Vanuit hier nog even 'n teken van leven.... Alles goed hoor! Druk met de voorbereidingen van de 2e spruit! @ Zazz: las ik nou dat je zwanger bent?! Wat geweldig! Gefeliciteerd!! @ alle pas voor de tweede keer geworden mama's: hoe gaat het met jullie beebjes? @ Jedalin: hoe staan de huwelijksvoorbereidingen? @ all: verder met iedereen alles goed? Nog meer nieuwtjes?
jedalin of ik krijg de melding ongeldig bestand. hihi maar hou je deze want dan maak ik wel een andere!!
Ik heb hem rond 14.00 wakker gemaakt, fles gegeven, Joënna opgehaald van KDV en naar mijn opa & oma gegaan. Daar was mijn tante (woont in spanje). Super gezellig gehad en tegen 20.45 weer naar huis gereden. Thuis gekomen Joënna op bed en tegen 23.00 laatste fles en ingebakerd. Om 03.00 was hij weer wakker. Hij hoest ook meer (nu echt verkoudheidje, klinkt anders) en daarna wilden hij er niet meer in. Ik heb hem maar bij ons in bed genomen en heel onrustig geslapen. Om 06.00 was hij al weer wakker en in mijn armen nog een uurtje kunnen rekken. Gisteren we 2 kussens voor hem besteld: * Delta Baby Cocoon * Delta baby supreme sleep Ik hoop dat 1 van deze 2 kussens iets is. Ik vermoed dat hij de bovenste prettig zal vinden daar hij in de cosi wel in slaap kan komen.
wauw gwen wat een mooie baby is het toch!!!!jammer dat het nog niet hlemaal lkker loopt met het slapen, maar misschien die kussens dan idd?!hoop het voor je meid!!
hier gister met de boodschappen heeft ze dr tut weg gegooid ik heb m wel pepakt maar niet meer gegeven en gezegd dat tie kwijt is en mam niet weet waar die is! zo zielig joh onder weg en maar verdrietig en huilen dat mama dr tut moest pakken en ze terug wou om te zoeken. dus thuis gelijk de rest van de tutten opgeruimd en ze was een half uur totaal over stuur. gisteraaf ook zonder tut naar bed en heeft ze weer een half uur liggen huilen om dr tut: tut tut ben ne nou??? zo zielig. maar goed ff volhouden en ze sliep ze werd wel een uur eerder wakker dan normaal dus nu om 5 uur en weer roepen om dr tut. hopelijk gaat t steeds beter want vind t wel zielig hoor maar vond het juist een geschikt moment om t te proberen omdat ze m zelf uit de wagen had gegooid
@ Setti: Inderdaad een mooi moment! Ze is ook best redelijk snel gaan slapen. Ik duim voor je dat je vandaag een beetje een rustig dagje hebt. Dat huilen is inderdaad erg zielig. Je hart breekt gewoon. Knap dat je het volhoud!!
Nou meneer ligt weer ingebakerd, en heb zijn mozesmandje op de bank staan op een kussen. Ben benieuwd hoe het gaat.
@ Jedalin: veel plezier vandaag met je ondertrouw! Ben heel benieuwd wat Arno allemaal voor je in petto heeft.
Volgende poging voor inbakeren gedaan. Hij heeft 30 minunten liggen te "vechten"(lees hij ligt in zijn mozesmandje naast me op de bank), maar volgens mij heeft hij het gevecht verloren en Klaas Vaak en Pacco het "gevecht" gewonnen. Hij ligt heerlijk te slapen. Ben heel benieuwd voor hoelang...........
Dank je wel! Ik hoop het ook, begin er zo moedeloos van te worden. Over 1,5 week weer aan het werk, maar zit echt niet lekker op mijn werk als hij zoveel problemen geeft overdag met slapen. Vooral op woensdag bij mijn schoonmoeder. Het is echt een schat van een mens, en ik vertrouw haar 100% met onze kinderen, maar ze laat hem wel huilen (word hij grote jongen van, hij krijgt er niks van om te liggen huilen "eeehhhh, jawel last van zijn reflux, waardoor er melk in zijn longen komt"). Dat zit me niet lekker. Kan niet van haar verwachten dat ze de hele dag met hem op haar arm gaat lopen, maar vind het wel erg moeilijk. Hopelijk zijn de slaapproblemen opgelost voordat ik weer aan het werk ga.
Gwen: hopelijk gaat het snel goed met slapen weet helaas wat voor ramp dat kan zijn. vandaag krijgen we eindelijk de bloeduitslagen van cheniyah binnen van de schildklier. daarnaast heeft ze spruw en ik al 4 maand pijnlijke tepels(kloven,spruw). nu ik melkvrij ben gaan eten spuugt en huilt ze bijna niet meer maar slapen blijft een ramp. moet nu weer gaan hopelijk heb ik snel weer tijd om te komen kletsen.