Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ superb: Ze komen over een kwartiertje. Aan de ene kant heb ik er echt geen zin in, maar aan de andere kant wel even lekker. Inderdaad afleiding.
    Hij krijgt zo ook zijn flesje, dus dan is hij weer stil.

Ik hoop dat de KA morgenochtend om 08.00 belt, zul je altijd zien dat het zondagavond word.

Sommige dagen is ze heel plakkerig en claimerig. Dan wil ze alleen maar getilt worden, aan me zitten en op schoot zitten.
    Ook blijft ze met de speen naar Jaëlian slepen, terwijl hij amper een speen wilt, en probeerd hem op haar manier te troosten.

Hahahaha, krijg je er ook een mini bij, of is de actie 1+1 gratis:D

2. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Darcy: spannend nummer 3 voor jullie, hoop dat het snel lukt.

Kussie: Stan heeft misschien wel maar een ouder, maar wel een supermoeder en die telt minstens voor twee!

Setti: klinkt goed, misschien kopers... Hopelijk hoor je er snel iets van.

Hier heel erg druk en ik moet zo weer de deur uit, dus even een korte update:
    Karel is sinds deze week wennen op school en Toon heeft het naar zijn zin op de psz. Hij is heel lief, maar kan ook best driftig stampen als iets niet lukt. Karel en ik lachen hem dan een beetje uit: "ach, stampertje," en dat help wel! Dan gaat Toon het voor de grap doen en is de echte drift weg. Praten gaat nog steeds beter en hij zingt ook liedjes, in de manegein bv, mét gebaartjes, maar net niet in de goede volgorde, haha, heel lief!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wow wat leuk zeg.

en hopelijk voor jaelian dat t nu is de terugval en dat t erna weer beter gaat

4. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Groot nieuws; Marc vrij vandaag. Ik test gekocht en thuis gelijk gedaan.

En.............

ZWANGER!!!!!!!!! :D :D :D

Waah helemaal leuk leuk!!!! Had het echt niet verwacht eigenlijk..
    Al denk ik nu achter af hoe ik me de week voelde wel maar ja je weet het maar nooit!

Oei spannend allemaal weer!! :)

Kom Later weer terug!! :)

5. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd Zazz!!!!! Supergoed nieuws.

6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het steppen gaat inderdaad redelijk goed. Hij heeft alleen nog niet door hoe hij moet sturen, dus draait hij de hele tijd rondjes linksom:). (Je stuurt bij dit stepje door je gewicht van links naar rechts te verplaatsen)

7. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwen; Was het vanmiddag nog gezellig met je collega's? Die trampoline klinkt superleuk. Het lijkt mij ook heerlijk om daar af en toe eens flink op te springen (en meteen wat frustratie kwijt te raken).

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Zazz WAUWIE!! Gefeliciteerd! Hoe veel weken ben je nu? En dat ie maar lekker blijft plakken. :)

@gwen nou ze zal zich vast prima vermaken op de trampoline. Wij hebben ook 1 van 3,05m met veiligheidsnet en ze zit er regelmatig met Alies op. Dikke lol dat ze dan hebben. :)

9. ons2ewonder

ons2ewonder Bekend lid

3 mei 2011
    986
    8
    18
    moeder
    zazz gefeliciteerd

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: hahaha nee niet geverfd! :)

@ Ano: ahhhh is ie binnen :D hihi jaaa na dat suuuuper leuke kaartje van Daan moest er uiteraard 1 terug naar jullie! Hihi

Eens bekijken wanneer we een keertje langs mogen komen!! :D

Kleurtje is 5 dagen gebleven, maar echt zien deed je hem maar 3 dagen. die 4e en 5e dag zag je het nog maar amper.. Daarna trekt het weg op wat vlekken na die je er dan gewoon af kan scrubben.

@ Gwen: ah nee ging vannacht zo slecht weer :( Verdorie, wat is dat nou toch :(:(

@ filmpjes: Leukkk. Die taleah met dr stoere kleertjes! Vind dat jasje super gaaf!! :D

En Morris die al flink rond stept. Knap hoor!

Zag ook Jan op zn fietsje....wow...!!!!!

@ mini's: super jammer dat al die leuke spulletjes al uitverkocht zijn! die kassa enzo...

@ Elisah: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D:D:D:D

Wat GAAF!!!!!!! Oh meis, wat ben ik SUUUUPER blij voor je!!! Echt heeeeeel erg leuk zeg!!!

Oh wauw!!! :D
    Geniet er lekker van samen!!!!

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    GVD de GVD de GVD de GVD, sta ik op het KDV gaat mijn telefoon, maar goed was met overdracht bezig, dus niet opgenomen. Verwachten ook geen telefoon.

Daarna boodschap gedaan, kom ik thuis even mijn telefoon nakijken wie er heeft gebeld. Onbekend nummer en voicemail ingesproken. Was de KA om de uitslag te bespreken. Hij zou mij nog op mijn thuis nummer proberen, maar ja, was niet thuis.
    Nu moet ik maandag opbellen om een nieuwe belafspraak te maken.

k*t, k*t, k*t, had ik nu maar wel opgenomen. Misschien belt hij nog het weekend (zoals afgesproken)??????

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Zazz: AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. GAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF, gefeliciteerd!!! Wat leuk, en kleine zazz baby erbij!!

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Superb: Het was super gezellig!! Even weer lekker bijgekletst, en de tijd vloog om. Jaëlian was ook even goed te pruimen na zijn fles, en is bij mijn collega in haar armen in slaap gevallen (moest even mijn handen vrij hebben om koffie te halen).

@ Alies & Superb: Ik denk ook dat ze er een hoop plezier mee gaat beleven. Ons neefje en nichtje hebben ook een trampoline, en als we daar zijn, zit ze er ook altijd op te spelen.

Dinsdag ga ik weer mijn afvallen oppakken, en kan dan mooi wat extra calorietjes eraf springen :)
    @ Alies: Hebben ze ruimte genoeg met zijn tweeën?

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ze hebben zeeën van ruimte met zijn 2en. Als er de neefjes of nichtjes komen zitten ze ook weleens met zijn 4en er op.

Ik merk wel dat mijn sluitspieren minder zijn na 2 kids. Aanrader is om wel ff een inlegkruisje ofzo in te doen tijdens het springen. :D

Ik ben sinds half januari begonnen met een paar keer in de week touwtje springen. Met een half uur touwtje springen verbrand je net zoveel calorieën als met 1 uur fitnessen of 1 uur fietsen. Daarbij doe ik ook nog zit- en push ups en werk ik nog met gewichtjes. Ik ben nu sinds een maandje op mijn oude gewicht van voor de zwangerschappen. :) En ik blijf aardig stabiel nu met mijn gewicht. :)

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Alies: Dat heb ik met mijn bekkenbodemspieren. 2 weken geleden met Joënna naar een indoorspeeltuin geweest, en ook lekker op de trampoline. Nou voelde mijn urine gewoon naar buiten druppele *oepsie*

Netjes dat je op gewicht blijft! Dat je zoveel verbrand met touwtje springen. Moet ik hem ook maar eens tevoorschijn halen.

16. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hahaha dat had ik ook op de trampoline. :D Dus was er snel weer af. :cool:

Hier kun je zien hoeveel calorieën je ongeveer verbrand

Calorien verbranden door te sporten

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Zazz JEEEEEEEEEEEEEEEEj gefeliciteerd!!!!!!!

Meiden: komt er nog een keer een meeting!!! ben zo benieuwd naar jullie kindertjes uhhh en jullie natuurlijk????of hebben we er geen zin meer in???

Fase: nou hij duurt hier wel heel erg lang!!!! hij vertikt het ook om te slapen smiddags dus dan is ie nog erger! en dan heb ik ook nog de hond die nu al 2 keer de hele wieg onder gezeken heeft!!!
    gelukkig komt mijn schoonmoeder jan 1 keer in de week ophalen....kan ik even ademen!

Gwen balen dat hij zo onrustig is! Ik heb wl met sofie dat ze de hele tijd kreunt....en dan echt heel hard! lijken echt mega krampen en als je der vast houd is ze rustig? nou schijnt dit wel vaker te zijn bij prematuur kindjes dat ze kreunen herken jij dit misschien ook? niet dat hij prematuur is hoor....

Thanks voor de reacties op mijn fotos:D

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    whaaaaaa neee echt waar geweldig zeg!!!!! Gefeliciteerd meid

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Vriendlief: ja wel hoor heel veel zin in!!
    Tis alleen een mega drukke periode voor ons, dus voor ons zit er pas een meeting in ergens in juli/augustus en da nzullen de meeste op vakantie zijn??

Maar jullie mogen uiteraard ook gewoon mei/juni daten hoor, haha ik kijk wel naar de foto's :D

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ow ja dat was t een spray ik weet t weer sorry :)

Deel Deze Pagina