tis denk ik meer dat je soms een voorgevoel hebt, of misschien een voorkeur, en als het dan anders blijkt te zijn, misschienn even je gedachten omzetten, maar denk dat je heel snel aan de andere uitkomst went, en er uiteraard net zo blij en gelukkig mee bent!!! Ik had een zusje vorr Neomi net zo leuk gevonden, 2 meiden, hartstikke leuk, en nu van beide 1 , ja das ook hartstikke leuk!! Wel hebben wij allebei zoiets van, we houden zo veel van Neomi, hoe kun je nou van nummer 2 net zo veel houden?Neomi ken je ook al veel langer enzo, en tja weet niet, klinkt misschien raar, en het zal heus allemaal weer vanzelf gaan, maar nou ja, toch apart... hier net de ha gebeld, vanmiddag kan ik een ab kuur ophalen, heb vandaag ook weer zo';n hoofdpijn bah, ben er echt klar me nu!!!
Hieperdepiep hoera!!! Melanie van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag. @ All; Ik laat het hier even bij. We gaan zo bij mijn nichtje op verjaardagsvisite (is vijf geworden). Morgen kom ik weer reageren.
Dank jullie wel voor de felicitaties. De 1e lichting is geweest. Mel ligt nu ff op bed. Rond half 2 zal de volgende visiteronde ongeveer komen. Mel wist niet wat haar overkwam. Helemaal in de belangstelling staan en kadootjes uitpakken. @Seanli leuk nog een jongen er bij. @ano beterschap meid. @kussie wat deed je moeder weer lullig. *knuffel* @jedalin veel plezier straks met je nieuwe camera. Voor de rest weet ik het niet meer. Sorry! Zo ik ben weer weg.
Seanli: fijn dat.de.echo goed was en leuk ook een jongen! Alies; gefeliciteerd met Melanie Zazz: misschien toch zwanger?? ik had het ook bij deze zwangerschap en daarnaast ook enorm (op)boeren dus over paar dagen weer testen?? Ik duim!! Hier; donderdag ook 20 weken echo gehad, zag er voor zover ze kon zien goed uit! Hoewel Esmay toen al erg voor lag qua groei is onze zoon nu lekker gemiddeld al lan dat ook nog veranderen natuurlijk.. Verder werk ik momenteel wat minder ben gewoon dood moe.. Woensdag bloed geprikt maar niks meer gehoord dus zal wel prima zijn.. Net nog naar de prenatal geweest, had voor mn verjaardag gister vvv bonnen gekregen, wilde nog een cadeautje halen voor een vriendin die ook zwanger is en over oaar weekjes bevalt waar ik morgen eindelijk weer eens heen ga toen ook maar meteen kleertjes gehaald voor onze kleine nou mijn bonnen waren zo op
@ Jedalin: en heb je je nieuwe speeltje in huis?? Ook balen dat hij bij Mediamarkt net voor je neus weg gekaapt werd. Zul je altijd zien, ga je er heen, zodat je hem meteen in handen heb en thuis ermee kan spelen, zijn ze op. @ Kleintje: Fijn dat je 20 weken echo goed is!
Uit mijn prille ervaring, kan ik zeggen dat ik net zoveel van de Jaëlian hou als van Joënna. Toen dat kleine warme manneke op mijn buik neer werd gelegt, was ik opslag verliefd. Bij Joënna heeft dit gevoel echt moeten groeien.
@ Alies: Proficiat met Melanie!! Hele fijne en leuke dag vandaag!! @ ano: en...al eruit wat voor huisje het wordt, als het een huisje wordt dan? haha @ kleintje: haha kun je ons toch niet missen? Fijn, een goede echo! @ hieR: jaaa mijn camera is dr! vanmorgen voor half 9 al!! Postbode was mega op tijd! Gelukkig, want de hele ochtend op kraamvisite geweest dus dan had ik hem gemist. Maar hij is nu aan het opladen dus dadelijk pas spelen hihi. Jeeutje, die zoomlens die erbij zit. Wat een JOEKEL!
@kleintje goed om te lezen dat de 20 weken echo goed was en dat de kleine goed op schema ligt. @jedalin veel plezier met je camera. @hier zo de laatste visite is net vertrokken. Weer rust in de tent. Mel is weer lekker verwend.
Ohhhh i love deze camera! Nu zijn het allemaal zulke vette foto's! En eindelijk geen rode ogen meer! Nu zie je tenminste hun mooie oogjes hihi Maar jeetje nu heb ik zoveel moois, haha hoe kan ik nu kiezen hahaha Oke ik ga er een paar delen hihi
Wauw wat een mooie foto's. Gaaf zo'n camera, maar ja die jongens zijn ook zo knap ! Alies; leuk dat ze zo is verwend! Wat hebben jullie zelf gegeven? Kleintje; super fijn dat de 20 weken echo goed was! Hmm had jij ook zulke steken dan? Echt hele gemene bijna heel de dag door?! Lijkt wel soort van buikgriep maar verder geen tekenen daar van... Beetje vaag vind ik het. Hoe is het met Esmay? Boomie; hoe gaat het bij jou? Toch nog niet ongi hè? Hoop zo dat je weer zwanger bent.. Duimen draaien rond ook voor jullie! Hier; nog steeds die gemene steken heel de dag door. Zo vervelend! Lijkt dus echt op buikgriep maar kon vandaag gewoon weer poepen en normaal ook. Nou ja wat het dus zou zijn. Heb me trouwens verrekend en dinsdag is m'n nod! Dus ja wacht er dan maar op om te testen hihi.. Met Taleah alles goed! Gister nieuwe schoenen gehaald, echt hele foute maar ow zo leuk. Skechers. Met lampjes en 1 en al glitters hahaha. Ze vind ze helemaal geweldig en ze staan echt stoer. Vanmiddag rondje Efteling gedaan met veel tussen stops omdat ik echt moest zitten vd pijn. Maar was wel even lekker om eruit te zijn.
Van ons heeft ze een Dora pop gekregen die wat zinnetjes kan zeggen. En nog een verfschort met lange mouwen. Maar madam vindt een gitaar met allemaal geluiden het leukst wat ze heeft gekregen. Skechers zijn leuk. Alies heeft Skechers ballerina's met lampjes. Lijkt heel grappig in het donker.
@Kleintje; fijn dat de echo goed was!! @Alies; gefeliciteerd met je meisje!! Hopelijk had ze een leuke dag, wat heeft ze gekregen? @Jedalin; knappe jongens heb jij zeg! Mooie foto's, die laatste is heeeel mooi inderdaad. Mooie ogen @Zazz; Ik heb al 2 hele dagen ongikrampen. Vanmiddag zelfs zoveel dat ik paracetamol heb geslikt. Nu is de pijn even weg. Snap niet waar die krampen vandaan komen, heb dat nog nooit gehad voor een menstruatie. Maar misschien heeft de miskraam er nog mee te maken, geen idee. Hoop natuurlijk van niet. Maar heb ook geen pijnlijke borsten meer en daarover voel ik me erg onzeker. Mijn NOD is ook dinsdag of woensdag. Sterkte met je buik. Ik heb vanmiddag met die sketchers in mijn handen gestaan haha. Met die lichtjes. Ik denk dat Fenna ze prachtig vind, maar ik vond ze iets te bont hahaha Efteling das lekker dichtbij voor jou ja!! Beekse Bergen is ook zo leuk! @Ano; ik heb dat idee ook hoor, hoe zou ik in godsnaam zoveel van een tweede kunnen houden? Ik snap er niks van, ik hou zoveeeeeel van Fenna, daar kan toch niemand tegenop? Maar het schijnt echt te kunnen Je zult het vast merken!
Ze heeft een Dora pop, Dora dekbed, disney princess kussentje, een kettinkje en armbandje met een prinsesje er op, een 3D puzzel en een Sesamstraat puzzel, een leesboekje met een vingerpopje er op, een elektrische gitaar met geluidjes, een skippybal, een schilderschort, een prinsessenjurk, een disney princess handtasje met zonnebril, een doos met blokken en nog wat geld gekregen.