Ik geloof niet dat ik nog moeier kan worden (schrijf je dat zo?). Kan echt op de gekste momenten in slaap vallen Jorgen is alleen de weekenden thuis. Afgelopen vrijdag kon ik hem 's middags al ophalen, alleen moest hij zondagavond weer weg. Was wel een beetje jammer zeg maar. Beterschap voor je gezin!! Pfffff, ben je zelf net opgeknapt, gaat de rest plat. Hopelijk zijn ze snel weer beter.
@ Hier: Een goede nacht gehad. Gisteren om 23.00 uit bed gehaald voor zijn laatste voeding (ervoor was om 19.30). Hij heeft heerlijk geslapen tot 03.30. Voeding gegeven, en bij ons in bed neergelegt (sliep daarvoor in de wieg naast ons bed). Meestal word hij na deze voeding wat onrustig en krampjes. Nu ook tegen 06.00 begon hij weer krampjes te krijgen. Gisteravond heeft hij tot 23.00 uur ook in zijn eigen kamer in zijn ledikant geslapen. Ook zelf in slaap gevallen!! Ben zo trots op mijn ventje. Vanochtend even in de box neer gelegt, en hij lag heerlijk te brabbelen en te lachen. Na een minuut of 10 begon hij wat te murmelen. Op gepakt, is hij in mijn armen in slaap gevallen, in de cosi (sliep gewoon door) en Joënna naar het KDV brengen. Hij slaapt nu nog steeds.
@ Gwen; Wat fijn dat jullie een redelijke nacht hebben gehad en dat Jaëlian vanochtend zo vrolijk was. Het lijkt dus alsof het bezoekje aan de ostheopaat hem goed heeft gedaan. Wel vervelend dat het telefonisch consult met de KA gisteren niet door kon gaan. Hopelijk belt hij aan het begin van het weekend en niet pas aan het einde. Het zou zo fijn zijn als Jaëlian wat beter in zijn velletje zou komen te zitten. Hij weet inderdaad niet beter maar voor jullie als ouders is het heel naar om te zien en er wordt ook behoorlijk wat van jullie uithoudingsvermogen gevraagd als je kindje zo veel huilt. @ Zazz; Is je ongi nog steeds niet gekomen? Ik ben bijna plaatsvervangend zenuwachtig voor jullie. @ Boomie; Beterschap voor Fenna en je man. Zware tijden voor jou met twee zieken in huis. @ Hier; Ik ga was nummer drie eruit halen en daarna snel door na de psz om Jasmijn op te halen.
@ Superb: Het vergt inderdaad behoorlijk wat als je kind zoveel huilt. In het begin dacht ik dat ik mezelf aanstelde. Bedoel, op een gegeven moment lijkt iedere minuut wel een uur te duren, dus ben het eens gaan noteren. Dan kom ik gemiddeld op een uur of 5 á 6 op een dag. De ene dag meer de andere dag minder. Ook in mijn omgeving snapt eigenlijk niemand er wat van. Als ze hem zien, is het altijd in mijn armen slapend. Tja, ga dan maar eens uitleggen dat hij toch veel huilt. Zo jij bent al druk aan het wassen!! Heeft Jasmijn het naar haar zin op de PSZ?
Gisteren heeft Joënna het flesje Infacol te pakken gehad. Ze pakten een stoel, klom op het aanrecht, en heeft het hele flesje leeg gedronken (zat nog half vol)................. Nou je wilt niet weten hoe "luchtig" ze gisteravond is geweest. Zelf had ze de grootste schik. Begon ze te lachen en maar zeggen "scheetje, scheetje".
@Gwen; ojeetje zoveel infacol? Kreeg ze geen buikkrampen dan? Schijnbaar niet zo heftig spul dan? Ik zou lichtelijk in paniek zijn geraakt eerlijk gezegd! FIjn dat je een goede nacht hebt gehad, al klikt tie voor mij nog erg kort zo! Tis maar wat je gewend bent he @Hier; beiden zijn nog een beetje ziek nu. Fenna krijgt na haar middagslaapje koorts, maar is verder erg energiek enzo. Manlief ligt nog op de bank...
zazz spannend hoor zaterdag testen. wanneeer had je ongi moeten worden??? superb we hebben nog niets gehoord dus nog ff afwachten en we hebben ons voor gehouden om van t slechtste uit te gaan dan kan t straks alleen nog maar meevallen ipv tegenvallen omdat we te veel ervanuit gingen hopelijk slaat t kuurtje snel aan voor morris en balen dat jasmijn t niet gekregen heeft vriendlief wat een droppie is die sofie zeg. en mooi donker haar en ogen ook. en wat is jan een draak hihi. ts echt een fase hoor en die kan wel lang duren hier is ze er gelukkig net uit kussie nee heb geen hoofdpijn van de bril maar wel ff een raar gevoel aan mn ogen omdat ze minder moeite hoeven te doen. gwen wat een dag zeg en wat zal jaelian genoten hebben van die onstpanning hihihi en jij ook haha. lekker toch hopelijk heeft hij er nog dagen lang plezier van hahha sorry dat ik lach maar moest er toch echt om lachen dat ze de infacol leeggedronken heeft hihi tja ts ook niet bepaald vies nee hihi en luchtig ahahahhahaha daar had ze nu een goed reden voor hihi boomer beterschap voor je man en fenna
@ Boomie: Volgens mij is het inderdaad voor een 2 jarige niet zo sterk. Ik schrok wel, maar leek me dat het niet zo veel kwaad zou kunnen. Hahahahaha, tegen de tijd dat mijn nachten weer langer gaan worden, worden die van jouw korter @ Setti: Nadat ik van de ligte schrik was bekomen, heb ik er ook vreselijk om gelachen. Ze bleef maar scheetjes laten: Geweldig!!! @ Jedalin: Hoe bevalt je kleurtje?
SORRY voor deze enorme verwaarlozing! haha heb gewoon 2 dagen niet ingelogd op het forum vanwege gigantisch tijdgebrek. Nu zitten we ook middenin serie (mentalist) mgoed...ik ga gewoon een reactie typen en we zien wel of ik het nog volg. Wat goed @gwen om te lezen dat er eindelijk stappen genomen zijn met andere voeding en nexium. Hopelijk heeft het snel invloed! Wat zou dat fijn zijn als dat het probleem is en nu dan dus opgelost is!! Mn kleurtje was op zich goed! haha. eerste 2 dagen was te donker, en naja, niet natuurlijk voor mij. 3e dag was perfect...dus dat wordt hem ook voor de bruiloft Dan zie je het nog net, maar valt het niet op zeg maar @ 10 min gesprek: nog nooit iets over gehoord; doen ze nog niet aan denk ik haha. Lieve foto's gwen!! hahaha wat lief hoe joenna erbij ligt te duimen Die vindt het vast top dat de box weer in de kamer staat! @ Elisah: gave taart!!! Erg leuk Die laatste Droom-foto van Taleah is echt heel mooi Kapelletje hebben we gekeken voor de versieringen en die hebben we besteld weer wat geregeld @ Daan en Jesse: slapen gelukkig eindelijk weer beter! Heeft 3 weken, laaange weken, geduurd. Maar het gaat nu eigenlijk echt weer en stuk beter. Soms nog wel huilen ,maar meestal maar 1 keer ofzo. DE oplossing lijkt een groot knuffel-schaap. Dat heb ik er bij gelegd een keer bij de zoveelste dramanacht, pootje van het schaap bij zn neus om mee te tuttelen...en hij was stil. Die leggen we nu dus elke keer erbij en kennelijk vind ie dat fijn! Hij heeft 7 knuffeltdoekjes in bed, maar ach deze is fijn dus haha. Hopelijk is het hiermee opgelost dus! Oehhh je nod was gister...typ terwijl ik zit te lezen dus hoop op goed nieuws!!! @ setti: whahaha proberen tot juli veilig te doen: dat gaat nooit lukken!! Ik wed dat jullie het 1 maand volhouden!! @ Superb: goed dat je een ha-bezoekje gemaakt hebt! Hopelijk werkt het bij Morris snel en is ook jasmijn er dan vanaf!! @ Vriendlief: Jan klinkt als een pittig mannetje....hij is duidelijk aan het uittesten!! Succes! Wat een lieve foto's....en jij ziet er ook goed uit meid! Tik op de vingers krijgen ze hier als ze slaan. En in de hoek. Geen waarschuwing. @ Gwen: wat een opluchting om te lezen dat het zo goed gaat met je mannetje nu!!! FIJN! Huh zoveel infacol?? Sjee,....heb je wel ff de dokter gebeld? Je bent d'r zo luchtig over?! Whahaha ook erg, in 2 dagen heb je gewoon 3x naar mn kleurtje gevraagd hihi sorry....duurde even voor ik er weer was maar kheb gereageerd hierboven @ hier: druk druk dus! Met de bruiloft, de kids, mn werk. Dus heel veel tijd over heb ik niet....maar komt wel weer Vandaag ochtend extra gewerkt ivm drukte, daarna naar de stad met vriendinnen voor een outfit voor de bruiloft van mn vriendin (en geslaagd joepie ) en daarna uit eten met collega's. verder alles goed. Daan en Jesse hebben duidelijk een sprong gehad; het praten gaat nu een stuk beter. Veeeel meer 2-woorden-zinnetjes Dus hier een trotse mama!
@ Gwen; Jasmijn vindt het erg leuk op de PSZ. Ik heb vanochtend nog een gesprekje gehad met haar "hoofdleidster" en die vertelde ook dat Jasmijn altijd heel actief en betrokken was. Ze heeft ook een vriendje daar. Als die twee samen zijn dan zijn het net twee verliefde bakvissen. Ze beginnen helemaal te stralen als ze elkaar zien. Ik kan me voorstellen dat het redelijk frustrerend voor je is als anderen alleen maar een tevreden mannetje zien die in je armen ligt te slapen. Zij maken hem maar even mee en zien al die andere momenten niet. Ik vind in ieder geval niet dat je je aanstelt. Zes uur huilen op een dag is heel veel en ik vind het knap dat je toch nog allemaal volhoudt. Ik moest ook wel lachen om die gekke Joënna. Ze had zeker dorst. Ik denk niet dat heel veel kwaad kan. Zo grappig ook dat kinderen nog lachen als ze windjes laten. Jasmijn vindt het ook nog steeds reuze grappig. We zijn haar nu aan het leren dat het toch niet heel netjes is om dat in gezelschap te doen. @ Setti; Verstandig dat jullie ervan uitgaan dat die andere mensen hun huis niet verkopen. Mijn duimen blijven echter draaien. @ Boomie; Beterschap voor Fenna en je man. @ Hier; De AB lijkt aan te slaan bij Morris. Het is nog wel een gevecht om naar binnen te krijgen. Vanmiddag heb ik daarom maar een beloningsbord in elkaar geknutseld. Lees; Ik heb op een groot stuk groen karton een weg getekend en daarop wat autostickers geplakt. Morris mag nu iedere keer dat hij de AB op heeft zelf ook een sticker plakken. Daarna mag hij één Smartie om de vieze smaak weg te krijgen.
@ Jedalin: Fijn dat je kleurtje je zo goed bevalt!! Hahahahaaa, ja was iets te enthousiast met vragen Wat heerlijk om te lezen dat de slaap problemen opgelost lijken te zijn!! Dat zo iets simpels de oplossing kan zijn. Eeeehhh, nee geen dokter gebeld. Leek me geen kwaad kunnen eigenlijk, of te simpel gedacht? (rest van medicijnen kan ze niet bijkomen, maar infacol staat naast de flessen op het aanrecht). Leuk 2 letter zinnen!!! Dan gaat het praten in 1x hard. Is alles geregeld voor de bruiloft? Het komt nu wel heel dichtbij. @ Superb: Fijn dat de AB aan lijkt te slaan!! Hopelijk ben je snel van de krentenbaard af. Het is inderdaad heel frustrerend. Iedereen zegt dat het zo'n lief, tevreden en makkelijk mannetje is, omdat hij altijd in mijn armen ligt te slapen. Als mensen vragen hoe het gaat zeg ik ook altijd maar "goed", ben opgehouden met te vertellen hoe het echt gaat. Ze kijken me aan alsof ze water zien branden. Alleen aan goede vrienden laat ik wel eens wat los, of aan mensen die dit ook mee hebben gemaakt. Het is ook een super lief manneke, maar niet tevreden. Ooohhhh wat leuk!!! Kalver liefde, zo lief om te zien!!
jedalin fijn dat je geslaagd bent voor een outfit. en je haar geverfd??? welke kleur?? of heb t helemaal verkeerd superb hopelijk werkt het dat hij een sticker mag plakken en wel erg gul hoor 1 smartie hhahahhaaha sorry grapje. als t werkt is het goed toch
Gwen wat heerlijk om te lezen dat het beter gaat! Bezoekje aan osteopaat heeft dus geholpen!ik ben er ook wel voor!ik ga binnenkort ook ff langs voor een algemene check up.osteopatiecentrum zit tegenover ons, en zij zijn inmiddels vrienden van ons, en van de week zei 1 dat ie al wat aan zijn schedeltje zag...?!? Maar hoop dat t bij jou zo goed blijft gaan! Superb ow naar hè als t niet gaat met medicijnen geven, openlijk werkt je nieuwe plan. Zaza hoe ist daar?al tekstje gedaan? Xxx
Linda, krijg net een kaartje van je in de bus, wat leuk!bedankt!! En mooi dat je kleurtje goed was, hoe lang blijft dat eigenlijk zitten dan? En fijn meid dat je kids weer beter slapen, dan ga je je nachtrust ook echt weer waarderen hè, na zo,n slechte periode,,, Geef ze een dikke kus van Neomi!en mij
ano een kaartje van jedalin wat leuk gwen ik hoopte zo dat t goed bleef gaan!! pff kun je ze niet afzeggen?
@ Ano: Wat lief dat je van Jedalin een kaartje hebt gekregen!! @ Setti: Heb ik ook aan gedacht, maar ja, vind het ook lullig. Moet al bijna aan het werk. Terugval schijnt gebruikelijk te zijn. Ik hoop dat dit het is!!
We hebben voor Joënna een trampoline aangeschaft. Ze vind dit helemaal geweldig. Wel meteen een grote (diameter 305 cm met trappetje en valnet) zodat ze er de komende jaren wat aan heeft (en mama ook)
@ Gwen; He bah, wat vervelend dat het weer mis is. Ik dacht net; "laat ik eens even kijken hoe de nacht bij Gwen is gegaan". Ik had zo gehoopt beter nieuws te lezen. Hopelijk is het een tijdelijke terugval en gaat het snel weer beter. Als je dit weekend de KA spreekt moet je ook maar goed aangeven dat het zo niet langer gaat. Hoe was het bezoek van je collega's? Ondanks dat je hoofd er waarschijnlijk helemaal niet naar staat is het misschien ook wel lekker om even je gedachten te verzetten. Hoe gaat Joënna met de hele situatie om? @ Setti; Eén Smartie is inderdaad niet heel erg veel , maar normaal gesproken krijgt hij ze bijna nooit terwijl hij het superlekker vindt. Het is dus wel een echte traktatie voor hem. Ach ja, een kinderhand is snel gevuld. @ Zazz; En,en al een testje gewaagd? Je houdt ons (en jezelf natuurlijk) wel in spanning hoor! @ Jedalin; Wat fijn dat het slapen weer goed gaat. Ik moest wel lachen om de zeven (!) knuffeldoekjes. Ik dacht dat Morris zijn bed al vol lag met vier spenen, een poppetje en een knuffeldoekje. @ Hier; Heeft iemand zin om twee zeurende, jengelende en ruziemakende peuters op te komen halen? Ze zijn vandaag in de aanbieding!