Jaëlian heeft overigens goed geslapen vannacht. Gisteren om 20.30 laatste fles. Voordat hij sliep was het pas ergens rond 23.00 uur. Hij heeft zoveel moeite om zelf in slaap te vallen. Overigens ligt hij steeds vaker op zijn buik, en probeerd dan te duimen. Zo lief om te zien via de camera. Zo'n mini duimpje en dat proberen in zijn mond te stoppen (ik hoop dat het hem snel gaat lukken). Vannacht om 03.30 kwam hij pas weer voor voeding. Ik hoop dat dit zich een beetje zo doorzet, dan ga ik weer proberen om hem om 23.00 beetje wakker te maken, en hopen dat hij dan een beetje wil doorslapen ipv strak na 3 uur weer te komen.
Zo kom ik ook nog binnen droppen. Door het heerlijke weer vertoef ik meer buiten dan binnen. Dus dat verklaart ook het minder hier aanwezig zijn. @vriendlief spannend hoor dat je vliezen gebroken zijn. Ik dacht idd ook dat het kindje dan binnen 24 uur komt. Niet dus. Leuke filmpjes zag ik weer voorbij komen. Mama's met vervelende kids. Sterkte! Voor de rest weet ik het ff niet meer. Zo ik ga es lekker buiten zitten in het zonnetje. Heeeeeeeeerlijk.
@ Vriendlief; Fijn dat je weer thuis bent. Mag je wel gewoon alles doen of moet je nu ook heel rustig aan doen. Wel een gedoe zeg datje nu elke dag naar het ziekenhuis moet. @ Ano; Het wordt nu wel erg spannend bij jou. Het kan zo maar elke dag gebeuren! @ Gwen; Heerlijk dat jullie een redelijke nacht hebben gehad en dat de medicijnen lijken aan te slaan. Fijn dat je al op korte termijn in het ziekenhuis terecht kan. @ Kussie; Superfilmpje van Stan! Zo te zien is hij ook een echte peuter aan het worden. Ga je zijn verjaardag nog uitgebreid vieren of hou je het klein? @ Jedalin; Mooi filmpje van de twee broertjes! Vervelend dat Daan zo lastig gaat slapen. Gaat hij overdag wel gewoon slapen of maakt hij er dan ook zo'n puinhoop van? @ Alies;Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt een mooie dag uitgekozen. @ Hier; We zijn druk bezig met het zoeken naar een nieuw huis, maar we hebben nog geen huis gevonden waar we helemaal enthousiast van worden. Verder genieten we volop van het mooie weer. Vaak gaan we 's ochtends en 's middags wel even naar de speeltuin toe. Vanochtend zijn we naar het CB geweest. Morris liet zich, gelukkig, van zijn beste kant zien. Hij is nu 90,8 cm en weegt 11,5 kg. Qua lengte zit hij bijna op de +1 lijn maar qua gewicht zit hij op de -2 lijn. Het afgelopen half jaar was hij niets aangekomen (Is natuurlijk ook niet gek als je niet eet). We moeten nu over een half jaar terugkomen om te kijken hoe het met zijn gewicht gaat. Ik maak me er verder niet zo druk om. Hij is een vrolijk mannentje en als hij normaal gaat eten dan komt het met zijn gewicht vast ook wel goed.
jedalin dikke knuffel meid en helaas weet ik er alles van hier nog zo'n draak hier zo vannacht heeft lisanne weer eens doorgeslapen voor t eerst in 2 weken ongeveer
jedalin haha leuk filmpje en hoe hij onder de rand van zn muts door kijkt zo cute gwen gelukkig wordt hij snel al opgenomen die 2 dagen ano haha ik kom ook wel minder hoor. hihi maar heeft geen reden maar alleen omdat ik gewoon vaak thuis aant rommelen ben en druk op t werk ben dus minder forum tijd hihi vriendlief suc-6 met het heen en weer gerijd hihi. gelukkig sta je onder goede controle alies of facebook al een berichtje maar dus ook hier gefeliciteerd superb morris is gewoon een knap tenger lang jongetje hihi. zolang hij maar gezond is toch
leuke foto's is morris nu een beetje rossig?? lisanne is dat wissselend met hoe t weer is buiten hihi ik ben rossig en bij haar is het net hoe de zon schijnt haaha klinkt raar maar waar
Foto's zijn afgelopen zondag genomen toen we de verjaardag van Morris vierden. Hij wilde de taart niet eten maar de mini cupcakes (die ik zlef had gemaakt) vond hij heerlijk!
Oh fijn dat je weer thuis bent!! Maar je vliezen zijn dus niet gebroken?? Aangezien je het over je vruchtwater hebt? Of snap ik het nu nietm eer haha
Superb; wauw wat een knap mannetje is Morris! Laatste keer dat ik hem 'gezien' heb was ie echt nog een baby met weinig haar haha. Mini cupcake's dat is een idee ! Ga ik onthouden.. Vriendlief; tsjee dus je moet waarschijnlijk een paar weken lang elke dag naar t zh?! Heftig. Wel fijn natuurlijk dat je zo in de gaten wordt gehouden. Maar gaan ze t beebje nu ook eerder halen? Sterkte en succes meis! Lekker nog even rustig aan doen met je 3 mannen.
@ Zp: Oh haha ik ben hier écht niet minder om het gedoe rondom de meetings hoor! echt neit, was ik al lang weer vergeten en volgens mij heeft iedereen nu zoiets van: we zien wel of het er eens van komt of niet hhaa. Nee hier idd gewoon echt een stuk drukker dus minder tijd voor zp. Daan en jesse vragen veel meer aandacht dan een jaar terug. Logisch ook natuurlijk! En het weer...sjaaa, tis nu veel te lekker om de hele middag opd e bank te hangen achter de laptop haha. Al doe ik dat nog altijd wel graag hoor Nu log ik dus vanuit het werk in....heb ik eigenlijk HELEMAAL geen tijd voor maar ik neem geen pauze dus dan is dit mijn pauze gewoon Ohw whahah had je dat verteld? wat hij krijgt? Vergeten! @ Gwen: aahhhh echt! wat lief van Joenna!! hahahah wat een moppie!! Wat fijn dat Jaelian goed sliep vannacht!!! Idd, doorzetten nu! @ superb: da's idd het rare; Smiddags gaan ze zonder een kreuntje of jengeltje slapen. Gewoon, onder de dekens en met slaapzak. Als jij 't weet?! hahaah @ alies": Proficiat! @ superb: Mooie foto's, wat een lief snoetje heeft ie... zo onschuldig!
Wauw knappe vent zeg!!! (verliefd smiley) Mooie lach op z'n snoetje.. Plaatje!! Je ziet duidelijk dat ie op z'n zus lijkt. Hihi!
wauw wat een mooi kindje gwen, en wat schattigggg zo'n mooie lach!!!smelt... nou hier ook een drake kindje de laatste dagen, huilen om de onbenulligste dingen en dan ook echt over de rooie. gister bijv in de auto, brulln en gillen en ze zei wat maar verstond het eerst niet...zei ze dus spoookje...ze wilde spookje spelen met d'r doekie en dat lukte niet, man man t leek wel oorlog. ook zit ze weer veel op de gang en ligt ze op de grond als het haar niet zint. dit was de laatste tijd echt minimaaal, maar nu weer terug dus...erg vermoeiend...
Hier ook vandaag zo'n gezellig meisje. Net tijdens het eten express haar vlees uit haar mond halen. 2x haar bord weg gehaald, beetje huilen. Toen begon ze weer en rijst op de grond gooien dus hup op de mat gezet. Brullen niet normaal haha! Pff soms best zwaar deze leeftijd. Vooral omdat ze ene moment zo lief en gezellig is en het andere moment grrr...
Idd zazz, dat is het ook. De ene dag halen ze het bloed onder de nagels vandaan. De andere dag zijn ze mega lief en is alles leuk en gezellig. Naja, deze avonden zijn gewoon k*t want tis nu weer feest. En ik ben alleen, da's nog veel vervelender Maja..hij zal het vast geen úren vol houden. @ ano: Bij jou ook al een klein vervelend meisje dus. Tis zoals ik op fb in de reacties las wel echt een fase waar ze door moeten...maar poe poe, sommige hadden het over 3 weken. Tis nog geen week en ik ben al zeeeeer klaar ermee
3 weken?? Waar staat dat op FB? Dan laat ik dat eerst morgen aan Joënna lezen, die is al veel langer bezig @ All: Thanks voor de leuke reacties!! We zijn ook zeer trots op onze kleine man.