Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Het is volgens mij ook nooit goed of wel??:D:D
    Of hij groeid niet in gewicht of in lengte;). Komt goed over 4 maanden!!

Ik zit nog te wachten op een oproep voor de controle van 2 jaar.

2. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Eliesah; GEFELICITEERD met je meisje! Taleah; happy birthday! Maak er een mooie dag van!!

@Ano; pfff.. spannend! Je banner gaf volgens mij een dag eerder aan, dus vandaar!

Ik ben nu zo goed als van de ongesteldheid af. Volgend weekend weer de eisprong. Ik lloop gelukkig iedere maand exact op tijd, heb een cuclus van 28 dagen, dus ik mag niet klagen.

@Linda; wat een prachtige kamer! Keileuk!!! Goed gedaan :D

@Hier; Fenna en ik hebben al twee dagen 'ruzie' over het naar bed gaan. Eergisteren werd het 22 uur en ze komt iedere keer uit bed. Gisterenavond was ik het beu en heb ik het ledikantje terug in haar kamer gezet. Ze sliep weer goed. Maar vanavond toch weer terugzetten denk ik.

@Vriendlief, moet nu werken, heb je verhaal nog niet kunnen lezen!

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Boomie; Taleah is vandaag niet jarig hoor haha.. Pas de 11 april! De laatste 'maart baby' ;)!

Fijn dat je ongi over is, op naar een nieuwe ronde! :)
    Nu zit ik op t wacht bankje hihi..

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    mogguh

speen:Nou Neomi heeft hem niet alleen met slapen maar gewoon overdags ook nog wel in.Het wordt de laatste tijd wel want minder, maar afleren, nee dat gaat echt nog niet werken.En tja het zal idd slecht zijn, maar of ieder kind daardoor echt iets krijgt, ja dat zul je toch moeten afwachten denk ik??!!

boomie ow balen zeg dat het slapen niet lekker gaat, en idd, denk dat je toch moet volhouden met het grote bed, ze zal er toch aan moet wennen dernk ik.nou succes ermee!!

kussie vorige keer begon het met druppeltjes vruchtwater, toen ben ik gestript, en toen braken me vliezen en toen meteen weeen.En nu, nee nog nergens last van haha,,,wachten dus...en joh hartsikke goed dat sta alleen zijn speen snachts heeft hoor, had neomi dat maar!!

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwen wat fijn dat ze koenties weer terug heeft hihi tja die kinderen verstoppen vanalles in de kleinste ruimtes hihi

ow vreselijk he een meid met zo'n eigen willetje vreselijk hier nog een. ze haalt af en toe echt t bloed onder mn nagels vandaan hihi

nee idd we willen geen dubbele lasten voor een huis we willen graag een 2e dus dan kun je dat er echt niet bij hebben

jedalin leuke speelkamer is het geworden mooi ook zo hebben ze alle ruimte en ligt niet al hun speelgoed in de woonkamer

kussie zo stan is goed gegroeid hoor

vriendlief zo dat is nog eens een vlotte bevalling. en prematuur ivm de zwangerschaps duur maar qua gewicht en lengte is ze heel goed hoor. Lisanne was lichter en ook 47 cm alleen was zij met 38+4 geboren. ik ben wel blij voor jullie dat jullei al zo snel naar huis mochten das toch een teken dat sofie het heel goed doet.

gaat t nu wel beter met drinken?

hier zo nu dan ook eens wat over mij hihi.

volgende week vrijdag mn laatste pil!!!! dan tot juli ff mn lichaam cleanen ik weet dat t neit hoeft maar wil ik zelf aangezien we eind augustus ook met vakantie gaan wil ik dus niet weer net al toen bij lisanne dat je neit normaal in de zon kan. hihi.

verder is lisanne zo vreselijk aant puberen de laatste 2 a 3 weken dat ze t bloed onder mn nagels vandaan haalt. ze heeft zo'n eigen mening en alles issse mij!!!! pfff das zo vervelend. ze eet ontzettend slecht en normaal heb ik zoiets van nou dan eet je niets en ga je zonder eten naar bed maar ts nu al meer dan een week dat ze echt niet of nauwelijks eet tja op het kdv eet ze goed!! dus af en toe geef ik haar de fles met pyamapapje zodat ze toch voedingstoffen binnen krijgt. verder luisterd ze niet zo goed meer als dat ze altijd deed. met als gevolg dat straf op dr kamer of op de gang geen zoden meer op de dijk zet. en een tik tegen de billen doet dr ook niets. dus heb dr laatst in dr driftbui onder de koude kraan gezet. :) heel gek maar t hielp ze was gelijk stil wel snikken van schrik natuurlijk. maar wat een verademing zeg. nu hoef ik maar te zeggen dat ze onder de koude kraan gaat en ze luisterd weer.

echt waar meiden t zat me allemaal zo hoog dat je maar boe hoefde te zeggen en ik zou gaan janken.

vanmorgen ook ik ben dus vrij tja dat heb je als je ambtenaar bent hihi. dus gisteraaf kleding klaar gelegt en tegen steef gezegt dat hij t maar een keer moest doen.

nou lisanne was t er niet mee eens en moest dus op t mamabed dr kleren aan krijgen dus nog neit lekker uit kunnen slapen. mevrouw weer niet willen eten en heeft gisteraaf dus ook geen avondeten op :x hopen dat t weekend weer beter gaat. we gaan iig eieren schilderen dus hopelijk wordt ze daar weer vrolijk van

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    All ben blij dat Jan niet de enigste lastpost is hihi wat een drama af en toe.....

Vk vandaag gebeld en die denkt da de pijn door inwendige aambeien komt..... Lekker dan dokter gebeld en hoor straks iets...maar dat dat zo pijn doet! Gaat vandaag gelukkig iets beter!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vriendlief inwendige aambeien?ook nooit geweten dat je daar zo'n pijn van kunt hebben, wat voel je dan?

setti dikke knuffel meid.Dat is idd erg frustrerend allemaal.Hier kan ze ook echt een kreng zijn hoor.laatste dagen weer iets minder gelukkig, maar soms ook helemaal over de rooie om niets!!afgelopen week 2x omdat ze perseee wilde dat ik r naar boven tilde en de pyama aandeed, amar jef deed dat dus, nou man man, helemaal overstrekken en gillen en krijsen...maar butien dat om de laatste tijd gelukkig redelijk rustig.Maar ken het heel goed!!

8. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano, ik persoonlijk denk ook niet dat ieder kind er iets van krijgt, anders zouden ze het op CB toch ook wel "strenger" bespreken, dat het er echt met een half jaar af moet? Maar jeutje, ze maakte er echt wel een big issue van hoor.. De schrik sloeg me zo'n beetje bijna om het hart.. Niet helemaal omdat ik weet dat Stan hem echt niet vaak in heeft...
    Maar de gevolgen KUNNEN indd flink heftig zijn, een hanggezicht, (je kan een ingevallen gezicht krijgen en daardoor hangogen) open mond ademen, tong buiten de mond, (de tong past dan niet meer in het gehemelte en je krijgt als het ware een ^ gehemelte ipv dat ie mooi rond is en de tong zakt dan naar onderen zeg maar....
    En daardoor komt ook bijna iedereen bij de orthodontist terecht enzo? En dus indd beugels enzo...
    Nouw jah.. Maar ik wil Stan vertellen dat de speen strax naar een kleine baby gaat....
    Ik ben hem er al op aan het voorbereiden..
    Maar wanneer en hoe of wat, weet ik nog niet....

@ Setti, oeeeh, stoppen met de pil!! Het gaat weer spannend worden! Maar ik kan me voorstellen dat je even wil cleanen hoor, maar hoe ga je dat dan doen? Geheelonthouding (hihi) Of zwaar bewapend?
    Zwaar irri dat ook Lisanne de boel zo aan het terroriseren is thuis! Hier dus nog zo eentje, al is het goddank hier even weer wat rustiger...
    Maar heb me d'r een paar weken opzitten, alle keizers! Niet te harden!! En met eten dus ook indd een drama!! Hoe houden ze het dan ook vol heh!?

@ Vriendlief, inwendige aambeien, AUW, dat kan indd heel erg pijn doen, heb je ook bloed bij ontlasting dan?

@ all, ik heb een vraag gesteld op privéforum, ben wel benieuwd naar jullie reacties, meningen, gedachtengang hierover?

@ hier, even 2 nieuwe visjes gehaald, moest nog altijd algeneters hebben...
    Verder hebben we vanmorgen lekker uitgebreid gebadderd/gedouched...
    Stan is echt onwijs verkouden, zijn slaapzak was gewoon nat, van alle snottebellen/loopneus... Je rook gewoon echt snot... Jakkiebah...
    Dus goed losgestoomd ook vanmorgen.... (hmm, al zat het dus niet vast, maargoed)

@ Superb, Nijnja, Johannal, Darcy, hoe is het bij jullie?

Liefs

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    oowww ik hoop dat je daar geen last van hebt maar goed daar kun je ook aan geholpen worden. gelukkig gaat t vandaag wat beter

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie leuk nieuwe visjes

hihi nee hoor hij zal regenjassen moeten gebruiken hihi

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ow vreselijk he. draakjes zouden ze elkaar stiekem bellen dat ze ons t leven even zuur moeten maken hihi

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DAAN!!!!!!

Vriendlief: Sterkte, inwendige aambeien klinkt echt vreselijk. Hopelijk kun je verder wel genieten van je kraamtijd en kan de dokter je helpen!

Kussie: Nou volgens mij maken ze je een beetje bang op het CB. Je kan heus zulke dingen krijgen van een speen, maar serieus hoeveel kinderen hebben dat echt gekregen?Ook doen ze nogal moeilijk wat betreft de groei van Stan vind ik hoor. Hier hoor ik nooit wat over de groei terwijl ze toch ook allebei op de -1 lijn zitten qua gewicht...Ook heb ik het prive forum gelezen over je liefdesleven, moet eerlijk zeggen dat ik het niet snap... Maar goed, je moet doen waar jij je goed bij voelt :)

Jedalin: Ik vind jullie speelkamer echt ontzettend gaaf geworden hoor!!

Gwenolyn: Fijn dat de speen van Joenna weer terecht is. Ik weet nog hoe verschrikkelijk het was als we die van Pepijn kwijt waren, ben blij dat we daar vanaf zijn. Heb je al helemaal je draai gevonden zo met zo'n grote meid en zo'n kleine man?

Setti: Ws is het weer zo'n ellendige faaasssuuuuhhhh!! Hopelijk gaat Lisanne dus snel weer goed eten en weer een beetje luisteren!
    Ook succes met ontpillen en hopelijk is het snel raak wanneer jullie er echt voor gaan.

Eliesah: Hopelijk is het deze keer raak, vreselijk dat wachtbankje!

Boomie: Ik ga duimen dat het deze ronde voor jullie dan ook echt weer raak zal zijn! Klusze ;)

Hier: Jullie hebben het vast gemerkt ik ben hier echt nauwelijks meer te vinden. Ik heb het gewoon echt zoo druk. En momenteel weer teveel bezig in mijn hoofd met nog een kindje. KWam meer omdat we de 1,5 jaar proberen ondertussen hebben gepasseerd en ik nu echt de hoop op een kindje via de natuurlijke weg probeer af te sluiten. Gaat hem niet worden... Maar daarom moet ik wel een beetje afstand nemen van de zwanger wordt verhalen... Sorry!!

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano, meis, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Daan!! Wat is het snel gegaan!! Echt een verassing hoor!!!! Wauww!! En wat fijn dat alles goed is met jullie!! Ben heel benieuwd naar je verhaal!!
    Prachtige naam ook! Weet zeker dat Jedalin helemaal door het dolle zal zijn als ze het leest!! Hihi!! :D

@ Marye, meid, het is heel begrijpelijk hoor dat het hier op forum dan pittig is, vooral nu Boomer en Zazz toch wel ook met ons delen over hoe het gaat...
    En nu ook Setti bijna stopt met de pil is dat dan denk ik wel confronterend voor jou!
    Maar mag ik vragen of jullie dan ook al voor de bruiloft weer afspraken al hebben staan met ziekenhuis, of wachten jullie wel tot na de bruiloft? Dat jullie je zeg maar eerst helemaal op jullie feest focussen?
    Ik bedoel het niet rottig, maar puur uit belangstelling, omdat ik wel ook met jullie meeleef, en het zo graag jullie ook gun!

En wat betreft de speen, dat kwam niet van CB uit, maar van mijn eerste ouderavond van Stan, waarbij ze een logopediste en een kinderfysiotherapeute hebben uitgenodigd... En die logopediste was er behoorlijk op gebrand uit te leggen hoe slecht een speen is.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ano van harte gefeliciteerd met jullie zoon Daan

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ano gefeliciteerd!

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Zit op de telefoon, dus zal larer hier me verhaal doen, voor wie t al wil lezen, t staat bij de aprilmamas.
    Kopiere. Lukt me ff niet haha

Neomi wordt nu wakker, dus we gaan ze eens aan elkaar voorstellen :)

Bedankt voor de felicitaties!!!

Marye dikke knuffel voor jou!!!

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @ano van harte! Is wel heel snel gegaan dan. Gisteren om 16.35 uur ofzo had je nog in dit topic gereageerd. :)

18. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Mmm.. dat is vreemd, ik had echt 6 april in mijn hoofd!!! Een week na Fenna, maar dat zijn er dus bijna 2.. Sorry!

Hoe lang moet je nog wachten? wanneer is je NOD? Ik ben gestopt met temperaturen. Ik moet er vaak al om 6 uur uit voor Fenna en dan ben ik alweer opgestaan zonder te tempen. Wat een gedoe vind ik het... ik heb net een zooi ovutesten gekocht. Doe ik het daar wel mee!

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Hier vannacht naar huisartsenpost met mijn pijn heb echt lopen janken......en geloof me dat doe ik nooit! Maar ja had geen koorts en alles van onder zag er netjes uit..... Urine was ook goed..... Denk nu dat alles van binnen nog op zijn plekje moet komen en dat dat zo pijn doet.....veel paracetamol slikken....

Boomie en Zaza ben zoooo benieuwd wanneer jullie mogen!

Penf mijn duimen draaien ook nog steeds voor jou!

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ano Ook via hier nog gefeliciteerd met Daan

Penf geheel begrijpelijk meid! Dikke knuffel

Deel Deze Pagina