Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ boomie; nee nee de aanbieding is al vanaf maandag...ik was gewoon laat, aangezien het al vrijdag is. En de aanbieding is gewoon naja, een hele aanbieding. (135 euro korting ofzo)

Ik zal je even uitnodigen voor het priveforum.

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Sorry meiden, maar ik verwaarloos jullie gruwelijk:(

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    En terecht Gwen!!! Lekker genieten thuis!! :D

4. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    we krijgen een gezond mannetje dr bij !!! :)

gisteravond echo gehad & alles zag er prima uit.. ik heb wel traantjes gelaten hoor haha heb de hele zwangerschap nog niet zo gehuild als gisteravond, denk dat alle hormonen stress en zenuwen dr uit kwamen :S ik lag daar volgens mij echt voor gek op die bank maar goed... na een nachtje slapen ben ik weer wat rustiger ;)

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Pff heb sinds gister middag in eens erge krampen in m'n buik. Nou ja krampen meer steken. Doet echt gruwelijk zeer. Denk dat t aan m'n darmen ligt, kan niet poepen, is heel hard en als ik een scheet(je) laat stinkt het enorm. Wuhaha sorry :D!
    Marc zegt allemaal je bent gewoon zwanger.. Maar heb echt niet zo'n gevoel. Heb vandaag wel een test gedaan, net als jou boomie, kon me ook niet beheersen haha. Maar vet negatief!
    Nou ja we zien wel, ga nu slapen. Gister trokken de steken toen weg, totdat ik op stond vanochtend. Au au.. :(

Sorry even ego!!

Gwen; hallo je bent net bevallen! Geniet nu maar lekker van je gezinnetje... :) hihi!!

6. Appel en Peer

Seanli; joehoei, helemaal super een gezond mannetje!! Ben benieuwd of hij op Sem gaat lijken.. :) Het zal vast een knapperd zijn net als z'n broer!! Heerlijk toch dat huilen, zal flink opgelucht hebben bij je!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Zazz: Geduld geduld :D test is niet gek dat ie nog negatief is! :)
    Maar goed...krampen is natuurlijk niet het beste..al kan het ook nog best innesteling zijn. Naja...afwachten!! pfff
    hihi

@Seanli: wauuuww een broertje voor Sem!!! Leuk!! :D 2 jongens is écht heel leuk!! :)
    Hadden jullie een voorkeur? I know, haha, suffe vraag...maja gewoon benieuwd :)
    Wij zouden, ik tenminste, echt wel een voorkeur hebben als we nog een kindje zouden willen...dan zou ik toc hwel heel graag een meisje willen hoor! haha maar ja, dat heb je niet voor het zeggen! hihi Daarbij..wil ik nog altijd geen 3e!! hihi

8. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @zazz daar zijn wij ook super benieuwd naar! kan me t eigenlijk niet voorstellen hoe een ander mannetje dr uit zou zijn ;) als ie net zo lief word ben ik al blij hahahaha

@jedalin, stiekum hoopte ik toch op een meisje.. wie wil dat nou niet een jongen en een meisje? maar ja, gezond zijn is t belangrijkste en voor sem is een jongen natuurlijk toch super! 2 broers :D 2 knappe kerels hihi moet ook zeggen dat t wel scheelt in de kosten whahahahahaha t is wel een ander seizoen, scheelt 3/4 maanden maar qua kamer, boxkleden, aankleedkussenhoezen, hydro.luiers, spuugdoekjes en slabbers, zijn allemaal nog prima en in orde :) misschien wel wat extra spuugdoekjes, heb er nog maar 4 bijv vd 10 die ik toen had hahaha maar de rest is nog prima in orde. kleertjes zal ik denk ik wellicht wat anders moeten hebben, ook niet veel iede rgeval..

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Seanli : gefeliciteerd met jullie zoon!!

@ Jedalin: Genieten doen we zeker!! BV loopt als een speer, alleen mijn rechter tepel is helemaal kapot *AUW*:(
    Wel begint de vermoeidheid toe te slaan, waardoor ik nog meer last heb van mijn hormonen.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Seanli: Ja 2 broertjes is super bijzonder. net als 2 zusjes ook super bijzonder is...dat heeft toch eccht ook wel iets speciaals hoor.
    Ik denk misschien als ik 1 kindje had, het me niet zo uit zou maken... ik heb ook een broer en nooit echt een bijzondere band gehad met hem. Wellicht dat ik daarom juist 2 jongetjes of 2 meisjes wel gaaf gevonden had. Naja, hihi, dat heb ik gekregen :p Dan lijkt 3 jongens me weer zoveel :D hahaha.
    Maar goed, nogmaals; ik loop nogal op zaken vooruit :)

Lijkt me idd ook héél raar, het idee dat je al een jongetje hebt...en dat je nóg een jongetje gemaakt (hihi) hebt dat er dan anders uit komt te zien. Dat dat kan he! ? hahahah :D

11. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Seanli; leuk zeg, twee jongens!! Jedalin kan het weten, daar zou ik naar luisteren :)

@Zazz; sterkte met je buik, wat vervelend zeg... En jammer dat jouw test ook negatief was.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: auch..klinkt niet best...tepelhoedje? Of hoe heet zoiets?

13. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Seanli: Wow wat leuk nog een knul! En wat fijn dat alles goed is!

Jedalin: haha geweldig dat verhaal over de camera, ik hoop dat je hem morgen binnen hebt!

Gwenolyn: Fijn dat het goed gaat daar, maar wat rot van je tepel. AUW!

Ano: Beterschap voor Neomi, arm meiske. Hopelijk ben jij ook snel weer helemaal oké, want de laatste loodjes zijn al zwaar zat denk ik zo ;)

Boomie/Zazz: balen van de nega tests maar misschien komen de positieve idd nog nu jullie zo vroeg zijn geweest.

Jedalin: ik moet wel lachen om jou met je ik zou wel een meisje willen dan, jij wilkde toch echt geen derde?:) Wij hebben een jongen en een meisje, maar Don heeft wel voorkeur voor een jongen als er nog 1 zou komen. Al is dat alleen maar omdat hij nu al 4 meiden heeft. En omdat we 100% zeker een jongensnaam weten en meiddennamen veel te moeilijk zijn haha.

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahaha nee nee ik wil ook geen 3e! Zoals het er nu voor staat! Ik heb altijd gezegd en zeg nog steeds: zeg nooit nooit. Zoals het er nu voorstaat, zou ik dat idd niet willen en vind ik het perfect en heelmaal super zo. Maar wie weet. :)
    En naja, haha, dán zou ik een meisje wel leuk vinden. We hadden al een meisjesnaam, die vind ik Zo mooi. Heb ik ook al overal rondgeroepen trouwens haha dus zal voor niemand een surprise zijn als dat Lotte zou zijn :) hihi. Ach ik vind het wel leuk om het er zo over te hebben...maar ik moet er niet aan denken hoor!
    (trouwens, ik zou het ook wel HEEL lastig vinden om nog een jongensnaam te vinden die matcht! haha)

Volgens de TNT track en tracr krijg ik mijn camera morgen! :) Nu zijn we sochtends op kraamvisite...dus hopelijk komt ie smiddags.
    Moet tekenen voor ontvangst en ik weet niet of de buren dat dan ook mogen doen voor mij???
    Ik hang wel een briefje op voor de zekerheid hihi

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Mogguh

Seinli fijn dat alles goed was met de echo! Das idd toch het belangrijkste hè! En 2 jongens of nou ja 2 van t zelfde geslacht überhaupt is natuurlijk ook heel leuk, dan ga je denk ik nog meer vergelijken haha!! Lekker genieten meid!!

Jedalin eh je kan altijd een briefje op je deur plakken of ze het bij de buren willen bezorgen.doe ik ook altijd! Tegenwoordig kun je ook de tijd zien dat ze ongeveer komen hè!

Gwen lekker genieten meid!!!

Zaza hè dat klinkt naar zeg, niet naar de wc kunnen kan idd erg lastig zijn!! Succes ermee, en blijf natuurlijk benieuwd haha

Hier zo de mannen voor de tuin zijn net gekomen, vandaag gaan ze m voor en achter leeghalen! Me neus komt ietsje los, wel goor wat er allemaal uitkomt, zeker een ontsteking bah. Nog wel veel hoesten pfff

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Melanie gefeliciteerd met je 2 e verjaardag

Voor de rest lees ik een andere x verder en reageer nu eerst douchen en richting de supermarkt

17. Appel en Peer

Hoera!! Melanie is vandaag 2 jaar geworden... :) :)
    Proficiat meisje, dat je maar flink verwend mag worden.

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd, grote meid Melanie!

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gwen, ik feliciteer ook jou met de geboorte van je kanjer. Goed gedaan! Fijn dat het allemaal zo lekker is verlopen (en loopt.)

Ik ben hier niet zo vaak meer, maar lees zo af en toe eens mee.

Ik wens jullie allemaal een fijne verjaardag met jullie kleine grote kinderen (peuters!!!) en veel geluk met de gezinsuitbreidingen en het grote genieten van en met jullie kinderen. Het is zo bijzonder...

20. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Seanli: leuk! Twee jongens is heel leuk! Ik was ook een halve minuut teleurgesteld bij Toons echo. Gelukkig was ik daar snel overheen. Als ik nu een derde zou krijgen zou het me eigenlijk niet zoveel uit maken. Drie jongens lijkt me eigenlijk ook wel heel leuk en ergens lijkt het me ook een beetje zielig voor het meisje, die twee broers trekken dan vast veelmeer met elkaar op.
    Ik moest inderdaad erg wennen aan Toon, omdat ik een soort tweede Karel verwachtte, maar Toon is heel anders, haha!

Deel Deze Pagina