Vanaf m'n telefoon dus vast vol fouten hahah. Jee Gwen wat goed dat je naar de osteopaat gegaan bent. Dat zou toch zo fijn zij als het nu dan ook echt opgelost is!! Klinkt alsof dat inderdaad het probleem was!! Zeker als je direct verschil zag. Arm mannetje. En arme joenna haar tut kwijt. Heb je geen reserve? Of ja wel ik herinner me dat je die wel hebt maar dat zie die herkent en dan haar echte wil toch? Zucht. Heeft ze wel goed door geslapen? Foto van de speelkamer zal ik wel een keer maken😄 Maar tis nog gewoon helemaal kaal haha alleen de muren zijn dus geverfd en doe vloer ligt afgedekt. dus weinig te zie nog haha.
Joehoei ik heb vandaag m'n ei!! Dus dat wordt los gaan vanavond haha.. Zeg lekker niks tegen manlief, pas daarna hahaha. Gemeen hè?!
Klein teken van leven..... Zijn sinds 2 dagen thuis......alles gaat goed al moet Sofie wel beter gaan drinken.....helaas is dat een prematuur probleempje..... Sorry dat ik niet reageer hihi druk hoor 2kinderen,man,hond en poes!
hey meiden ach gossie Joenna d'r tut kwijt, en nu?lukt het wel zonder?wel fijn dat de nacht zo goed ging, en is Joenna inmiddels weer wat minder driftig? eliesah haha zou t niet opvallen, normaal zijn jullie 2 moeie mutsen vroeg in bed, en nu ineens ga je helemaal los hahaha, denk dat ie dan wel een vermoeden heeft of niet?))nou iig veel plezier!!!met een echt paasei moet dat lukken toch!! vriendlief haha ja kan me voorstellen dat het druk is, ben wel benieuwd naar je verhaal nog, hopelijk is t allemaal meegevallen!! Hier nog alles rustig!!
@ Ano, ik wilde zeggen, fijn te horen dat alles rustig is, maar eigenlijk zijn we wel heeeel benieuwd naar jullie kleine mannetje, dat wil zeggen, de naam enzo Dussuh, laten we zeggen; kom maar op.... @ Gwen, hoeraaa, leve de osteopaat!! Dat zou toch helemaal te gek zijn, als er nu een duidelijke verandering komt! En dat hij zich veel lekkerder gaat voelen!! Oww meis, ik hoop het toch zo!!! En och Joënna haar doekie kwijt, niet best! Heeft ze hem inmiddels al weer gevonden? En als je het haar zelf vraagt? Zij weet hem dan ook niet terug te vinden? @ Jedalin, go girl! Zelf weer de boel "strak in de lak" gezet!! Hihi! Geeft goed gevoel dan heh! Logisch dat je nu op de bank ploft! En och, arme Jesse, die heeft duidelijk zijn dag dus niet gehad!! Pff zelfs met een salto van de bank af!! Stan heeft ook wel es van die dagen!! Ongelofelijk, hoe zo'n "pech" ze dan kunnen hebben, de ene stunt volgt de andere op! Zo sneu! Gelukkig dat Daan inmiddels slaapt! Hebben jullie toch nog een beetje een avond! @ Vriendlief, fijn dat jullie thuis zijn! Geef je BV? Hopelijk gaat de kleine meid indd gauw beter drinken, anders terug naar ziekenhuis? Of wat is dan de bedoeling? Meis, lekker rustig aan doen, we horen vanzelf weer van je! Zijn uiteraard toch stiekem wel benieuwd naar je verhaal! Geniet van je man, kids, hond en poes! @ Boomer, och volgens mij had ik dat nog nie gezegd, maar ik vind het ook zo jammer dat je ongi bent geworden... Ik hoop ook dat het de komende "ronde" toch echt "raak" mag zijn! Heel veel succes meis! Ik gun het jullie zo! @ Zazz, Ik wens jullie veel bedpret toe!! Hopelijk geeft Taleah hier jullie ook de kans voor!! @ hier, vandaag een slow-mo dag gepland maar eigenlijk best nog wel knap veel gedaan!! Voelt ook wel weer goed! Heb ook een nieuwe lamp in mijn aquarium gekregen!! Is er wel van opgeknapt! De lamp die ik had bleef maar uitgaan! Dat is natuurlijk nie best (Voor algengroei enzo, maar ook voor de visjes zelf en het ziet er ook nie erg feestelijk uit) Zat nog garantie op, dus kreeg zo een nieuwe!!) Gelijk de bak maar even ververst en alles! Ook nog even de was gedaan, de vaat, gestofzogen, noem maar op!! Al die rot-klussen! BLEGH! Liefsss
Wat een rust hier! hihi kwam bijlezen maar tis rustig geweest @ Ano; Het is tijdddd, de hoogste tijd.... NIEUWSGIERRIIGG!! @ hier: vandaag lekker de tuin opgeruimd..stond nog vanalles her en der vanwege de aanbouw. Morgen of volgende week een hoop rommel naar de stort brengen en dan ist weeer een heel eind opgeruimd! Altijd fijn, als de tuin weer op orde is! Gelijk wat plantjes gehaald voor de bakken in het speelhuisje van D&J. Nog maar niet voor de hele tuin aangezien het nog kan gaan vriezen. Wat leuke fotootjes gemaakt
jedalin superrr leuke fotos!!!!kanjers!!! kussie leuk een nieuwe lamp, fijn dat je zo]n lol hebt van je aquarium!!haha hou jullie wel in spanning he haha hier nog steeds alles rustig!!
Jedalin; wauw wat een mooie foto's! Leuk zeg die bloemen ! Slapen weer goed gegaan vannacht? Ano; jammer nog steeds rustig hihi.. Ben ook erg benieuwd! Maar jullie vast nog veel en veel meer.. Wat hebben jullie voor Neomi geregeld mocht het gaan beginnen? Wordt nu wel zwaar zeker... Superb; hoe gaat het bij jullie? Setti; hoe gaat het met jullie huis en huizenjacht? Ja m'n ei net voor Pasen gevonden haha. Leuk toch! Boomer; ongi al erger geworden? Ben je er alweer vanaf.. Hoop echt dat het snel raak is meis!! Het word nu wel 2013 volgens mij haha. Ook leuk ! Kussie; gaaf die aquarium! Ziet er mooi en vooral schoon uit! Gwen; knuff van Joenna al gevonden? Hoop het zo.. Wat fijn dat de osteopaat al zo'n goede werking had bij je mannetje. Taleah was ook naar de osteopaat geweest met een paar maanden oud. Omdat ze wat slecht dronk en niet doorsliep. Het zat toen allemaal wat vast bij dr, ze sliep wel rustiger en dronk beter. Helaas toen geen werking gehad op t doorslapen. Ze geven ook aan bij een zware zwangerschap, vroege bevallig, zware bevalling dat het goed is om naar de osteopaat te gaan. Hoor heel veel goede reacties iig over osteopaat! Hier; nou gister flink geklust hahaha! Enne ano we zijn niet altijd moeie mutsen hoor.. Zat al gelik te rekenen, zaterdag, zondag en gister geklust. En dan gister m'n eisprong gehad. Moet wel goed komen dan toch? Zal zo nog eens een test doen en anders misschien vanaaf ook nog haha.. Pff zware nacht gehad (na al zo'n intensieve avond hahha) Taleah heeft laatste nachten allemaal nachtmerries. Zo zielig! Meestal is het even een kroel, water drinken en weer slapen. Nou vannacht wilde ze echt niet meer in dr eigen bed! Dus ja na paar keer proberen en heel moe zijn maar bij ons in bed. Was wel knus en gezellig maar tsjee wat slaap je dan zelf toch slecht. Vanochtend knuffelde ze me flink en kreeg ik allemaal kusjes, nou dat doet ze bijna nooit. Denk als bedankje dat ze bij ons mocht slapen haha.. Dus ja word weer eens een luie woensdag !
@ Ano, tjah, had liever een hond hoor, of gewoon Diezel bij huis... Een huisdier om te knuffelen is en blijft het aller mooist!! Maar indd, vissen zijn wel een uitdaging om te houden.. Maar even between us! Ik ben en blijf doodsbenauwd voor de beessies , tenminste.. Zolang ze in het water zitten valt het mee... Maar als ik ze er uit moet halen!! BRRR (zolang ze dus niet dood zijn, hoop ik dus altijd maar dat het niet nodig zal zijn) En bij dood van een vis scharrel ik meestal even iemand anders op! (ooit es een vis uit de vijver moeten halen, en het blijkt dus dat ze boven water een stuk groter zijn dan IN het water, als je dat niet verwacht dan is dat best wel een grote schrik) Bij mij zodanig dat ik achterover de tuin in flikkerde.... @ Jedalin, ik durf de gok nie meer te wagen, maar de laatste close-up foto van het prachtige ventje met het zwarte shirtje aan (ik gok toch op Daan) vind ik zo onwijs mooi!!!!!! En hihi, de bloemetjes water geven!! Dat doen ze nu nog, maar strax als ze de bloemetjes buiten gaan zetten, word het andere koek!! @ hier, weer op het werk, Stan net weggebracht en het was 1 groot drama, tranen met tuiten.. Sterker nog, ik zag een leidster net al met hem buiten lopen... Binnen was ie dus blijkbaar niet stil te krijgen.. Volgens mij zijn ze zelfs al voor het fruit-hapje aan naar buiten gegaan.. Hopelijk niet om hem.... Hij is nu wel lekker aan het spelen... Liefsss
@kussie aquarium ziet er toppie uit. @jedalin mooie foto's van D&J. @ano wordt nu wel spannend hoor. De kleine vindt het nog wel heel gezellig in je buik. @zazz jij zit nu dus op het wachtbankje. We gaan gezellig bij je zitten en wachten mee op hopelijk een positieve uitslag.
@ Zazz, als dat dan niet dikke mik is dan weet ik het ook nie meer.... SPANNEND!!! Is het trouwens niet zo dat als je elke dag ehm hatseflatst zeg maar, dat dan de kwaliteit van de sprinters minder word?
zazz haha niet altijd moeie mutsen?hahaha was maar grapje hoor, alhoewel )) Maar nu wachten dus, en idd nog ff testje vandaag voor de zekerheid! kussie, haha ja vind je ze zo eng?ik vind ze alleen eng met snorkelen haha, op Aruba waren we lekker aan t snorkelen, en ineens vlak onder me allemaal grote vissen, cm of 30, nou ben als een gek het water uit gevlucht haha. Hopelijk heeft Stan het inmiddels naar zijn zin! Alies haha leuke foto gister van Mel!!!
Thanks. Was ook wel lachen. Toen ze door had dat we het wel geinig vonden, smeerde ze met haar handen echt haar hele gezicht er onder. Kijk maar.... Bekijk bijlage 235572
ano whaaaaah morgen alweer 40 wkn wat is de tijd hard gegaan zeg. kussie suc-6 vanmiddag bij t cb. mooi aquarium zo heb je. zazz idd nog ff een keer klussen voor de zekerheid hihi huis we hebben nog geen nieuwe kijkers en we wachten verder met kijken tot we zekerheid hebben vwb ons huis pas als we een bod hebben dan gaan we verder kijken met wat er te koop staat anders maak je je alleen maar lekker met iets wat er straks misschien niet meer in de verkoop staat
Zazz zet hem op ik duim mee! Jedalin lief die kanjers van je! Kussie: mooi hoor je.aquariumpje! Alies malle mel! Wat een lekkere toet