verschil maakt 3 weken en 800 gr. aan gewicht.
Vanuit de pad, dus lastig typen @kussie, je hebt gelijk, zo heeft iedereen zijn dromen en verwachtingen. Ik hoop ook datjij snel de ware gaat vinden. Uiteindelijk komt het allemaal goed dank je voor je lieve woorden. @Gwen, fantastisch dat het zo goed gaat! P Pfff 1 uur slaap?! Amai... hopelijk pak jij ook snel je uurtjes mee.