Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou volgens mij vind hij het heerlijk in de doek

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Hij vind het heerlijk in de draagdoek, en ontspant meteen zodra hij erin zit.

@ Hier: Vanochtend wederom zelf Jaëlian zijn flesje gegeven, aangekleed, en Joënna helemaal startklaar te maken voor het KDV (opstaan, wassen, ontbijten) en vervolgens ook nog Freggel uitlaten.
    Om 08.30 stonden we start klaar en heeft Jorgen toen Joënna weg gebracht.

Tegen 09.30 melden Jaëlian zich voor een flesje. Wel een beetje vroeg (2,5 uur tussen de fles gelaten), maar ja, kan.
    Flesje gegeven, en nog geen 10 minunten aan de fles, en hij spuugd alles uit.................. Denk dat het toch krampjes waren ipv honger en de flessen te dicht op elkaar hebben gezeten.
    In badje gedaan, nieuwe fles, maar daar heeft hij maar 10 cc van op en is toen in slaap gevallen.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Verjaardagskalender:

28 januari - Floor20 - Ivar

17 februari - PenF - Pepijn & Florine
    19 februari - Setti -Lisanne
    19 februari - Lara85 - Robine Linde
    20 februari - Vriendlief -Jan

3 maart - Alies05 - Melanie
    4 maart - Anoniempjuh - Neomi
    4 maart - Mamzie - Owen Bjorn
    5 maart - Chantal84 - Milan
    5 maart - NinaVI - Noah Sebastiaan
    6 maart - Gwenolyn - Joënna
    10 maart - Jedalin - Daan & Jesse
    10 maart - Kleintje88 - Esmay
    16 maart - Johannal - Seph
    18 maart - Franny - Jens
    21 maart - Darcy - Megan
    22 maart - Nijnja - Toon Quirijn Johannes
    22 maart - Superb - Morris
    25 maart - Seanli31 - Sem
    25 maart - Ons2ewonder - Samila
    30 maart - Boomie2012 - Fenna
    31 maart - Kussiexx - Stan Noah

11 april - Zazz - Taleah

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goeiemiddag!!

Hier ben ik dan weer... Even een zwaai vanaf hier!

@ Setti, caries zijn (Beginnende) gaatjes...

@ Gwen, het lijkt dus of Jaëlian moet wennen aan de fles ofzo?
    Ehm is een 3-standen speen niet wat dan? Of zit die niet op de flessen die jij gebruikt?
    (geen idee hoor, ik probeer ook maar iets te bedenken) Daar is dat 1e gaatje misschien nog kleiner dat 2 zeg maar normaal is?
    Omdat hij zo hard zuigt?
    (weet ik niet hoor?)
    Hoe voel jij je nu? Nu de druk van de BV er is zeg maar?
    En verder?
    Hoe gaat het!? Dikke knuffel!!!!

@ hier, pfff die fase hier duurt LANG hoor met Stan, gosamme...
    Net ook weer, na een best wel heel fijne morgen (met prachtige verhalen weer van zijn kant) ging hij toch weer in een overstuur mood....
    Tjonge jonge, HUILEN mensen!!! Niet te krap!! Als hij zijn wil/zin nie krijgt (met alle geweld naar buiten willen bv.)
    Ik word er echt zooo moe van.... :(
    Ik ben er ook zooo zat van :(

Hoe is het verder met jullie allemaal?

Knuffel en liefs...

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Kussie hier ook helaas zo fase......en door frustatie begin ik te schreeuwen....heel fout van mij! Hoop da di snel overwaaid en ik weer het liefste ventje heb!

6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hieperdepiep Hoera!! Lieve Daan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen je een hele fijne dag.

Er is er één jarig. Hoera, Hoera!!Lieve Jesse, gefeliciteerd met je tweede verjaardag. We hopen dat je, net als je broer, heel erg verwend wordt.

Hoera! Esmay twee jaar!Lieve Esmay, gefeliciteerd. We wensen je veel plezier toe vandaag.

@ All; Sorry, ik verwaarloos jullie schandalig. Een echt goed excuus heb ik niet maar Morris is nog steeds ziek en mijn man is een lang weekend skiën. Heb het dus erg druk met een zieke Morris en Jasmijn die niet begrijpt waarom we niet allemaal gezellige dingen gaan doen.

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Daan en Jesse : gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Esmay : hartelijke gefeliciteerd met je verjaardag!!

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Daan, Jesse en Esmay van harte met jullie 2e verjaardag!!!!

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    JEdalin: Gefeliciteerd met je mannen!!!!!! Hopelijk hebben jullie een super leuke dag vandaag!

Gwenolyn: Ziet er heerlijk uit zo in de draagdoek! Het klinkt ook alsof je al heerlijk een ritme begint te vinden, fijn!

Superb: Beterschap voor Morris! En sterkte voor jou, altijd vervelend van die zieke kindjes.

Kussie: Sterkte met Stan. Maar het hoort natuurlijk ook bij de peuterpuberteit dat drammen, op de grond gooien grenzen verkennen enz. Pepijn heeft het ook, nu minder dan in de fase waar hij uit komt maar nog wel een paar keer per dag hoor. Negeren is hier de beste methode, afleiden door te gaan wandelen. En ja het is rotweer maar hier wordt dan maar door de regen gewandeld, gaat hij op de natte stoep liggen enz. Maar door die buitenlucht slaapt hij wel weer beter, dus daar pluk ik weer de vruchten van. Het is en blijft lastig maar misschien heb je er wat aan.

Hier: Pff Florine is net keihard gevallen, logisch want ze kunnen hier echt nooit iets normaals doen. Iig 3 tanden door haar lip en echt helemaal erdoor. Dus zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant van haar lip een snee.... Bloedde als een rund. Maar had net brood gesmeerd. Gaat die meid gewoon met een bloedende mond zo 2 boterhammen naar binnen zitten werken. haha Bikkel. En ik huilend Don opbellen, watje ;)

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Daan & Jesse Gefeliciteerd met jullie verjaardag

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Esmay gefeliciteerd met je verjaardag

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zo dat is een bikkel!! Je schrikt je toch even het ongeluk.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Beterschap voor Morris!!
    Hahahahahaha, niet het meest handige weekend dat je man weg is. Waar is hij skiën?

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gisteren de film: Komt een vrouw bij de dokter, zitten te kijken. Jeetje, wat heb ik zitten te huilen aan het einde toen ze kwam te overleiden:)
    Echt heftig.

@ Kussie: Hier ook al weken 1 die niet te genieten is. Alles word ze boos om, gaat ze over de rooien, laat ze zich vallen, en niet willen. Compleet over de zeik, zo erg dat ze af en toe in ademnood komt.
    Nou ze stikt de gieter er maar in.
    Als ze op de grond ligt, laat ik haar gewoon liggen, en anders hoepelt ze maar op naar de gang met haar "vrolijke" humeur.

Zelfde als 's avonds naar bed gaan: Finaal over de zeik. We hebben van alles geprobeerd, en nu laten we haar maar even tekeer gaan. We zijn er zo vreselijk klaar mee. Dik een uur bezig om haar op bed te krijgen, en nog over de zeik gaan.

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt voor de felicitaties!!

Gwen: mooi gezinnetje :) leuke foto s!

Morris: beterschap!

Zazz: hoe is het met jou? Ik hoop dat je nog niet ongesteld bent maar zwanger!!

Kussie: balen he als ze niet in hun hum zijn en uit hun plaat gaan :(

Hier ook een dame die steeds vaker heftige buien heeft en ook zij wil niet meer altijd zonder problemen slapen.. Eerst gaat ze een half uur op de deur rammen, haar bed overhoop gooien etc. en laatst (nu ook trouwens) heeft ze haar deken gepakt en het commode matje en is voor de deur gaan liggen...
    Maar dat laatste geef ik niet zoveel om als ze maar stil is en op haar kamer blijft (waar ze niet vanaf kab omdat ze de draaiknop nog niet open krijgt)
    Wij zijn allebei wel doodop door dat gedrag en ik ook omdat ik de laatste tijd steeds onrustiger slaap.. Zou zo graag gewoon eens een dag uit willen slapen! Denk dat ik haar binnenkort een keer na opa en oma breng voor een nacht..

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh en nog een vraag: krijgen jullie de tanden wel gepoetst?
    Ons sticker systeem interesseert haar niet meer zo en dus wordt het een strijd om haar tanden te poetsen, het gebeurd dan ook niet zo goed als ik zou willen...

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Eeehhhhh, met moeite:).

Bij tandenpoetsen zingen we een liedje, en als het liedje ophoud is het klaar. De ene keer werkt het wel, en de andere keer niet. Toch blijf ik volhouden. Als ik niet kan poetsen, zing ik ook niet verder. Pas als het liedje helemaal afgelopen is, dan is tandenpoetsen klaar.

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kleintje: Kan me goed voorstellen dat jullie dood op raken van het gedrag (wij worden er ook moe van). Zeker nu met je zwangerschap erbij.
    Hoe gaat het met je zwangerschap?

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Naar bed brengen: Hoelang zijn jullie ongeveer bezig vanaf het moment dat je naar boven gaat, tot ze er echt daadwerkelijk op liggen en je weer naar beneden gaat?

20. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ PenF; Wat een bikkel is Florine! Hoe gaat het nu met haar?

@ Naar bed brengen; Wij hebben het volgende ritueel; Na het eten in bad (om de dag), tandenpoetsen, pyjama aan, evt nog even spelen, eventjes TV kijken, naar de slaapkamer, verhaaltje lezen, liedje zingen, muziekdoosje aan, licht uit en slapen. Het hele ritueel duurt bij elkaar zo'n drie kwartier. Met het naar bed brengen zelf zijn we binnen vijf tot tien minuten wel klaar. We doen dit eigenlijk al vanaf dat ze heel klein waren. We hanteren dit ritueel vrij strak en aan tijdrekken werken we niet mee. Ik moet zeggen dat dit voor ons goed werkt en we echt zelden problemen hebben met het naar bed gaan (* klopt dit heel snel af*).

@ Tandenpoetsen; Jasmijn werkt eigenlijk altijd wel mee, Morris wil soms nog wel tegenstribbelen. Helaas voor hem gaat hij dan in de houtgreep.

Oei, wat lijken we nu strenge ouders. Is niet zo hoor:D.

@ Gwen; Hoe gaat het met jou? Drinkt Jaëlian zijn flesjes weer beter? Mijn man is aan het skiën in Zermatt. Hij is donderdagochtend weggegaan en komt maandagavond weer thuis.

Deel Deze Pagina