Joepie! Ano is bevallen.. Proficiat met jullie ventje! Super leuke naam, DAAN! Nu hebben we grote en kleine Daan hihi.. Net je verhaal gelezen, tsjee wat snel gegaan zeg. Bijna een droom bevalling haha. Hopelijk geen last van na weeen! Ook een flinke jongen, boven de 4 kilo. Netjes. En hoe was de of ontmoeting met Neomi? Trotse grote zus.. Geniet er van meis! Knuff!!
Vriendlief; jee balen dat je zo'n pijn hebt! Hopelijk is het snel over want zo kan je ook niet echt genieten van je gezinnetje. Sterkte en een dikke knuff! Boomie; haha maakt niet uit. Tsja Taleah was echt een late, 11 dagen overtijd. Poeh was me toen wat! Ehm nod is 18 april. Spannend! Ik vind ovu testen erg fijn, maar ja vorige keer had ik ook een positieve ovu test en niet zwanger dus ja. Setti; haha zie dr helemaal brullen onder de koude douche. Vind het wel een goede hoor. Alleen hier kan ik dat echt niet doen, het is al drama met douchen en dan zou ze helemaal bang zijn. En kunnen we nog geen eens meer ech douchen denk ik. Het gaat al wel steeds beter! Maar hier af en toe ook echt huilen om niks en zin door drammen. Hier ook vaak dan is ze heel de dag lief en komt papa thuis is ze ineens zo vervelend, ook niet leuk voor papa maar ja. Spannend ook gestopt met de pil. lekker rustig aan doen! Maar doen jullie t dan de komende maanden met condoom offe.. Hahaha! Jedalin; wauw kamer is zo mooi! Leuke kastjes ! Hebben wij ook hier hihi.. PenF; ik begrijp je helemaal meis! Vind je t anders fijner dat we er hier niet meer over praten en gewoon een ander topic gaan kletsen. Want vind het zo jammer als je daar door minder mee kletst hihi.. Gaat verder alles goed met jullie? Bijna alles klaar voor de grote dag?! Superb; gaat alles goed bij jullie? Sorry weet t verder niet meer hihi..
Hier; morgen groot feest. We vieren morgen de verjaardag van Taleah. Helaas niet zulk mooi weer! Baal ik echt van. Maar we hebben net een party tent gekocht (ik dan haha) dus komt goed. Zie bij ons nog geen 25 man binnen zitten. Hebben jullie mannen ook zo weinig geregeld voor t feestje? Ik ben er al weken mee bezig maar manlief dacht gister er pas aan om hang tafels te regelen en een tent. Nou ja na heel veel gebel gelukkig 2 staan tafels kunnen regelen en ik zelf maar een tent gekocht. Terwijl ik dat al weken teug heb gevraagd. Bedacht wat voor hapjes hebben, slingers, kado's, taart etc. Nou ja zal wel man eigen zijn denk ik. Maakt zich er niet druk om haha. Nu nog de traktatie bedenken voor t kdv. Ze trakteert donderdag. Wil iets orgineels en geen kadootje of iets erbij haha. Vind ik zo'n onzin! Sommige ouders haha.. Nou ja zo maar weer boodschappen doen, gister al veel bij de Lidl gehaald en nu de rest. Fijne dag allemaal!
Eliesah: Nee hoor blijf gewoon lekker vertellen, leg alleen uit dat ik er soms wat minder ben dan... Verder denk ik dat wat betreft het regelen van zo'n feestje dat echt een moeders ding is. Don deed ook niks en ik wel. Maar ja hij weet toch wel dat het geregeld wordt Hij vind dat ook allemaal veel minder belangrijk.. Ano: Heb je verhaal gelezen. Wow wat is dat snel gegaan zeg! En wat een flinke knul, lekker aan het genieten nu?! Stom zit ik jullie net te vertellen dat ik er geen hoop meer op heb. En het allemaal voor mezelf af heb gesloten. Zit ik te bedenken dat ik best wel eens ongesteld zou mogen worden. Ga ik op de kalender kijken hoe lang dat geleden is. Is mijn cyclus al 40 dagen?! Normaal tussen de 28 en 32 haha. Dus ik word alweer gek in mijn hoofd nu en ga zo toch maar even een testje halen...
Penf ooiwwww ik duim voor jullie ik gun t jullie zo Zazz hihi jep regenjassen M'n zwager heeft vandaag een geslachtsbepaling gehad een ze krijgen een jongen
hier vandaag voor een bril en zonnebril op sterkte wezen kijken aangezien je nu de zonnebril gratis kreeg. ik heb een cilinderafwijking en -1.25 aan beide ogen en dus reed ik al een tijdje niet prettig in de avond omdat ik ook last had van de verlichtingen buiten. volgens de opticien moet dat wel minder worden met de bril omdat de cilinder dat normaal corrigeerd en dat gaat dus nu die bril doen. ik heb deze bril gekozen. Bekijk bijlage 236498 Bekijk bijlage 236499 en dit wordt mn zonnebril Frans Molenaar 7076 A - Brillen - Pearle Opticiens
Hier ik wil graag voor m'n verjaardag een nieuwe camera en zijn we een beetje aant kijken naar die van de reclame van Nikon 1 heeft iemand hier ervaring mee ze zeggen dat tie ook spiegelreflex kwaliteit geeft
Zo 2 kinderen op bed, even tijd om te kletsen. Gisteren met Jaëlian naar het ZKH voor de provocatietest. Jorgen was gelukkg thuis, die hoefden pas om 07.30 te gaan werken. Erg fijn, daar wij ons om 08.00 moesten melden in het ZKH, zodat we ieder 1 kind konden doen. Om 07.00 zat ik in de auto, om Joënna naar het KDV te brengen. Vriendin achter de hand, stel dat ze om wat voor reden omgehaald moest worden, zou zij dit doen. Tegen 07.30 stond ik op de kinderafdeling. De nachtploeg keek erg verbaasd dat ik er al was. Tja......... liever te vroeg als te laat. Daar waren ze het helemaal mee eens. Onder het genot van een kopje thee zitten te wachten op de dagploeg. Rond 08.00 kwam de verpleegster die ons zou begeleiden. We waren de enigste op de dagopname, dus lekker rustig. Uitleg gegeven wat er zou gebeuren. Hij zou iedere 40 á 45 minunten pepti toegediend krijgen. De ene dag met een geur en smaakloze KM toegediend, en de andere dag alleen pepti. De reden dat het geur en smaakloos is, daar er kinderen reageren op een andere smaak melk, en dan weet je ook al meteen dat ze wat anders krijgen. De eerste keer 1 ml toegediend. Naja, klein beetje in zijn mond en de rest op zijn gezicht. Geen reactie. Vervolgens 10 cc, daarna 20 cc, 40 cc, 50 cc en daarna 100 cc. Toen ging het fout. Zag het aan zijn ogen, en hij spuugden alles uit. Ik zat helemaal onder (zelf mijn onderbroek was zeik nat), tafel, vloer en hij zelf ook. Hij bleef spugen Verpleegster geroepen en zij is de tafel en vloer gaan schoonmaken en ik Jaëlian. Wilden hem wassen op het kussen, maar mocht hem ook gewoon in bad doen. Naja, dan lekker in badje. Het zat hem nog steeds niet lekker, ik haalden hem uit bad, en weer alles onder spugen. Badwater weg laten lopen, bad weer gevuld, en weer badderen Daarnaa afgedroogd, en lekker aangekleed. Jaëlian in de wagen gelegd, en ik naar het toilet om mijn ondergoed uit te trekken, en mijn broek schoon te maken. Kom ik terug, is de verpleegster bezig om de wagen schoon te maken. Hij had weer alles onder gespuugd. Ofwel weer uitgekleed, en nu wel met washandje gewassen. Daar had ik niet op gerekend, dus geen schone kleren meer. In handdoeken van het ZKH heb ik hem mee naar huis genomen. Ik denk niet dat ze iets met koemelk toegediend hebben, of het een reactie erop was. Denk dat het meer met de reflux te maken heeft. Ondanks dat hij zeer rustig alles opgedronken heeft (hij heeft bijna de hele ochtend liggen te slapen in mijn armen, dus alles slapend opgedronken), was de voeding niet ingedikt (wat thuis wel gebeurd). Ik denk dat het daar aan ligt. Thuis was hij helemaal gesloopt. Ventje was helemaal op. Aangekleed, lekker flesje gegeven en hij is in slaap gevallen. Daarna Jorgen opgehaald, boodschappen gedaan, naar een kinderverjaardag toe, Joënna opgehaald van KDV, naar huis om te eten. 's avonds heeft hij lekker in mijn armen geslapen. Vandaag heeft hij veel moeite om de slaap te pakken te krijgen. Erg onrustig.
Verder super super super (zei ik al Super) trots op Joënna: Ze heeft vanavond 2x op het potje geplast!!! De 2de keer zat ze te kijken toen ze moest plassen, en daar schrok ze wel even van, waardoor de helft naast het potje terecht kwam. Lekker boeiend!!!!!!
@ PenF: Heb je nog een test gehaald? Kan me heel goed voorstellen dat het erg confronterend is. Jij was als eerste met de pil gestopt, en nog niet zwanger, terwijl andere wel zwanger worden en al bevallen zijn. Is Florine nog steeds met het potje bezig? @ Boomie: Hoe is het afgelopen nacht gegaan met Fenna in haar grote bed? @ Setti: Aaaaaaaaaaahhhhhhh, gaaf, laatste pil!! Tijdens het ontpillen nog wel een condoom?* edit lees het antwoord al* Hier krijgt ze iedere dag een multivitamine pil, zodat ze inderdaad wel iedere dag haar pitamientjes krijgt (hoewel het maanden schijnt te duren voordat er tekorten ontstaan). Vind het wel een fijn idee. Hahahahahahaha, onder de koude douche. Hoe krijg je het verzonnen Ik heb vorige week maandag een deur van het keukenkastje gesloopt uit nijd. Al 3 dagen alleen maar huilen, drammen, en nog meer huilen, en nog meer drammen en dreinen. Was de ene stil, begon de andere wel te huilen, en zo elkaar afwisselen. Was het zo spuug en spuug zat, begon met opstaan al, en hield pas op nadat de jongste op bed lag. Ik hoorde weer gehuil, en tja............ daar ging het deurtje Leuke bril heb je uitgezocht. Geen ervaring met de Nikon 1, maar hij lijkt mij erg fijn. Volgens mij heeft Johannal hier ervaring mee. @ Vriendlief: ooohhh, meid, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt.. Ik hoop voor je dat de paracetamollen zijn werk doen. @ Ano: Zo dat is nog eens een snelle bevalling!! Ik hoop dat je niet last gaat krijgen van naweeën. @ Zazz: Leuk morgen het feest van Taleah. Ik hoop dat het weer een beetje mee wil zitten voor jullie.
@ Gwen, kleine Joënna word echt een grote meid!! Grote zus!! Wauw!! Super gaaf hoor!!! Dus dat je trots bent, ow zo terecht!! En och Jaëlian, wat sneu, alles er zo onder spugen... Maar okeej, je denkt dus niet dat het nu iets met dat spul was zeg maar? Is dat dan pure koemelk of wat geven ze hem dan precies? Stan wil ook steeds plassen, loopt dan naar de wc, maar wil er niet met blote billen op (das te koud) dus met broek aan... Dan zegt ie "pssst", KLAARRR, en dan pakt ie de borstel, gaat de wc "poetsen" wil dan op het knopje drukken... Whahahaha, nu ja, ik vind het prima... Ik doe er wel in mee.... En voor we in bad/douche gaan, loopt ie nu in zijn blote muissie, en dan zet ie het potje van de één op de andere plek en gaat ie overal even d'r op zitten
@ Setti, geen ervaring met Nikon 1, maar heb die reclame ook al verscheidene keren gezien, tjah, 1 ding is zeker, slecht zal ie nie zijn, want volgens mij zijn er toch geen slechte camera's meer? Anders eens gaan informeren bij een winkel? En dan bedoel ik een winkel waar ze wel ervaring hebben, dus niet aan zo'n groentje vragen? @ Vriendlief, heej meis, hoe gaat het nu, wat een toestand dat je zelfs naar de HAP bent geweest 's nachts.... Kunnen ze anders niet een inwendige echo doen, gewoon even een controle? Zo'n pijn dat je er letterlijk van in huilen uitbarst, is toch ook niet helemaal normaal? En misschien ook voor je geruststelling dat alles gewoon okeej is? @ Zazz, ik wens jullie een ontzettend mooie feestdag toe morgen! Maar weet je, ze voorspellen geloof ik nog best redelijk weer, althans voor de morgen, in de loop van de dag misschien wat minder, maar wie weet hoe plaatselijk het is, en als dat plaatselijk dan NET NIET bij jullie is, kan het nog wel es een topdag worden!! Ik duim voor jullie!!! @ hier, vanmorgen mijn camera weggebracht, zouden ze hem opsturen en dat zou minimaal 3 weken duren. Word ik vanmiddag gebeld. Was er een monteur daar in de winkel, die heeft hem uit elkaar gehaald, bleek er veel stof in te zitten waardoor alles vast zat??? STOF? In mijn camera? Ik die alles in hoesjes doe? Dat ding blijf poetsen? Whahahaha, ik snapte er nix van, maar het was toch echt zo, nu jah, ook nie zo gek, gezien hij al 2 jaar oud was... Maar hij doet het weer!! JOEPIEJ!! Scheelt weer een hoop kosten!! Dus ik ga binnenkort als het weer mooi weer word, een paar mooie shoots van Stan maken buiten, althans, dat is de bedoeling, of het me lukt is een tweede, maar ga wel een poging doen, kan nu al nie wachten!!! Ik hou d'r van!
OOOHHHH NU SNAP IK HEM!!!! Ik dacht, wat moet wie nouw met regenjassen!!! Maar dankzij Gwen die zegt "ik lees het al" Ben ik maar es terug gaan lezen... En ik vat 'm!! Whahahaha, duurt ff!! Wat ben ik ook een muts!!
@ Kussie: Nee, denk niet dat het een reactie op de koemelk was, maar puur vanwege de reflux. Was echt projectiel spugen. Ze voegen een product toe wat koemelkeiwitten bevat. Joënna vind het toilet ook zeer interessant! Ik heb een toilet verkleiner met trapje. Deze zet ze zelf op het toilet, broek uit, luier uit, gaat ze zitten, en zegt ze: Plasje klaar. Dan wil ze een papiertje om haar vagina af te vegen, en dan trekt ze door om het trapje en verkleiner weer op te ruimen. Als ze dat gedaan heeft, begint ze weer van voren af aan
Onze wekker (= Joënna) was vanochtend "kapot" Normaal word ze altijd tussen 07.30 - 08.00 wakker. Mooie tijd, ook voor zaterdag. Opstaan, aankleden, broodje eten en naar de hondenclub. Meestal zijn we hier rond 10.00 uur. Vanochtend (en waarom nou precies op zaterdagochend) besloot ze uit te slapen. Ik was al vanaf 05.30 wakker ivm Jaëlian, en had haar al wel een keer op een bepaalde manier horen ademhalen. Dit is een teken dat ze binnen 15 minunten roept: Mama sjaap klaar Nu hoorde ik niks. Ach zal wel (niet op mijn telefoon gekeken). Jorgen word wakker, en vraagt zich af hoelaat het was. Dus kijkt op zijn telefoon was het al 08.45. We waren vandaag dus later op de club. Hopelijk wil ze dit morgenochtend ook doen, maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Kussie; joehoei! Fijn dat je camera weer is gemaakt.. Gwen; en hoe laat was jullie meid vanochtend wakker? Knap hoor dat ze 2x op t potje heeft geplast. Grote meid! Tsjee dat was me dan wat met Jaelian in het ziekenhuis. En wat kan er nu uitkomen dan, hij moet nu nog een keer terug? Gaat het slapen wel beter nou na de osteopaat? Hier; jee toch redelijk goed weer vandaag ! Alles staat klaar, alleen nog de toilet even poetsen haha.. Wel een hele beroerde nacht gehad, Taleah had weer eens nachtmerries en ze moest weer eens de hele tijd hoesten. Pff weinig slaap gehad. Ze was vanochtend wel helemaal happy met haar (alvast gegeven) hello Kitty step. En de slinger en balonnen vond ze prachtig. Vooral als we ook nog eens hiep hiep hoera zeggen haha.. Nou ben benieuwd hoe ze vanmiddag is want de rest vd ochtend was ze niet te genieten. Ik zelf ook niet trouwens hahaha.. Fijne paasdagen allemaal!
Even teruglezen! @Setti; ooh je laatste pilletjes dus? Spannend. Maar je kan de eerste ronde al zwanger zijn, dat weet je he Edit; o je gaat regenjassen gebruiken haha Ik herken het helemaal dat puberen, Fenna kan er ook wat van. Grrr.. ik moet haar telkens in de strafhoek zetten en dat werkt wel een beetje. Succes, heeft het eierschilderen gewerkt? Trendy bril zeg, van Frans molenaar nog wel. Ben benieuwd hoe die staat haha @Vriendlief; inwendige aaambeien? Ai,pijnlijk! Hoe gaat tie nu? @Kussie; beterschap met Stan! Ik heb toevallig eergisteren ook 5 nieuwe vissen gekocht. Ze gaan elke keer weer dood bij ons Ik weet niet wat ik fout doe.. @penf; waarom zou het dan niet meer kunnen dan? Is daar een speciale reden voor? Er zijn er zat die nog na zo'n lange tijd spontaan zwanger worden toch? Ik ben ook al in juni 2011 gestopt met de pil en bij Fenna zelf 2 jaar. @Ano; oooooh GEFELICITEERD met Daan!! Leuk leuk. Zo te lezen was het snel! Geniet ervan, heerlijk zeg! Ben benieuwd naar je verhaal @Zazz; veel plezier vandaag! Nee het weer zit niet mee. Maar ja... als het jong het maar goed heeft toch? Ik heb ook alles geregeld voor het feest. Ben blij dat mijn moeder op de dag zelf geholpen heeft, anders was het me nooit gelukt! @Gwen; Heb je nog niet gehoord dan van de artsen die de test hebben gedaan? Of moet je terug voor een afspraak nog? Goed joh dat Joënna al twee keer geplast heeft! Hier wil Fenna opeens niet meer de luier uitdoen. Potje vind ze ook een rotding. Mmm ik wacht maar gewoon even denk ik. @Hier; ik ben een beetje ziekjes. Keelpijn, hoesten, moe. Bah. En Fenna was al ziek. vrijdag belde het kdv op dat ze opgehaald moest worden. Nu gaat het wel weer. Het slapen ging nog niet goed. Ze heeft nu 3 nachten weer in het babybedje geslapen. Nu slaapt ze weer in de grote. Ben benieuwd wat het vanavond gaat worden. Ik leg haar in ieder geval gewoon in het grote bed. Manlief is een weekend weg. Naar Engeland, wat voetbalwedstrijdjes kijken met vrienden. Maar nu ik me niet lekker voel, vind ik het maar niets om alleen thuis te zijn. Vorig jaar was het heerlijk weer en hebben we leuke dingen gedaan met zijn tweeen. Nu niet helaas. Fijne pasen in ieder geval!!! Lekker chocolade eten he!
@ Kussie: Zo dat is nog eens een geluk bij een ongeluk dat je camera alleen vies is van binnen. Stof komt overal @ Zazz: Hele fijne dag!! Het is hier in iedergeval schitterend weer. De zon staat hoog aan de hemel, en een mooie strak blauwe lucht met schapen wolkjes. Joënna was vanochtend weer keurig om 07.30 wakker @ Boomie: Ik vind zelf een potje ook niet echt handig. Voor op het toilet heb ik deze: Toilet trainer 3 in 1. Op dit moment ben ik wel blij dat ze voor het potje kiest, daar ik deze in de woonkamer neer kan zetten ipv constant op het toilet erbij te moeten blijven. Beterschap!! Inderdaad niet leuk nu je man weg is, en jezelf niet lekker voelt. Hopelijk is Fenna een beetje lief voor je vandaag. @ Provocatie test: Vrijdag 13-04 moeten we weer, en dan krijgt hij het andere te drinken (dus of gewoon pepti of pepti met KM). Dan woensdag 18-04 heb ik een telefonische afspraak met de KA om de uitslag te bespreken. Dan weet ik ook wanneer hij iets met KM toegediend heeft gekregen.