Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie dikke knuffel voor jou!!!wat ben je toch altidj lief voor iedereen hier, altijd lieve en echt geinteresserde reacties!!!en nogmaals hoe jij t fnancieel doet, hartstikke goed hoor!!!petje af!!!

jedalin wat fijn je gesprek met de paragnoste, en idd hoe weten ze die dingen he, vind dat altijd zo bijzonder en knap.en wat een fijn iodee dat je moeder er idd bij is, al wist je dat wel, maar ene bevestiging is erg fijn.:Dnu echt helemaal klaar voor jullie trouwen dus!!!top meid, je verdiend het!!ennuh torselet met string klinkt al sexy hoor, op je huwelijksnacht niet tegen Arno zeggen dat je geen zin hebt en moe bent hé:p:p

gwen wat goed dat je gaat lijnen ik vind dat zo moelijk he.moet dan echt op een punt komen dat ik het helemaal zat ben, anders lukt het echt no way niet!!!fijn trouwens dat het beter gaat met Joenna!!

hier:ja neomi vind haar broertje hartstikke lief!ze knuffelt constant met hem en geeft heeel veel kusjes:D ze vind m echt super.zegt ook heel vaak uit haarzelf, Hou van jou Daaaaan!!!!!:)

en bedankt voor jullie reacties, ik weet wel dat t pas 2,5 week geleden is, maar ik weet ook dat het er echt niet af zal gaan.Na Neomi bleef ik steken op 72-73 en weet zeker dat dat nu ook zo zal zijn.En tuurlijk heb ik het er graag voor over, heb 2 prachtige gezonde kinderen, maar leuk is anders, zo'n flubberbuik:x

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja zazz denk dat we dat allemaal wel eens hebben (gehad) hoor.
    Wij hebbem het nu gelukkig niet maar das puur omdat jeff zo'n grote bonus had.
    ik bedoel jeff heeft en goeie baan, maar ik nu nog een heel klein inkomen en over 2mnd niks meer, en tja een dure hypotheek, 2kinderen, 2auto's dat kost een hoop geld.Alleen van zijn salaris zouden we het dan heeeeeel krap hebben.
    Nu halen we dus ook gewoon dingen van het spaargeld, en over 2 mnd als mijn loon helemaal stopt vullen we dat aan van de spaarrekening.
    maar 400eur voor boodschappen, dat vald toch wel mee?!!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    marc krijgt toch per week betaald of per 4 wkn.
    wij hebben net t salaris binnen en halve wege de maand moeten wij ook opletten hoor. maar nu krijgen we de rente van de hypotheek per maand terug en hebben we iets meer ruimte.

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Ano :) Hihi, waar komt dat opeens vandaan, dankje, wat een super lieve woorden van jou...

@ Jedalin/Ano, hooww, een torselet en een string, waar ving Ano dat op, dat heb ik nergens gelezen?
    En WTF is een torselet???? :);):D Ik heb echt geen idee???
    Is dat het zelfde als een corset?
    Dat ken ik nog net weer wel hoor!! Dat snoert je zo op dat je gaat luchthappen? :D

@ Setti, geld terug van de hypotheek, uuuhh, hypotheek moet je toch juist afbetalen?? :( *ben ik nouw gek*??

@ hier, nog op werk, geen zin meer!!! Ga zo lekker Stan op halen en dan begint mijn weekend! En zal er dan eindelijk es zon blijven schijnen!?!?!?! Dat we eens wat kunnen DOEN!?!?!?! Ik word gestoord van al die regen, wind en zooi buiten!! Wil fietsen!! Wil lente, en ik wil goooood mood terug!!!

Liefsss

5. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Sorry voor mijn ego bericht hihi.. Was zo ineens balen al die rekeningen.
    Maar indd 400 euro is nog best redelijk, al moet ik dan wel echt opletten hoor. Eerst gaf ik zo 100 euro per week aan boodschappen uit of meer.
    Sorry Kussie, ik weet dat jij t met veel minder moet doen!
    Heel veel respect voor jou meis, echt waar. Zit ik hier een beetje te zeuren over m'n geld terwijl jij het met nog minder moet doen. Sorry meis!!!

Jedalin; wauw wat bijzonder dat ze t zo kon vertellen over je moeder! Geloof er ook helemaal in hoor!
    Erg mooi hoe jullie je moeder op die dag in t zonnetje zetten!
    Spannend vrijdag, ben benieuwd wat Arno in petto heeft.

Ano; wat lief die grote zus Neomi! Zie t al helemaal voor me.
    Doet Daan het verder goed met flesjes etc?!
    Haha moest gister erg lachen om de foto van Neomi in de kast. Hoe verzinnen ze het hè..
    Taleah lag vorige week ineens onder dr bed, verstoppen voor papa. Papa kon dr echt niet vinden haha! ;)

Hier; pff gelukkig vandaag eindelijk niet poepen haha.
    Dacht gister echt ga het vandaag niet redden maar ja moest wel, moest werken. Was in de avond gebroken en lag om half 10 al te slapen.
    Vandaag een digitale clear blue test gedaan en er stond zwanger, die bevestiging moest ik gewoon nog even hebben ;) :)!

Gister nacht rond 2 uur werd ik ineens wakker, dacht huh wat hoor ik. Was het muziek stoeltje van Taleah die af ging in dr kamer. Schrok me kapot. Ik snel uit bed en uit gezet. Taleah sliep er lekker door heen. Haha was echt scary!

Zijn jullie kindjes ook zo'n fan van het zandkasteel?
    Ze kan nu ook de dansjes mee en de tekst. Zo grappig!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hypotheek:haha ja een hypotheek betaal je af, maar je krijgt een deel van de rente terug van de bealstin g, dat kan per jaar of per maand.
    wij betalen bijvoorbeeld 1200,- aan hypotheek maar krijgen 400terug van de belasting.Dit is trouwens ook steeds een discussiepunt in de 2e kamer, dat ze het willen verlagen/afschaffen (hypotheekrenteaftrek)

kussie ja gewoon je reactie weer naar jedalin, vond t gewoon lief ;)

zazz haha altijd fijn he die bevestiging:) ik ben ook zo'n 100kwijt voor alleen boodschappen hoor, meestal nog iets meer.en dan nog benzine en extra's pfff wat is t toch allemaal duur tegenwoordig he, bah...

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hihi geeft niet hoor en ego nee hoor. wij doen voor ongeveer 300 per maand aan boodschappen. ongeveer 75 per week intotaal.

hihi lekker toch nog een keer de bevestiging. heb je de vk al gebeld??? zoja wanneer krijg je de eerste echo?

hier is lisanne ook helemaal weg van toto en bibi hihi en sammy doet t erg goed,

sammy is een animatiefilm over een groene zee schildpad hihi. owja en k3 is super

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wow das veel zeg is dat incl. jullie levens verzekering???

wij hebben een hyp voor 219.500 en betalen 823 per maand en dan nog 163 aan levensverzekering en krijgen 300 per maand terug

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ehh goeie vraag setti, dacht wel incl idd, maar we hebben ook nog een losse, hebben er 2 als t goed is, maar weet niet precies haha.Ja veel he, vind ik ook hoor, 3jaar geleden afgesloten, rente zit rond de 5%.

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja hier trouwens ook een zandkasteel fan haha, hebben er ook 2 dvds van:)

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Setti; ja vk heeft al gebeld. Heb over 3 weken een afspraak voor een intake en dan afspraak maken voor echo. Heb dan heel snel natuurlijk! ;)
    Bij Taleah had ik m toen iets na 9 weken!

Sammy kennen we niet, zal eens kijken met Taleah.
    Plop is ook erg in en K3 ook indd. En pingu vindt ze ook helemaal leuk. :)

Geld; hypotheek iets van 800 euro en krijgen dan 200 terug.
    Marc krijgt ook gewoon per maand betaald maar krijgt de 15de zeg maar die 200 euro terug van de belasting.
    Nu hadden veel extra rekeningen, 2 vd auto, water, h&m etc etc.

Let met boodschappen wel steeds meer op hoor. Net als laatst gewoon maar 40 euro voor heel de week.
    We gaan bijna alleen nog maar naar de Lidl en spullen die ze daar niet hebben of merk zeg maar bij een andere winkel.

Tsja het word ook allemala steeds duurder. Benzine is ook niet normaal meer! Word je niet vrolijk van als je moet tanken haha.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Thanx meiden voor jullie lieve reacties!!

Ff weer kort vanaf de iPad. Ding is super ideaal maar niet voor hele verhalen te typen haha

Hier geen geld problemen per maand. Nog niet. Vanaf 1 juni vervallen Arno's personeelscondities en wordt de hypotheek een stuk duurder.
    Dan wordt het behoorlijk krap per maand denk ik zo.
    Hij zal dan ook wel echt een salaris nodig hebben want zoals het nu loopt, met z'n bedrijf, daar redden we het niet mee.
    Maar goed tot na de zomervakantie is er geen probleem.

Haha kussie een torselet is idd hetzelfde, volgens mij Haha.
    En nee ano, dat zou wel erg zijn hè, om dan te zeggen dat ik geen zin heb. Al ben ik waarschijnlijk wel zo Moe de ik dat echt niet heb Hahaha. Ach dan knuffelen we wel wat ;)

Haha hier ook twee zandkasteel fans ja. En de wielen van de bus en ook erg Bob de bouwer fan.

Zo ik ga de mannen naar boven brengen!!

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Naar welke plopsaland zou jij gaan met een kind van 2 ???
    Plopsaland de Panne

0 stemmen

Plopsa Coo

0 stemmen

Plopsa Indoor Hasselt

0 stemmen

Plopsa Indoor Coevorden

0 stemmen

ik heb ff een poll gemaakt op facebook maar was erg benieuwd wat jullie vinden wij hebben namelijk een kadobon gekregen voor een familie uitje en dit zijn een aantal keuzes die we kunnen maken tenminste er zijn er veel meer maar we willen kiezen hieruit. voor welke zouden jullie kiezen en waarom?

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd alles is zo duur. benzine idd wij hebben dan 2 auto's we moeten beide tanken a 90 euro en soms moeten we 2x tanken per maand. hier moet nog een rekening komen van de hm:)

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    dit is sammy echt ontzettend leuk wij hebben de gewone niet de 3d ik heb m toen een keer bij de hema gekocht 2 dvd's voor 8 euro en heb ik toen een zandkasteel en sammy gekocht

Bekijk bijlage 240595

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin wil je me helpen? ik heb een ticker gemaakt op dezelfde site als jij alleen van de 4 opties heb ik alles geprobeerd om te uploaden en zelfs van elke code de volledige code en een stukje ervan maar ik krijg t niet voor elkaar.

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Dat weet ik wel zeker dat ik dan een stuk lekkerder in mijn vel zit. Dat zat ik toen ook. Zou het zo fijn vinden om die 8 weer te zien, en daarna de 7.

Netjes dat je nog maar 1 kilo bent aangekomen!!! Volhouden.

Ik vond het heel mooi hoe subtiel jullie je moeder laten terug op jullie trouwdag.

Inderdaad een bijzondere dag om je jurk te gaan passen, maar ik zou het juist wel doen. Juist omdat het zo'n speciale datum is. Zal best moeilijk zijn om jezelf op die dag in je jurk te zien. Je had toch gewilt dat je moeder naast je had gestaan, ipv over je schouder van boven meekijkt.

Hoe gaat het met Arno zijn bedrijf? Wil het een beetje lopen?

@ Zazz: Jullie zijn niet de enigste. Wij zullen zo blij zijn als het belastinggeld binnen is. Alles afbetalen, en gewoon weer met een schone lei beginnen.
    Jorgen heeft het afgelopen jaar vaak in de ziektenwet gezeten, en dat heeft heel erg in ons budget gehakt. Zo erg dat we er serieus over nagedacht hebben om ons huis te verkopen. Zo beroerd was het.

Waar 1 kind kan eten, eten er ook 2. Daar vind je echt je weg wel in!! Komt allemaal goed lieverd.

Geeft toch niks je ego bericht?? Gewoon van je af schrijven!!

Hahahahahaha, ik deed ook als laatste test de clearblue test: Altijd fijn als er staat "zwanger":D

@ Setti: Ik zou naar Plopsaland "de panne" gaan. Ik ben daar een paar jaar geleden geweest, en vond het hardstikke leuk voor die kleintjes.
    Hier op het forum lees ik toch dat Coevorden en Hasselt toch niet to goed bevalt.

In de doos van felicitas zit een bon voor 40% korting op center parcs. Zit er ook in bij "de panne" en daar gaan we het najaar naar toe ipv Plopsaland.

Collega is er van mij afgelopen jaar geweest, en toen was haar docher bijna 2. Die heeft er ook van genoten.

@ Kuzzie: Dikke knuf meid!! Vind het zo knap hoe jij je iedere maand weer weet te redden met Stan!

Het word het weekend prachtig weer!! Lekker gaan fietsen. Je hebt een prachtige fiets. Wouw meid, die zou ik ook graag willen.

@ Ano: Ik vind het ook zo'n mega dooddoener "ja, maar je hebt 2 prachtige kinderen". Klopt, en daar ben ik super trots op, en super trots dat ze in mijn buik hebben gezeten, maar moet ik er daarom de rest van mijn leven bij lopen als een hangbuikzwijntje met overgewicht???

Je hebt best kans dat je nu wel de extra kilo's eraf krijgt. Gaat je gewoon lukken, maar geef je lichaam wel de kans om te herstellen van de bevalling. Niet niks dat je lichaam 9 maanden opgerekt is (ik zou ook willen dat het in 1 dag weer terug in proportie was zoals op mijn 16 levensjaar:D)

@ Tanken: Wij rijden op diesel en tanken bij Jorgen op de zaak tegen inkoop prijs. Dat scheelt vaak 20 á 25 euro op een volle tank.

@ Fan van....: Joënna vind "het zandkasteel" geweldig, zelfde als "de wereld is mooi" (dus met kabouter plop, piet piraat, bumba, K3, Mega mindy), Thomas de trein, bob de bouwer en teletubbies.

Laatst was er op een belgische zender een show van studio 100: Ze heeft 1.5 uur nonstop voor de TV gezeten:$:):D

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Zazz, ow zo bedoel ik het helemaal niet hoor, het krap hebben kent iedereen en dat is gewoon waardeloos! Zo simpel is het!! Jullie eten met z'n 3 en wij met z'n 2 :) Scheelt ook nog weer heh! ;)

@ Setti, ik durf het je niet te zeggen, ben er nog nooit geweest, heb echt geen ervaring met plopsa etc.

@ Tv kijken, jullie weten dat Stan nooit tv keek? Nouw, nu boeit het hem dus nog totaal niet...
    Heb hem wel es aan hoor overdag nu, omdat het (zo lijkt het) steeds vaker van dat waardeloze but-weer is, en ik nie meer zo vaak naar mijn ouders meer wil gaan, en de auto ook vaker wil laten staan... (dure benzine! :x) Dus niet fietsen, dus binnen zitten, maar hij kijkt er niet naar om hoor... :(

Dus zandkasteel? Toto en Bibi?? Sammy??? Geen idee...
    Is toch wat....Ik heb er nog nooit van gehoord, al heb ik geloof ik wel ergens een dvd van het zandkasteel boven liggen, volgens mij zat die in zo'n zwangerschapsdoos toen nog es! :D:D

@ hier, hoeraaa, mijn vakantiegeld toch nog superrr goed besteed! De mama fiets die ik met mijn moeder heb gekocht is binnen en is toch geen tegenvaller, dacht eerst van wel, toen ik er achter kwam dat ie maar 26 inch was.... Maar hij is groot zat! Dat komt helemaal goed!
    Helaas was het een compleet bouwpakket ipv wat er geadverteerd werd in de folder (85% gemonteerd)
    Klacht ingediend, en dat hadden er veeel meer gedaan, haha...
    Ze willen met een oplossing komen, maar dat kon vandaag nie meer, want diegene was er niet...
    (tuurlijk) Hebben pa en ik nie op gewacht, we hebben hem zelf in mekaar gezet... En dat zonder handleiding want, jawel, die was serieus CHINEES!!! :$ COMPLEET onleesbaar!! Wat een hierogliefen zijn dat zeg! ;)

Zow en nu ga ik naar bed...
    Morgen komt de monteur voor de wasmachine...
    Pff ben er zenuwachtig van... Wat zal hij gaan zeggen??

Groetjesss

19. Boomie2012

Boomie2012 Bekend lid

3 jan 2012
    526
    2
    18
    NULL
    NULL
    Even snel een teken van leven vanuit deze kant :D

Hier ook een grote fan van zandkasteel en al die andere Zeppelin programma's. As we speak, ze zit nu op mijn schoot te kijken. Doodstil. Heerlijk haha.

@Zazz, oooh spannend! Ik ben zo blij voor jullie! Met de financien, komt altijd goed, laat je hormonen niet de baas. Rustig ademhalen ;) Ik kne het gevoel hoor! Had ik ook.

@Kussie; Lekker hoor een moederfiets, ik heb er ook een, alleen de band is lek. Succes met je wasmachine!

@hier; snel douchen, moet naar het werk en Fenna wegbrengen. Helaas een negatieve vroege test gedaan gisteren. Er is nog hoop, maar ik ga weer van een menstruatie uit. :(

Fijne dag!

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Boomie: Negatieve test went nooit:(. Ik hoop zo dat het heel snel raak mag zijn.

@ Hier: Zo de buit is binnen:D. Gezellig zitten te kletsen met de dame van het CB. Uitleg gehad over de Pacco, en nog een aantal boekjes erbij gekregen over inbakeren.

Daarna in bad gedaan en nu ligt hij in mijn armen te slapen;). Meneer was te moe om te kunnen slapen en lag giga te vechten tegen de doek. Eruit gehaald en meteen als een blok in slaap gevallen in mijn arm:D

Deel Deze Pagina