hey meiden ff ego hoor, maar bij deze nog mijn verhaal.. Om 17.00 een beetje pijnlijke harde buik, dus ben gaan douchen met neomi! Nog steeds pijnlijke buiken, zeker iedere 5 min. Ook wat slijmverlies.. Om 18.00 manlief gebeld, die nam dus niet op!!!! Eindelijk om 18.25 belde ie terug( ik zwaar pissig, wat ie wel snapte) hij kwam direct( zat in den bosch, dik uur rijden) toen schoonmoeder gebeld, of ze wilde komen, want k was nogal kortaf tegen neomi, die kon er natuurlijk niks aan doen, maar puffen met een kind dat zeurt om een koekje, geloof me dan wordt je geirriteerd haha. Ondertussen nog steeds harde buiken die nu toch echt weeen waren want moest er flink bij puffen. Om 19.00 dus maar eens de vk gebeld, dacht dat ik misschien al een cm of 2 zou hebben, en hoe eerder erbij, des ete meer kans op pijnstilling. Vk en manlief waren er beide om 19.15. Dan blijkt dat ik al 6cm heb!!! Huhhhh, als ik in t zh wilde bevallen moesten we snel zijn!! Dus hop auto in! Om 19.35 in t zh. Dus ik vraag daar op hoeveel cm ik zit, vk zegt, dat maakt niet uit, alles is helemaal verweekt dus de cm maken jiet meer uit.??!!?!.!. Nou 5min later een wee, ja moest maar lichtjes drukken...daarna mocht ik meepersen, au au au, met de 3e perswee is ie geboren!!! Om 20.00 precies! Om 22.15 waren we weer thuis!! Daan weegt 4070gr en is 52cm!!! Penf en nog een testje gehaald?en snap het heel goed dat het best meolijk is voor jou, dikke knuffel nogmaals!! eliesah hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad!!hier is t de hele dag droog geweest, hoop bij jullie ook!! setti mooie bril, staat je vast super, ennuh lekkerrrr die pil de deur uit!!! gwen, heb je verhaal nog niet gelezen, moet ik ff de tijd voor nemen, maar hoop dat het allemaal positief was.wel lekker dat Joenna heeft uitgeslapen, hopelijk morgen weer dus!!! xxx
@ Ano: Zo, jij hebt ook een hele stort bevalling gehad. Man dat is snel gegaan. Hopelijk heb je niet veel last van naweeën. Geeft niks dat je het niet allemaal gelezen hebt. Je hebt op dit moment wel andere dingen aan je hoofd.
meiden ik val ff hier in oke? @ ano: Heb je natuurlijk al gefeliciteerd, maar ook hier nog even: SUPER gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje!!! Hihi we hadden het stiekem in prive-berichtjes al wel over de naam gehad hè...niet dat het hem 100% ging worden, maar ik had het wel verwacht hihi Echt SUPER leuk!! Hebben we idd een kleine en grote Daan nu! Je bevalling is soepel verlopen zeg! Fijn.En een mooi gewicht ook zeg! wauwie. Ik zag de eerste foto's op FB...wauw! @ Marye: Ben ook héél benieuwd....heb je nog een test gehaald??? Je houdt ons wel flink in spanning. Het zou zoooooo gaaf zijn!!!! DUIM DUIM DUIM!!!! @ hier: Super druk gehad en vandaar dus wat minder hier gweest. Vrijdag gewoon hele dag gewerkt en thuis snel gegeten en daarna met vriendinnetje naar Bert Visser. Was TOP haha! Vind die man ZO goed Toen tijdens de voorstelling smste vriendin dat het uit was met dr vriend, met wie ze samen woonde. Dus daar heen gegaan en hele tijd gezeten tot snachts. Volgende dag, zaterdag, samen met arno naar bloemist geweest en bruidsboeket enz uitgezocht. Snel snel terug en smiddags had ik vrijgezellenfeest van vriendin die gaat trouwen volgende maand. Was zoooo leuk! Erg leuke dag gehad. Wie is de Mol-spel gedaan, georiganiseerd door een of ander bureau. Erg leuk. Daarna tapas gegeten en op stap geweest. Vannacht 4.15 thuis! hahahah. Vanmorgen uit mogen slapen, maar hadden brunch bij ons pap. Dus half 11 eruit, en naar de brunch. Daar hele dag gebleven en vanavond ook mee ggeten. 7 uur weer naar huis, kids op bed en wij op de bank geploft haha. Ben beneiuwd naar mijn vrijgezellenfeest nu haha. Heb regelmatig gehoord "Wacht jij maar!!!" als ik weer eens een lullige streek uithaalde bij de 'vrijgezel'. Sta er van te kijken dat ik het wakker heb weten te houden tot zo laat haha. Vanmorgen nog lieve foto's gemaakt van mn moppies... ff showen (opa maakt kids bang )
Ok, @ Elisah, ik zit nu letterlijk op zolder voor de wasmachine en ineens schiet me te binnen dat jouw lieve kleine meisje jarig was gisteren!! Ti's verdorie nu 17 minuten te laat!! Sorry sorry! Nu dus vanaf mijn telefoon, zittend voor de wasmachine: Proficiatt met lieve mooie kleine maar toch al grote Taleah!!!!!!! Hopelijk hebben jullie een super leuke dag gehad en is ze lekker verwend. Jullie hadden ook nog best wel mooi weer hè?! lekker in de party tent gestaan? Hihi nou ik ga Arno net de was verder helpen en dan slapen. Trusts!!
Jedalin; nee ze was gister niet echt jarig haha. We vierde haar feestje gister ! Ze is woensdag 11 april echt jarig. Dus je bent niet te laat hoor, maar wel erg lief dat je toch nog er aan denkt hahaha.. Kom later terug om meer te kletsen, net wakker hier haha..
Hahaha meen je dat?!! Dus ik zit om middernacht voor de wasmachine voor niks een berichtje te typen! Hahahah zucht... Stom, ik wist dat ze de 11e jarig is maar dacht serieus dat dat gister was. Want ik had zelfs bedacht dat het dan wel de 12e zou zijn vandaag en dat klonk best logisch voor mijn gevoel haha. Najaaa!
Dag meiden! Hoop dat jullie me niet vergeten zijn Ik kom amper aan het forum toe en dan alleen nog de mama-topics waar ik meelees en -schrijf... Ben een klein beetje bij, heb in elk geval gelezen over prachtige nieuwe baby's bij de maart mama's Ga nog verder teruglezen nu (het is Pasen, er is tijd ) en Megan slaapt net. Gisterochtend de speen afgeleerd, samen (net als bij Ol) haar tandjes en kiezen bekeken - "wat ben je groot! Wat een mooie tandjes! De speen is voor baby'tjes zonder tandjes, he..." en de rubberen rakker weggegooid. Drama 's middags... ook gisteravond, ik hoorde haar al gillen boven toen ik bezweet van het trainen binnenkwam... Enfin, ze is in slaap gevallen en heeft de hele nacht geslapen! Nu slaapt ze dus ook... echt bijzonder, ze lag met gevouwen handjes lief tegen me te fluisteren wie er allemaal gingen slapen (de juf van het kdv, haar vriendjes, haar opa's en oma's)... en een paar minuten later was het stil. Dames, geniet van het Paasweekend (wat er van over is) xx
Hai allemaal, @ Jedalin, das dubbel, vrijgezellenfeest en dan ook nog naar een vriendin toe waarvan de relatie uit is terwijl ze al samenwoonde... Wat sneu... Is ze er een beetje sterk onder? Ik vind zulke dingen altijd zo heftig... Of zagen jullie het al wel aankomen? @ Zazz, je bent al vaak gefeliciteerd met Taleah heh? Hihi, ik kan het gelukkig goed onthouden; Taleah is gelijk met mijn moeder jarig... Woensdag dus! @ P&F, verrek, ik ben ook nieuwsgierig, wat zou het toch een geweldig mooie verrassing zijn als je toch op de natuurlijke manier zwanger mag zijn!! Oww als ik het iemand gun.... (hartje-smiley) @ Darcy, we zijn je zekers nie vergeten!! Knap dat je het zo in één ruk hebt afgeleerd... Ik ben Stan er nu op aan het voorbereiden... Dat de speen strax naar de baby gaat... (ik denk dat we hem zogenaamd aan de kleine van mijn vriendin gaan geven...) @ Gwen, wauw, bijzonder dat Joënna vanmorgen zo heerlijk heeft geslapen, alleen jammer dat je dan zelf zo vroeg wakker was... Of was je nog wel weer ingedommeld ook? @ hier, gisteravond reden we langs het paasvuur (ik wilde eigenlijk niet heen, vind Stan nog zo jong, en vond het ook al zo laat) Maar Stan zag het en riep "Kijkuhhh" Dat ik dacht, wat doek ook moeilijk, tis droog, tis nog licht, kan mij het schelen, we gaan gewoon... Dus gegaan.. Maar hij moest wel in de wandelwagen, en dat was akkoord zonder tegenspraak *mama stomverbaasd* Nouw hij vond het letterlijk: VUUR, HEET, COOWWL, WAUWW!! MOOI!! Hihi, wat een lekker ding ook heh!! Toen het ging druppen gauw naar huis gegaan, maar zo lag hij dus wel pas tegen kwart over 9/half 10 op bed.. Woeps.... Nu jah, voor een keer... Liefsss
Allereerst ga ik mezelf heel diep schamen omdat ik jullie zo verschrikkelijk aan het verwaarlozen ben Zo en dan nu verder reageren. @ Ano; Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Daan! Ik zag prachtige foto's voorbij komen op FB. Hoe vindt Neomi haar nieuwe broertje? @ Jedalin; Mooie foto's van je stoere mannen. Hoe vinden ze hun nieuwe speelkamer? Laten ze hun speelgoed daar nu ook liggen of slepen ze het alsnog door de hele woonkamer? Als ik het zo lees staat jou nog heel wat te wachten tijdens je vrijgezellenfeest. Heb je al enig idee wanneer het is? @ Kussie; Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad tijdens het Paasvuur en groot gelijk dat je bent gegaan. Een keer iets later naar bed kan helemaal geen kwaad voor Stan en nu zijn jullie er allebei lekker even uit geweest. @ Eliesah;; Hoe was het feestje gisteren? Gelukkig hadden jullie nog wel een beetje mooi weer. In ieder geval een stuk beter dan vandaag. @ PenF; Ik hoop dat het jullie ook gegund is om via de natuurlijke weg zwanger te worden. @ Vriendlief; Hoe gaat het bij jullie? Al helemaal gewend aan de nieuwe gezinssituatie? @ Gwen; Die provocatietest klinkt heel heftig. Het is natuurlijk voor een "goed" doel maar het is natuurlijk wel heel sneu voor zo'n klein hummeltje. Heeft Jaëlian er verder nog last van gehad? Kan Jorgen zijn draai ook een beetje vinden met een peuter en baby in huis? Zo'n "kapotte wekker" lijkt mij heerlijk. Ieder weekend hoop ik dat ze hier ook eens per ongeluk lekker uitslapen. Maar goed, de laatste tijd mogen we niet klagen. Meestal worden ze om 7.00 uur wakker en dat is al een stuk beter dan het geweest is. @ Darcy; Wat knap dat Megan van haar speen af is. Morris krijgt zijn speen alleen nog in bed maar hij zou hem het liefst de hele dag in hebben. Soms pakt hij hem zelf uit zijn bed (we wonen in een appartement) en gaat zich dan in een hoekje verstoppen om stiekem op zijn speentje te zuigen. Als ik er dan aankom dan haalt hij hem heel snel uit zijn mond en gooit hem in zijn bed. Ik vrees dat we er nog een zware dobber aan gaan krijgen om hem ervan af te krijgen.
@ Darcy: Knap van Megan! Hopelijk vergeet ze hem snel! haha. Hier idd ook 2 kids die áls ze hem krijgen, er de hele dag mee rond zouden lopen! Maar dat doen we mooi niet haha. Met slapen is wel genoeg. Benieuwd naar foto van knappe Megan! Ben zo dol op haar mooie krullen...showen!! @ kussie: achhhh leuk, Stan bij het vuur. Dat blijft iets moois, vuur. Ziet er altijd zo mooi uit. Voor kids helemaal fascinerend. Ach en stan mag best n keertje laat naar bed toch! Hij was zo onder de indruk dat ie zo zn wagen in wilde blijven dus! @ superb: haha D&J hebben idd de neiging om speelgoed meed e woonkamer in te nemen. Boekjes vooral dan. Al het verdere speelgoed laten ze wel daar. Dacht echt dat ze lke dag een bende zouden maken maar dat is nog niet gelukkig. Ze laten de bakken speelgoed juist erg goed staan tot nu toe Binnenkort zetten we er nog een krijtbord bij en dan ergens tegen de zomer ofzo een keukentje bouwen. Als we tijd en zin hebben haha. @ hier: vandaag luie dag gehad. Weinig gedaan haha. Kids zo naar bed en dan lekker eten en tv kijken. Heerrrlijk, zo'n extra vrije dag.
Ik kijk nog dagelijks met verbazing naar haar krullen, hoor. Vooral als ze net uit de douche is gekomen en haar haren nat opdrogen. Dan heeft ze toch een bos springveren op haar hoofd! 's Ochtends is het een pluizenbol, wel heel schattig (kammen een ramp ) Nou...ik ga nog even kijken of ze wel écht slaapt... het gaat zo verbazingwekkend 'makkelijk' zonder speen
gwen pfff ts ook wat he zo voor t jochie zo spugen. arme jongen. hopelijk gaat t met de volgende dagopname beter en krijgt hij ook echt iets wat hem kan helpen en een dochter die zo goed op t potje plast echt mega goed hoor. `penf en al een test gedaan of al ongi???? boomie beterschap beide en nog alleen thuis ook sterkte meid ano jeey wat een bevalling zeg das een speedo bevalling hihi hopelijk heb je geen last meer van onder zeg maar. jedalin leuke paasfoto's zeg van die knapperds darcy wat knap dat ze de nacht zonder speen geslapen heeft zeg! wow wat een mooie krullen zeg (zegt ze jaloers) kussie leuk zeg dat paasvuur snap dat stan t ook leuk vind om te zien ja hier steef moest zaterdag voor kampioenschap darten met zn team en kampioen geworden dus dat werd zuipen en gelukkig voor mij bleef hij bij vrienden pitten hihi. hij was zo lazerus dat hij wel 3x van zn fiets gevallen was hihi. Zaterdagaaf moest hij ook darten en was gister dus mijn zuipavond hihi en vanmorgen mocht ik lekker uitslapen en had hij croissantjes voor me gebakken de lieverd. verder beide paasdagen gegourmet bij zijn familie en vandaag bij de mijne. jaaaa we hebben de foto's ik zal ff wat showen Bekijk bijlage 236906 Bekijk bijlage 236907