Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hoi allemaal!! :D

Zo zijn we weer. Pff wat een slecht weetje buiten hè..
    Net nu wij lekker vrij zijn. Balen! We wilden vandaag of morgen naar de dierentuin maar ja gaan niet in de regen lopen natuurlijk. Dus dan maar als het wat mooier weer is. ;)

Feestje was zondag erg leuk. Alleen was ht te druk voor Taleah. Ze kan daar dus echt niet tegen en ze was al niet zo lekker.
    Dus ze wilde niet bij papa of mama vandaan. En tsja met een huis vol mensen die willen drinken en eten is dat niet zo handig. Begrijpen jullie wel hahaha..
    Ze was dan die nacht ook veel wakker geweest en stond op met verhoging. Nou ja zet pil, vroeg naar bed. Maar ja om 2 uur begin het feest en madam lag nog diep in slaap. Toch maar om half 3 wakker gemaakt. Ik was boven met haar en ineens belde iedereen aan. Wij kwamen beneden en heel het huis bomvol. Was niet echt handig. Taleah helemaal slaperig en kan dat al niet hebben. Gelijk taart en zingen, kado's etc. Helemala verlegen en alleen maar mama mama. Dit heeft ze wel vaker als we ergens zijn en het is druk enzo maar zo erg was echt niet leuk...

Maar goed ze is flink verwend en vooral met roze spulletjes en hello Kitty! Morgen krijgt ze van ons nog een baby Born. Zal ze denk ik helemaal geweldig vinden! (hoop ik haha)
    En nog lekker taart eten die over was, want tsja had natuurlijk weer veel te veel haha. Ook super veel eten en drank over. Snap er niks van, maar goed.
    Volgend jaar doen we het iig anders! En dan pas het feestje na dr verjaardag want iedereen feliciteert ons al hahaha.. ;)

Ehm kom later terug om op jullie te reageren :)!

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

@ Zazz, och die Taleah, helemaal overdonderd, nouw, zo hoef ik het met Stan indd ook niet te doen, ik herken het wel, maar ze zal wel gesmuld hebben van de (vele) gebak denk ik, hihi!
    En ik zag een foto op FB indd, wat heeft ze veel gehad joh!! JEUTJE!
    Wel gaaf hoor!
    En morgen dan toch echt de grote dag!! LEUK LEUK!!
    Dan is ook onze laatste maart-dreumes toch echt EEN PEUTER!! JOEPIEJJ!!

@ Setti, ik sluit me volledig bij Jedalin aan, de foto's zijn helemaal te gek!!
    Je zwager kan super foto's maken! Vind ze ook harstikke origineel!!
    Ik vind die foto waarbij jij op de grond ligt en Lisanne je een kus geeft ook zooo lieff!!! *smelt*

@ Darcy, van wie heeft Megan die krullen eigenlijk? Ik meen me te herinneren dat jij het stijl hebt? Of heb ik dat nouw toch helemaal verkeerd?

@ Superb, wat fijn om van je te horen! Ik miste je al, had al paar x naar je gevraagd! Alles wel okeej daar?
    Hoe is het met JOU dan?
    Je bent er mooi klaar mee dat Morris in een hoekje gaat kruipen, whahaha!
    De boef! Stan doet dat juist niet, als zijn slaapkamerdeur soms es los is, zoekt ie z'n fopper op en komt ie er juist trots mee naar me toe paraderen... Waarna ik hem dus net zo rap weer van hem af pak... Whaha....

@ hier, ben op werk, hou het kort! Ga gauw weer wat doen!
    Alles goed hier!! :)

Liefs

3. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Setti; De fotoshoot is erg goed gelukt. Er zitten hele mooie foto's bij.

@ Zazz; Fijn dat Taleah zo goed verwend is. Ik kan me voorstellen dat het wel allemaal iets teveel voor haar was. Ik moet zeggen dat ik mede daarom de verjaardagen van de kinderen ook altijd bewust "klein" vier met alleen de naaste familie (ouders, broers en zus). Als ze wat groter zijn dan kunnen we misschien wel grootser uitpakken maar dat zien we dan wel weer.

Jammer dat jullie uitstapje naar de dierentuin niet door kon gaan.

@ Darcy; Megan heeft prachtige krullen! Jasmijn heeft ook zo'n krullenbol en ik kam haar haren alleen als ik ze gewassen heb. Als ik ze 's ochtends kam dan is het net alsof ze een vogelnest op haar hoofd heeft.

@ Kussie: Fijn dat alles goed gaat. Geen last van hoofdpijn? Gebruik je nu nog steeds die " nieuwe" medicijnen?

@ Hier; Met ons gaat ook alles goed. Ik ben erg druk geweest de afgelopen week en het is er gewoon niet van gekomen om te reageren. Jasmijn heeft krentenbaard gehad en om te voorkomen dat Morris het ook zou krijgen heeft de wasmachine overuren gedraaid.

Eerste paasdag zijn we naar een theatervoorstelling voor peuters geweest en zowel Jasmijn en Morris hebben met open mond en ingehouden adem zitten kijken. Prachtig om te zien.

4. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Darcy: Wauw wat en prachtige krullen! Haha Florine heeft ook zulke krullen alleen is haar pony gewoon echt helemaal stijl en daaronder dus ook zulke pijpenkrullen. Ik kam haar haar ook alleen na het wassen. 'smorgens breng ik het door het nat te maken weer in model :)

Setti: Super mooie foto's hoor echt leuk!

Superb: Wow hield Morris het ook de hele voorstelling vol? Kan me niet voorstellen dat Pepijn en Florine dat al kunnen, ja hooguit een half uurtje :)

Kussie: Leuke foto hoor!

Hier: Natuurlijk getest en negatief en ja hoor vanochtend ongesteld... :)

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ah marye wat jammer, toch een tegenvaller :( wat had dat gaaf geweest....
    Maar goed, niet al te lang bij stil blijven staan (al is dat vast gewoon ff lastig nu...toch wat hoop gekregen natuurlijk.)

@ superb: leuk dat ze zo genoten van die voorstelling!! Dat zouden D&J ook wel kunnen ja haha.

@ hier: druk druk met de bruiloft. Nu toch maar eens al die dingen gaan regelen die nog op het lijstje staan haha.
    Ach het schiet al best op :)
    Vandaag alles doorgesproken met de locatie en dat is ook rond nu. Kreeg gelijk de factuur en aanbetaling in de mail; yaiks! haha.

Nu vooral met de versieringen bezig voor het kerkje. Ballonnen, helium, lint...en natuurlijk willen wij de goedkoopste sites vinden :) hihi.

Dan nog schoenen voor de jongens, ringen op laten knappen en njaa nog wel wat meer dingen haha. Mgoed...we zijn goed bezig dus komt goed met regelen!

:D

6. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Superb; leuk zeg naar een voorstelling. En knap dat ze zo stil zaten te kijken! Oei krenten baard is zo besmettelijk. Moet je echt mee oppassen ja.
    En indd heel goed idee van het klein houden. Hadden we vorig jaar ook gedaan maar toen veel gezeur gehad van familie leden.
    En tsja aangezien marc half Moluks is heeft hij een grote familie. En tsja ik heb 4 broers en een zusje. En nog neefjes en nichtjes erbij. We hadden ook 'maar' rond de 25 man uitgenodigd. Maar ja als je dan niet naar buiten kunt baal je gewoon haha..
    Volgend jaar maar weer klein en dan maar gezeur haha! :p

Marye; hmm toch erg jammer! Wel fijn dat je gewoon gelijk ongesteld bent geworden. Als je dan daar nog op moet wachten.
    Ja die haartjes van Florine zijn ook zo mooi! :)

Jedalin; wauw goed bezig jullie met het voorbereiden vd bruiloft. Moet ook wel want het begint te korten nu hihi.. :)
    Vandaag ook een luie dag gehad?

Setti; erg super mooie foto's! En indd vooral waar jij zo op de grond ligt, smelt!!! Haha en zo gelachen om de foto waar steef in jou truitje kijkt haha. :)

Hier; vanmiddag maar naar de leenbakker geweest voor een matras voor Taleah. Denken ja kan ze vanaaf gelijk over, op dr verjaardag. Maar ze hebben m niet standaard liggen. Nu komt ie vrijdag binnen, axh ja ook goed!

Morgen toch maar naar de dierentuin. Willen graag naar burgers zoo en daar is toch veel overdekt dus komt wel goed.
    Anders zitten we ook maar heel de week thuis. En dan is je humeur ook niet alles hahaha.. Ons kennende. Al valt het nu reuze mee en zijn we allemala nog erg gezellig!

Heb een traktatie bedacht. Een vormpje uit een eierkoek halen en dan met marsepein een vorm erop en dan met glazuur 2 jaar erop. Hopelijk lukt het wat ik in m'n hoofd heb haha.. Snappen jullie!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lisanne zegt: ninne poepen!!! Ze gaat op t potje zitten en doet een plasje! Wow wat goed dit is dan wel de 2e keer maar de eerste keer dat papa en mama t zien! Super trots zijn op onze dochter

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Superb oowww krentebaard wat vreselijk ik heb t als kind zijnde ook gehad!

Penf nou meid je weet iig waar je nu aan toe bent met je cyclus helaas ik hoopte zo t andere

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Ik denk dat jij je buik nat kan maken voor je vrijgezellenfeest:D. Denk dat de meiden alles uit de kast gaan trekken, en je het dubbel terug krijgt, wat jij bij je vriendinnen hebt gedaan:D

@ Darcy: Leuk om weer even wat van je te horen!!
    Wat goed Megan zonder speen!! Grote en prachtige meid is ze toch. Vooral die krullen: Wouw, om jalours op te worden.

@ Kussie: Zo te lezen hebben jullie een leuke pasen gehad. Leuk zoals Stan reageerde op het paasvuur: Daar doe je het toch voor?;)

@ Superb: Hahahahahaha, schaam je:p

Jorgen vind het erg wennen, maar dit komt ook vooral omdat Jaëlian erg onrustig is en best veel huild. Hij weet niet zo goed hoe hij hier mee om te gaan, en dan vooral niet in combinatie met Joënna er ook nog bij.

@ Setti: Ik kan maar 1 ding zeggen op je foto's: Sprakenloos..................

Wouw, een plasje op het potje!! Super knap van Lisanne, ook dat ze het zo goed aangeeft.

@ Zazz: Taleah is goed verwent en zo te lezen een heerlijke, maar drukke dag gehad.

Leuke traktatie heb je in je hoofd! Ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken. Foto als het klaar is?:D

@ Penf: Zul je altijd zien: Test je, word je ongi:(
    Is alles al geregeld voor de bruiloft? Hoe staat het met je jurk ervoor?

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    penf he das kut!!wel duidelijkhed, maar niet datgene waar je op hoopte...maar meid je hebt met hulp 2 prachtige kids gekregen, en als het niet vanzelf gaat is dat heel jammer, dat begrijp ik, maar gelukkig is er genoeg mogelijk tegenwoordig, en zal jullie wens voor een 3e wondertje vast in vervulling gaan, dikke knuffel

darcy wauwww wat een plaatje.
    Hier ook zulke krullen, idd als je het natmaakt en laat droge, echtepijpekrullen.

verder weet ik tal niet meer, owja setti geweldigggg die foto's!!!!

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ P&F, gatdarre, wat vind ik dat nouw ontzettend jammer... :( Heh..... Ik had het jullie zo gegund meid!! Echt waar... Maar ik ben wel blij, wat ook al gezegd is, dat je nu dan wel "snel" ongi bent geworden en niet nog een poosje hebt hoeven in twijfel zitten.... *dikke knuffel voor jou*

@ Jedalin, oehh, het word spannendd!!! Leuk Leuk Leuk!!!
    Ow wat zul jij er enorm naar uit kijken!! Hebben jullie het er dan 's avonds in bed ook over?
    Dat je dan even lekker tegen elkaar aan kruipt en gewoon weet dat je strax man en vrouw bent, of ben ik weer es aan het idealiseren, hihihi....

@ Setti, gooo Lisanne!!! Wat goed! En tuurlijk zijn jullie dan apetrots! Ik weet met Stan nog niet zo goed hoe ik er mee aan moet....
    Hij zegt namelijk : pssst op het potje, en dan springt hij er gelijk weer af... Dat is zijn manier van een plasje doen, whahahaha! Lekker ding heh.. (en dan dus ook gewoon met broek aan) met broek uit vind hij het te koud aan de billen;)

@ Superb, misschien rare vraag, maar daar zit ook een hele rare geur bij heh? Mijn broertje heeft het ook gehad, krentebaard, oww men, wat een nare lucht hing er toen om hem heen! :) Is jaren geleden, maar als ik er aan denk, kan ik het zo nog weer voor de geest halen hoe het rook... BRRR :)

@ hier, alles prima, zijn jullie kids ook nog steeds zo hangerig naar mama toe? Als ik wegga bv. als ik bij mijn ouders ben en ik loop even weg, dan wil Stan echt ALTIJD mee en anders zet ie het op een krijsen... :(
    Zo naar... Maar ik ben er ook soms wel es klaar mee hoor.... Dit kan toch niet?
    Hij moet daar toch een keer doorheen?
    Vind zo moeilijk, sta dan echt in tweestrijd, wil niet dat ie huilt, maar wil ook niet elke keer terug gaan lopen en hem zijn "zin" geven, of toegeven aan zijn verdriet, ik kom tenslotte altijd (snel) weer terug....

Liefs

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie dat de intressen in de wc er al is bij stan is al knap en van de kinders van die al op t potje of op de wc een plasje of poepje doen is ook geweldig maar ook erg vroeg hoor.. dus ik vind t al heel wat als ze uberhaubt intresse tonen.

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    HOERA! Lieve Taleah, van harte gefeliciteerd met je tweede verjaardag. Veel plezier vandaag.

14. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Setti; Wat knap van Lisanne dat ze op het potje geplast heeft.

@ Zazz; Hopelijk lukt het met de tractatie. Het klinkt in ieder geval wel heel leuk. Mm, als je zo'n grote familie hebt dan is het wel lastig om het klein te houden. Jammer dat er altijd mensen zijn die commentaar hebben.

@ PenF; Ik had je graag een positieve test gegund. Ondanks dat de kans klein is, lijkt het me toch iedere keer weer een teleurstelling als je ongesteld wordt.

@ Kussie; De krentenbaard rook je niet. Ze had gelukkig geen plekken in haar gezicht maar in haar nek onder haar haar en een klein plekje op haar buik.

@ Voorstelling; Wij waren ook verbaasd dat Morris bleef zitten. Het was echt speciaal voor peuters. Het duurde ook maar 45 minuten en na die tijd kregen ze een koekje en iets te drinken.

15. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Taleah; Gefeliciteerd met jouw tweede verjaardag!!! Nu is het echt jouw grote dag dan!

Ik reageer straks verder. Zit met een kind op schoot dat het niet accepteert dat ik het forum nalees :(

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Taleah van harte met je 2e verjaardag! Het laatste maart kindje uit het rijtje. :)

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    taleah gefeliciteerd met je verjaardag

hier gister blijkbaar een enorme migraine aanval gehad. ik werd niet goed op t werk en had al een tijdje zichtvermindering door sterretjes of waasjes die ik zag en hoofdpijn, niet tegen licht kunnen, braken en diarree. dus vrijdag ff naar de huisarts.

ik dacht dat ik stom klonk gister toen ik op t werk zei dat ik die dingen zag maar toen zeiden ze al van kijk eens op internet t hoort er ook helaas bij. en ik idd googlen en blijken het auraverschijnselen te zijn die ik heb gehad

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Taleah, van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Man o man, wat een rot nacht.
    Lig ik net een uurtje op bed, word Joënna gillend wakker. Helemaal overstuur. Naja prima, kom je bij ons in bed. Helaas wilden ze niet slapen, en vond ze het tijd om aan te kleden en te spelen.
    Even streng toegesproken: Of slapen of naar eigen bed. Uiteindelijk is ze in slaap gevallen.

Lig ik net te slapen word Jaëlian wakker: Krampjes. Joënna ook wakker, want die sliep nog heel ligt.

Liggen we weer met zijn alle te slapen, Jaëlian weer wakker: Flesje. Ofwel Joënna ook weer wakker (lag net te slapen en ik ook).

Ofwel 45 minunten later weer een poging doen om te slapen. Jaëlian sliep, en Joënna even streng toegesproken. Die ging nu ook slapen.

Joënna slaapt, Jaëlian wakker: Weer krampjes. Nu bleef Joënna slapen. Jaëlian eruit gehaald, getroost en een half uur later weer slapen.

Lig ik weer net te slapen: Krampjes. Nu ook Jaëlian maar bij ons in bed genomen. Zo hebben we een uurtje geslapen, en toen was het al 06.30: Fles tijd.

Joënna sliep door, dus flesje gegeven, wil ik Jaëlian weer neer leggen, komt Joënna: Mama slaap klaar!! "Nee, slaap is niet klaar, nu slapen", en ze draait zich om en slaapt verder.

Tegen 09.30 word ik wakker gesmst: Mijn collega, of het erg was dat haar zoontje wat verkouden was, anders liet ze hem thuis.
    Gelukkig dat ze dit deed, anders lag ik om 10.00 nog op bed (terwijl zij dan voor de deur staat).

Echt een heerlijke nacht, als je zelf koorts hebt, en je absoluut niet goed voelt...........

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwen wat een nacht zeg pff erg vermoeiend dit houd je niet lang vol hoor

Deel Deze Pagina