Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie wat lief zo'n valentijnskaartje van 'Stan' . :)

    Hier had ik vanochtend een kaartje naar mijn man gemaild. Vond ie wel leuk. Kreeg er van hem weer 1 teruggemaild. :cool:
     
  2. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Ahhh wat leuk!!! Das toch wel lief!! Jij kreeg in ieder geval reactie! :) Dat gebeurd toch ook vaak nie!
    Super hoor!!
     
  3. Alies05

    Alies05 Fanatiek lid

    5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nou als ik niks had gestuurd had ik zeker weten niks gehad hoor. :) Normaal doen we er ook niet aan, maar ik dacht ach ik stuur ff een lollig kaartje via de mail. :)
     
  4. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    valentijn doe ik niet aan ik heb 3 jaar lang een kaart met zelf geschreven gedicht erin gegeven en bonbons maar kreeg nooit wat terug van steef dus ik ben er mee gekapt en gister hadden we nog een woorde wisseling die nergens op sloeg hihihi

    kussie wat lief een kaartje van stan

    vriendlief grappig dat je meisje totaal anders voelt als jan toen.
     
  5. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames,

    @Kussie; keilief dat kaartje, dan zouden de tranen me in de ogen springen. Erg schattig en attent. Weet je al wie het is?

    @Zazz, beterschap! Hoe gaat het nu met jullie?

    @Jedalin; Hopelijk wordt deze dag beter dan gisteren. Klinkt als een vervelende dag. Beetje betere nacht gehad? Lijkt me doodvermoeiend in ieder geval!
    Dat jengelen, nee-zeggen, gillen, wegrennen en om koek vragen is ook hier een bekend fenomeen. Gisterenavond wilde ze niet haar pijama aan en dan gooit ze zich op de vloer en krijsen! Ik word ook echt boos op haar, maar weet niet goed hoe ik het het beste kan aanpakken. Afleiden is het beste, maar aan de andere kan, ze moet toch ook weten dat ze niet zo mag doen?
     
  6. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren van manlief een fles Baileys en milka bonbons gekregen Jummie :D

    Lekker voor de lijn.... ik wilde juist afvallen haha

    Ik had een kaart geschreven met darin de vraag om hij dinsdag en woensdag mee twee daagjes naar Hasselt wil. Dan boek ik een hotel en gaan we naa Plopsaland Indoor. Ik heb vrij gevraagd en hij was het al, dus dat is wel leuk. Iemand al eens daar geweest? Ik denk dat de levende Bumba toch wel een succes wordt!
     
  7. Appel en Peer

    Appel en Peer Niet meer actief

    Boomie; wij waren ook naar Plopsaland indoor geweest. Bij Coevorden. Was wel een succes hoor! ;) Je wordt zelf alleen omver geblazen met Bumba etc. Een hele overdosis haha.
    Maar wel leuk om een keer mee te maken. Wij willen met mooier weer naar een plosaland buiten gaan. Ze is nu helemaal gek van Plop. ;)

    Wel lief hoor wat gekregen van je man! Al wilde je net gaan afvallen. ;)

    Valentijn; wij doen er niet aan. Hebben gister wel wat lekkers op tafel gezet, maar ja dat doen we hier vaker haha en het was over van de verjaardag van marc. :) Hahaha..

    Kussie; super lief dat kaartje zeg! :D
    Och bah wat een vervelende fase.. Succes en sterkte!!

    Gwen; ben jij even stiekem aan het bevallen haha.
    Het is zomaar verdacht stil! ;) :p

    Jedalin; bah dat was een gezellig dagje gister. Ging het slapen 's avonds wel goed? Vandaag heel de dag werken toch? Haha kan je even bijkomen ;).

    Setti; vandaag naar het huis kijken toch? Succes..

    Vriendlief; ik had ook jeuk bij de zwangerschap. Had toen van dir menthol gel gekocht. Werkte best wel.
    Jee al weer 30 weken! Wat gaat dat snel zeg! Buik foto.. :D

    Hier; jee hebben doorgeslapen vannacht!
    Bij de ha geweest gister, ze had indd een midden oorontsteking. Maar het was al open geklapt dus kregen er niks voor. Wel een neusspray gebruiken. Dus dat hebben we gedaan. En volgens mij is het dus al over. :)
    Wel grappig dat m'n moeder gevoelens weer klopte! :D

    Met mij gaat het wel. Ben blij met een doorslaap nacht. Maar voel me nog steeds blegh. Blijven samen maar lekker heel de week thuis. Even goed uitzieken. ;)
     
  8. superb

    superb Fanatiek lid

    20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Zazz; Fijn dat je de nacht hebt kunnen doorslapen. Dat doet een mens goed. Verstandig dat jullie een rustige week inplannen en goed gaan uitzieken.

    @ Valentijn; Wat hebben jullie allemaal lieve en attente mannen. Wij doen niets aan Valentijn. Mijn man vindt het allemaal veel te commercieel en hij zou het, denk ik, ook niet echt waarderen als ik er iets aan zou doen. Liever op een andere dag elkaar verrassen.

    @ Jedalin; Hoe gaat het met je pink?

    @ Luisteren; Morris luistert ook bar slecht op dit moment. Als hem iets niet zint dan gooit hij de spullen door de kamer of als Jasmijn iets doet dat hij niet leuk vindt dan trekt hij haar keihard aan haar haren. Af en toe flink vemoeiend maar ik word nu wel strenger voor hem. Hij is nu op een leeftijd dat hij best mag begrijpen dat sommige dingen echt niet mogen.

    @ Gwen; Bij jullie al babynieuws? Ik heb steeds het idee dat het niet lang meer duurt.

    @ Kussie; Wat lief dat kaartje van Stan. Ontzettend attent van degene die dat uit zijn naam gedaan heeft.

    @ Boomie; Leuk dat jullie een paar dagen weggaan.

    @ Hier; Ik moet ophouden we gaan zo naar "Muziek voor peuters" en voordat ik iedereen heb aangekleed zijn we weer 10 minuten verder.
     
  9. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Zazz: Beterschap voor jullie allemaal!!!

    Nee helaas niet aan het bevallen. Gister druk geweest met financieël dingen regelen en enveloppen schrijven. Daarbij had ik even nergens geen zin in:)

    Ooohhhh, arme Taleah, een middenoorontsteking. Gelukkig is hij al gesprongen, dan is de druk er in iedergeval vanaf.
    Wij krijgen er ook zelfden wat anders voor als een neusspray.

    @ Jedalin: Hahahahaha, denk dat we er allemaal aan moeten geloven dat ze richting de 2 gaan en hun eigen mening gaan vormen:D

    Hier luisterd ze over het algemeen best goed, alleen kan ze enorme theatershows opvoeren als we haar niet tillen, en giga drammen. Kijken of ze toch niet haar zin kan krijgen.
    Gisteren in de stad ook nog 3x van straat geplukt omdat ze weer een drama aan het maken was;)

    Ooohhhh, arme Daan:(. Hij voelt zich dan echt niet lekker. Hoe is de nacht met hem gegaan? Gaat het vandaag weer een beetje?

    Auw van je pink:(

    Yep hier word ook de hele dag om eten gezeurd en gebedeld;).

    Is je middag gisteren wel een beetje fatsoenlijk gelopen?

    Bedankt voor je antwoord op de bolderkar. Ik denk dat we hem voor Joënna haar verjaardag vragen.

    @ Setti: Veel plezier vandaag met het huis bezichtigen!!! Ben benieuwd hoe dit huis bevalt.

    @ Vriendlief: Balen dat je zoveel jeuk hebt. Wel even bij de VK aangeven voor de zekerheid.
    Gelukkig geen last van, alleen soms net onder mijn navel dat het een beetje jeukt.

    @ Kussie: Niet te veel in 1x uitproberen. Methode heeft even tijd nodig voordat je resultaat merkt (of niet);)

    Wat super lief!!!!!!! Kaart van Stan!!!! Om te smelten.

    @ Boomie: Jammy, jammy, jammy, dat is een lekker cadeautje!!
    Ik ben 1x in Plopsaland de Panne geweest met mijn neefje en nichtje. Die waren toen een jaartje of 5. Dat was ontzettend leuk.
    Volgens mij heeft er bij de peuters wel eens een topic gestaan over plopsaland Hasselt.
    Veel plezier in iedergeval!!

    @ Superb: Veel plezier bij "muziek voor peuters"!!
    Ik hoop het ook dat het niet lang meer duurd.

    @ Valentijn: Niks aan gedaan.
     
  10. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier dus nog geen bevalling in zicht. Jorgen staat zo strak gespannen als een snaar. Hij zegt telkens: Vanavond gaat het gebeuren: Tuurlijk schatje:D. Hij heeft zich er zo op ingesteld dat ik de 37 weken niet zou halen, dat bijna iedere zwangere dag een marteling voor hem is.

    Ach, zelf heb ik me ingesteld om ingeleid te worden met 42 weken. Volgens Jorgen moet ik niet zo denken, maar ja, als het dan eerder komt, valt het alleen maar mee!!

    Zo naar de VK toe voor controle.

    Gisteren een hoop financiële dingen geregeld, enveloppen opgehaald, geschreven, opgeruimd, en eigenlijk te druk bezig geweest met nog een aantal dingen, waardoor ik gisteravond behoorlijk wat pijn in mijn donder had, en vannacht heel slecht heb geslapen.
     
  11. Soda Pop

    Soda Pop Niet meer actief

    Goeiemorgen allemaal,

    Wat bedoel je Gwen, met niet te veel in één keer uitproberen? Ben het even kwijt?

    @ Superb, hoe doe jij dat meid? Dat "strenger" worden? Ik weet het soms even niet meer hiero... Pfff... Stan kan er ook wat van hoor! :$
    Van mijn wijkverpleegkundige kreeg ik de tip met het beginnen van op een stoeltje/krukje zetten met gezicht naar de muur... (in een hoekje van de kamer ofzo)
    maar begrijpen ze dat al? Lijkt me dus zo moeilijk heh... Hoe kan ik hem dat nou uitleggen, dat ie moet blijven zitten! :(

    @ Jedalin, hoe is het bij jullie?

    @ Zazz, auww, een middenoorontsteking, dat doet zo zeer! En het is al geklapt? AUWWW, dat klinkt helemaal dramatisch! Arme meiske!
    Pfff.. Indd maar even goed uitzieken!
    Hoe reageren ze op jou werk als je ziek bent? En hoe gaat het nu met jou?

    @ Setti, vandaag huis kijken heh! SPANNEND!
    En joh, mot gehad gister?
    Oeps! Das minder prettig!
    Ist nu wel weer goed gemaakt?

    @ Boomie, ik ben er nog nooit geweest, maar klinkt leuk! Hoe reageerde manlief? Of weet hij het nog niet, heb ik nie goed gelezen?

    @ hier, ik wil binnenkort ook met Stan naar zo'n speelparadijs, dat is toch hopelijk nie zo heel duur heh? :(
    Hier in de buurt zit Zippo Zebra... Geen idee of het wat is, zal es googlen een keer...

    Liefs
     
  12. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat leuk zeg ben zelf nog nooit daar geweest maar schijnt erg leuk te zijn
     
  13. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ff rustug aan doen nu hoor anders moet ik ff bij je komen haha

    suc-6 bij de vk
     
  14. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie t was gewoon een woordewisseling om niets en vaak zijn we t een dag later al weer vergeten :D
    zo'n indoor speelparadijs is vaak nog geen 10tje entree
     
  15. superb

    superb Fanatiek lid

    20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Met strenger bedoel ik dat ik hem af en toe nu echt "straf" geef ipv hem af te leiden met iets anders. Bij ons moet Morris, als hij niet luistert, dan op een stoeltje op de gang zitten (kamerdeur is wel open) als hij ervan afklimt dan zet ik hem er net zo hard weer op. Als hij 1 minuut heeft gezeten dan mag hij terugkomen. Hij begrijpt heel goed dat hij iets stouts heeft gedaan. Na die tijd praat ik er wel even met hem over. Vervolgens geven we een dikke knuffel en gaan we over tot de orde van de dag. We doen dit wel alleen bij dingen die we echt niet willen hebben zoals anderen pijn doen of eten door de kamer gooien. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij de hele dag op de gang zit.

    @ Gwen; ik had echt een gevoel dat je vannacht bevallen was maar helaas was dat dus niet het geval. Gaan ze je echt pas met 42 weken inleiden?

    Hoe was de controle bij de VK? Was ze tevreden?

    @ Zazz; Hoe gaat het met Taleah en ben je zelf al weer een beetje opgeknapt.

    @ Setti; Veel plezier vanmiddag met de bezichtiging. Hopelijk is dit huis wel naar jullie zin. Staat jullie eigen huis al te koop?
     
  16. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ VK: Alles was weer goed. Uk is nog steeds niet ingedaald. Ze stelden voor om te kijken of ik misschien al ontsluiting had, maar alles zit pot en pot dicht. Kon wel janken.
    Volgende week eens vragen wanneer ze strip pogingen doen.

    @ Superb: Ik wil het daar niet op laten uitdraaien dat ik met 42 weken nog zwanger ben. Hopelijk willen ze voor die tijd strip pogingen doen.
     
  17. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Ik reageerde op onderstaand zinnetje:

     
  18. Boomie2012

    Boomie2012 Bekend lid

    3 jan 2012
    524
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Kussie; bij ons kost de entree voor indoor speeltuin ca. 6 a 7 euro per kindje en de ouder is gratis. Ik ga ook best vaak alleen. Dan gaat ze helemaal los daaro, keileuk om te zien, helemaal hyper haha

    @all; bedankt voor de reacties over Plopsaland. Ik denk ook dat het keileuk is voor 2-jarigen nu. K3, piet piraat, als het op tv komt, gaat ze zingen en dansen, dus die kan haar lol niet op straks. Hasselt is natuurlijk wat ver voor de meesten van jullie, maar in Coevorden zit er ook een.

    @Gwen; jammer dat je nog geen ontsluiting hebt. Strippen lijkt me een goed idee, maar volgende week pas, dat ben je 39,5 toch al, dus dat kan wel dan.

    @Straf; dat stoeltje in de hoek gaan we ook eens proberen hier. wie weet haha

    @Hier; ik heb zo'n idee dat ik mijn eisprong heb! :) Maar ja, weet het niet zeker natuurlijk, heb geen idee hoe mijn cyclus gaat verlopen.
     
  19. superb

    superb Fanatiek lid

    20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwen; Balen dat je nog geen ontsluiting had. Hopelijk kan ze je volgende week wel strippen. Leiden ze in NL alleen maar in voor de 42 weken als er echt een medische noodzaak is?

    @ Boomie; Het zou fijn zijn als je nu weer je eisprong hebt. Hopelijk is je cyclus weer op orde.
     
  20. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    volgens dat vrouwtje bij de makelaar zou het morgen op funda komen
     

Deel Deze Pagina