Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ P&F, hihi, ik plaatste al, "als ze niet al te duur zijn", maar wel dus! :p;) Hmm, dan hoop ik echt dat dat oprekken een optie is... Dat dat bestaat, is toch wel ideaal dan! En anders indd maar een poosje met een sok en de andere een panty (whahaha, waar halen jullie die ideeen vandaan????) Mag ik vragen hoelang die fase heeft geduurd bij Pepijn en Florine?
    Wat leuk dat je weer zo fijn kleertjes hebt kunnen kopen!! En helemaal dat het "for free" is!! Das ja heerlijk shoppen!!

@ Jedalin, godsie meid, een longonsteking, daar ben je lekker mee?! Heb je dat dan helemaal nie gemerkt? Kortademig, steken in de rug/zij? Wat zul je je beroerd voelen! Heel veel beterschap en hopelijk slaat de kuur snel aan!!

@ Gwen, laat die tranen maar lopen, dat moet ook haast wel na zo'n mentaal ook pittige zwangerschap... Ik denk dat het heel goed is dat alle emoties enzo er nu uitkomen, al huil je ook om nix, als je KAN huilen, echt meid, laten gaan! (wou dat ik het kon)
    En och, Joënna nog steeds dus moeite met inslapen! En jeutje, 1 uurtje slapen op een nacht? Dat is knap weinig.. Kan Jorgen nix met Jaëlian beginnen dan als hij krampjes heeft? Ik bedoel? 1 uurtje?? Das toch wel machtig (En veelste) weinig!
    Wat fijn die lieve kraamhulp en ook nog een extra hulp erbij!
    En wat lief dat Joënna zo bij haar in slaap valt *smelt*

@ Setti, gelukkig dat je helemaal happy de peppy bent met je tandjes!! Super! Maar heb nog geen foto gezien! :p
    Moet je eigenlijk nog spul er op doen, op die waterpokken, of juist zo weinig mogelijk er mee doen? En in bad of douchen? Mag dat wel?
    Ik weet er eigenlijk nix van... :)

@ all, ik ga maar es op bed, ben bekaf!! Heb mijn siesta gemist! Whahaha!!

Liefs

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gaat hard he en idd als ze nog een zus hebben waar ze zich aan op kunnen trekken. leuk

gelukkig gaat t met de eczeem ook beter hopelijk groeit ze er nog overheen

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat fijn om te horen dat alles zo goed gaat en het hyper zijn van joenna is heel herkenbaar ik was gister op kraambezoek bij mn vriendin die heeft dr 2e zoontje gekregen de 16e en de oudste was helemaal hyper en je hoort t wel vaker hoor omdat er ook voor hun een hoop veranderd

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja ik had mentholgel gehaald bij de apotheek tegen de jeuk en heb veel talkpoeder gebruikt dat helpt bij t uitdrogen.

douchen en bad mag wel alleen iets minder warm dan normaal. en je moet de nageltjes kort houden ivm het krabben en eventueel vuil onder de nageltjes voor infecties enz

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ben vandaag weer aant werk hihi ik wist de weg nog hihihi

wel weer lekker hoor geen hangend kind aan je benen :)

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, dat kan ik me wel voorstellen!! :)
    Hier het hele weekend thuis geweest (jaja, ook NIET bij mijn ouders)
    En nouw jah, dus echt 1 op 1 met Stan... En nu dus weer op kantoor.. Moet er gewoon aan wennen, whahahaha!!
    Lekker heh! ;)
    Straks sporten, ben al 2x niet geweest.. FOEI SAN!
    Moet nu dus even door de appel heen bijten en gewoon gaan ook weer!!
    Maar heb nu al geen zin!
    Jek!

Liefs

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh!!!

Setti ja dan is werken bijna even relaxen he haha.
    Fijn dat het weer beter gaat!!!

kussie haha ja erg he, maar moet er ook echt in rijden, want tis natuurlijk veel goedkoper!
    Goed dat je het weekend niet bij je ouders bent geweest, zullen ze het opvallen denk je?

jedalin jee las een longontsteking, das niet niks meid, beterschap ermee!!

Franny jee gaat hard he, alweer 15weken, geniet ervan hoor!!!

Marye fijn dat jij je ook langzaam weer wat beter voeld, klinkt wel heftig zeg, brrr.en lekker wezen shoppen dus?voor de verjaardag had je niks meer gekocht?

gwen jee super dat alles goed gaat, maaruh 1 uur slaap???pfff als ik dat hoor ben ik al moe hahahah.benieuwd hoe het hier allemaal zal gaan straks!

hier:snot is ietsje minder, maar bijholtes doen nog zeer, en keel ook...
    Met neomi gaat het ook weer wat beter!!
    Gister de traktaties gemaakt voor morgen op het kdv, zelfde als Setti en Lara haha.Voor de 3 leidsters heb ik een leuke mok gekocht met bedankt erop en met snoep gevuld.
    Woensdag gaat ze voor het laatst, maar morgen de meeste kindjes van haar eigen groep, dus morgen al uitdelen.
    En dan vanaf 16mrt 3x per week naar de psz!

Net hier in zoetermeer een plankje voor achter de bugaboo gekocht via mp.
    Ziet er echt uit als nieuw, en maar voor 35eur, dus weer een mazzeltje!

xxx

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie goed zo meid lekker sporten

ano ik had niet mee gekregen dat laar ook luchtbalonnen had gemaakt voor op het kdv. hihi leuk hoor.

gelukkig gaat t weer wat beter en hopelijk ben jij snel helemaal opgeknapt

9. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hoii!! Ben ik ook weer een keer.. :D

De 'ruzie' was gelukkig zo over! Hij was chaggie omdat z'n optreden niet door ging die avond. Maar ja moet ie niet op ons af reageren.
    Nu dus alles weer goed. Indd die mannen als ze chaggie zijn, bah bah en dan lekker de vrouw met t kind laten zitten. Moet ik eens doen haha.. ;)

Vervelend ding afgelopen donderdag gebeurd bij t kdv. Er stonden 2 inval bij Taleah op de groep. Vaste leiding was vrij.
    Marc kwam dr ophalen en rook op de fiets ineens dat ze stonk. Dus thuis gelijk schone luier, zat ze dus onder de poep en dat zat er een tijdje. Helemaal vast geplakt etc. Haar kleertjes stonken ook helemaal naar plas. Ze had enorme dorst ook, dronk zo 2 flessen leeg. Heel erg slecht dus. En ik had er in de ochtend al geen goed gevoel bij toen ik hoorde welke inval er stond. Ik ken de meeste natuurlijk omdat t ook mijn collega's zijn.
    Nou ja gelijk melding gemaakt etc. Vaste leiding voelde dr eigen gelijk schuldig etc. Maar ja!

Verder alles Oke met ons meisje. Laatste dagen wel wat last van dr buikje, dunne ontlasting en veel. En weinig eten. Maar ja is weer een fase denk ik. Komt wel weer goed dat eten hihi..

Verder met mij, lijkt net al 2 dagen of ik ongesteld moet worden of ongesteld ben. Zo raar. Ook wat meer afscheiding (sorry). En dan denk ik alleen maar zou het...... Maar ja durf eigenlijk niet te hopen. ;) wel spannend!!

Even gtst kijken, kom later terug! :)

10. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Zazz; op welke dag zit je nu? Spannend!! Ik heb ook zo'n idee, zie anders mijn topic op 'eerste symptonen', wil de rest niet zo vermoeien met mijn zwanger worden stress ;)

Jeetje, wat vervelend zeg die situatie met de invallers. Snap dat je not amused was! Ik zou ook woest zijn... Gelukkig heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik heb het wel een keer meegemaakt dat ik Fenna op vrijdag om 8 uur wegbrancht en ik kwam binnen en één vrouwke zei dat ze pas om 5 uur die ochtend was thuis gekomen van het stappen. Daar voelde ik me ook totaal niet goed bij. gelukkig waren er nog twee andere begeleiders die ik wel vertrouw, dus heb er niks van gezegd. Maar heb er toch iedere keer mee in mijn maag gezeten. Het gaat wel op je kind natuurlijk. Zelf functioneer ik niet als ik maar 2 uur geslapen heb.

11. Appel en Peer

Hmm net even op internet gezocht en een innesteling voelt vaak als ongie krampen. Nou ja laat ik me zelf maar niet gek maken. Straks is het weer negatief. ;)

Setti; fijn dat je weer lekker aan t werk bent. Lisanne dus weer zo goed als opgeknapt. Fijn hoor!
    Nog wat van de huizen gehoord? Spannende tijd..

Marye; pff vervelend zeg die fase van Pepijn. Hopelijk gaat t snel over. Wel lekker dat je nu vakantie hebt! Bij ons was het vorige week. Hoe gaat t nu met jou?

Kussie; Oeh goed van je een weekendje niet naar je ouders ;). Hoor je nog wel iets van ze dan als je paar dagen niet bent geweest?

Jedalin; hoe gaat het bij de ziekenboeg? Vandaag nog thuis geweest of al weer aan t werken?
    Goed uitzieken hoor!

Gwen; heerlijk zo'n positief bericht. Een blauwe Wolluk hihi..
    Fijn dat jullie kraamhulpen zo goed zijn. Daar moet je ook maar geluk mee hebben. Geniet er lekker van!! Hopelijk met binnenkort ook wat meer slaap. :)

Johannal; bij jullie ook zo heerlijk positief nieuws! Zo leuk om te lezen. :D

Boomer; jammer dat plopsa wat was tegen gevallen. Taleah was toen ook super moe daar. Wilde bijna nergens in. Zijn we terug gegaan naar t huisje en heeft ze even in m'n armen geslapen en toen weer terug gegaan. En toen vond ze het wel leuk. Gepulkt want het is ook niet even goedkoop haha..

Ow gtst begint weer! :)

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    zazz en boommie: ik ben geintreseerd hoor als jullie over je niet ongi dag praten:D leuk toch als je het een beetje met elkaar kunnen delen!!!

Hier jan is ook een beetje ziekjes......Wel eet hij als een tiet! StimpStamp, hutspot, risotto met champigons echt alles zo trots op me mannetje:D. Overigens gaat dit niet echt vanzelf hoor haha moet nog steeds beetje de cheerleader uithangen maar het bordje gaat leeg.

13. Appel en Peer

Boomie; vrijdag heb ik m'n nod. Tenminste als het net zo'n lange cyclus is als vorige maand. Maar pff heb heel de dag al een soort krampen en nog ook echt heftig en zit alleen maar op de bank.
    Hihi en jij hebt dus gewoon hetzelfde waarschijnlijk. Spannend voor ons! :)

Vriendlief; fijn zeg dat Jan weer zo goed eet. Is zo lekker hè als ze zo goed eten! Kan ik dan echt van genieten.
    Heb je nu al een mooie buikfoto hihi..

Seanli; hoe gaat het met jou? Al weer wat opgeknapt? Ik hoop het wel voor je.. Niet leuk al dat ziek zijn in je zwangerschap. Wanneer hadden jullie de 20 weken echo.

Franny; leuk weer een berichtje van jou! :)
    Wel genieten hoor van je zwangerschap, het is zo weer voorbij hihi..

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    zazz: heel erg sorry zal er morgen es 1 maken!

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ha meiden,

Ik ga het weer even ego houden aangezien ik nog niet echt fit ben en de laptop vervelend licht is (hoofdpijn)

Idd longonsteking dus :( balen.. nu dus AB-kuur die hopelijk snel helpt.
    Koorts nog steeds, gisteravond 40,3.. pfff had het loeiheet.
    Nu lijkt het wel iets beter te gaan.
    Vandaag hele dag op bed gelegen. Kids gelukkig hele dag op kdv kunnen zijn (Gingen eigenlijk alleen ochtend)
    Arno heeft ze gebracht en gehaald dus ik alleen even eruit om mee aan te kleden enzo. fijn fijn.

@ Ano: even een vraagje!
    De camera die ik wil is nu in de aanbieding!! Aargh, twijfel twijfel.
    de camera zelf kost normaal 365. Nu krijg je er voor 444 euro een zoomlens bij, 75-300
    Hebben jullie die ook? Want ben eigenlijk benieuwd: heb je die er vaak op? En schiet je daar ook altijd mee, of bij gewone foto's gewoon de normale lens?
    En zet je die er dan op als je een portret foto ofzo wil maken?

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jedalin, zou het even moeten nakijken maar dacht dat het een andere is...ff gekeken en volgens mij hebben wij 55-250 erbij.
    Naar mijn idee is het puur om verder te kunnen inzoomen.
    Jeff heeft hem er vaak op, maar voor de gewone foto's van neomi enzo heb ik het dus juist niet nodig.
    Volgens mij is het wel belangrijk dat er een stabilisator in de lens zit, dat zit niet bij allemaal dacht ik.beterschap meid.

zazz-boomie, vertel jullie verhalen hoor, vind ik altijd leuk!!!
    Ik heb van de 5x dat ik zwanger was, zeker 3-4 keer krampjes gehad van te voren.
    Deze keer al vanaf ene paar dagen na me ie, maar zowieso vana f ongeveer een weke na mijn ei...
    Kan allemaal heel goed bij de innesteling horen dus!!!

hier:pfff nou voel me helemala niet beter bah, weer vol snot, en last van me keel en hoofd, ben er klaar meeee!!!!

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oowww spannend zeg ik ga voor je duimen.

idd gelijk melden hoor ik kan er niet bij met mn hoofd die gasten moeten gewoon hun werk doen ze werken met kinderen hoor. jeetje

18. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Zazz haha, dan zouden we gelijk lopen ja met de innesteling, dat zou toevallig zijn.
    Ik word hier helemaal gek van mezelf. Voel van alles, toen straks na het opstaan misselijk en knallende hoofdpijn, maar dat is nu weer over een halfuur later gelukkig. Maar alles wat ik voel, daar ga ik op googlen. Als ik over een week ongesteld wordt, kan ik het weer even van me af schudden. pffff.

@vriendlief; oke dan, dan vertel ik het wel haha :D

@Ano; ik heb de innesteling al twee keer gevoeld, maar bij de eerste keer werd ik gewoon ongesteld, ik wist toen zéker dat ik zwanger was, dat was ook vervelend. Een maand later weer dezelfde klachten en toen was ik wel zwnager. Dus thja, zegt niet heel veel mij denk ik.

@Jedalin; beterschap! Het heerst longontseteking, bij mij in de omgeving al 3 personen gehad!

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ jedalin : beterschap!! Hopelijk ben je snel van je longontsteking af.

@ boomie en zazz : lekker hier over jullie NOD praten. Vind ik hardstikke leuk om te lezen!!!!

@ penf : das toch niet goed dat je schoenen zo verschillend zijn? Ik zou wel even aan de bel trekken.

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Marye/Gwen: haha k denk dat het eerder Maryes voeten zijn die wat schelen in maat dan de schoen die niet gelijk is qua maat, toch??
    Hier ook dat probleem namelijk, 1 voet is een halve maat korter.
    Bij laarzen en sneakers niet zo'n probleem, maar bij ballarina's ofzo niet zo handig.

@ NOD's: hahah gewoon doorkletsen hoor! Ik denk graag met jullie mee!!! :D
    Hier vooral heeele gevoelige borsten de week voor mijn ongi-dag. Daar merkte ik beide keren aan dat ik zwanger was. Wist het bijna zeker, want andere maanden had ik dat niet.
    Krampjes enz. herken ik niet
    Duim DUIm duim voor jullie!!!

@ ano: thnx voor je antwoord. Ik heb eigenlijk wel zon beetje besloten dat ik die camera gewoon wil! hahah.
    Ik koop nooit iets voor mezelf, dus naja, mag wel! :)
    Arno vindt het veel geld, maar hij vindt ook dat ik idd nooit echt iets voor mezelf koop..dus joepie :)
    Ergens dus deze week als ik me fit genoeg voel even naar de mediamarkt! :)

@ hier: Daan en jesse zijn bij mijn peettante spelen. Zo kan Arno gewoon doorwerken en ik rusten.
    Ze slapen nu lekker smste ze net. Wel grappig, de een ligt in een campingbed en de ander gewoon in een peuterbedje, en ze vinden het prima want ze zijn goed gaan slapen! grappig.
    NIet verwacht!

Mijn koorts in gelukkig nu gezakt naar verhoging (37.7 ongv). Ben nu alleen licht in mn hoofd sinds 1.5 dag. Duizelig ook. Dus moetme nog flink rustig houden.
    Wel nog gewoon thuis, denk deze week nog helemaal, want ik moet echt ff goed uitzieken. Ik wil het nu echt góed kwijt zijn!

Verder minder goed nieuws. Mijn schoonvader heeft al 2 weken een longontsteking. Hij is al longpatient dus dan is dat behoorlijk gevaarlijk. Na 2 weken is het niet over en had hij het erg benauwd van het weekend. Ook een bandgevoel om zijn borst.
    Dus naar zijn longarts gegaan maandag en hij is nu opgenomen.
    Naja hij is daar nu in ieder geval in goede handen.

Deel Deze Pagina