Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal!!

@ Vriendlief, van harte gefeliciteerd meis met de geboorte van jullie dochtertje Sofie Anna Barbara!!! Ook voor Michiel en Jan natuurlijk de hartelijke felicitaties met jullie dochtertje en zusje! Gelukkig heb je niet nog lang moeten door lopen met gebroken vliezen en bijbehorende ziekenhuisbezoekjes, dat is ook maar nix!!
    Ik hoop dat alles goed gaat met jou, en de kleine meid! Dat Jan trotse broer is en dat jullie gauw naar huis mogen!!

@ Boomer, meid, nog van harte gefeliciteerd met Fenna d'r 2e verjaardag!!!
    Lees dat jullie een heel geslaagde dag hebben gehad, en dat ze helemaal blij was met alle cadeau's en ook super heeft geslapen in haar nieuwe stoere bed!! Harstikke mooi!!

@ Alies, jij uiteraard ook via hier nog de hartelijke felicitaties met je verjaardag!! Lekker heh, de afgelopen dagen tenminste; het buiten zijn!! Heb er ook volop van genoten!! :)

@ Ano, wauw! De 39 wk. nu dus zelfs gepasseerd.... Tjah... Het wil natuurlijk ook nie zeggen dat het hetzelfde zou gaan als met Neomi heh, hihi... Heb je nog geen voorweeën dan ofwat?
    Ik vind het wel knap spannend worden!!
    Balen dat Neomi zo'n uitdagend humeurtje heeft, misschien zegt het juist wel iets... Zou me nix verwonderen.. Kinderen voelen meer aan dan je denkt...
    Ik zal es een gokje doen... Tussen nu en 2 april gaat het beginnen....

@ Jedalin, gelukkig maar dat het niet met de meetings van doen heeft, en gezien niemand daar verder op reageerde hoop ik maar dat dat indd niet voor een "kink in de kabel" heeft gezorgd... Of een soort van onbewuste afstand...
    Ik weet ook nie waarom ik dat dacht... :(
    Wat super dat je kids nu weer het lekker gaan slapen 's avonds hebben terug gevonden!! Laten ze dat dan maar mooi blijven doen!! Want dat heen en weer lopen en gehuil/gekrijs is zo vreselijk naar...
    I know how you feel!!
    En wat ben ik benieuwd hoe het speelhok gaat worden!! Kan nie wachten tot jullie het ingericht hebben!!

@ Superb, wauw, wat is Morris "groot" en daarbij bedoel ik niet groot als in qua lengte, al vind ik 90 cm wel flink, hihi, maar ook gewoon hoe hij uitkijkt.. Al echt zo nouw, groot dus... :)
    Maar wat een mooi mannegie!! Leuk hoor dat je ook weer es foto's spamt!! I love it!!
    Jammer dat het nog niet echt lukt met het juiste/geschikte huis te vinden, maar ik zeg maar zo; neem er maar indd wel de tijd voor, tis niet een beslissing die je over 1 nacht ijs moet nemen, vind ik...
    Je gaat er uiteindelijk wel wonen voor lange(re) tijd neem ik aan..
    Veel succes hoor ermee!!

@ Gwen, owww, die foto's van Jaëlian, SMELT!! Wat een skattie!! Hij heeft een onwijs lieve, mooie lach! Ik hoop dat dat de beroerde nachten iets verzacht! Maar ik lees inmiddels ook dat de nachten ietsie beter worden!! Gelukkig zeg!
    Zou super zijn als ie wat langer tussen de fles gaat laten dan 3 uur!!
    Ik duim nog altijd voor je!!
    Oww die foto van hen samen is zo mogelijk nog liever!! Wat leukkk!! En wat gaaf ook, die roze romper van Joënna!!

@ Zazz, laten we hopen dat het ook nu vlot zal gaan met zwanger raken... Ik zelf snap nix van die ovutesten, k lees hier van alles maar serieus, weet er geen zier van...
    Is het dan wel spannend, als je dat met die dingen doet? (zo gepland)
    Is het niet veel mooier om gewoon te sexen wanneer jullie zin hebben? En dan hopen dat je zwanger word?
    Zo zag (en zie) ik het namelijk altijd voor me! :):)

@ Setti, oef, dus Lisanne heeft gewoon 2 wk, nie doorgeslapen? Maar ze slaapt nu wel zonder fopper?
    Hoe krijg je haar dan rustig weer zeg maar, als ze huilend wakker word, als je haar nie meer "kan" troosten met de fopper?
    (andere mama's ook tips??)

@ Fopper, zijn er nog mama's bij wie de kids bij het slapen nog een foppie hebben? Hier wel :) En sinds hij er 2 in bed heeft liggen slaap ik voor het eerst sinds bijna 2 jaar de nachten door... Wat een genot.. Dus in overleg met wijkverpleegkundige gaan we nog niet afbouwen, omdat het nihil is dat hij hem in heeft.. (alleen met inslapen, en als hij 's nachts wakker word)

@ hier, hoeraaaa Stan jarig!! Hij is nu toch ook echt 2!!!!!! JIPPIEJJ!!
    We hebben al een hele leuke morgen gehad (lekker saampies!)
    Hij heeft van mij een tafeltje (Rood) en 2 stoeltjes (blauw) gekregen....
    Hij is er zo blij mee, gaat er weer aan zitten, dan weer er af, sleept weer het stoeltje mee en gaat dan aan de "gewone" salontafel zitten, of wel mijn kisttafel zeg maar...
    Hij kan er nog wel met een beetje moeite op komen (tis toch een beetje hoog stoeltje, maar komt goed...
    Zal even foto van FB halen en hier plaatsen!!

Liefssss

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lieve lieve stan gefeliciteerd met je 2e verjaardag

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie lisanne heeft nog wel de tut hoor ik krijg t er nog niet uit bij dr. op t kdv slaapt ze wel zonder tut gek kind hihi

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    fenna ook jij nog gefeliciteerd met je 2e verjaardag

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Kussie: (speciaal voor jou in het leukste lettertype dat er is :D)

Proficiat met je lieve mannetje!! 2 jaar alweer!!!

Haha wat betreft dat sexen ivm zwanger worden. Natuurlijk, de eerste maanden als je voor de eerste gaat wil je het graag romantisch. Lekker wanneer je zin hebt, zien of en wanneer het mag lukken.
    Maar als je al een paar maanden bezig bent, dan gaat de leukigheid er heel snel van af.
    En k denk zeker bij een 2e. Je weet hoe het gaat bij een 1e, als het niet gelijk binnen 2 maanden ofzo lukt. Dus ik denk dat het dan moeilijk is om alles los te laten en het te doen wanneer jullie beide zin hebben. :)

@ ano: Oehhhh je houdt het wel mega spannend!! jeetje....ga nu maar gewoon bevallen hoor!!! :D:D
    Is Jeff ook al helemaal hyper? haha of is ie volkomen relaxt? :p

@ boomie: wat is fenna goed verwend!! fijn!! Bedoel je met lego ook echt lego, of duplo'? :)

@ hier: Kids naar opa gebracht en dan gaan we zo schilderen. Eerst helaas een saaie onderlaag kleur, die 6u moet drogen, dus hopelijk morgen de goede kleur erop.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hier trouwens ook nog gewoon een speen hoor met slapen.
    Zowel smiddags met het slapen als snachts. Vaak valt ie wel een keer uit snachts, maar als ze wakker worden willen ze hem wel hebben.
    Laat het ook lekker zo voor nu, anders is het slapen een dik drama.
    Als we af gaan bouwen doe ik het denk ik als ze ook begrijpen wat we er mee gaan doen. Bijvoorbeeld komende Sinterklaas de spenen naar Sinterklaas opsturen zodat die hem weer aan kleine babietjes geeft :) Dan is het een stuk makkelijker uitleggen dan nu gewoon weghalen.

8. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    kussie: wat een leuk tafeltje en stoeltjes.

hier vanaf dat ze ongeveer 7 maand is geen speen meer ze wou hem zelf niet meer. hopelijk gaat dat met cheniyah ook zo. helaas geen tips.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Hier nog wel de speen, bij alle slaapjes en tussendoor ook! Al hadden we het er vanmorgen net over dat het ineens een stk minder is!

Super leuke foto kussie je hebt je mannetje maar goed verwend!hopelijk hebben jullie een leuke dag!! Ow en ook vanaf hier natuurlijk van harte gefeliciteerd!

Jedalin hoe is de nacht verder gegaan of heb ik er overheen gelezen?

Nou mannen geld. Praat me er niet van....Jeff heeft ook best een gat in zijn handen.en heeft een dure smaak,ik niet,,ook regelmatig onenigheid over...

Vanmorgen bijv begint ie over de tv, ja die is toch al 5 jaar oud en de kabels konden er niet allemaal in, en een nieuwe is veel zuiniger, scheelt wel 100,--200,- per jaar enz enz..Marja deze doet t nog prima zeg ik..ja maar.......nou ja ti's nu 4 uur later en er staat een nieuwe tv hoor...ik had daar bijv liever een zonnescherm voor gehad veel nuttiger...

Vorige week begon ie over de laptop( waar hij niet eens opzit, want hij heeft zijn iPad) ja die was traag oud, moest maar een nieuwe komen, en dan meteen een Apple van 1000,- ....nou die komt er voorlopig dus echt niet hè!!! En dit keer win ik haha.
    Ik doe t nog wel lekker met mijn oude laptoppie en als die kapot is, dan pas kijken we verder!!

Maar goed, herken jullie mannen verhalende heel goed, ti's ook allemaal , maarrr 10-,, en maarrr zus enz Marja alle maren bij elkaar wordt heel veel.

Xxx

10. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    hier gelukkig een man die wel nadenkt voor dat ie wat koopt en dan nog is het geld op voor het einde van de maand. moet ook wel want we moeten rondkomen van alleen zijn wajong-uitkering.
    straks van het vakantiegeld moeten we onderdelen voor de auto kopen en die zet mijn vader er dan onder. en van de belasting teruggave krijg ik een nieuwe fiets:) oude is niet meer veilig en zeker niet met 2 kindjes er op.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Voor Joënna een kid-sit gekocht voor achter de wagen. Net mee geoefend, nou ze vond het helemaal geweldig........... tot ik achteruit ging met de wagen, en deze iets kantelde. Meteen roepen "nee, nee, nee", en nu er natuurlijk niet meer op willen:x.

Morgenochtend als haar humeur weer goed is, weer eens oefenen.

12. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Kussie; Leuk kado heb je Stan gegeven! Heel vrolijk. Fenna zit er ook zo graag aan, lekker tekenen en bouwen.
    Hopelijk heb je een gezellige dag gehad met je ventje! Komt er nog familie? Hoe zijn je ouders met de verjaardag?

@Jedalin; Druk zeg, schilderen. Hopelijk kan je nog een beetje relaxen vanavond.

@Hier; weer ongesteld. Tenminste zo goed als. Rozeverlies, dus de ongi zal wel doorzetten. Ik baal er best van. Ik ga deze maand denk ik eens temperaturen om te kijken of ik telkens wel goed zit met de eisprong.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: De nacht gisteren was een drama. Daan werd rond half 1 snachts wakker en wilde absoluut niet gaan slapen. Huilen, drama, krijsen. pfff. Nja eigenlijk hetzelfde als de avonden daarvoor met het slapen gaan. Dat ging die avond da nwel weer goed.
    Bij hem in bed gaan liggen en toen werd ie rustig en is uiteindelijk gaan slapen om half 2 ofzo.

Afgelopen avond en nacht is goed gegaan! Gelukkig! :D
    En vanmorgen om hlaf 9 wakker dus dat was ook wel lekker :)

Whaha oke, dat van die tv...da's wel best erg. Overlegt hij netjes, vindt jij hetn iet zo nodig en hops...daar is de tv :p

over die laptop; idd...als hij er amper op zit...dan is dat ook zo onnodig.
    Zo te horen is het gewoon een vent die houdt van die nieuwe snufjes.
    Hihi goed in de teugels houden dus maar :D

Grappig op zich om te lezen trouwens, want hier is het dus ECHT niet zo.
    Arno is juist zuinig. Die zal nooit iets kopen en dan zeggen dat het maaaarrr 10 euro is. hahaha.
    Grote uitgaven zal ie ook echt niet zomaar maken.
    Ik koop ook niet impulsief. Ik denk over grotere uitgaven echt wel goed na of het nodig is en dan ga ik op zoek naar de beste aanbieding op internet ofzo.
    Met kleinere dingen zoals kleertjes enzo en speelgoed, sja, daar ben ik wat makkelijker in ja :p Koop ik een stuk sneller haha.

@ Gwen: Een kid sit...en dat is?
    Hmm hopelijk wil ze er morgen gewoon weer op!!

@ kussie; Super leuk tafeltje en stoeltje! Stan zal daar wel heel veel plezier van hebben!! Zn eigen speel/knutsel plekkie! :)

@ Boomie: aargh :( balen dat je ongi bent :(...
    Hopelijk helpt het tempen!! :)

@ hier; Gisteren 3 van de 4 muren geverfd met euh..iets wat onder de verf moet hahah. (klusvrouw :p)
    Dadelijk beginnen we aan de laatste muur en de kozijnen.
    Vandaag wilde ik eigenlijk schilderen maar de v ader van arno heeft aangeboden om het woensdag te doen.
    Naja...even denken dan maar. Vind het op zich ook wel leuk als ik kan zeggen dat ik dat gedaan heb haha. Maar ik weet oo kdat zijn vader het heel goed kan en naja, tis ook wel handig natuurlijk hihi.
    Dus dadelijk maar even bekijken.

Wordt trouwens een heel licht geel tintje, de kleur. Geen idee hoe het eruit gaat zien, maar leek ons wel leuk :p

Verder hier alles goed. Kleine jongens worden groot: Drinken beide ineens super goed uit een beker, eigenlijk zonder echt oefenen.
    Zitten beide nu op het kdv op een 'echte' kinderstoel, dus zonder beugel ervoor.
    Thuis nog wel met beugel, maar da's meer omdat ze er soms nog inzitten voor de tv ofzo na het eten, en dan vink het niet zo fijn als ze er los opzitten en ik bijv ff naar de keuken ben. Ze kunnen er namelijk nog net niet helemaal goed afklimmen.

Verder begint Jesse nu dus, hihi zei het vorige week nog, met 2 woorden zinnetjes! Hij praat ook steeds meer in de ik-vorm.
    Wel een grappig dingetje: D&J noemen elkaar nog steeds 'Tjappa'.
    Als ik zeg: wie is Daan? Dan wijst ie zichzelf aan en zegt dan Tjappa.
    Als ik aan Daan vraag wie 'dat' is (en dan wijs ik Jesse aan), zegt ie ook Tjappa. hahah. En zo dus bij Jesse ook. Typsich.. eigen woordjes dus.

Daan doet nog niet in 2 woorden zinnetjes praten of ik vorm, maar dat zal wel komen binnenkort :)

14. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    jedalin haha wat gaat het dan ineens hard he met sommige dingen!leuk dat de zinnetjes nu komen dus!
    wb het verven tja, ehh voorstrijk?ja wat je zelf wilt he, of zelf doen of het lekker makkelijk laten doen haha!!hoe dan ook, het wordt vast heel leuk!!

haha ja jeff houd idd van gadgets en nieuwe dingen, heeft ie van zijn vader haha.
    Nou kijk hij koopt niet zomaar iets heel duurs zonder dat ik het weet hoor, dan ist oorlog haha, maar hij wil wel altijd graag zijn zin hebben haha, genoeg discussies gehad hier;)
    nou ja, hoop gewoon dat ie het ooit nog leerd...zuinig zijn...

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaah precies ja, voorstrijk. Goed bezig :D

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ano zoo een nieuwe tv dus en wat voor een? hihi.

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hopelijk lukt t met tempen of ovutesten wel snel ik gun t jullie zo

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin nou een geel tintje is best leuk toch? lekker zomers

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haha jaja ik weet wel wat van klussen/verven hoor:))

wat voor 1 setti?haha ehh een samsung:)

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    haha doos. is het een flatscreen, lekker groot zeker hihi

Deel Deze Pagina