Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ow jah wacht es, als je vóór 1 april reageert krijg je VOOR 1 juli ook bericht heh? Hmm, nouw zou nie verkeerd wezen, hihi... Aangezien ik volgens de statistieken geld weer krijg...
    La ma kommuh!!! :D:D

Sure can use it!!! :cool:

Maar jah, als je bericht krijgt, wil natuurlijk nie zeggen dat ze dan ook gelijk dat geld storten, als je betalen moet zijn ze er als de kippen bij, maar als je krijgen moet, dan wachten ze gerust een poos, die hakketakkers daar!! Bah! :x

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Goeieavond!
    Ben ik weer :) Weekendje weg geweest met mn vriendinnen; was echt super leuk!!! Echt gezellig gehad.
    @ kussie; hahah ik ben idd vergeten te vertellen hier dat ik weg ging van 't weekend. Vrijdag ook geen tijd meer gehad omdat ik sochtends moest werken en daarna gelijk opgehaald werd :)

Maar had een tijdje geleden er al wel iets over gzegd hoor! hihi. Toen zou ik eigenlijk niet mee gaan maar toch uiteindelijk besloten wel te gaan,.
    Maar was leuk. Met zn allen dagje bobbejaanland geweest en vandaag wezen zwemmen.

Bij thuiskomst een hele dikke knuffel van Daan en Jesse gekregen :D:D Zo lief, ze hadden me ook wel gemist zei arno. Fijn om te horen haha.
    Maar na 10 seconden was het weer goed en gingen de heren gelijk weer spelen.

Tveel gelezen om op te reageren en ook veel te moe haha. Dus ik hou het hierbij :) liefs!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mocht t weer gebeuren neem ik wel een zetpil van lisanne hihi ik heb wel altijd paracetamol met codeine in huis hoor.

tenminste ik hooop dat t maar bij een enkel keertje een aanval.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    heerlijk weer een keer toch. was je ook echt aan toe

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat goed van taleah zeg.

ts nog best een hoop geld hoor zo'n abbo voor de efteling. en 40 euro voor een week boodschappen is knap hoor hihi kun je best trots op zijn

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    whaaa wat leuk zeg spannend hoor ik duim dat t snel raak mag zijn

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zazz ow wat erg zeg tja dat doet zeer hoor op die billetjes dus lekker goed insmeren. en talkpoeder gebruiken.

belastingcenteen die hebben we al een week of 2 a 3 ik stond er helemaal van verbaasd normaal krijgen we het in mei of juni uitgekeerd en we waren nu laat met indienen ongeveer 1 maart geloof ik

hier whaaa morgen weer kijkers voor ons huis en volgens de makelaar wilden ze perse ons huis zien. spannend dus ik steef vandaag weggestuurd met dochterlief. dus zijn ze ff naar austerlitz geweest en naar de kinderboerderij. en ik druk aan de poets hihi was niet veel om te doen maar goed vind t t lekkerst om te doen als ik alleen ben met de radio aan en gaan met die banaan. ik alles omhoog gezet ff goed gestofzuigd, stomer aan gezet ff wachten tot hij klaar was met een beschuitje eten. en wilde ik gaan stomen doet dat klere ding het niet. natuurlijk hebben wij weer. dit is al de 3e stomer in 3 jaar die t niet meer doet. dus ik naar de makro nieuwegein: uitverkocht door naar vianen en daar hadden ze ze nog wel en nu gelijk een goede van een a merk gekocht en niet meer zo'n habbi babbi ding. dus huis is weer schoon

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: EN EN EN?!?!Zijn de kijkers al geweest?!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nee 17.00 uur pas we eten bij mn ouders vandaag en daarna hebben we 10 min gesprek op t kdv. dus zal pas later op de avond online komen hihi

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ All; Hartelijk bedankt voor de verjaardagsfelicitaties.

@ Darcy; Spannend dat jullie een derde kindje hopen te krijgen. Ik ben wel een beetje jaloers op je. Ik zou zelf ook graag een derde willen maar mijn man wil echt niet meer.

@ Setti; Hopelijk zijn het dit keer wel serieuze kijkers en worden ze helemaal verliefd op jullie huis. Mijn duimen draaien.

@ Zazz; Hoe gaat het met Taleah? Zijn haar billetjes al wat genezen? Jeetje, wat is zo'n abonnement op de Efteling duur. Wij hebben een abonnement op Blijdorp maar volgens mij betalen we daar in totaal iets van EUR 180,- voor. We gaan eigenlijk altijd op de fiets dus ik weet niet wat parkeren kost.

@ Jedalin; Fijn dat je weekend zo geslaagd was. Gingen jullie zomaar een weekendje weg of was er nog een speciale aanleiding?

@ Hier; De Krentenbaard is helaas nog niet verdwenen. Zowel Morris als Jasmijn heeft het nu. Het vervelende is nu dat ze allebei ook plekken op hun handen hebben. Mijn dagen bestaan nu dus uit wassen, wassen, wassen, poetsen, poetsen, bedden verschonen en AB zalf smeren. Om verdere besmetting te voorkomen moeten ze hun handen drie per dag wassen met Betadine shampoo. Dit levert zes keer per dag een drama op aangezien dit spul nogal prikt in de krentenbaard wondjes.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Kijkers ze waren razend enthousiast ze hebben hun eigen huis ook in de verkoop en hun hebben zelf kijkers gehad dir voor de 2e x kwamen met aankoop makelaar dus ze verwachten een bod en dan nemen ze contact op! Ons huis was precies wat ze zochten

Dus hopen dat ze deze week bellen met goed nieuws dat hun huis verkocht is!

Het is een wat ouder echtpaar dat kleiner wilt wonen

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Superb hopen dat de krentebaard snel weg is! Sterkte met wassen en de moeilijke momenten voor de kids

13. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
  14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Hoi ik zwaai ook!

Ben druk druk druk met me 2kinders!

Sorry

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ben jullie wederom zwaar aan het verwaarlozen.

Vandaag bij de HA geweest ivm hoesten wat steeds erger word. Longen schhon, HA kan verder niks doen, moet het woensdag met de KA opnemen.
    Kan een gewone verkoudheid zijn (die al 6 weken duurt), kan zijn dat de voeding niet sterk genoeg is, of aan de reflux.

Kortom: longen schoon, verder niks mee opgeschoten.

Osteopaat heb ik voor de woensdag een paar uur naar voren geplaatst, zodat ik rustig met de KA kan praten.
    Dit gehuil kan toch niet? Word er zo moedeloos van, kan hem nog geen eens meer troosten:( Hij blijft huilen, ook in de draagdoek. Alleen op mijn arm is hij redelijk stil. Kan nog geen eens fatsoenlijk douchen of joenna onder de douche zetten. Leg ik hem weg om te plassen is het al huilen:(
    Alles = huilen

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Fijn dat je weekend met de meiden zo leuk is geweest!!

Hoe bevalt je kleurtje?

@ Setti: Migraine:( Ik hoop niet dat je er vaker last van gaat krijgen.

Hoe was het 10 minuten gesprek?

Gaaf dat de kopers zo enthousiast waren!! Hopelijk komt er snel en bod en verkopen jullie het.

@ Superb: Jeetje, dat ze het nu beiden hebben:(. Man je poetst en was je het ongeluk). Hopelijk is het snel over.

@ vriendlief & Johannal: Zwaai terug.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @setti: WAAHH Wat spannend!!! Dat zou suuuuper snel en SUPER fijn zijn!!!!!
    DUIM DUIMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hopelijk doen ze dan ook een mooi bod. En krijgen ze zelf ook snel een bod natuurlijk :D

@ Gwen: pff meid toch, wat is het toch ontzettend KLOTE gewoon dat hij zoveel huilt. Echt...je word er moedeloos van he :(
    Sterkte....hopelijk helpt de afspraak met de osteopaat. En heel goed dat je met de KA gaat praten.

@ hier: morgen naar het kappelletje kijken voor de versieringen die we moeten regelen :)

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Johannal sorry meid ik kan je niet echt tips geven heb t zelf gelukkig niet meegemaakt met Lisanne

Gwen hihi onze draak doet t goed op t Kdv heeft wel duidelijk een eigen willetje en is erg populair hihi

Ik snap wel dat je er moedeloos van wordt je probeert van alles

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    :(:) OMG Gwen..... Wat heftig..... HEEL VEEL STERKTE.... Ik ga even terugzoeken maar ik begrijp dat Jaellien geelverlicht huilt. Zoals je leest word er bij Selah al knettergek van xxxxc respect

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Niet leuk als je meisje zo aan het huilen is:(. Het gaat echt door merg en been. Ik hoop zo dat er snel verbetering in komt en ze gewoon lekker gaat slapen.

Ja hier word veel gehuild en amper geslapen. Als hij slaapt is het in mijn armen en soms in de draagdoek. Inbakeren heeft ook weinig nut (doe het wel daar alle kleine beetjes helpen).

We zijn bij de HA geweest en in overleg overgegaan op pepti. Vervolgens bij de KA ivm reflux en daarvoor Nexium voorgeschreven gekregen.
    Afgelopen 2 vrijdagen in het ZKH ivm provocatietest KMA. Woensdag tel. overleg met de KA om de uitslag te bespreken.
    Vervolgens ook bij de osteopaat geweest: Beknelling bij zijn nekwervel door snelle bevalling, en spanning op zijn middenrif en schedelnaden. Hij schijnt constant onder stress te staan.
    Hij kan ook absoluut geen rust vinden.

Verder worden de krampjes alleen maar heftiger, en veel lucht in zijn darmen (maar ja, wat wil je ook als je zoveel huilt) en is hij al 6 weken lang verkouden. Hij stikt de gieter erin.

Ik weet het gewoon niet meer. Het is niet leuk meer:(

Deel Deze Pagina