setti he wat kinderachtig zeg, dat ze dan niet ff zo'n kaartje omruilen...nou ja gelukkig vond ze het ijsje eten ook leuk, ennuh jij hebt je best gedaan he!! kussie, hmm jammer dat je niks weer hebt gehoord!zou nu zelf ook even niks laten horen hoor!!!ennuh ja van achter zie je het niet echt nee, maar me benen zijn een stuk dikker, en toch zit er op mijn heupen ook wel wat mer vet hoor haha
Jedalin: Mooie kaart!!!!! En hoe zat je jurk ik ben benieuwd? Setti: Wat stom joh van dat circus. Maakt dat nou uit, echt balen! Eliesah: Wat klinkt dat heerlijk zo'n dagje efteling, vooral met dit weer! Echt leuk dat je zomaar even er naartoe kunt gaan. Dat geld voor een abonnement is het bij jullie duidelijk wel waard Ano: Jup ik houd idd van strak. Jullie voortuin is precies zoals ik het zou willen, maar helaas. We hebben achter alleen maar tegeld dus voor krijgen we gras voor de kids. En ik wil ook een stuk moestuin dus dat ziet er ook niet super strak uit
@Nijnja: gefeliciteerd nog met Toon! @SuperB; gefeliciteerd met Morris! @kussie; wat rot ja, dat je broer zo deed, Heb je bericht terug gekregen dan? @linda; mooie kaart! heel romantisch! @Ano; oohh 38 weken! pff dat wordt spannend! nog geen gerommel? hier geen geklus nee, heeft weinig zin haha, zit te wachten op mijn nod... @Setti; wat een kl*tecircus zeg! waar slaat dat nou weer op! zou ook woest zijn geworden! @sorry, heb alles bijgelezen, maar moet afkappen, heb haast. Nog zoooveeeel doen!
Gisteren wel gelezen, maar had de energie niet om te reageren. Gistermiddag is Jorgen thuis gekomen, snel boodschappen gedaan, daarna door om Joënna op te halen en bij mijn broertje gegeten. Vervolgens ben ik thuis met de kinderen afgezet, en is Jorgen doorgegaan naar de hondenclub voor een extra IPO training. Toen de kinderen op bed lagen, even nog wat in het huishouden gedaan, en daarna kon je mij ook opvegen. Jaëlian heeft wel super lekker geslapen. Gisteren om 20.00 de laatste fles gehad, en vannacht om 00.30 melden hij zich weer, en vervolgens rond 05.00 weer. Ik heb besloten om hem niet meer wakker te maken tussen 22.00 en 00.00, want hij slaapt dan toch niet langer als 3 misschien als ik geluk heb 4 uurtjes. Zelf zorg ik er gewoon voor dat ik voor 22.00 op bed lig, dan kan ik ook wat meer slaap mee pikken. Vandaag met gezin en gezin van mijn broertje naar "'t Berghuis" in Amerongen geweest. De kinderen heerlijk gespeeld, en wij op het terras gezeten met een hapje en een drankje. Wel later vertrokken als de bedoeling was, daar Jaëlian besloot om te fles eruit te gooien. Dus eerst hij nog in bad, en weer een fles gegeven, maar 45 minunten later als gepland zaten we dan toch in de auto. Vanavond gaan we naar mijn broertje toe om daar lekker te BBQ'en.
Ha meiden Even vanaf m'n telefoon dus niet zo lang en waarschijnlijk vol kent iPhone fouten haha. Daan en Jesse Zijn. Uit logeren vandaag. Ideale dag aangezien vanavond de klok vooruit moet haha. Kunnen wij mooi uitslapen in plaats van een uur eerder op 😃 Vanmiddag wezen shoppen en nu bij de mac haha. BrUidsschoenen gekocht! Helemaal blij mee. Dadelijk lekker naar de bios, dus volop genieten van onze dag haha. Fijne dag en avond nog!!
@ Jedalin, ow meid, wat fijn dat je dat hier even zegt, ik heb daar nix van gehoord! Dus bedankt! Ik had echt anders van nix geweten!! Whahaha.... Dat was mooi lullig geweest dan... Ow heb wederom privé forum nieuws. Liefs...
owja de klok vooruit ja, nou g er dan echt niet een uur vroegr uit hoor haha. jedalin fijne avond!!! boomie ow nee dan heeft het weinig zin haha, nou ja keertje voor de lol dan haha mary, ja jullie hadden ook wel een grote voortuin he, wel lekker als ze daar dan kunnen spelen idd.
Oke de trouwkaart van ons. Totaal niet standaard haha dus weet echt niet of iemand hem wel leuk vind, maar wij iig wel en daar gaat het om toch?
penf vind m grappig!!en past ook echt helemaal bij jullie!!En als jullie hem leuk vinden, ist toch prima, jullie zijn degene die gaan trouwen haha!!!super leuk hoor!!!
Hahaha geweldig!!! Vind hem echt top! Super persoonlijk, helemaal op jullie gericht. Da's toch gaaf! Denk dat jullie familie/vrienden hem ook echt helemaal leuk zullen vinden aangezien het overduidelijk is dat het om jullie 2 gaat die gaan trouwen!
@ kussie: hahaah ik wist ook van niks hoor!! Mijn vader zei dat gisteren. Ik dacht huhhh, klok verzetten?! hahaha Dus ik dacht, ook maar voor de zekerheid even hier melden @ hier: heeerlijk uitgeslapen tot 12u! Fijn fijn. Dadelijk kids ophalen, die liggen nu bij ons pap te slapen, en dan richting ouders Arno. Zijn vader is volgende week jarig en we gaan met zn allen uit eten. Hopelijk hebben daan en jesse er zin in haha. Babytje van zn broer gaat ook mee maar die zal wel lief gaan slapen gok ik haha (5 maanden)
@ Ons2ewonder, Samila, meiske, van harte gefelciteerd met je 2e verjaardag meiske en een hele fijne dag gewenst!! @ Seanli, van harte met Sem's 2e verjaardag!!! Ook voor jullie een hele fijne dag gewenst!! @ Jedalin, damn, alweer uitslapen!! OWWW wat heerlijk!! En ook nog es lekker samen ook!! Dat klinkt wel superrr goed hoor!!! En hoe was de film? Even lekker bijgetankt? Veel plezier met het etentje! Hoop ook dat Daan en Jesse zich voorbeeldig gedragen! Maar dat komt vast helemaal goed!
Mogguh, wat een rust hier!! iedereen een goed weekend gehad?wat een heerlijk weertje he, wordt een mens echt vrolijk van!!! jedalin leuke dag gehad gister? kussie, jullie nog van het lekkere weer kunnen genieten? xxx
Sorry meiden, even weinig tijd. De een loopt nog harder te huilen als de ander. Is de ene stil begint de andere: word gewoon even gillend gek. Dit gaat al een paar dagen zo.
alle kindjes die jarig zijn geweest nog gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag. dankjewel voor de felicitaties. we hebben niet heel veel bezoek gehad sommige mensen konden niet. maar ze is goed verwent en heeft een leuke dag gehad. op het laatste moment storte haar taart nog in elkaar dus moest ik hem weer herstellen gwen:heel veel sterkte zo waren ze hier ook een paar dagen terug. hopelijk gaat het bij jullie snel beter.
zazz hopelijk komen je testen vandaag binnen en kun je aan de slag hihi kussie jammer dat je niets meer van je broer hebt gehoord. gwen klinkt als een lekker weekend zo jedalin jaaa leuk en ff een paar keer op je schoenen lopen he zodat ze ingelopen zijn voor de grote dag!! ben erg benieuwd welke lekker hoor ff een avondje samen en lekker uitslapen. hoe hebben de jongens t gedaan? penf nou t gaat er toch om of de kaart bij jullie past en dat doet hij zeker ik vindt m wel leuk en erg orgineel hier zaterdag fotoshoot gehad en steef zn broer heeft wel meer dan 300 foto's gemaakt dus ongetwijfeld zijn er een boel leuke die er tussen zitten en als t goed is krijg ik zaterdag de foto's en dan heeft hij er ook een paar bewerkt. na de shoot ff bij de bickelbeer geluncht in houten en leuk joh daar staat nu standaard een springkussen dus lisanne had de grootste lol, zondag naar de kinderboerderij en de grote speeltuin erachter dus ook lisanne en papa en mama een lekker weekend.
@ PenF: Ik vind jullie gaat wel leuk, juist omdat hij zo persoonlijk is, en echt "jullie" is. @ Jedalin: Mooie kaart!! Denk dat de hoofdletter op de voorkant het net even "af" maakt. Zelf ontworpen? Chic lettertype!