Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oehh nog iets leuks!! De veranda wordt dichtgemaakt tot speelkamer!! :D
    Heb ik wel ns verteld toch? Dat ik graag een x wil verhuizen, maar aangezien dat nu niet gaat en de komende 5 jaar ook niet zonder verlies waarschijnlijk (huis is 20.000 euro gezakt in waarde sinds arno het gekocht heeft) dus we wonen hier nog wel een poosje.
    Prima hoor, vind ik ook goed want het is een heel fijn huis en een super buurt...dus nu gaan we de veranda dichtmaken! :) Nieuwe speelkamer voor de kids. Ben helemaal happy, kunnnen ze dadelijk heerlijk daar samen ook spelen! :D
    We hebben een klusser gevonden via werkspot die het voor een hele goede prijs komt doen en dat komt ie over 2 weken doen. Super!! Ben zo benieuwd!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohhhhh ik vergeet nog iets LEUKS! hahaha

Ik heb net een lekkere brownie zitten eten! hihi die had Arno meegenomen voor zielige linda.
    Enne...ik MAG die best eten wanttttt...ik weeg verdorie gewoon 66.8!!! En kom van 73 he!!! Oh ben zo trots! Dat is echt járen geleden!
    Haha helaas zitten er nog altijd wel de heupen (die gaan ook echt niet weg haha die zitten er nu eenmaal) en mn buikje van de zwangerschap..naja, daar zou ik gewoon buikspieroefeningen voor moeten doen.
    Maar ben wel heel blij!! :D (enne, tis maar 1 kilo van het ziek zijn hoor! Want woog voor het ziek zijn al 67.8 :))

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Jedalin, hihi, je blijft gewoon ook positief heh, hoe ziek je ook bent... Ik hoop maar dat je post van uit je bed??
    En die camera; gewoon kopen meid! Klaar! Als je nooit wat voor jezelf koopt, dan word dat toch maar es nodig tijd! En helemaal nu je ook nog es zo flink ziek bent!! Je mag jezelf best eens een keer (extra) in de watten leggen! Hoppa, als je je beter voelt naar de MM!!
    En verder wens ik je natuurlijk nog heel veel beterschap! Fijn dat de kindjes het zo goed doen bij je peettante en dat het ook goed ging op KDV!

@ Zazz, dat dat is gebeurd met Taleah, vind ik echt heel erg! Dat moet toch nie kunnen? Gatdarre! Waren dat stagiaires dan ofzo? Ik bedoel, kom op, een prof. leidster (en dan ook nog 2) laten dat toch nie gebeuren???
    Een keer 5 minuten er in laten lopen a la.. Maar als ze er gewoon helemaal naar stonk en alles vastgeplakt zat, dat vind ik echt schandalig!! :$:$

@ Boomie, zeg mafkeessie, ga je daar nouw een apart topic voor maken? Are you nuts! Wij willen dat natuurlijk horen, en natuurlijk vinden wij dat geen ge"zeur" GEKKERD!
    Wij weten allemaal nog drommels goed hoe spannend het was hoor, die tijd (okeej, voor mij was het een heel ander geval, maar dat terzijde)
    Dus alsjeblieft, gewoon je verhaal hier doen hoor! En Zazz ook hoor! Zou toch wel heel mooi zijn als jullie nu samen zwanger zijn en tegelijk zijn uitgerekend, hihi...
    Dus bespreek alles lekker hier okeej!
    Wij leven vanzelfsprekend helemaal mee!

Okeej, wacht, ik spreek nu wel heel erg voor mezelf *kuch*
    Ik las dan wel dat Marye er geen moeite meer mee heeft, maar weet niet of dit toch wat te confronterend zal zijn... Of misschien dat er nog andere mama's zijn die nog niet verteld hebben dat ze bezig zijn zwanger te raken terwijl het nog niet wil, dat weet ik natuurlijk nie... Maar nouw jah...
    Ik bedoel het natuurlijk alleen maar goed... :):)

@ hier, ben toch zooo moe!
    Stan ligt nu op bedje, ik ben wederom nie gegaan, want ik slaap nu 's nachts opeens zo slecht, word steeds wakker enzo...
    Gek genoeg, want ik ben rete moe...
    Maar ik dacht, toch maar es proberen geen siesta meer te doen, bevalt me nie, want krijg ook koppijn nu...

Ow jah, over het feit dat ik niet bij mijn ouders ben geweest.
    kwam er gister om Stan te brengen omdat ik ging sporten..
    Nouw mijn moeder vond het HEEERLIJK dat we niet zijn geweest...
    Serieus, ze weet gewoon echt niet hoe kwetsend dat is, ik moet er zo mijn best voor doen... Want we zijn hier het hele weekend 1 op 1, maar daar denkt ze nie eens bij na.. Ze denkt alleen maar aan zichzelf, bah... :(
    Dus ja, dat heeft ze wel degelijk gemerkt Ano, ze vind het geweldig als we er niet zijn....
    Lekker hartelijk heh....
    Sorry, doet me echt zeer... Mijn broer woont er notabene weer bij in, terwijl hij een eigen chalet heeft, en over hem valt nooit een verkeerd woord, en als ik zie hoe en wat hij doet.. (grote bek, nooit es een bedankje, gaat overal maar zo van uit, m'n moeder doet de was altijd voor hem en ze krijgt een grote bek van hem toe, als er weer wat mis is, hij laat z'n bende overal slingeren, laat computers en lampen aanstaan, noem het maar op,) En wie krijgt er weer zulke opmerkingen... :(

Dus ook vandaag (mijn vrije dag) er mijn gezicht niet laten zien!! (jeej)
    Ik probeer het meer en meer door te zetten, maar de dagen zijn lang hoor, als we zo op elkaar aangewezen zijn en niet even ergens heen kunnen, de winkels hebben we ook wel es gezien... :$
    Ik wil weer naar buiten met mijn schatje, maar dat schijtweer ook steeds! GATVERDAMME!!

*sorry, klaagmodus uit*

Liefs

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow Kussie wat gemeen van je moeder zeg :(
    Dikke knuff voor jou!

Wauw Jedalin! Goed bezig met afvallen! Knap hoor! Dan heb je idd wel een brownie verdiend.
    Enne : beterschap! Hopelijk ben je snel weer beter!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Zazz; Vergeten te reageren. Echt ronduit belachelijk hoe jullie Taleah aantroffen! Dat kan toch niet!!!
    Goed dat je er direct iets van gezegd hebt. Echt, kan niet hoor.
    Hebben ze er wel iets van gezegd tegen die invallers?

@ Kussie: nee haha ben helemaal klaar met in bed liggen. Al mn botten doen me pijn en kan echt niet meer op 1 zij liggen..pff. Dus ben sinds vanmiddag uit bed.
    Maar zit nu gewoon op de bank dus hou me netjes rustig hoor :)

Je moeder...zucht, weer zon rotopmerking. Naja, tis wel duidelijk goed dat je er minder vaak komt want kennelijk willen hun in het weekend meer rust en jij wil in het weekend niet altijd maar bij je ouders zijn. Dus goed datje dat afbouwt.
    Is er geen topic hier op Zp met meiden uit jouw provincie? Er zijn best veel provincie-topics waar mama's kletsen die ook regelmatig afspreken. Ik heb ook wel eens topic's voorbij zien komen met meiden die vriendinnen zoeken om zo eens mee af te spreken.
    Misschien dat je eens hier kan rondzoeken op zp? Wie weet...
    Of anders, naja je hoeft natuurlijk ook nit naar de winkels te wandelen. Geen leuke kinderboerderijtjes/dierentuintjes ofzo in de buurt?
    Snap dat je met dit weer weinig zin hebt om eruit te gaan hoor!

Knuffel!

6. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Jedalin; Wat rot zeg van je schoonpa... mijn schoonpa heeft toevallig ook twee weken geleden een longontsteking gekregen en daar moest ook de ambulance komen midden in nacht, want hij kon niet meer ademenen. Hij hoefde gelukkig niet mee, is nog erg jong gelukkig, maar die ik zoooo ziek geweest. Hopelijk knapt je schoonpa snel op in het ziekenhuis. Hij wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden!

EN gefeliciteerd met je gewicht! Toppie. die brownie is dan lekker he!

En ook leuk ja, een speelkamer, Leuk om hem in te richten strakjes!

@kussie; Ik kan me zulke opmerkingen moeilijk voorstellen, dat een moeder zulke dingen zegt, is werkelijk belachelijk ja.... Kan me voorstellen dat je je zo rot erover voelt. Meestal veranderen mensen ook zo weinig, dus groot gelijk dat je afstand neemt, zou ik ook doen.

Gemeen hoor om zo'n onderscheid te maken tussen je broer en jij. Hier wordt ook onderscheid gemaakt tussen mijn stiefbroertje en mij. Hij krijgt werkelijk alles, auto, inboedel etc. ach ja, ik ben veeeeeeel gelukkiger :D

7. Soda Pop

@ Boomie, hihi, ik wil ook nie ruilen met mijn broer hoor!! Pffoeh, die werkt zichzelf elke keer weer in de shit, juist omdat hij nooit heeft geleerd onafhankelijk te zijn.. En ik moest me op mijn 15e al redden (Toen ik voor het eerst stufie kreeg, of is dat op je 16e?) nu jah...
    Je weet wel, toen die rompslomp me papieren begon, was het, red je maar, wij snappen het ook nie...
    Dus tjah...

Ik probeer indd afstand te nemen van mijn ouders, en blijkbaar merkt mijn moeder nie eens dat me dat moeite kost, ze geniet alleen maar van haar eigen.. Zij vind het al moeilijk om zich een uur met Stan te vermaken, maar dat ik hier dan een weekend alleen zit zeg maar (omdat vriendinnen al wat anders hebben, of weet ik het wat, ik noem zo even wat) daar denkt ze helemaal nie aan...
    Dat vind ik zo jammer
    Kijk ik snap dat haar vrijheid haar lief is hoor, ik bedoel, ik snak zelf ook nie voor nix wel es naar een avondje Sandra zijn...
    Maar ik had me het beeld van een oma heel anders voorgesteld. En daar komt bij dat Stan ook maar 1 opa en oma heeft...
    Nouw jah.. Zoals al vaker gezegd; ik verwacht duidelijk veelste veel van andere mensen...
    En dan kom je dus duidelijk van een kouwe kermis thuis... :(:(
    Vanmiddag zijn we bij mijn tante geweest, die lieve tante zeg maar, en hop, we konden zo aanschuiven en blijven eten, zo hartelijk is zij weet je wel... En nouw jah, dat zie ik dan als een echte oma...
    Haar kleinkinderen zijn bij haar ook werkelijk dag en nacht welkome, maar ik weet ook drommels goed dat niet iedereen hetzelfde is hoor...
    Maar ach, nouw jah, was gewoon even heel pijnlijk...
    Maar indd meiden, ik doe mijn best hoor! Ik bouw het af!!
    Echt waar!
    We vinden vanzelf onze draai, en het mooie weer komt er aan en dan (jawel linda, indd met ook maar een beetje zon) gaan we lekker weer fietsen, wandelen, naar de kinderboerderij, noem maar op... Dan gaat het ook zoveel makkelijker, maar ik ben gewoon zooo geen binnenmens, en dit nare weer houd al zooo lang aan... :(:(
    Sorry, pfffff...

8. Soda Pop

@ Jedalin, helemaal vergeten, hoe gaat het nu met je schoonvader? Wat schrikken zeg, ook al een longonsteking, jeutje...
    Ik hoop écht dat het niet TE ernstig is, maar dat band-gevoel, geeft mij geen fijn gevoel zeg maar.... :( Heb je al weer wat gehoord?
    Ennuh, nix mis mee om gewoon even te hangen op de bank hoor! Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gewoon nie meer weet hoe je liggen moet! Is het verder nog goed gegaan bij je peettante met Daan en Jesse?

@ Nijnja, hoe gaat het met jullie meid?
    Gecondoleerd met het overlijden van jullie lieve vriend... Wat een ontzettend moeilijke tijd is dit... *knuffel voor jou*

@ Johannal, hoe gaat het bij jullie? Kom je een beetje aan slapen toe?
    Drinkt Selah goed?
    En Seph, heeft hij genoten van zijn weekendje bij opa en oma?

@ Gwen, heej lieverd, hoe is het bij jullie? Hoe gaat de BV? Is de kleine man al weer gegroeid?
    En Joënna? Nog steeds helemaal hyper de pieper?
    Ben je nog steeds veel boven?
    Word het nog (dagelijks)beter met je bekken?

@ Superb, hoe gaat het bij jullie? Wel lekker in de plassen geplenst? Of heeft het daar niet ook de hele dag gemiezert? Hier was het zulk snertweer! Hoe is het met jullie nichtje? Is ze al weer in NL?

@ hier, ben bekaf, ga lekker op tijd mijn nest in!! Maar moet eigenlijk nog wel even douchen, maar heb er helemaal de kracht nie meer voor... Pfff...

Ow jah, wil nog even voor de mensen die geen FB hebben mijn laatste status update met jullie delen...

"Zonet komt Daan's vader thuis met de vrachtwagen... (kennis) Hij is dolblij en roept "papa, papa" en vliegt naar buiten.. Stan word helemaal hyper en roept "papa, papa" en wil bij mij op de arm en naar buiten kijken.. Terwijl bij mama de tranen over de wangen lopen.... Wat een confronterend emo-moment"

Pff, wat was dit even heavy zeg....
    Kwam mezelf even flink tegen...

Liefss en truste allemaal!!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ach jee San dat is wel ff een heavy momentje, als Stan om papa roept omdat een ander kindje dat ook zo enthousiast roept. Hij zal misschien niet echt weten wat een 'papa' is denk k toch? En roept natuurlijk zo dat jongetje na omdat hij zo blij is.
    Gossie... ik snap je tranen op zo'n moment heel goed! Knuffel.

@ schoonvader: Arno is er vanavond heen geweest. Gaat nog niet zo best.. Hij heeft echt 0 conditie nu. Hij kan niks, hij is meteen doodop. En het vervelende is dat ze niet kunnen vinden waar dat aan ligt. Zijn longen zijn goed, is uit de foto's gebleken. Gelukkig is het ook geen long embolie. Uit zijn bloed blijkt wel dat er nog een bacterie zit, maar ze weten niet waar. Ik neem aan dat die wel met een kuur bestreden wordt maar dat weet ik niet.
    Maar dat zal niet de oorzaak zijn van die vermoeidheid.
    Mn schoonvader is toch best wle bang nu...het is al die jaren hee lgoed gegaan ondanks zijn COPD...maar hij is nu erg bang dat hij een behoorlijke terugval gemaakt heeft en dat hij misschien gewoon niet veel fitter gaat worden en de dokters gaan zeggen dat hij zo moet gaan leren leven. Dat dit erbij hoort, bij de ziekte die hij heeft.
    Dat is nog afwachten dus, want er staan nog wat dingen op kweek en ze willen nog wat testen.. Hij hoopt dat er iets uitkomt zodat ze ook kunnen kijken of het te behandelen valt.
    Wel heftig.. :( Naja...laten we voor nu duimen dat het gewoon goed gaat komen. !!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin sterkte voor je schoonvader. wel fijn dat de boys ff naar je peettante konden en daar ook goed slapen. hopelijk knap jij ook helemaal op

leuk zeg een speelkamer voor daan en jesse leuk hoor en over 2 weken al das snel

wow je bent echt goed afgevallen zeg dus je hebt groot gelijk met die brownie

kussie goed zo meid dat je niet bent geweest en ik snap niet dat je moeder niet snapt dat ze je steeds zo kwetst dus alleen maar goed dat je afstand neemt. idd wat een emo moment zeg dat stan niet eens een normale vader heeft. en voor jou ook des te moeilijker om bepaalde dingen niet te kunnen delen

11. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Een dikke knuffel voor jou! Ik kan me voorstellen dat het even allemaal heel zwaar voor je is nu. De reactie van je moeder kan ik echt niet begrijpen. Zij zou toch moeten begrijpen dat zoiets heel kwetsend is voor je. Ik denk dat het heel goed is dat je meer afstand probeert te nemen. Ik hoop, samen met jou, dat het snel weer mooier weer wordt. Het zonnetje kan je zoveel goed doen.

@ Jedalin; Beterschap voor jou en sterkte met je schoonvader.

@ Hier; Pff, ik heb het ook helemaal gehad met dit rotweer. Jasmijn heeft deze week vakantie van de PSZ. Omdat ik er niet tegen kan om de hele dag binnen te zitten zijn we gisterochtend toch maar naar de kinderboerderij geweest. Zo prachtig om te zien hoe Jasmijn en Morris kunnen genieten van het voeren en aaien van de dieren daar.

Vandaag ga ik met de kinderen naar mijn ouders. We gaan met tram en dan met de trein. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Hopelijk wil Morris een beetje luisteren en loopt hij niet de hele tijd weg. Ach ja, we zien wel. Ik neem gewoon ruim de tijd en dan komt het vast goed. Morgen gaan we ook weer met de trein terug.

@ Johannal; Nog steeds aan het genieten op je roze wolk?

@ Gwen; Hoe gaat het met jullie prinsje? Wat fijn dat je zulke fijne kraamhulpen hebt. Je hoort ook weleens andere verhalen. Fijn ook om te lezen dat de BV zo goed gaat. Heerlijke momenten vond ik dat altijd.

@ Zazz/ Franny; Wel hier blijven schrijven hoor over NOD's etc. We leven met jullie mee.

@ De rest; Sorry, ik laat het hier even bij. Ik moet de tassen gaan pakken en ik wil ook nog even een kopje koffie voordat we weggaan.

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh

jedalin, heel ehrkenbaar verhaal allemaal van je schoonvader.
    Mijn vader heeft copd en is daar behoorlijk kortademig van.
    Mijn schoonmoeder heeft het ook, en ook allemaal pufjes voor t een en ander en zit ook altijd met haar longen.
    Vorige jaar met Neomi haar verjaardag was ze er niet omdat ze in het ziekenhuis lag.
    Ze was toen ook heel erg kortademig en moe enz,ze heeft er zo;n 2 weken gelegen.
    Wat het nou orecies was weet ik niet eens meer, want t was allemaal heel vag, konden ook maar niks vinden enzo, maar dacht dat het een bacterie was.
    Ze heeft toen ab gekregen en die slikt ze nu nog!!!!Het was toen idd een hele terugval en zij was ook bang dat het nooit mer werd wat het was, maar door goed te sporten (dat doet ze 2 keer per week special voor longpatienten)is ze toch weer helemaal bij!!!
    Dus het hoeft niet blijven te zijn ofzo hoor!!
    Toevallig hang ik r net op, en ging ze vandaag weer het zh bellen omdat ze het ook weer op de longen heeft en ze voor wil zijn wat er vorig jaar gebeurd is....
    Maar goed verder gaat het dus goed met haar!!
    Hopelijk hebben ze bij je schoomnvader ook snel de reden gevonden en kunnen ze hem adh daarvan goed behandelen.
    Heel veel stertke en beterschap voor jezelf!!

kussie ach gossie logisch dat je daar helemaal emo van wordt.
    Stan zal het nog niet echt doorhebben denk ik, maar dat maakt niet uit, jij wel natuurlijk..
    En wb je ouders grrrr triest hoor..eigenlijk moet je nu gewoon helemaal niet mer gaan, net zo lang tot zij vraagtr waarom je niet meer komt, en dan kun je zeggen nou je vindt t heerlijk toch als wij er niet zijn, dus dacht kom maar niet meer dan want we zijn dus niet gewenst...misschien gaat ze het dan eens snappen?! dikke knuffel

superb succes vandaag met het treinen, toch spannend zo met 2 kids!!

zazz en hoe voel je je???

zo neomi naar het kdv brengen voor haar laatste dagje, ze hoest nu al een week als een zeehond dus maar eens bellen vandaag, en ik zit na een weke ook nog vol met snot en hoofdpijn en keelpijn enz, ben er zat van bah zeg...

13. Soda Pop

@ Ano, we gaan vandaag ook niet heen, en dan dus morgen pas weer, omdat ze dan oppast...
    Maar merk dat Stan nu wel meer gaat vragen naar oma :)
    Dus das dan ook wel weer dubbel...
    Ook naar Aike (de hond, gaat hij vragen)
    Maar ik weet zelf gewoon nooit zo goed wat we dan nog allemaal kunnen doen... Ik ben zo slecht in dingen verzinnen, daar komt bij, dat Stan op een gegeven moment gewoon nix meer leuk vind in huis... :( Dan is hij op alles uitgekeken. Ik hoop dat het vanmiddag een poos droog is, dat we gewoon even een poos naar buiten kunnen ofzo...
    En hopelijk vanavond op tijd naar bed, ik kon er vanmorgen niet eens uitkomen, ben zoo moe..
    Trouwens, ga anders voor jezelf ook even naar HA joh.. Als je er maar niet vanaf komt, die verkoudheid! Is toch nie fijn meer! Helemaal niet nu je ook al zo ver in de zwangerschap zit, pfff...
    Word je toch bekaf van!
    En hopelijk is er voor Neomi ook iets te krijgen, anders bisolvon proberen? Werkte deze keer bij Stan wel erg goed!

@ Jedalin, hopelijk heb je iets aan de post van Ano, misschien geld hetzelfde voor je schoonvader!?
    Ik hoop het zo! Heel veel beterschap voor hem, maar ook nog steeds voor jou meid!
    Hoe gaat het met Arno's business?

@ Superb, veel plezier bij je ouders en succes in de tram/trein! hoop dat het goed gaat! Pfoeh, ik zou het niet aandurven met 2 kids...
    Jaiksie! Ps, had je m'n vraag nog gelezen over je nichtje?
    Hoop dat het 2 leuke dagen worden! :) Respect hoor, jij doet ook zoveel alleen!

@ hier, nee ik denk ook niet dat Stan begreep waar hij het over had hoor ;), maar gewoon, het hele plaatje, gods, het was zoo plots, en het kwam gewoon zo binnen denderen bij me...
    Ik kan et nie eens goed uitleggen...:( Maar het ging me echt aan het hart.. Vooral omdat ik het zelf zo moeilijk heb met het feit dat hij geen papa heeft en ik me daar schuldig over voel...
    En ook natuurlijk omdat ik diezelfde papa ook mis voor zowel Stan als voor mezelf...
    Dus was echt even een k*t moment!

14. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Lieverd, wat fijn dat je aan ons denkt. Het is heel moeilijk allemaal. Er zijn allerlei bijkomende zaken; hij was 20 jaar een goede vriend van ons en hij was ook onze aikidoleraar en er gaat dus ook het een en ander veranderen met de vereniging. Ook moeilijk is, dat hij zijn lichaam ter beschikking heeft gesteld aan de wetenschap, dus er is geen begrafenis of crematie. Er wordt wel iets georganiseerd, maar dat is pas 10 maart en tot die tijd kan ik het nog niet echt afsluiten....

15. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Kussie: vergeet niet tegen oma te zeggen, he, dat Stan naar haar vraagt. Ik kan me voorstellen dat je daar niet zo'n zin in hebt, maar ik denk dat ze het wel erg leuk vindt en dat je op zo'n manier de meeste kans hebt om iets te veranderen.

16. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Superb; jee spannend zo met 2 kids op pad. Zijn jullie veilig aangekomen? Stoer hoor van je hihi.. Veel plezier bij je ouders! :D

Kussie; een hele dikke knuff voor jou! Pff valt ook allemaal niet mee voor je.. Wou dat ik iets kon doen voor je!
    Misschien keertje op visite bij Alies :p ;)..

Vind het wel een goede van nijnja, tegen je moeder zeggen dat Stan naar haar vraagt. Zou dan alleen daar heen gaan voor oppassen en dan verder niet. Maar ja krijg je straks weer; ik ben alleen maar goed voor oppassen en verder zie je ze niet... ;)

Jedalin; jee heftig voor je schoonvader. :( Niet leuk zulke dingen!
    En hoe was de brownie, onwijs goed van je zoveel afgevallen. :D
    Voel je je al wat fitter?

Ano; zondag groot feest denk ik bij jullie hihi.. :)
    Al naar de ha geweest? Spannend de laatste dag bij t kdv.

Nijnja; jee heftig van die goede vriend van jullie. Helemaal nog niet goed afscheid hebt kunnen nemen. Sterkte!!

Boomie; hoe gaat het bij jou? Hier de krampen zo goed als weg.
    Ga er maar gewoon van uit dat ik ongesteld wordt. Pff vind het allemaal niks deze tijd haha. Veel te spannend en ben er te ongeduldig voor. Vooral omdat mijn cyclus niet gelijk loopt.

Hier; Gister was Taleah in een chaggie bui. Zo was echt niet leuk...
    Gelukkig is ze vandaag super lief!
    Vanochtend even bij ons het dorp in geweest. Ze mocht "los" lopen en deed ze super goed, gezellig croissantje en fristi op bij bakker bart haha. Ze vondt het geweldig! :)

Gister op kraamvisite geweest bij de buren. Och zo'n lief klein meisje! Het kriebelde nog al flink. Taleah was ook super lief, gaf haar speelgoedje aan de baby en wild allemaal aaien en een box geven. Zo leuk :D :)!

17. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    Gwen: gefeliciteerd met jullie zoon.

kom nergens aan toe met de 2 kleine dames hopelijk heb ik binnenkort weer tijd om verder te reageren.

18. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    hallo allemaal :)

zazz en boomie, gewoon blijven schrijven, veelste leuk om te volgen en natuurlijk om mee te duimen met jullie!! ;)

jedalin, beterschap met je schoonvader en ook voor jezelf natuurlijk! geen last meer naderhand gehad van je brownie? ;)

ano, ook weer ziek!? pff schiet ook niet op he! beterschap en hopelijk trekt het toch snel weg.

kussie, kop op meid!!

hier, morgen de 20 wk echo!!! zo spannend!! laatste weken zijn gegaan ineens haha ik voel me eindelijk een stuk beter, zit nog wel aan allerlei pilletjes en de staaltabletten ivm bloedarmoede maar t gaat elke dag beter! jeej! werk deze wk in overleg met mn werk halve dagen, nu dus alleen morgen nog en dan volg wk weer hele dagen.

eergisteravond trouwens voor t eerst die kleine gevoeld!! :D

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    spannend alvast suc-6 voor morgen seanli

20. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Seanlin; fijn dat het zo goed gaat. En leuk dat je het gevoegd hebt, speciaal he?

@Linda; ik hoop dat het snel weer beter gaat met jou, hoe voel je je nu?

@Kussie; knuffel voor jou! Goede tip van Nijnja, al lijkt het me moelijk voor jou! En lijkt me ook erg moelijk ja om Stan zo te horen roepen, daar zou ik ook van moeten brullen.... Nog maals Knuffel!

@Zazz; dat de krampen over zijn is logisch als het de innesteling is geweest. Bij mij is het ook voorbij. Gisterenochtend misselijk en hoofdpijn in de ochtend. En vanochtend alleen knallende koppijn bij het opstaan. Maar weet niet wat het betekent! Zaterdag ga ik al testen denk ik. Spannend!

@Nijnja, sterkte nog de komende tijd! Zeker met het ontbreken van een crematie is het nog lastiger vooor de nabestaanden inderdaad. Hopelijk komt er nog een mooie ceremonie en kunnen jullie het een beetje afsluiten.

@Ano; weer beterschap voor jou,duurt al lang zeg!
    Aan alles komt een eind!

@Hier; doodmoe, ik ga op de bank. Mijn oor is dichtgeklapt vanochtend, zwaar irritant en Fenna was erg vervelend met boodschappen doen en bij Ikea. Ze gooit zzich telkens op de vloer van de winkel en maakt zich slap als ik haar oppak. En daarna gaat ze krijsen en soms slaat ze me in mijn gezicht!!! Was echt superboos op dr. Herkent iemand het slaan? En wat doe je er tegen?

Welterusten!

Deel Deze Pagina