Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hoi allemaal!!

@ Alies, hopelijk heb je mijn sms ontvangen, van harte gefeliciteerd nog met de 2e verjaardag van Melanie!! Wauw! Ze is wel verwend zeg!! Wat heeft ze veel gekregen! Wat super leuk!!! :D
    Ik hoop dat ze vanavond/vanacht wel lekker zal slapen!!
    Vond Alies het nie moeilijk, dat er zoveel aandacht naar haar zusje ging?

@ Zazz en Boomie, meiden, wat is dat vervelend en onzeker makend, zo'n last van de buik en niet wetend of het nouw komt omdat je ongesteld moet worden, je misschien buikgriep hebt, of zou het dan tochhhh.... AARGGHHH.. En dan is het ook nog es te vroeg om te testen ook... Das toch wel om te gillen zeg!!
    Ik duim voor jullie allebei dat er maar zo gauw mogelijk duidelijkheid mag komen, en het liefste natuurlijk zo positief als mogelijk! :)

@ Ano, ik ben blij dat je een kuur hebt gekregen! Jeutje, werd tijd dan ook joh, als nu blijkt dat je voorhoofdholte onsteking en bijholte ontsteking hebt...
    Dat doet zeer joh!! :$
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik hetzelfde als jou denk, ik ben ook bang dat ik van een 2e kindje nooi zoveel kan gaan houden als dat ik van Stan doe.. En ik ben ook zo bang dat ik niet mijn aandacht goed kan verdelen. Dat alleen al is een reden waarom ik niet een 2e kindje zou durven krijgen zeg maar... Als me dat al ooit gegeven mag zijn....

@ Kleintje en Seanli, ik ben blij te lezen dat de 20-weken echo's bij jullie helemaal goed zijn gegaan!!! Dan ga je de laatste 20 weken fijner in lijkt me!!! Een soort van ontspannener?
    Kleintje, vervelend joh, dat je zo moe bent, denk dat het heel goed is dat je wat minder gaat werken!!
    En Seanli, ik hoop echt dat jij je nu wat fitter gaat voelen de laatste weken, misschien was het onbewust wel een hoop spanning?

@ Setti, alles verder wel goed bij jullie?

@ Gwen, je moet je ook nie verplicht voelen heh, om te reageren!! Vooral lekker genieten, en alsjeblieft rust ook uit daar waar mogelijk, want indd, al die korte nachten (geen nachten zeg maar rustig) die je -gehad- hebt, dat is ook zooo vermoeiend!!
    Wat ontzettend *AUWW* dat je tepel helemaal kapot is! Indd, wat Jedalin al zei; lukt het anders nie met een tepelhoedje?
    Of hebben ze nog andere opties misschien? Ik ben d'r helemaal uit (zowiezo, omdat ik al zo snel gestopt ben met BV)

@ Boomer, heb je het privéforum inmiddels gevonden?

Zal er zo es even iets leuks neerzetten! :):)

@ Jedalin, ben je lekker aan het genieten van je camera, hij maakt indd mooie foto's meid!!
    Wauwie!!! Zie je wel dat je soms best zo'n aankoop mag doen! Dubbel en dwars waard!!

@ hier, zal es even jullie updaten op het priveforum! Word tijd geloof ik! ;)

Liefs

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ow had mijn mobiel nog in mijn tas zitten en daar had ie geen bereik. Heb 'm ff uit mijn tas gehaald en net je berichtje pas gelezen. Bedankt voor je smsje. Heel lief van je. :)

Nee Alies vond het niet moeilijk dat de aandacht naar Mel ging. Ze heeft geholpen met kadootjes uitpakken. En was daarna druk bezig om met haar neefje en nichtjes te spelen. En ze heeft ook met het speelgoed gespeeld wat Mel heeft gekregen. :)

@jedalin mooie foto's :)

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Anoniempjuh en Mamzie VAN HARTE MET NEOMIE EN OWEN!!!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Owen, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag!!

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Neomi, van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Neomi en owen gefeliciteerd met jullie verjaardag

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Proficiat Neomi!! Hele fijn dag vandaag!
    Ik zag een hele mooie taart op fb hihi.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    neomi gefeliciteerd met je verjaardag!

9. Appel en Peer

Owen, proficiat met je tweede verjaardag!!

10. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Neomie en Owen gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Lieve knappe Neomi, proficiat met je 2e verjaardag!!
    Hele fijne dag vandaag en tot snel op de kraamvisite van je broertje!! :)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ mamzie: Proficiat met de verjaardag van Owen!! Hele leuke dag toegewenst, met heeeel veel cadeautjes! :)

13. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Net ongesteld geworden :(

Nou ja, 4 weken en 2 dagen na de curretage ongesteld worden is in ieder geval het teken dat alles weer werkt!

Ga zomaar weer trimmen, heb het twee weken overgeslagen uit angst dat het het kwaad zou kunnen.

14. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Neomi, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Hopelijk was je taart net zo lekker als hij eruit zag op de foto.

Hoera! Owen is twee jaar! We wensen je een hele fijne dag toe.

@ Boomie; Balen dat je toch ongesteld bent geworden. Ik had gehoopt dat het meteen weer raak was voor jullie. Inderdaad wel fijn om te weten dat je cyclus weer normaal op gang is.

@ All; Helaas weer geen uitgebreide reactie van mij. Ik heb twee zieke kinderen en een zieke man thuis. Ik kan me dus uitleven in mijn verpleegsters rol.

15. Appel en Peer

Boomie; nee wat jammer zeg :(! Maar ja wel fijn dat alles het weer 'doet' natuurlijk!! Knuff voor jou.

Superb; beterschap met je gezinnetje!! Hopelijk sla je het zelf over.

Hier; drukke dag gehad. Gaan zo al lekker naar bed samen, morgen weer vroeg aan t werk. ;)
    Nog steeds niet ongesteld, maar wat voelt het raar in m'n buk. Gelukkig wel die nare steken weg! Ga eventueel pas woensdag testen. Hihi! Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden allemaal hè, pff spannende tijd. Mocht ik ongi worden dan wil ik de volgende maand er niet zo mee bezig zijn hoor haha. Denk alleen niet dat dat gaat lukken :p!

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomie: Aan de ene kant balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel fijn dat je weet dat alles werkt!!

@ Zazz: Mijn duimen draaien. Hopelijk is het raak!

@ Hier: Morgen kan ik een draagdoek ophalen. Kleine heeft vanaf zijn middagslaapje heel veel "mama honger". Nu kan ik nog lekker met hem op de bank zitten, maar dat gaat binnenkort ook niet meer omdat Jorgen weer gaat werken.
    Verder heb ik spruw, en met een beetje pech beginnende borstontsteking. Ook is mijn rechter tepel kapot (paar keer verkeerd aangelegt) en wat doet die lolbroek: Vacuüm gezogen, met zijn handjes afzetten tegen mijn borst en trok zich zo los:$ AUW:(
    Verder wil hij sinds vannacht niet meer aan de borst: aanhappen, los laten, en dan volledig over de zeik gaan. Voel me zo kl*ten, krijg mijn eigen baby niet aan de borst.

Vanochtend de wanhoop nabij en een flesje KV gemaakt. Daarna kolf spullen schoongemaakt en gaan kolven.

Via de HAP een zalfje voor spruw gekregen. Moet 3x per dag gesmeerd worden..

Vandaag alleen maar flesje gegeven. KV afgewisseld met BV.
    Ik durf hem eigenlijk niet meer aan te leggen: Zoveel pijn:(

Nu eens nadenken wat ik ga doen: BV afbouwen of niet. Aan de ene kant wil ik zo graag BV geven, maar niet tenkosten van alles. Heb er ook nog een dreumes naast lopen, en over een paar dagen ben ik de hele dag alleen.
    Twijfels, twijfels, twijfels (en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tranen:(

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    gwen: oww meis wat vervelend zeg!!!! Ja ik zou zeggen doorgaan met bv maarja is ook zo vervelend als je zoveel pijn hebt en het ten koste van alles gaat.....moeilijk! maar wat je beslist alles is goed!

Alle jarige: NOG EVEN GEFELICITEERD!!!!!!!!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Meis, ik zou zeggen; Lekker stoppen!
    Het is heel duidelijk dat het je hoog zit, dat het niet lekker loopt, dat het ontzettend pijn doet.
    Je hoeft niet ten koste van alles bv te geven. Kv is hartstikke prima.
    Wellicht voor je gevoel fijner om nog te kolven - minder pijnlijk - en dan dus kv en bv af te wisselen. Half half geven zolang dat gaat?
    Dan ben je ook van dat geouwehoer snachts aan met happen en loslaten en zo heel veel slaap missen.
    Als ie goed uit een flesje drinkt, kolf je toch gewoon en geef je een flesje snachts?
    Kan Jorgen je, als hij thuis is dan, je ook een beetje helpen. Zeker in de nachten.

Succes met het maken van de keuze!!

@ hier: Vandaag dagje schoonouders gehad. Schoonvader is weer uit het zkh gelukkig. Gaat best goed, al is hij nog wel benauwd. Maar hij voelt zich gelukkig wel oke.

@ hier: morgen weer werken na een weekje ziek. Wel lekker stiekem, even een weekje vrij, veel slapen. Tuurlijk; ziek zijn is niet zo fijn haha, maar naja, jullie snappen me wel.
    Morgen alleen de ochtend, dus zal wel goedkomen.

19. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Gwen, ik begrijp dat het heel tegenstrijdig voelt... Maar lieverd het is wel zo; BV moet niet ten koste van alles gaan, tuurlijk gaan die hormonen nu ook als een dolle tekeer, maar je sliep tijdens de zwangerschap al nauwelijks en nu nog niet meis...
    En nu lukt het aanleggen niet, hij hapt niet goed aan, je hebt onwijs veel pijn, spruw, een beginnende borstonsteking misschien, je tepel is helemaal kapot..
    Laten we wel zijn.. Als er iemand een GOEDE reden heeft om eventueel er mee te stoppen dan ben jij het wel lieve schat!!!
    Dat is toch geen schande!!
    Kom nouw! We weten hier allemaal dat jij er alles aan doet en hebt gedaan om het te laten slagen!!!
    En als het niet (meer) wil, dan houd het gewoon op! En indd, op KV worden ze ook wel groot hoor! Daarbij kan Jorgen je indd ook helpen en kan jij misschien ook wat slaap inhalen... Niet alleen nu, maar ook de komende weekenden als hij thuis is?

Meiden reageer later op de rest!!
    Stan huilt weer; hij is ziek...

Truste!!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    seanli leuk zeg 2 jongens gefeliciteerd.

kleintje wat een goed nieuws dat de 20 wkn echo goed was. super

jedalin wat een mooie foto's van de boys weer van je nieuwe camera. zo te zien heb je er veel plezier van. en wat zijn t toch knapperds i love them hihi

zazz wat spannend deze week weer ik ga voor je duimen

boomie wat een knapperd is die fenna en dr haar ik vind t echt mooi
    en al zo lang.

alies zo mel is goed verwent zie ik al leuk

gwen ow wat vreselijk zeg dat kan zo zeer doen en weet je inmiddels al wat je gaat doen? afbouwen? want wat je zegt t moet niet tenkoste gaan van alles

hier jaaa mn schoonzusje is zwanger en half september uitgerekend dus steef en ik hadden het goed hihi. ze heeft vanavond de 12 wkn echo.

Deel Deze Pagina