Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ AHHHH JEDALIN!!! SWEETTTT!!! Wat superrrrrrr lieffffffff!!! *smelt*

2. Soda Pop

Maarreh die pyama eronder!!!! :$ Dat kan echt niet!!! *tralalalalalala* :p:p:p

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie tuurlijk wel interessant voor hier!! Of priveforum.
    Waarom wil je het niet vertellen dan..?
    Kennelijk is het iets wat veel met je doet...

Idd krullen :) Ik heb al krullen van mezelf. Zeker als ik het zou fohnen.
    Deze krullen zijn ook alleen gemaakt door fohnen en daarna met een stijltang krullen maken (ja haha..stijltang kan ook krullen maken :p)
    Dus geen rollers ofzo! :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Whahah ja wilde hem niet zó vervelen dat ik zn pyjama weer uit ging doen, bloesje aan enz.
    Dus dan even zo. :p

Lief he, hij kijkt zo lief! :D haha

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal

Fijne dagl!!!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hih gefeliciteerd met koninginnedag? Dat kan ook :)

Fijne dag!!

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Nee, gefeliciteerd met Bea. Had haar vanochtend nog aan de telefoon of ze tijd had voor een bakkie. Helaas had ze vandaag al wat op de planning staan. Anders keertje dus:D:D

8. Soda Pop

Howdiedoewww!!

Ik meende dat ze in Januari jarig is???? Of ben ik nou zo'n mutsie?
    Hoorde trouwens vandaag meerdere mensen elkaar feliciteren!! Is dit jaar ook voor het eerst dat ik het hoorde btw :D:D

@ Jedalin, och, het gaat al weer beter... Goed gesprek kan wonderen doen...
    Komt wel weer in orde met mij, whahaha! :)
    Nix bijzondersss!!! ;)
    Althans nie voor hier om te delen!! Whahaha....

@ Zazz, check tha private club!

@ Gwen, hoe ist meis? En met je kids?
    Hoe gaat het nu met Joënna haar "buien" en op het potje?

@ Nijnja, al gearriveerd in het zonnige Spanje? Jullie zijn dan in ieder geval wel met mooi weer vertrokken! Want het was hier vandaag waanzinnig lekker weer zeg!! Hoppa!!!!
    Wat een opsteker!!

Uhhh, nouw hoe ist verder met iedereen???

@ hier, gaat het weer wat redelijker... Zon doet een mens goed.. En zoals ik tegen Jedalin al zei, een goed gesprek kan ook een ander licht op de "zaak" geven!
    Maar zal nog wel even tijd kosten voor ik het helemaal weer los kan laten... Maar it will be okay!!

Liefsss

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin yep die met dat aapje alleen ik had een andere achtergrond. naja laat ook maar hihi dat gehanes hihi.

gwen als t toch niets uitmaakt met de laatste fles en hij rond dezelfde tijd wakker wordt waarom dan niet toch wat je zegt zo heb je wat meer speling. jammer dat de pacco niet echt helpt.

kussie wow 3 maten kleiner van broek meid wat geweldig weet je dat is gewoon ongeveer 15 kilo he!!!! ze zeggen 5 kilo per kledingmaat.

nijnja lekker hoor een weekje spanje veel plezier daar. jammer zeg dat t mis is gegaan. en wel erg leuk dat jullie voor een 3e gaan. en je weet wat ze zeggen he na een mk gaat t vaak wel goed.

jedalin nee lisanne geeft er niets om met weglopen zolang ze me ziet dan blijft ze gewoon staan. pas als ze me niet meer ziet gaat ze op zoek naar me die draak. ik ga wel altijd zo staan dat ik haar wel kan zien maar zij mij niet hihi

ben wel blij voor jullie dat daan t stukje eruit gekregen heeft door alles wat jullie geprobeerd hebben en de arts niet heeft hoeven opereren of andere trucjes uit heeft hoeven halen.

wow wat een mooi kapsel ik hou wel van schuin of a symetrisch bij mij kon dat niet ivm mn kraag die was open aan de achterkant dus moest mn haar ervoor. maar echt heel mooi hoor.

zazz hihi echte beginnende zw kwaaltjes hihi. hopelijk trekt de misselijkheid snel weg en de moeheid ook

hier gister met mn ouders naar de vrijmarkt geweest en een 3 wieler voor 5 euro gescoord voor bij mn ouders en wat denk je? ze fietst er gelijk mee weg we zaten allemaal te kijken zo van he ze kan fietsen. hihi. de driewielen van ons is net een slag groter en kan ze net met dr tenen bij de grond. hihi. nog bij de kermis geweest. dus een geslaagde dag. en rond de lunch hebben mn ouders haar meegenomen naar huis om te slapen en zijn steef en ik ff 2 uurtjes de kroeg in gegaan was erg gezellig

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik spring er hier weer even in. Uiteraard heb ik wel meegelezen maar ik weet niet of ik alles onthouden heb. Dus vergeef me als ik iemand vergeet.

@ Jedalin; Fijn dat alles toch nog op zijn pootjes terecht is gekomen met Daan. Zo in zijn pak is het al een heel heertje om te zien! Mooi bruidskapsel!!

@ Gwen; Hoe gaat het bij jullie vandaag? Wat sneu dat Jaelian nu door de medicijnen last krijgt van zijn ontlasting. Niet te lang zelf blijven klungelen hoor! Gewoon de KA bellen en vragen om advies.

@ Setti; Knap van Lisanne dat ze al zo goed kan fietsen op een driewieler. Het klinkt alsof jullie gisteren een leuke dag hebben gehad.

@ Zazz; Vervelend dat je last hebt van misselijkheid. Ik hoop voor je dat het niet veel erger wordt.

@ Vriendlief; Hoe gaat het bij jullie?

@ Ano; Wat een prachtige foto's van kleine Daan zag ik voorbij komen op FB. Ben je al een beetje gewend aan twee kleintjes in huis?

@ Kussie; Fijn dat je je weer iets beter voelt en dat je een goed gesprek hebt gehad. Knap hoor, drie broekmaten kleiner. Ik ben benieuwd naar je nieuwe aankopen.

@ Hier; De Krentenbaar is (hopelijk) nu echt verdwenen. Morris en Jasmijn hebben door al dat smeren met cremes en wassen met Betadine nu wel meer last van eczeem. Gisteren hebben we een gezellige dag gehad. We zijn even over de kindervrijmarkt gelopen en hebben daar een grote politie auto voor Morris gekocht. Het mannetje is er dolgelukkig mee. Toen hij vanochtend uit bed kwam was dat het eerste waar hij naar vroeg.

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gelukkig dat de krentebaard weg is en hopelijk ook wegblijft. jammer dat ze nu eczeem hebben en ik hoop dat dat maar voor even is.

leuk he dat ze met speelgoed van een ander nog zoveel plezier kunnen hebben

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Hahahahahahaha, Joënna blijft Joënna;):D Onze heerlijke vriendelijke prinses driftkikker:D
    Ze plast toch zeker iedere dag een keer op het potje. Kan niet wachten tot het buiten echt lekker weer is, en ze de hele dag buiten in haar blote kont kan lopen. Denk dat ze zo zindelijk is.

@ Setti: Zag leuke filmpjes voorbij komen van Lisanne op haar 3 wieler. Ze heeft er een hoop schik mee!!

Jullie hebben een heerlijke koninginnedag gehad zo te lezen. Lekker nog even de kroeg in!

@ Superb: Fijn dat de krentenbaard weg is. Je machine zal wel overuren gedraaid hebben met al die was.

@ Hier: Gisteren een fijne koninginnedag gehad. Lekker op de vrijmarkt geweest.
    We kwamen al heel snel Jorgen zijn zus tegen, dus daar Jorgen en de kinderen achter gelaten en zelf lekker rond gestruind.

Vanochtend maar de HA voor de verandering maar weer eens opgebeld. Er zijn vandaag alleen maar waarnemers, dus word morgenmiddag terug gebeld:x
    Moest het CB maar bellen voor voedingsadvies, want daar waren hun niet voor:$:x:x:x. Ben even vreselijk boos geworden dat ik na 9 weken het gejank wel een keer zat ben: Iedere keer is er wel wat aan de hand, en het CB komt ook niet verder als of andere voeding (en dat doe ik niet) of extra water in de flessen (alsof hij dat al niet krijgt, plus nog extra water ivm de Nexium).
    Tja, daar kon ze verder ook niks aan doen, maar wilden dit niet door een waarnemer laten oplossen: te complex.

Echt ben in staat om naar het apotheek te gaan en daar lactulose voor het manneke te halen.

Pluspuntje: Hij ligt nu al een half uur te slapen in zijn wieg. Ik heb onze slaapkamer pikke donker gemaakt, in de puckmini gelegt.
    Hij begon weer te huilen, en Jorgen getroost (stikten bekant weer), en half slapend weg gelegt. Hij slaapt nog steeds.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Joënna op de vrijmarkt in het standje bij haar neefje, nichtje en tante (zus van Jorgen).

Jaëlian bekijkt het allemaal rustig lekker bij opa

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Joënna chips eten in de stoel van neef Jim op de vrijmarkt

Joënna helpt papa om de zijwieltjes aan haar fiets te zetten en het zadel lager te doen

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Tja, dit behoeft geen uitleg:

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kun je niet een druppel sla olie bij de nexium in de fles doen? dan heeft hij geen last meer van de ontlasting

vrienden van ons hebben 3 dochters en allemaal last van krampen enz moelijke eters en bij hun zoontje standaard in elke fles een druppeltje en hij heeft nergens last van

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Zazz: Ik hoop dat je misselijkheid niet erger word.

@ Boomie: Hoe is het bij jullie? Fijne dag gehad gisteren?

@ Jedalin: Wat een brutaliteit om de fiets van Arno te jatten:x. Hun handen zouden er spontaan af moeten vallen.
    Blijf met je pikpoten van andermans spullen af:x

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Fijn voor het meedenken!! Dank je wel lieverd.
    Hij krijgt nu standaard een theelepel olie door zijn flessen heen (2 dagen, dit is dag 3). Heb niet echt het idee dat het helpt.
    Hij heeft vandaag gelukkig wel ontlasting gehad, maar het is zo zielig. Zat ook een beetje bloed bij.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat een leuke foto's weer van joenna en jaelian

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ow nee echt waar joh??? wat vervelend zeg. ik hoop echt dat je snel echt geholpen wordt. en lijkt erop dat hij ook echt darmprobleempjes opbouwd door die voeding of de ontlasting was zo hard maar door de olie al 2 dagen zou dat niet mogen

Deel Deze Pagina