Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Boomer: Vervelend dat Fenna zo moeilijk kan doen. Pepijn heeft precies hetzelfde gedrag soms. Hij slaat ook. Ik pak dus zijn armpje stevig beet en zeg dat dat echt niet mag. Thuis zet ik hem dan ook nog weg en vertel ik hem duidelijk dat ik het echt niet lief vind. Het schijnt een fase te zijn die er bij hoort, toevallig las ik er van de week een heel stuk over op www.oeiikgroei.nl Omdat ik eens ging kijken of er iets stond over de fase waar Pepijn 1,5 week lang doorheen ging. Misschien moet je daar eens lezen wat ze erover zeggen?

Nijnja: Gecondoleerd en sterkte met dit verlies...:(

Kussie: Wat naar die reactie van je moeder... Toch gewoon maar weer aangeven dat het je zeer doet en vertellen dat Stan zo naar oma vraagt enz. Misschien komt er dan eens verandering.

Jedalin: Goed afgevallen!!! TOPPIE! En hoe is het met het ziek zijn, al een beetje beter?

Zazz en Boomie: Spannend hoor! Hopelijk gaan jullie positief testen :)

seanli: Succes met de 20 weken echo!

Superb: Hoe is de reis gegaan zowel heen als terug? Ben benieuwd!

Hier: Sprong of wat het ook was is weer over. Pepijn heeft gisteren voor het eerst weer helemaal normaal gegeten. Vandaag geslapen tot 07:15 uur. En ze zijn allebei weer helemaal lief en leuk!! :)

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha hier hetzelde marye: Ze eten weer als vanouds gelukkig savonds! Brood laat soms nog wel wat te wensen over, maar dat vind ik niet zo'n probleem.

Verder zeggen ze steeds meer woordjes enzo. Uit een boekje kunnen ze echt alles aanwijzen wat ik opnoem. Hoe klein of groot of hoeveel plaatjes er ook in staan. Leuk :)

@ hier: Gelukkig is Daan weer beter. Zijn AB kuur is klaar en hij is weer helemaal fit op gesnotter na.
    Hij is weer blij, speelt weer actief (hij heeft echt 1.5 week heeel weinig gespeeld.)

Met mij gaat ie ook goed gelukkig. Koorts is weg gebleven. Deze week nog lekker thuis aansterken en dan wil ik volgende week wel weer gaan werken.

@ Twijfelllll: aaarghhh ik zit zo te twijfelen over die camera. Tis zoveel geld...pfff. Maar hij is ook zo leuk... maar ik kan ook best met een van 60 euro vooruit. pffff... twijfel twijfel haha.
    Naja als ik ga kijken dan wil ik hem vast wel :p haha

3. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Seanli: Hoe was de echo? Alles goed, hoop ik.

Anno: heb je iets voor Neomi gekregen? Gaat ze nu naar de psz trouwens? Volgens mij heb je er wel iets over geschreven, maar ben het even vergeten, sorry.

Boomie en zazz: spannend binnenkort weer testen? Wel grappig dat jullie zo gelijk lopen. Zou leuk zijn als het helemaal gelijk lukt!

Linda: niet meer twijfelen en gewoon doen die camera! Als je het geld hebt, is het zeker waard om een goede camera te hebben en het is ook iets waar je zo weer 5 jaar mee voort kunt. Vergeet niet hem te verzekeren: ik heb via de fotohandel een verzekering afgesloten, en dat was wel duur, maar met kleine kinderen wel een aanrader: echt alles is verzekerd, zelfs als jij (of Daan of Jesse!) hem in het zand laat vallen of zo iets.

Hier: Toon is ook een beetje ziekjes net als zovelen hier. Hij is nog steeds erg lief, maar gaat wel sneller piepen als er iets niet goed of niet snel genoeg gaat. Hij houdt op het moment heel erg van puzzelen, van die 15 stukjes nijntjes puzzels bijvoorbeeld, en dan gaat 'ie stampvoeten als het niet meteen lukt, joh! Maar als Karel en ik hem dan een beetje uitlachen met: "he, stampertje!" dan moet hij er wel weer om lachen gelukkig.
    Zijn taalontwikkeling gaat echt heel erg hard, nu hele conversaties. Zo wilde hij laatst de cd aanzetten, maar Karel was hem voor. De teleurgestelde Toon moest daar ernstig om huilen. Dus mijn man zegt heel slim: "Zet hem maar op pauze, Karel, dan kan Toon hem weer aanzetten." Toon zet hem weer aan, loopt vervolgens naar ons toe en zegt:
    "Genoeg 'ehuild, hoeft niet meer huild te worden, hoef niet te huilen, iedereen blij, ja, ja."

En hoera, Karel is zindelijk! En ja, dat is heeeel laat, maar we zijn er niet minder trots om! In april moet hij gaan wennen op school en dan mag hij echt geen luier om. Eerst hadden we de houding dat het vanzelf wel goed zou komen, maar toen we hoorden dat hij dan niet naat school kon, zijn we maar even wat actiever aan de slag gegaan en binnen een week had hij al geen luier meer. Daarvoor poepte hij trouwens al wel op de wc, dat deed hij al een half jaar of zo, maar nu dus helemaal zonder luier, ook 's nachts. Wordt echt een grote jongen dan ineens zeg. En straks dus naar school, spannens (ook voor mama!).

4. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @PenF; bedankt voor de tip, zal eens kijken. Ik voel me dan zo machteloos in de winkel... Ik weet ook nooit of ik het goed doe. Volgens mijn man ben ik te soft, maar mijn schoonouders vinden mij weer streng (denk ik) ja, weet het ook niet en moet er ook niets van aan trekken natuurlijk, maar ja, onzekere mama ben ik soms wel.

Fijn dat jullie kleintjes in ieder geval lief zijn :p

@Nijnja; Ik las eerst dat Toon al zindelijk was en dat het laat was. Ik denk huh? heb ik wat gemist, loop ik zo achter? haha, en toen zag ik dat het over Karel ging. Nou, fijn zeg dat het gelukt is! Zit er geen druk meer op nu!
    Leuk zeg, dat Toon zulke mooie zinnen zegt! dat is al heel wat zeg.

@Hier; naar de huisarts geweest na het werk, oorpijn en verstopte oor, dus de arts heeft erin gekeken en er blijkt lucht vast te zitten, waardoor er nu alsmaar druk op staat. Krijg er hoofdpijn door en ik hoor slecht. Moet nu veel neusspray gebruiken, hopelijk is het snel over...

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

nijnja Neomi gaat vanaf 16,mrt naar de psz, erg spannend dus!!
    Maar jeej wat goed van Karel dat hij zindelijk is, maar zo heel laat is dat toch niet 3 jaar?
    En ben het eerder vergeten, maar bij deze alsnog gecondoleerd met het verlies van jullie vriend.
    Kan me voorstellen dat het moelijk is om nu geen afscheid te kunnen nemen in de vorm van een begrafenis oid, maar misschien dat het na die afscheidsbijeenkomst toch iets meer een plekje krijgt?!sterkte

jedalin fijn dat daan weer wat beter in zijn vel zit!en meid koop hem gewoon, je kunt er heel lang mee toe!!!ennuh je hebt geld zat joh rijke stinkerd!!!

seanli hoe was de echo???

hier:vanmorgen met Neomi naar de ha geweest en ze heeft een longontsteking!!had ik niet verwacht!!nu een ab kuur voor een week 3x per dag.
    gelukkig is ze er verder niet heel ziek onder ofzo.
    En bij mijzelf lijkt het of het snot ietsje minder wordt, maar zeg het heeel zacht hoor!!!!Als t maandag nog zo is krijg is ook een kuurtje!!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Ano: ah nee toch, niet Neomi een longontsteking!!! :( Gossie!!!
    Wat sneu! Goed dat je de dokter hebt laten kijken hoor! Arme meid.
    De AB kuur slaat vast snel aan. en dan hopelijk een betere Neomi! Wanneer is ze ook alweer jarig?

Fijn dat jij ook iets krijgt indien je je zo beroerd en snotterig blijft voelen.

Whahah ja die camera....we gaan morgen naar de mediamarkt! :)
    hihi en ja we zijn (zoasl jij het zegt ;)) rijke stinkerds (whaha) omdat we niet zomaar geld uitgeven. hihi, ik denk dus idd 10x na over zulke uitgaves. Maar ik wil m toch wel erg graag hihi.

@ Nijnja: wat goed dat Karel in 1 week hupss, zindelijk geworden is! knappe kerel. En knappe papa en mama! :)

7. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey lieverds,

Sorry, ik zwaai alleen even!
    Ik ga nu lekker naar bedje, heb wel bijgelezen!!

Schrok van het bericht dat Neomi een longonsteking heeft! Och wat een narigheid!! Pfff...
    Ik hoop dat de AB gauw helpt hoor!! Beterschap Ano, voor jullie!

@ Boomer, ik hoop dat de neusspray voor jou ook snel helpt!
    Beterschap ook voor jou meid!!

@ Seanli, hoe was de 20wk echo?Ik geloof dat ie bij Kleintje helemaal goed was, ik dacht effe net dat het een post van jou was, maar dat waas het toch niet (op FB??)
    Dus ik ben ook heel benieuwd!!?

@ Nijnja, wooww, die Toon, wat een kletskous!! Erg goed van hem hoor!! Te gek!!
    En die Karel, wat een kanjer!! Whohoeejj!!
    En lieverd, nogmaals een hele dikke knuffel.. Respect voor jullie vriend dat hij zijn lichaam aan de wetenschap heeft nagelaten, maar wat is dat moeilijk nu voor jullie.. Wat zal het een onwezenlijke tijd zijn... Net of het allemaal gewoon "niet waar is" Ik hoop ook dat het afscheid op 10 maart toch een soort van afsluiting van zijn leven voor jullie kan zijn en jullie rust en vrede met zijn overlijden krijgen..
    Nogmaals heel veel sterkte! *knuffel*

@ Jedalin, MUTS! Ga naar de MM en haal die camera, of wil je dat ik je er heen schop, als je al nooit wat voor je zelf koopt, en je wilt zo'n goede aankoop doen, iets waar je voor langere tijd wat aan hebt, waar je je kids voor altijd mee kan vast leggen (En andere leuke bijzondere dingen)
    Het is toch een harstikke nuttige aankoop!!
    Dussuh, nie miepen, maar halen dat ding!!
    En daarna ons mee laten genieten van de meest mooie plaatjes hoor!! Dat dan weer wel! En natuurlijk strax ook van de bruiloft, tralalallaa!!
    :D:D:D:D

@ all, donders, nu heb ik toch nog weer een reactie geplaatst, aaahrhrhg!

IK GA SLAPEN! EN WEL NU!!

Truste allemaal!!

Dikke knuf van mij!!!

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oww wat erg zeg zo'n dag.. ik herken t slaan van lisanne wel hoor ze heeft t een keer bij mij en ook bij steef gedaan en toen hebben we dr ook een tik terug gegeven net zoals ze bij ons gedaan had en daar schrok ze enorm van en nu als ze wilt slaan dan zeg ik bij voorbaat al dat ze dat niet mag en dat ze weet dat we terugslaan.

klinkt echt heel cru maar t werkt wel want ze snapt het dat het zeer doet en niet leuk is om een tik te krijgen dus doet ze het niet meer.
    het is gelukkig ook maar bij die ene keer gebleven dat we haar een tik hebben hoeven geven.

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nijnja geweldig dat karel zindelijk is en hoezo laat het is toch nog optijd voor school hihi. goed hoor en wat gaat toon hard in zn ontwikkeling zeg.

jedalin goed om te horen dat t weer beter gaat met jullie

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano beterschap voor neomi gelukkig is ze er niet heel ziekjes onder.

en is jeff nog steeds blij met zn horloge?

11. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Ano; ach sund!! Arm kind! Gelukkig voelt ze zich niet zo dramatisch. Hopelijk knapt Neomi snel op van de AB!

@all; wie weet waar de verjaardagslijst staat? Volgens mij is Neomi de eerste?

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh

nou ze heeft een goeie nacht gehad, heb r amper horen hoesten gelukkig!!!

verjaardag:Geen idee haha, neomi is zondag jarig!!

boomie voel je je al wat beter?kloote hoor.

jedalin:welk huisje hadden jullie ook alweer?en waarom die want je ziet ze ook volop voor ong 150.- en die van jullie was 250 toch?

iemand nog een aanrader voor speelhuisjes buiten?

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ohhhhhhhhhhhhh wat was ik net zuur!!!

Haha wij kids vanmorgen naar kdv gebracht en doorgereden naar de Mediamarkt. 9.45 daar, maar ging pas om 10.00u open. Naja, ff rondje gelopen daar, winkeltje gekeken en rond 10.10 ofzo weer terug bij Mediamarkt.
    Gaan we via de roltrap naar de foto-afdeling. Zie ik een man lopen met het camera-pakket wat ik ook ging kopen! Haha dus ik zeg mooi tegen Arno: hee, die man heeft dezelfde!
    Nou, dus bij die afdeling gekomen, ik vraag waar ik die aanbieding kan vinden: Euhhhh ja, een meneer heeft nét de laatste gekocht!
    Waaat..?! Jeeeezus wat was ik zuur. We waren gewooon mooi op tijd, en grrrr, zo'n flip gewoon net voor ons dat ding meegenomen! Oh echt, ik baalde zo!!!!
    We hebben daar nog een minuut of 10 gestaan, en er zijn gewoon na ons nóg 2 mensen naar die camera komen vragen.
    Niet normaal. Hij zei ook dat hij ontzettend hard liep omdat het een flinke aanbieding is.
    Naja ik dus snelll op mn telefoon gekeken en in de webshop was ie nog gewoon beschikbaar.
    Daar dus even het model gekeken en gevoeld en naja, voelde prima :D hihi.
    Dus wilde ik hem via mn mobiel bestellen maar moest met Ideal, en had mn betaalding van de ABn niet bij. Dus snel naar een ABN gelopen met Arno haha, daar heb je computers en die E-dentifiers dus ingelogd en snel de camera gekocht! hihi ik dacht ik ga niet meer wachten tot ik thuis ben en hij er dadelijk niet meer is hoor! :D
    Ook nog even gebeld voor de zekerheid en hij wordt morgen waarschijnlijk al geleverd :D nou een dagje wachten lukt me nog wel :p hihi.

@ Ano: Wij hebben dat huisje gekocht omdat dit eigenlijk een van de grotere huisjes is die wel leuk betaalbaar zijn. En omdat ze er wel met zn 2en fatsoenlijk in moeten kunnen spelen, vond ik zo'n kleinere niet zo handig.
    Ik had hem alleen nog niet in het echt gezien. Net in een speelgoedwinkel binnengelopen (toen we aan het wachten waren op de MEdiamarkt die open moest gaan *zucht*) en daar stond ie! Ohhh hij is echt gaaf :D hahaha
    Hij is lekker groot, mooi degelijk en stevig. Ik ben er blij mee :D hihi.
    Maar je hebt idd genoeg huisjes die wat goedkoper zijn en ook prima zijn voor Neomi alleen.
    Maar goed, wij hebben deze dus gekozen vanwege zijn grootte.
    (de bloembakken vind ik ook zo leuk erbij! Daar kun je mooi bloemetjes in planten die dan van hun zijn en ze mogen verzorgen :))

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
  16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Verjaardagskalender:

28 januari - Floor20 - Ivar

17 februari - PenF - Pepijn & Florine
    19 februari - Setti -Lisanne
    20 februari - Vriendlief -Jan

3 maart - Alies05 - Melanie
    4 maart - Anoniempjuh - Neomi
    4 maart - Mamzie - Owen Bjorn
    5 maart - NinaVI - Noah Sebastiaan
    6 maart - Gwenolyn - Joënna
    10 maart - Jedalin - Daan & Jesse
    10 maart - Kleintje88 - Esmay
    16 maart - Johannal - Seph
    18 maart - Franny - Jens
    21 maart - Darcy - Megan
    22 maart - Nijnja - Toon Quirijn Johannes
    22 maart - Superb - Morris
    25 maart - Seanli31 - Sem
    25 maart - Ons2ewonder - Samila
    30 maart - Boomie2012 - Fenna
    31 maart - Kussiexx - Stan Noah

11 april - Zazz - Taleah

17. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Jedalin, ohhh,dat is echt even slikken, hihi, en dan druk ik me heeel netjes uit! Wat een geluk dat je het dan zo hebt kunnen oplossen! Zo blijkt dan ook wel weer dat het indd een heel bijzondere aanbieding is! Gelukkig heb je er nog 1 kunnen bestellen!

@ Alies, thanks voor het lijstje!! :)

@ hier, wauww, wat een weertje!!! LEKKUH hoor!!! Vanmorgen al lekker door de winkelstraat geslenterd, en net nog even gewandeld met mijn mannetje! Ow jah, en nog even wat in het privéforum..

Groetjes

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha muts je hebt nog groot gelijk ook hoor zou ik ook doen hihi

19. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Over mijn NOD kan ik je niet zoveel meer vertellen... Haha, ben al 16 weken zwanger! ;)

20. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Franny; hahaha, jouw NOD duurt nog heeeeeel lang

@Jedalin; goed gedaan !! Irritant zeg, hadden ze er maar 1 liggen ofzo? Lekker lokkertje dan weer... Hopelijk is tie snel binnen. Wachten duurt lang he. Ik ken het

@Kussie; Welk priveforum is dat eigenlijk? ik ken het niet...
    Goed dat je er even lekker uit bent geweest!

@Ano; geen idee over die speelhuisjes, we wonen 5 hoog en het past niet op het balkon helaas. Ik heb wel een tent in de kamer, ook leuk :p

@Alies; bedankt voor het lijstje; Melanie is dus morgen al jarig!!! leuk leuk

@hier; Mijn oor is zo goed als normaal gelukkig weer, is sneller over dan verwacht. ALleen nu heb ik echt menstruatieklachten! Zeurende buikpijn in mijn onderbuik. Ik hoop dat óf de menstruatie vannacht doorzet en we aan een nieuwe ronde kunnen beginnen of dat het pijn vanwege een zwangerschap is natuurlijk, maar iets!! Ik heb wel even een test gedaan, maar die was negatief. Eigenlijk logisch, ben ook veel te vroeg, maar kon me niet beheersen, misschien was mijn NOD wel eerder... Maar helaas. Maandag weer testen als ik nog niet ongi ben geworden.

Hoe is het met jou Zazz?

Deel Deze Pagina