Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nee het is zo'n ouderwetse met dikke kont, dat vinden wij juist wel modern:)))
    Ja nee tis een platte haha,weet ff niet hoe groot, maar ietsje groter als de vorige die was 1.07.
    en tja dan hd, en 3d en weet ik t wat, heb er geen verstand van hahaha, als ik maar gewoon kan kijken;)

onze oude staat te koop mocht iemand interesse hebben hahahaha

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    whahaha marktvrouw, gelijk ff hier in de verkoop gooien die tv! hahahaa :D
    Wij zijn al voorzien ;)

@ Setti: haha je ziet bijna geen gele kleur erin hoor. Tis maar dat het van het wit af is maar wel fris eruit ziet. En dat doet het, ben erg blij met de kleur!
    Want ja, haha heb het al geverfd! hihi en maar goed ook, want alles moet nog een 2e keer omdat ie niet voldoende dekt.
    Dus dat mag schoonvader mooi doen woensdag ;)

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Wij noemen dat altijd grondverf?
    Maar hier heet dat voorstrijk?
    Aha.... Misschien is dat binnen ook anders als buiten?
    Of met kozijnen anders als met muren?
    Ik weet er ook nie alles van, maar ben heel benieuwd Jedalin!

En wauww, dat Lettertype!! LIEF HOOR!! Het spatte hier van het scherm af... :):D

@ Geldproblemen, hihi, ik heb altijd discussies met mezelf, die zijn pittig zat! ;) Zoals nu ook met het fototoestel... Dat ding is verdorie kapot, en eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe halen, hij is al anderhalf jaar oud... En ik hou zo van foto's maken... En nou moet ik dus hem laten maken, want er zal nog garantie op zitten... Nouw, daar weet ik alles van... Moej weer weken wachten, en uiteindelijk TOCH betalen, WAT IK DUS ECHT NIET GA DOEN, omdat het dan NET buiten garantie valt wat er aan mankeert...
    Dan heb ik zoiets van; dat ding is al zo oud, en zoveel kostte ie nie, ik haal wel een ander, maar weet dat dat niet kan, en dan word ik boos (op mezelf) Dat het niet "gewoon kan".. Dus weet ik dat ik hem toch moet wegbrengen.. En argghhh...
    Nouw jah...
    Hihi, dus ook als je alleenstaand bent, valt het nie meer hoor, whahaha!! :D:D:D (GRAPJE TUSSENDOOR!)

@ Fopper, dus toch nog wel speengebruikers hier, oef...

@ Jedalin, hmm, zit wat in... Ik snap het dat je dan indd mmisschien toch voor ovutesten etc gaat kiezen, of tempen enzo...
    Wie weet hoe het bij mij ooit nog es gaat lopen... :)

@ hier, ik ben heppy de peppy en ik ga lekker naar bed!! :)
    Stan heeft een super weekend gehad!! En mama dus ook!!
    Het was superrr!!!

Liefsss

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    grondverf is iets anders volgens mij als voorstrijk :)

haha lastig met je fototoestel.

Maarre....1,5 jaar oud voor een toestel? Eh...haha de mijne heb ik een jaar of 4 gehad, een gewone digitale.
    Als je nog garantie hebt zou ik gewoon vragen of ie gemaakt kan worden. En alleen maken als het binnen de garantie valt ofzo.
    MGoed, moet je natuurlijk zelf weten! hahah.

Wat betreft prive forum: Oke...weer een bijzondere wending ineens.. tis nogal veranderlijk bij jou heh :p haha.
    Naja...als jij je er oke bij voelt zoals je het nu bedacht hebt; mooi! :)

5. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat lief dat je dat zegt :)

6. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Kussie; sorry, vergeet steeds het prive forum te openen! Zal vanavond eens kijken, moet nu werken!

Fijne dag allen

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    grodnverf doe je op bijv deuren en kozijnen voordat je gaat lakken.
    Op muren kun je voorstrijk smeren voor je gaat verven, maar dat hoeft niet persee, maar is bijv handig als je muren hebt die erg zuigen (net gestuckt oid)

hier nog alles rustig...

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zozo das luxe hoor. lekker toch

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

das idd ook fris toch. ben benieuwd naar t eind resultaat

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kinderbijslag gehad het is nog maar 188 euro

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, ja, indd nogal weinig heh...
    Smeerlapperij!!!!

@ Jedalin, veranderlijk? Ooit een moment geweest dat het er niet meer was? Alleen iedereen zei toch loslaten? Heb het geprobeerd...
    Werkt nie voor mij... :)
    Betreffende het toestel, ligt al klaar om weggebracht te worden.. Ben hem alleen vergeten mee te nemen vanmorgen...
    Komt omdat ik de tractaties voor KDV ook al mee moest nemen, hahaha...

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Ben heel benieuwd naar foto's van de nieuwe speelkamer van de heren.

Hier zit Joënna ook nog vast in de kinderstoel. Alleen riempjes over haar benen, maar wel zo dat ze er niet uit kan klimmen. Had ze 1x niet vast gedaan, en mevrouw vond het prachtig om erin en eruit te blijven klimmen.
    Op het KDV zit ze al een paar maanden op een gewone stoel. Alleen als ze er afklimt gaat ze op een stoel waar ze op vast gezet kan worden. De eerste 2x word ze terug gezet en de 3de keer gaat ze over op een andere stoel.

Wat leuk dat je heren zo aan de klets zijn!! Heb je ook het idee dat ze een "eigen" taaltje aan het ontwikkelen zijn met zijn tweeën?

@ Ano: Hoe is het met jouw? Alles nog rustig? *edit lees dat alles rustig is* Heb je nu niet het gevoel dat je "overtijd" loopt:D

@ Kussie: Je hebt hele leuke foto's van je mannetje geplaatst. Zo te zien heeft hij een super dag gehad, en overstelpt met cadeau's.

Tafeltje met stoeltjes is erg leuk! Lekker zijn eigen plekkie om te zitten, lezen, drinken en kleuren.

@ Boomie: Balen dat je ongesteld bent geworden:(. Ik had zo gehoopt voor jullie dat het deze maand raak zou zijn.
    Ik hoop dat door het temperaturen jullie wat "gerichter" aan de slag kunnen en je binnen no-time zwanger bent.

@ kid-sit: Papa goeide gisteren roet in het eten om met de kid-sit te oefenen:x
    We liepen naar zijn zus toe (3 pleintjes verder als waar wij wonen) en halverwege wilden ze getilt worden. Mooie gelegenheid om mijn poot stijf te houden: Lopen of op de kid-sit. Papa was na een paar minunten het geëmmer zat, en heeft haar getilt:(

Vanochtend vroeg is hij weer vertrokken, dus mooie gelegenheid om het weer te proberen. Ik klapten hem naar beneden, en ze ging zelf al meteen zitten, en wilden ook geduwt worden:$.
    Natuurlijk meteen gedaan, dus we hebben 10 minunten door de woonkamer gelopen.
    Daarna dikke tranen toen ik het genoeg vond:( (Jaëlian lag ondertussen ook te slapen in de wagen, dus wilden hem weg zetten). Snap soms niks van mijn (B)engel:D

@ Hier: Afgelopen nacht heerlijk geslapen!
    Hij heeft om 20.30 de laatste fles gehad, en is daarna zijn bedje ingedoken. Hij kwam vannacht pas om 02.30 en daarna om 05.30 weer.

Overdag op bed slapen heb ik maar even opgegeven. Dat gaat hem even niet meer worden. Ook de cosi doet hij amper meer een slaapje in, maar in de wandelwagen gaat het verrassend goed (klopt het meteen weer af).
    Gisteren eens uitgeprobeerd, en meneer sliep zo.

Vanochtend werd hij na de fles rond 07.00 weer wakker vanwegen lucht, dus buikje gemasseerd en daarna in de wagen gelegt, hij sliep heerlijk verder tot 08.30. Flesje gegeven, en na een uurtje er weer ingelegt, en zowaar slaapt hij weer. De ene keer leg ik hem slapend weg, maar hij is ook al een paar keer zelf in slaap gevallen.

Joënna is helemaal weg van prinsessen. We hadden gisteren van een vriendin kleeren gekregen die haar dochter niet meer pasten. Bij deze zak zat o.a. een badpak van de prinssen. Ze heeft er gisteren de hele dag mee rond gesjouwd, en gisteravond heb ik hem in haar kledingkast gelegt.
    Vanochtend heeft ze hem weer gevonden, maar we konden hem boven laten, maar dan wilden ze vanmiddag wel gaan slapen met de prinssen. Naja, prima.
    Jawel, ze ligt nu met haar badpak van de prinsessen onder haar hoofd gevouwen heerlijk te slapen;):D

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Meiden, ben helemaal trots!!!!
    Joënna heeft vandaag voor de eerste keer op het potje geplast!!!! Mama = Happy en super trots:D

Ze geeft al een hele tijd aan dat ze moet plassen, maar het werkt voor mij niet echt om haar constant op het toilet in de gaten te houden. Ze doet vervolgens ook niks.
    Dus ja, toch maar het potje uit de badkamer gehaald. Ze loopt al een week iedere dag ruim een uur in haar blote billen rond, en ze gaat regelmatig op het potje zitten (ook zit ze met potje op de bank TV te kijken als ze de kans krijgt:cool:), maar doet niks.

Vandaag dus weer gedaan. Op een gegeven moment liep ze weg, en ging ze hurken in de woonkamer. Dus ik vragen of ze plasje moest doen, als antwoord kreeg ik "Ja". Verteld dat plasjes op het potje gaan. Ze gaat zitten en plasten!! Kind schrok zich helemaal wild:(
    Heb haar helemaal de hemel ingeprezen, maar ze vond het toch erg raar. Ze vroeg nu ook zelf of ze een luier om mocht (terwijl dat normaal strijd opleverd als ik haar weer een luier om wilden doen).

We gaan zien waar het schip strand. Zou leuk zijn als ze dit doorzet.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Zo lag ze vanochtend "de wereld is mooi" te kijken:D

15. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    wat een super lieve foto. Wat goed dat ze op het potje heeft geplast.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ggrrr Gwen ik had een heel bericht voor je maar wegwas tie

Als hij zich veiliger en geborgen voelt in de wagen dan is t goed toch je kunt ook de reis wieg in z'n ledikant zetten of m proberen in te bakeren

Wat fijn dat Joenna er weer op durfde te zitten

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Gwen wat knap van joenna!! hahah leuk!!
    Dadelijk handig met de zomer, dan kunnen ze idd wat fijner met blote billen rond wandelen. Vind het nu zo maar koud zonder kleertjes aan! of stook je het toch al flink warm binnen?
    Hier ist altijd 20 graden nu met dit weer dus niet echt lekker om in je blootje rond te lopen.

Fijn dat ze het kid sit ding nu wel leuk vindt :) gelukkig maar.

D&J hebben wel echt hun eigen woordjes ja. meeste weet ik wel wat het inhoudt maar als ze weer een nieuw woordje hebben weet ik het ook niet hoor! Nu roepen ze steeds "JAP JAP" ... geen idee waarom hahaha.

Lieve foto vanj oenna hahahah.

@ hier: Poee...wat een dagje voor jesse. hij is gewoon 3x gevallen. HARD...pff.

Eerst op het kdv, weer uit zn stoel. (heb gezegd da tze hem maar gewoon weer in een stoel met beugel laten zitten!)
    Daarna thuis van de bank. Hij maakte serieus al vallend een salto van de bank en kwam met zn hoofd op de grond :(
    Daarna liet ie zich in bed vallen terwijl ie zat en botst zo met zn voorhoofd op de bedrand :(
    Pffff arme man.

Verder weer daan slecht gaan slapen maar hij is nu stil gelukkig.

Ik heeeel actief toch zelf de 2e laag geverfd en tziet er ZO gaaf uit! super strak!! Trotste ik!! :D

Nu wel heelmaal gaar en moe haha. Dus ga op de bank neer ploffen :)

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Mij maakt het ook niks uit waar hij ligt, zolang hij maar slaapt en zijn rust kan vinden.
    's avonds en 's nachts slaapt hij ook in de wieg naast ons. In zijn eigen ledikant is 1 groot drama, maar dat gaat ook vast goed komen.
    Inderdaad eerst met de wieg in zijn ledikant. Zijn kamer ruikt natuurlijk ook anders als die van hem zelf.
    Ach....... het is nog maar een kleine ventie:D

@ Jedalin: Ik hoop ook dat het lukt om haar van de zomer zindelijk te krijgen. Lekker buiten in de blote kont lopen, en als ze een ongelukje heeft gewoon plens water erover heen en klaar.

Ze heeft alleen haar broek en luier af. Sokken en bovenkleding is aan. Anders vind ik het wel te koud, zeker omdat het bij ons ongeveer 18,5 graad is.

Ooohhhhh, arme Jesse:(. Manneke treft het niet vandaag.

Hoe gaat het slapen?

Ben heeeeeeeeeeel benieuwd hoe jullie speelkamer eruit ziet.

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Pffffffff, ben helemaal gesloopt.

Om 18.00 uur met Jaëlian bij de osteopaat geweest. Daarvoor Joënna bij mijn schoonzus gebracht zodat ze lekker met haar nichtje kon spelen.
    Hij heeft spanning op zijn middenrif, nekwervel en schedelnaden. Dit zorgt voor een hoop ongemak (reflux, droge huid, moeite met zijn ontlasting, hoop stink windjes, pijn,voorkeurshouding) en dit schijnt aan te voelen als dat hij constant onder een hoop stress staat.
    Ze was nog geen 5 minunten bezig (gewoon heel rustig en voorzichtig voelen, zag geen spanning op haar handen staan), en hij ging helemaal over de zeik:(. Manneke even opgepakt en getroost.
    Dit kwam omdat ze bij zijn nekwervel zat, wat gevoelig was, en dit even niet aan kon.
    Nadat ik hem had getroost, is ze weer verder gegaan.

Je zag hem gewoon ontspannen:$. Van een heel gespannen manneke, die alles vast hield, duimpjes in zijn knuistjes, overstrekken, lag hij na 20 minunten zonder te huilen super ontspannen in haar armen.

Over een dag of 3 moeten we verschil gaan merken. Ben heel benieuwd. Zie hem nu op de camera met zijn hoofd naar links liggen, met beide schouders op de matras. Dit heeft hij al een tijdje niet meer gedaan.

Daarna naar mijn schoonzusje om Joënna op te halen.
    Die was lichtelijk in de stress daar ze het tutdoekje van Joënna niet kon vinden (die op de foto staat). Ze was al een half uur aan het zoeken.
    Eerst even Jaëlian de fles gegeven, en daarna mee gaan helpen zoeken. Nog bijna een uur gezocht maar niks gevonden.
    Ze voelt zich super lullig en schuldig. Heb verschillende keren gezegt dat ze er niks aan kan doen.

Nou drama met een hoofdletter D. Arm ding:(. Helemaal over de zeik. Telkens maar vragen waar koenties is, en daarna huilen, wat je door merg en been gaat:(
    Vanaf 20.30 bezig om haar op bed te krijgen, en ze ligt nu eindelijk te slapen.

Voedingen voor Jaëlian klaar zetten voor de nacht en dan duik ik ook mijn mandje in. Ben gesloopt.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd als tie maar slaapt ja. das t belangrijkste want ook zo kom jij aan je rust komt

Deel Deze Pagina