Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ PenF: Is het gisteren allemaal gelukt om de details door te nemen?
    Leuk op lingerie jacht!!

Ben heel benieuwd hoe jullie eruit zien op de bruiloft.

Hahahahaha, heel herkenbaar van Pepijn. Gelukkig heb ik er 1 die het doet en is haar broertje er nog te klein voor:D
    ERg leuk dat papagaaien gedrag!!

@ Superb: Goed gesprek gehad op de basisschool?

Ik vind helemaal niet dat je je aanstelt!! De baby/dreumer/peuter periode word nu echt afgesloten:(. Je kleine meid word nu echt heel groot.

Morris lekker geslapen bij opa & oma?

@ Jedalin: Hoe bevalt je Ipad?
    Dat word vrijdag een hele leuke dag!! Ben benieuwd wat Arno in Petto heeft.

@ Kussie: Hoe is het met je wasmaschine gegaan?

@ Setti: Koortsstuipen lijkt mij ook doodeng. Hopelijk gebeurd het hier nooit.

Hier word een driftbui ook erger als ik er heftig op reageer. Kan inderdaad beter zo rustig mogelijk blijven

Ben super trots op haar!! Ze gaat het ook steeds meer zelf aangeven. Zo knap!

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Setti, ik was juist heel rustig, ik vond het eigenlijk heel lief dat hij zo'n troost zocht bij mij... Ik had echt zoiets van, kom maar lieverd, even lekker huilen.. Net alsof het gewoon even nodig was... Ik kan het niet eens goed uitleggen...
    Heb hem zo fijn geknuffeld.. :):) Was echt een intiem moment, het was eigenlijk jammer dat ie zo verdrietig was...
    Snap je wat ik bedoel...

@ hier, hoeraaaaa!! Ik krijg mijn beschadigde was vergoed!! 283 euries worden er aan me overgemaakt! Zojuist alles doorgenomen met de verzekering!! Das tenminste iets!
    Donderdag komt de monteur voor de machine! Hopelijk is dat een schappelijke kerel...
    (kan ie maar beter zijn!!!)
    En als de centies voor de was binnen zijn ga ik eindelijk weer fatsoenlijke washandjes etc. kopen. Ik mis mijn theedoeken etc.
    GRRRR!!!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    das idd de beste oplossing hoor lekker knuffelen en das idd ook best fijn ook als ze zo verdrietig zijn.

beter dat je je was vergoed krijgt. beter iets dan niets. hopelijk kan de monteur ook nog wat voor je betekenen

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanochtend bij het CB geweest. Mijn hemel, ik heb echt een reus: 60,5 cm en 5860 gr. Mijn lieve ventje groeid goed!

Ooohhhh, en daarna de prikjes: Wat heeft hij liggen huilen. Heel zachtjes, maar zo zielig:(

Joënna stond ernaast en zei tegen de verpleegkundige: Joeënna ook?? Hahahahaha, doe maar niet:D

Gevraagd of hun misschien een Pacco te leen hebben. Dat hebben ze, maar dan moet er wel een thuisconsult plaats vinden. Ondanks dat ik ervaring heb met inbakeren, mogen ze hem niet uitlenen zonder consult. Naja, prima. Ben benieuwd of hij daardoor wel een keer wilt (vooral kan) slapen. Word er zo langzamerhand helemaal giechel van, dat hij alleen maar in mijn armen slaapt.
    Over 2 weken weer gaan werken, maar hij slaapt voor geen meter overdag (ja, in mijn armen en verder niks).

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie fijn dat je wat vergoed krijgt, al is t jammer dat je n de mchine zelf niks krijgt, magoed, beter iets als niet idd!!en je hebt t goed gedaan hoor door gewoon te knuffelen met stan, meer kun je denk ik niet doen dan...

zazz en langzaa aan ht idee aan het wennen?leuk hoor, leuke tijden allemaal weer!

penf haha gekke kinders van jou, idd wel erg komisch zeg.en leuk h dat ze steeds meer praten, neomi verteld ok echt hele verhalen, en idd soms niet voor iedereen verstaanbaar, maar voor ons wel haha.

jedalin nou ben benieuwd wat arno voor die dag geregeld heeft, zl iig wel een lekker etentje zijn:) en super leuk die schoenen voor daan en jesse!

superb he wat naar zeg dat het bij Jamijn steeds terug komt.en er os verer niks anders wat je eraan kunt doen?heeft ze er erg last van?

gwen hmm apart dus de uitslag.en kan me heeeel goe voorstellen dat je dan een potje zit te huilen na zo;'n aanval, jeetje ik zu me ook rotschrikken, denk iedereen hoor.en hij is nog maar zo klein arm mannetje, hoopecht voor je dat het minder gaat worden door die vermeerdering van die medicijnen.

en verder weet ik het niet meer haha.hier alles goed,aan is alweer 2,5 week, gaat echt hard, zitten alweer helemaal in t gewone leven, gaat wel een stuk sneller als bij Neomi hoor...
    Moet er helaas nog 9kg af, pfff heb r weer een flinke vetrol hangen bah bah...

liefs

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Ik ben dan wel terug op mijn gewicht voor mijn zwangerschap (maar nog steeds dik 25 kilo te zwaar), maar mijn buik is er ook echt niet mooier op geworden.
    Ik hoop dat het dmv lekker weer gaan fietsen, en op de trampoline springen wel weer een beetje in proportie wilt raken.

Niet vergeten dat het pas 2,5 week geleden is dat je bent bevallen;). Geef je lichaam even de tijd.

Ik had deze uitslag ook niet verwacht, maar heb er wel vertrouwen in. We gaan het gewoon proberen.

Hoe vind Neomi het?

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Super dat je wat terug krijgt!!!!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha dames,

weer ff een snel berichtje voor daan en jesse lekker gaan eten (arno staat te koken hihi) en ik er even bij ga zitten.
    Wij eten sla en een heel bord vinden ze dat nog niet zo lekker dus even apart gekookt voor de heren.

Vandaag bij de paragnoste geweest waar ik 5 jaar geleden ook geweest ben. Was toen ontzettend indrukwekkend en twijfelde geen moment aan haar. Nu gelukkig weer hetzelfde. Wel heel anders natuurlijk omdat je met hele andere vragen daarheen gaat. Maar was erg fijn.
    Leuk om te noemen: Bijzonder vond ik toen ze zei dat ons mam het had over iets wits in of rondom ons huis wat ze mooi vond.
    Ik had (en heb) nog steeds geen diee wat ze bedoeld (speelkamer misschien, maar lijkt me ook niet echt??) dus ik zei: misschien ons kapelletje? maar da's niet echt bij huis, haha (waar we gaan trouwen)
    Nee zei ze dat is het niet. Ik zei hmmm, ik weet niet, dan heb ik alleen mijn jurk nog die wit is, maar die is nog niet thuis.
    Zegt ze "Nee, jouw jurk is niet wit zegt jullie mam, maar die is roomwit.
    Nou dat vond ik zoiets gaafs! Als ik zeg dat mijn jurk wit is, dan kan die paragnoste echt niet verzinnen dat hij niet wit is. Maar dat zei ze dus gelijk dat ons mam dat zei haha. Daarbij ook een soort van beschrijving van de jurk, was ook wel bijzonder dat ze dat kon.

Zo nog een hoooop dingen meer die gewoon echt heel fijn/bijzonder waren om te horen en naja; erg fijn dus.
    Erg blij dat ik nog ben kunnen gaan voor de bruiloft.

Verder EUhhhhh weet ik het even niet meer...ik ga gauw aan het eten beginnen met de jongens! :)

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Huh een consult daarvoor wat een onzin je kan ze overal Kopen! Hopelijk gaat hij er wel beter van slapen!

Ik heb toen in de tijd van Lisanne een roze vis marktplaats gekocht voor 15 euro ff wassen en schoon was het

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ano ts idd nog geen 3 wkn geleden die 9 kilo gaan er ook echt wel af hihi

Jedalin bijzonder weer dat ze je jurk kon omschrijven!

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ja, ze vond het zelf ook niet nodig, maar wilden zich wel aan de regeltjes houden. Dacht dat ik hem gewoon mee kon nemen om te proberen.
    Vind het zonde om er 1 aan te schaffen als het niet werkt. Ach, ze is ook heel gezellig:D
    Donderdagochtend om 09.00 komt ze. Morgen kan hij dan nog bijkomen van zijn prikjes.

Als het wat is, schaf ik hem ook via marktplaats aan.

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Wat een bijzondere ervaring weer! Je hebt niet voor niks zolang hoeven wachten op een consult.
    Ik blijf bij mijn mening dat er meer is tussen hemel & aarde, dit bevestigd het wel weer.

13. Soda Pop

@ Jedalin, wauww meis, wat vind ik dat bijzonder, en vooral fijn om te horen ook.... Wat zal je dat toch een warm en fijn gevoel geven...
    Ik denk dat je nu ook met een ietwat ander gevoel de bruiloft ingaat?
    Ik bedoel, wetende dat je moeder toch ECHT ECHT bij je is?
    Misschien bedoeld ze dat je als "jezelf" moet trouwen, en niet met tan tan spray ;) :p
    Hihi, nee ik weet het zo gauw ook niet meis.. Iets wits... Tja...
    Ik zal eerlijk zeggen dat ik in eerste instantie ook aan de speelplek voor jullie kids dacht... Dat was toch eerst een groot wit hok?
    Maar goed.... Dat puzzelstukje valt vanzelf op haar plek...

@ Ano, jij bent ook wel een mafkees, *schud je door elkaar* lieve meis, het is 2,5 week geleden dat je bent bevallen?? HALLOOWW, zullen we even niet praten over kilo's die er af moeten, zogenaamde vetrollen zoals jij ze noemt en een buik die niet in vorm is!??!?
    FF Chil jij!!! Ga alsjeblieft vooral lekker genieten van het feit dat je een prachtig mooi ventje op de wereld hebt gezet in een tempo wat je uberhaupt nie af kan kijken... Kom lekker rustig bij, sterk aan! En enjoy this time!!! :D
    En indd, hoe vind Neomi het?

@ Gwen, gelukkig dat de verpleegkundige een gezellig mens is!! :D Mooi laten komen! Wie weet wat ze uberhaupt nog ziet/opvalt als ze langskomt, of wat voor tips ze nog heeft.. Je weet het nooit, zo'mn bezoek is nooit weg, al is het ook alleen maar voor jou, om even fijn van je af te kunnen praten!!!
    (dus doe dat ook anders maar es even) want tis net wat jij zegt; iedereen denkt maar dat Jaëlian altijd zo rustig en tevreden is, maar je hebt er genoeg mee te stellen, hoe zo'n prachtig lieve machtig mooi mannetje het ook is! 2 zien meer als 1 en tis haar werk! ;) (ow zo, zei San de wijsneus!

@ Superb, was jij het die vroeg naar mijn weekend belevenissen? Uh hoezo??? ;)

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Komende maandag ga ik weer echt beginnen met lijnen. Ben alle kilo's zo zat, en voor Joënna haar zwangerschap ben ik ruim 15 kilo afgevallen. Dit wil ik weer.
    Nu niet zo drastisch (gebruikten toen Cambridge), omdat ik het belangrijk vind om 's avonds met Joënna te eten.
    Ga weight care doen: Ontbijt en lunch vervangen, 's avonds gewoon mee eten. Tussendoortje mag ook (fruit).
    Kom dan gemiddeld op 1000 cal. ipv 500 (dat ga ik ook niet redden, kun je me opvegen).

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Goed van je Gwen dat je weer begint!! Zit je wellicht ook lekkerder in je vel, als die kilo's er weer af zijn :)

Hier al een hele tijd geen shake meer gehad. Ben maar 1 kilo aangekomen daardoor, valt me alles mee want heb echt veel gesnoept en gezondigd haha.
    Ik wil wel de komende weken even gaan opletten want dadelijk ben ik ineens weer aan het aankomen en dat moet natuurlijk niet voor de bruiloft!! :D

@ P&F: was je nog geslaagd voor lingerie? haha ik heb gewoon een torselet van de bruidszaak, en een string van de hunkemoller....goed zat ;)

@ KUssie: Ja was echt heel fijn om ons mam via haar te spreken.
    Ze heeft wel 10x gezegd dat ik echt van mn bruiloft moet gaan genieten en van alle voorbereidingen. En dat ze ziet dat het me nu soms juist pijn doet ipv dat het allemaal leuk is, gewoon omdat ik me elke keer weer ervan bewust ben dat ze er écht bij is op mn trouwdag.
    Ik weet zeker dat ze er bij is, maar je weet wel wat ik bedoel.
    Maar ik moest er echt van genieten. Zij is blij, als ik blij ben.
    En ze zei ook dat ze het mooi vind hoe ik haar nu een plekje geef op de dag zelf, maar dat het ook goed is zo en dat het niet een donkere sluier (ofzoiets) over de dag moet zijn.
    Het is goed zo, meer hoeft niet. Dat was fijn om te horen, dat ze het mooi vindt hoe we het in gedachten hebben.
    Heb ik volgens mij nog niet verteld, hoe we haar die dag toch herdenken zeg maar?
    We draaien een liedje dat ook op de begrafenis gedraaid is bij binnenkomst in het kapel. Een van ons mams lievelingsliedjes: You'll never walk alone.
    Dan na dat liedje worden ouders enz. welkom geheten en dan wil ik de ambtenaar ook iets laten zeggen over ons mam. (moet nog even bespreken met die ambtenaar wat)
    Na de huwelijksvoltrekking laten we buiten, zoals jullie al wel wisten, vlinders los. Dit is ook voor ons mam.
    Daar laten we het verder bij.

Wel nog in twijfel over mijn ketting. Ik heb in principe een ketting en armband uitgezocht bij de bruidszaak. Maar ik twijfel de laatste dagen erg of ik niet liever het gouden kettinkje van ons mam om doe.
    Ik heb dit ook gevraagd vanmiddag, wat ze hier van vond. Ze gaf aan dat ze dat heel mooi zou vinden als ik dat doe, maar dat ik ook gewoon moet doen wat goed voelt én wat mooi bij mijn jurk past.
    Dus ik hoop gewoon heel erg dat ie mooi staat... :)

10 mei ga ik mijn jurk passen en ophalen dus dan zullen we het zien.
    Wel een bijzondere pas-dag...dat is namelijk de sterfdag van ons mam.
    Ik twijfelde even of dit nu juist heel mooi was, of juist wat raar...maar ons pap vond het gelukkig juist heel mooi..dus zo gelaten.

Ik heb ook gevraagd of ze erbij geweest is met de geboorte van onze kindjes, en dan vooral bij Daan toen hij ziek was. Ik heb toen altijd zo'n gevoel gehad dat hij de grootste beschermengel had die hij maar kon hebben.
    Ze antwoorde daarop dat zij er zeker bijgeweest is. En dat ons mam zei dat het moeilijkste was in het begin toen ze niet wisten wat ons Daan had.
    Sja...dan is er wederom bij mij geen twijfel meer dat dit echt is of niet; hoe kan zij nu weten dat ons Daan iets had waarvan ze in het begin geen idee hadden wat het was.

Ook zei ze dat ze vind dat 1 van de jongens veel op haar zelf lijkt, en dat vind ik ook; Jesse.
    En dat 1 van de 2 altijd haantje de voorste is, dat de ander altijd hem volgt en dat die een stuk rustiger is.
    En naja...ook dat klopt heel duidelijk haha.

Verder zei ze ook dat ze blij is dat ons pap zijn weg gevonden heeft en iemand gevonden heeft met wie hij gelukkig kan zijn. Ze zei dat ze het een leuke vrouw vindt. En ook blij dat mijn broer het goed maakt en ook hij zijn weg gevonden heeft met zn vriendin. :)

Naja...haha ik kan nog veeeel meer vertellen, maar dan wordt het zon lang verhaal haha.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    klinkt goed

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin je hebt dan wel een goede paragnoste gehad hoor en wel fijn voor jou ook dat ze dingen noemde die ze echt niet had kunnen weten. ter bevestiging van je gevoel dat je mam erbij was en nog is

18. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Even ego, pff gister geld gekregen en moesten weer eens veel rekeningen betalen. Heb nog maar 400 euro over en daar moeten we nog boodschappen van doen!! Pffff...

Zijn wij de enigste die dit hebben??
    Kan daar zo van balen van dat geld. Hoe wij moeten dan ooit ons 2de kindje onderhouden??
    Baal baal, stomme geld!!! :( :(

19. Soda Pop

De enigsten?
    UHH NEE!!!!
    400 euro en daar boodschappen van doen???
    Wauw!!
    Ik heb 350 euro over in de maand en daar moet ik alles van doen;
    Sparen, boodschappen, kleding, luiers, uitjes.... :(

20. Soda Pop

Van mij mag je alles vertellen wat je te binnen schiet, wat je maar kwijt wilt, wat je mooi vind om te delen, waar je gelukkig van word, wat je moeilijk vind! Alles wat je maar delen wilt! Ik vind het zooo fijn om te horen!!

Zo fijn om te weten dat jou mams echt zooo nog met jou mee leeft! Bij je is, laat weten hoe trots ze is op jou, op haar kleinkids!! Hoe ze Jesse in haar zelf herkent!! Dat is toch mega speciaal!!!
    En wat fijn dat ze zelfs heeft gezegd dat ze het fijn vind dat je vader gelukkig is met zijn vriendin, dat zal voor jou denk ik ook toch ergens weer een stukje rust geven ook...

En die vlinders op jullie bruiloft, en dat liedje, heel mooi; not to much, maar TOCH net even dat beetje...
    Ik vind het prachtig...
    Meis, wat pak je het toch goed aan allemaal!!

Ik wil je gewoon even een knuffel geven!! Omdat je het verdiend!

Liefsss mij, heh, verdorie, brok in mijn keel hier....

Deel Deze Pagina