Hey allemaal, sorry daar ben ik ook weer eens.. Setti: Nog gefeliciteerd!! En haha ik zie Lisanne al helemaal gaan op jou pumps! Jedalin: Echt rot al het gedoe met Daan weer, hopelijk gaat de operatie goed komende week en is hij 1 juni weer fit. Trouwens veel plezier morgen op je vrijgezellendag!! Eliesah: Leuk dat Taleah zo lief is! En werkt de slaaptrainer ik ben benieuwd! Gwenolyn: Hoe gaat het daar nu de schommelstoel binnen is?! slecht slapen: Las dat kussie volgens mij zei dat dat hier ook zo was. En idd maar de oorzaak is gevonden een dubbele oorontsteking en ontstoken amandelen bij Pepijn gelukkig gaat het met AB een stuk beter. Hier: Sorry dat ik jullie verwaarloos, zieke Pepijn, drukke voorbereidingen voor de bruiloft enz. Vandaag proefkaspel en make-up vond het allemaal nogal eng, want ik heb nooit make up en mijn haar gedaan, maar kaspel vind ik super gaaf
@ Marye: Wat gaaf!!! Je ziet er super uit!!! Make-up is perfect zo denk ik; je hebt normaal niets op en nu is het heel subtiel zodat je niet ineens heel anders bent, maar juist dat extra wat je dus normaal niet hebt aan make up. Vind het echt mooi!! Volgens mij hebben we ongeveer dezelfde kleuren; soort van zandkleuren en bruin-achtig? Je haar zit ook echt heel gaaf, mooi dat lage opgestoken zo! Vind het super, ben ook zo benieuwd naar hoe je er in zn totaal gaat uitzien 8 juni!!! Want jouw jurk is toch niet tot de grond, het model? Of ben je nog van gedachten veranderd en is het geen korte jurk geworden? Ben super benieuwd! Jij ook een heeele leuke vrijgezellendag morgen!! @ Gwen: En...Slaapt je mannetje nog steeds lekker in zn schommelstoel? @ Slecht slapen: ja hier ook 3 weken dik drama...maar nu gaat ie weer goed! (meestal dan) WE moeten er trouwens nog wel vrijwel elke nacht 1-2 x uit. Vannacht zelf een keer of 6..pff. @ ElisaH: ben benieuwd of de slaaptrainer werkt en of ze hem al snapt! Zou super knap zijn! @ Setti: Knap hoor, dat lisanne al zoveel mee buurt en zingt enz! @ hier: arno is net vol verbazing opgehaald door de mannen uit onze vriendengroep. Zijn eigenlijk de mannen uit mijn vriendengroep, maar arno hoort en natuurlijk ook bij. Maar goed omdat we niet vaak gaan stappen ziet hij ze niet vaak. Maar wel super leuk dus dat ze dit wel doen voor hem! Hij had echt geen flauw idee, hij had zoiets van..huh, wat komen jullie doen? hahaha geweldig. Ze gaan uit eten nu bij zo'n vreethut haha (zoveel je kan eten) Daarna moet ie dobbelen; de ene dobbelsteen voor hoeveel borrels hij moet drinken en de andere voor welke kroeg ze gaan. Eeen soort kroegentocht dus. Er spelen vandaag in elke kroeg in Gemert (stuk of 6) bandjes vanwege de kermis (Gemert Swingt heet dat) en we hadden het daar vanmiddag al over. Hij vindt dat suuuper leuk, en nu gaat ie er dus heen! Hij vroeg vanmiddag al: we kunnen er zeker niet heen? nee, zei ik, geen oppas helaas haha volgens mij willen ze hem in een p[aar kroegen ook nog laten zingen, haha. Ben benieuwd, hij vond het in ieder geval echt super leuk!
P&f; wauw je ziet er nu al Prachtig uit! Gewoon lekker jezelf, niet al te veel make up. En je haren ook erg mooi zo! Ja las het op fb van Pepijn, germ. Is het nu al al wel over? Jedalin; hahhaa die Arno. Wel leuk indd dat ze hem dan mee nemen! Oeh morgen voor jou, denken ze nog steeds dat je het niet weet ! Ben benieuwd wat je gaat doen! Slaaptrainer; haha ben ook erg benieuwd. Vanaaf de eerste avond. Ze vertelde zelf al, Nijntje oogjes open mama roepen. Nou ja het is altijd het proberen waard. Want elke dag voor 6uur wakker is erg vroeg... Lig nu al in bed want ben weer zo blegh! Marc moet toch repeteren. Kreeg net zelfs geen friet weg, nou en dan voel ik me echt niet lekker hoor haha.. Nu maar soepstengels en een knijp fruit. Fruit krijg ik nog het beste weg, maar helaas nog geen boodschappen gedaan dus bijna niks meer in huis.
Setti; lees nu pas nou berichtjes hihi.. Och die Lisanne, stiekem op mama haar hakjes lopen. Dan smelt je zeker! Zo netjes 28 dagen voor je eerste cyclus. Had je dat bij Lisanne ook? Och 3 weken droog, nou hier nu ongeveer ook al haha. Maar ja dat komt meer door mij, moe misselijk etc. Moet daar nu echt even niet aan denken!
@ Setti: Ze is 89 cm en 11,8 kg. Ik vind haar er niet ligt uitzien. Echt geen idee waar ze de energie vandaan haalt. Ze krijgt er alleen maar meer energie van Erg netjes een cyclus van 28 dagen! Heerlijke verjaardag heb je gehad, en goed verwent ook. Ben heel benieuwd hoe je Nikon gaat bevallen. Laat je het weten? Ooooooohhhhhhhhh, wat een heerlijke tante bedje *Love smiley*. Wel gezellig als ze zo zelf bij jullie in bed zou komen kruipen. @ PenF: Ziet er prachtig uit!! Ook de make up, heel subtiel! Zeker als je zelf nooit wat draagt, moet het niet te worden. Dat is niet mooi. Kapsel ziet er ook prachtig uit! Eenvoudig, maar heeeeeel styl vol. Fijn om te lezen dat Pepijn aan het opknappen is. @ Boomie: Heerlijk zo'n weekendje weg!! Kom je even helemaal van bij. Ach, lekker boeiend dat het pedagogisch niet verantwoord is. Zij slaapt lekker rustig in, en jullie hebben geen bed drama's: 2 vliegen in 1 klap.
@ Hier: Donderdag (Hemelvaartdag) zijn we naar mijn zusje in Zierikzee geweest. We hoorden op de radio dat er file op het eiland stond, dus we dachten slim te zijn, en om te rijden. Nou werkelijk iedere brug stond open die we tegen kwamen. Normaal gesproken staan we in anderhalf uur in Zierikzee, nu ruim twee en een half uur over gedaan, en dat tegen flestijd van Jaëlian. We durfden de auto ook niet meer uit te zetten voor een brug, bang dat Jaëlian wakker zou worden, en het op een huilen zou zetten. In eenmaal aangekomen bij mijn zusje, werd hij wakker toen we de straat in reden. Water was al gekookt, dus we konden meteen voeding maken. Daar heerlijk gegeten, en 's avonds de gewone weg weer terug genomen. Dik uur later waren we thuis. De swing is een hele goede aankoop geweest. Hij ligt er heerlijk in, en komt echt tot rust. Ook dut hij regelmatig weg in de swing, en als ik dan zijn tutdoekje over zijn ogen leg, blijft hij lekker slapen. Joënna haar slaap problemen lijken minder te worden. Soms met naar boven gaan geeft ze nu wel problemen, of met het omkleden. Het heftige krijsen lijkt in iedergeval af te nemen. Jaëlian is al bijna 3 maanden aan het hoesten, maar nu is het wel heel heftig. Het arme manneke lijkt wel een zeehond. Geef hem sinds gisteren Daro thijmsiroop (staat op de verpakking vanaf 6 maanden), maar volgens mij kan dit best met 3 maanden. Het lijkt een beetje te helpen in combinatie met Luuf op zijn borstkast. Ook zijn oogjes zitten helemaal dicht geplakt. Zoveel troep. Vanavond lekker in badje gedaan, en hij had de grootste lol. Lag heerlijk te spetteren en te kieren in bad. Tranen van blijdschap liepen even over mijn wangen heen: Mijn lieve kleine gozer had het naar zijn zin!! Daarna lekker droog geföhnd (vind hij heerlijk), aangekleed, en bij begon heel zachtjes te huilen, puur vanwege vermoeidheid. Op het KDV had hij ook weinig geslapen. Kleine slaapjes van 10 á 20 minunten.
Hey allemaal, Ik wilde graag reageren op allemaal, maar mijn ogen rollen dicht, geen idee hoe het kan, want heb vanmiddag ook nog een poos geslapen omdat ik migraine had... Zal daar de nasleep ook wel van zijn, of van het heerlijke fietsen van vanmorgen? Ik weet het niet.... Maar ben gebroken... Vind in ieder geval je haar heeel erg mooi Marye! Wauw! Dat komt dus helemaal goed!! Wat zul je er zin in hebben! Je gaat gewoon echt trouwen meis!!!! @ Jedalin, wat vind ik dat super dat ze dat voor Arno doen! Echt onwijs leuk!!! En wat zal hij het naar zijn zin krijgen vanavond! Balen dat jullie er nog elke nacht uit moeten! Misschien helpt het bij jullie ook als je 2 foppers in bed legt. Het was hier DE oplossing. Voor het eerst in 2 jaar, heb ik er nu nachten bij zitten dat ik onderbroken door kan slapen!! HEERLIJK! Hij doet nix met die 2e fopper, alleen maar vasthouden, hahaha... @ Setti, wauw, gewoon weer een cyclus van 28 dagen, ik vind het bijzonder! Keurig hoor!! Wel balen dat je er zo'n buikpijn bij had, maar tjah, het moet allemaal weer even goed op gang komen, toch weer een tijd hormonen geslikt heh! En och die Lisanne, wat word jullie meiske groot, zoveel kletsen en zingen, en dan ook nog op jou pumps rondstruinen!! Whahaha!! Logisch dat je van die smeltmomenten hebt met Stf! En heb je de camera al gehaald? Al foto's gemaakt? *benieuwd hoor, naar de komende foto's!* @ Gwen, och meis, vind toch wel wat, dat je er gewoon emo van bent dat Jaëlian het naar zijn zin heeft.. Dat is bij jullie gewoon "bijzonder" Dat hoort toch zooo niet zo te zijn Hopelijk zullen dit soort momentjes vanaf nu alleen maar vaker en langer voorkomen! Leve de swing in ieder geval! Hoe gaan de nachten nu? Liefs mij meiden, ik ga weer, heb gewoon branderige ogen, en moet ook nog even douchen, want mijn haar is zo vet, als ik er aan trek, blijft het gewoon staan, whahahahaha!! *ahum*
@ kussie: ligt helaas niet aan de speen extra of niet in bed. Ze schieten gewoon soms wakker en dan is het ineens heel hard huilen; speen in of niet. Ik denk iets van dromen ofzo. En naja, ook echt kuren hoor: midden in de nacht vooral Jesse die dan klaagt dat ie zn slaapzak bah vindt. Ja...tis goed. Als ik die uit doe, gaat ie zn bed uit, dus dat doen we ook niet. En hij slaapt dan wel weer in, maar naja, gewoon beetje aanstellerij denk ik zo. Hij kan ook soms wakker worden snachts en dan ligt ie super wakker met een hele heldere stem: "Auto?, Opa?, Oma?, Boek?" hahaha dan moet ik zo mijn lach in houden, ook al is het snachts.. hahah dat is toch lief! hahaha Achja..Mogen niet klagen hoor, ze slapen nog altijd best prima en ook vooral lang. Vaak tot 8u half 9. En dan spelen ze nog makkelijk een uur ofzo als wij blijven liggen. (voordeel van een tweeling he , die vermaken elkaar wel haha) Truste meis voor zo dadelijk! @ gwen: Goed te horen dat de schommel nog steeds goed werkt. Knuffel voor jou, heb respect voor je. Geen idee hoe je het allemaal in je (meestal) uppie trekt. (als jorgen werken is) Respect!
penf wow mooi je haar zo!! is het ook helemaal zoals jij in gedachten had? toont een beetje klassiek vind het echt helemaal top bij je staan echt waar en make-up hihi ik ben heel wat gewend met make up en moest ff goed kijken naar je make up hoor. hihi. je huid zag er mooi egaal uit. en verder als je nooit make-up op hebt is het misschien goed zo t valt niet heel erg op. misschien nog een beetje blush erbij dat geeft mooie effecten met de foto's. t allerbelangrijkste is dat jij je er goed bij voelt want als je teveel op hebt en je voelt je er niet lekker bij dan zit je de hele dag met dat gevoel. dus luister goed naar je zelf en laat desnoods een paar keer een proefmake-up doen jedalin leuk arno zn vrijgezellen avond hopelijk heeft hij een mega leuke avond maar dat moet wel goed komen lees ik al. zazz ja toen we zwanger wilden worden van lisanne heb ik een maand of 3 a 4 mn cyclus in de gaten gehouden en stipt 28 dagen dus hoop dat t nu ook zo blijft. en idd netjes weer zo na goed een jaar of 3 beterschap meid hopelijk ga je je snel beter voelen. gwen ze is wel lang vergeleken met lisanne ze is bijna cm groter en een halve kilo zwaarder. ik vind joenna er goed en gezond uit zien hoor. en als ze een halve kilo zwaarder was dan was t goed. nou ze moeten niet zeuren ze volgt volgens mij netjes dr eigen lijn toch wat fijn dat de rust begint te komen met jaelian en het slapen met joenna. iig beterschap voor hem en al zolang hoesten is ook niet gezond hoor. hopelijk helpt de tijmsiroop en dat kan idd best hoor vanaf een maand of 3 jedalin zo die slapen lekker lang dan hoor heerlijk hier gaat ze er meestal rond 7 uur in en in het weekend ergens tussen 7 en 8 en dan doordeweeks slaapt ze tot 6 uur omdat ik dr wakker maak en anders tot een uur of half 8 Hier ik heb de nikon 1 J1 gekocht. was tot en met morgen in de aanbieding bij de saturn voor 399 had nog 35 aan vvv bonnen liggen en had 125 verjaardagsgeld gekregen en zondag komen nog vrienden waar ik nog wat geld van krijg hoop ik. maar ja dan komt er nog een tas bij en nog een uv vilter en een kaartje met klasse 10 joost mag weten waarvoor die klasse is maar goed t schijn voor een snelle opslag te zijn die je nodig hebt met zo'n camera. ik heb t hele boekje al doorgelezen en verschillende foto's gemaakt en ook weer gewist hihi. de batterij was voor een kwart en die heb ik op gemaakt door t uitproberen. dus morgen misschien bij de toppers ff wat foto's maken. photoshopprogramma ano en lara en voor wie er ook nog aant fotoshoppen is graag jullie bevindingen over welk programma goed is want ik wil niet veel geld of liever helemaal niets uitgeven aan een photoshop programma om foto's te bewerken met rode ogen en sepia of zwart wit of zwart wit en een stukje in kleur.
@Eliesah; Hopelijk voel je je snel weer een beetje beter.... Wel heeeel spannend jullie eerste echo. Wel een heel leuke leeftijd om nu zwanger te zijn met onze peuter, ze zijn er best bewust van en dat lijkt me schitterend. Die Nijntje trainer heb ik ook gezien, maar vind het best prijzig, maar als tie bij jullie werkt, kop ik hem ook! @PenF; oooh prachtig je haar! erg mooi. Jij ook alvast veel plezier dit weekend! @Jedalin; wat leuk zeg voor Arno! haha Wel standaard zeg, vreten en zuipen haha @Setti; leuke dag hebben jullie gehad zeg en fijn dat je ongi zo snel is gekomen. Ja rot he, die heftige pijnen en bloedingen. Ik baal er soms ook van. Met de pil was ik niet ze afhankelijk van mijn cyclus. Keilief, die pumps. Ik zou ook smelten. En tellen tot tien, dat gaat hier zo: vijf ces seven aht egen tien elf taalf @Gwen: oh Fenna is 88 cm en 11.3 kilo, dus het kan nog lichter, maar dat vond de arts totaaaal geen probleem hoor. Ze ziet er prima uit zelfs. Maar wel erg fijn zeg dat Jaëlian lekker aan het slapen is in zijn schommelstoel. Mooi he die momenten alleen met je kleine. Ik brul nog steeds vaak. Ook vaak in bad moet ik zeggen. Tis zo prive klein geluk op dat moment en dan moet ik huilen van blijdschap. En dan zegt Fenna; mammie wat is ernou? Zooo schattig. Tis te hopen dat hij wel snel minder verkouden wordt zeg, duurt al wel lang. Het einde zal wel in zicht zijn!! @Kussie; hopelijk heb je goed geslapen, je zult het nodig hebben gehad!!
@hier, nou toch echt wel slaapdrama's. Ik mag Fenna ook niet meer overlegggen om 23 uur want ze wordt direct wakker en begint meteen te huilen en te roepen dat ze naar het grote bed wil. Uiteindelijk leg ik haa maar weer terug, ik wil ook slapen. En gisteren ineens om 00.15 uur gekrijs! Ik shcrok me helemaal weseloos. Ze wilde naar de huiskamer! Ik zaeg´nee´ gewoon slapen. Ze raakte helemaal overstuur en ging me toch een aprtij krijsen! Oei, zwaar klote. Ik ben er maar mee naar de donkere huiskamer gegaan en daar werd ze nog steeds niet rustig. Op de bank zat ze steeds te huilen en als ik haar vastpakte dan wilde ze weer terug naar de bank. Ik was echt radeloos. Uiteindelijk maar gevraagd of ze melk wilde en dat wilde ze wel. TErug mee naar bed genomen en daar heeft ze melk gedronken en toen ging ze weer liggen. Ik had echt geen idee wat er was, maar werd er best angstig van. Hopleijk komt dit nooit meer voor.
Zucht, wat een nacht. Deze keer sliepen de kindjes prima (1x eruit gemoeten) Maar helaas ik niet. Ik schoot wakker rond half 5, toen was Arno er nog niet. Naja even afgewacht maar om kwart over 5 nog steeds niet. Toen een vriendin een berichtje gestuurd die ook op stap was geweest maar die had geen idee. Die weer een vriend gebeld die mee was met Arno, maar Die lag ook al in bed en had Arno al een tijdje niet gezien. Arno kreeg ik al die tijd niet gebakken, z'n telefoon had geen bereik ofzo? Nog wat anderen gebeld maar ze lagen of in bed, of ze namen niet op. Pff was het kwart voor 6 ondertussen en nog steeds niks. Ik dus echt wel ongerust..1 vriend die het allemaal geregeld had had z'n tel uit dus kreeg ik niet bereikt. Naja balen balen. Maar ineens half 7 kreeg ik hem bereikt. Ja hij legde net z'n tel aan de oplader. Arno had daar dus idd gezeten en was onderweg naar huis. Pff ik baalde zo! Hij had gezegd dat ie ff rene berichtje zou sturen vannacht maar had ie dus niet gedaan. Was boos, Pff. Kwam meneer dus om 7 u naar boven. Naja Arno snapte niet echt waarom ik boos was want sja, wat moet er nu met hem gebeuren. Ja hu-uh. Nja 1,5 u later kindjes wakker en ik had weinig zin om lief te doen voor Arno dus de jongens bij ons op bed gelaten. Haha Arno kreunend en steunend erbij. Hem een poosje lastig gevallen over vannacht maar goed, hij heeft een dikke kat dus was niet echt aanspreekbaar. Ach over een uur zal ie beneden moeten zijn aangezien ik dan ongv naar mijn vrijgezellenfeest ga!
ooh weet precies hoe het voelt Jedalin, hier ook weleens meegemaakt, vreselijk he! Gelukkig was er niets aan de hand, maar rot is het wel. En ze snappen niet dat een smsje juist het verschil maakt. Have fun vanavond!
@ Jedalin, okeej, ik zal wel ouwerwets zijn, maar kwam hij nou echt om 7 uur 's ochtends thuis? Dat is toch ook geen tijdstip meer!! Jeuzz, whahahahaha!!! Sorry, daar moet ik dan om lachen, puur van ongeloof! Dat hou je toch nie vol, maar dat ie nix laat horen, daar kan ik dan dus niet om lachen heh... Ik kan dat maar niet snappen dat mannen dat niet kunnen snappen.... Wat is het nouw voor moeite om (met zulke tijdstippen) even te laten weten dat alles okeej is... Sjeesss.. Maar goed, meis, je zal nu zelf wel lekker de bloemetjes buiten zetten!! Geniet van je feest meid!! Je verdiend het! Ga maar lekker los!! En volgens mij is dat aan jou wel toevertrouwd! Arno moet zich maar redden met jullie mannetjes en zijn kater! *grijns* @ Boomer, reken maar dat ze al nachtmerries kunnen hebben... Een poos geleden heb ik het met Stan ook gehad... Gut hoe noemden ze dat toch... Nightterror ofzoiets... En ik had hem toen wakker gemaakt, en dat mag dus helemaal niet.. Maar ik begrijp dat Fenna wel zelf wakker was geworden? Hoe dan ook, het beste kan je dan *wat ik me herinner* echt wel even de tijd nemen om ze even goed gerust te stellen... Dat ze weer weten waar ze zijn en dat er nix aan de hand is... Uitleggen dat jij bij d'r bent, en dat er nix kan gebeuren... Daarna ook benoemen dat het midden in de nacht is, dat alle kindjes en grote mensen slapen... (en ook haar knuffel, of de hond, of kat, of noem maar wat) en haar weer meenemen naar bed... Vaak leid dit ook af van de nachtmerrie etc. -althans, zo probeer ik het hier altijd wel...- Misschien helpt dat? En dan met zachte stem, en probeer je eigen rust te bewaren, dus dat ze jou angst/schrik niet merkt... (want ik heb zelf ook wel es met angst en beven gezeten hoor, maar ow als ze het merken) Nu jah, wil niet als een wijsneus over komen, wil je alleen maar helpen! Knuffie voor jou!! @ Setti, leukkk!! Een nieuwe camera!! *jaloersss* Hihi... Ik hoop dat je er prachtige plaatjes mee kan gaan schieten! En dat het met photoshop nog mooier word, maar de echte mooie plaatjes, die zijn gewoon mooi van zichzelf, daar hoef je nix meer aan te sleutelen meid!! @ hier, ging vandaag met Stan naar de winkel en hij wilde dus weer niet luisteren, en dan ga ik dus hem tillen ipv dat hij zelf mag lopen.. Nouw hij wilde me dus weer slaan, dus ik pak zijn ene armpje vast, helaas had ik mijn andere arm niet vrij, (portomonee en sleutels vast) dus met zij andere arm knijpt hij me toch en trekt me toch een pluk haar uit miijn hoofd, de tranen sprongen me zowat in de ogen, van pijn, kwaadheid, maar ook van onmacht.... Ik word er zo moedeloos van, dat hij weer zo onwijs slaat, en niet luisterd, zo vervelend kan zijn.... Kon echt wel janken.... Hebben jullie tips, hoe jullie dat doen met winkelen en ze luisteren niet enzo?
Hey Kussie, Ik wacht met je mee op tips, want die kan ik ook gebruiken. Van de week ging ik met Fenna naar de Aldi en ze wilde per se niet vastgehouden worden. Prima, loop dan maar. Maar niet wegrennen. Dat deed ze dus wel en dus pak ik haar weer op. Nou krijsen door de Aldi heen! Ze kwam weer in zo'n driftbui terecht en ik kon er helemaal niets meer mee. Ik ging nog in de rij staan, want ik best wat boodschappen, maar mevrouw liep telkens weg, schreeuwde, gilde en liet zich op de grond vallen. Het was erg druk en iedereen keek me aan. Zo'n oud wijf achter zei nog terloops 'goh wat irritant'. Jezus, ik kon dr wel in elkaar schoppen. Zeker zelf nog kinderen gehad. Pfff. gelukkig kwam er een andere oude vrouw en die begon tegen Fenna te praten en toen werd ze wat rustiger. Ze wilde ook de auto niet in, ik heb haar echt in de autostoel moeten duwen, want anders lukte het gewoon niet. Pfff.. ik voel me diepellendig op die momenten. Dus nee, ik kan je niet helpen Ik heb nu het boek van de babyfluisteraar en ben nu bij het hoofdstuk slapen. Schijnbaar zijn we in de 'val van de manipulatie' getrapt als ouders en daardoor krijgen ze driftbuien. Mmmm lekker onze eigen schuld dus? Matig hoor