ja ze krijgt gewoon een tik voor dr billen als ze dat nodig heeft en gister hebben we dr met dr kop onder de koude kraan gedaan ze was zo driftig dat wat we probeerden niets hielp
Jaa alles was goed!!! Een mooi baby tje met een mooi snel hartslagje! Joehoei... weer helemaal verliefd! Ben 2 dagen vooruit gezet maar ze konden het nog niet heel precies rekenen. Nou ja kan dus nog dit jaar bevallen maar kan ook goed volgend jaar zijn haha.. Koffie; nope lust ik ook niet. Maar manlief wel, hebben een senseo en een gewoon ouderwets ding zeg maar want dat is lekkerder zegt manlief haha.. Gwen; gister een heerlijk dagje dus gehad zo te lezen. Lekker hoor! Och je mannetje zo ziekjes, gelukkig gaat t wel de betere kant op. Hoe doet hij het nu in de nacht? Setti; haha lekker driftig meisje dus. Heerlijk hè deze leeftijd. Pff af en toe.... Wil Lisanne nu ook alles alleen doen, zelf schoenen aan, jas aan etc etc. Kussie; aahh lief dat ie zich zo hecht aan een leidster. Hopelijk neemt ze niet veel vrij en niet vaak ziek ! Taleah heeft ook wel ene lievelings leidster maar gaat steeds vaker ook naar andere, gelukkig haha.. Lekker op tijd je bedje in dan vanaaf. Al zou het heel warm zijn in jouw bed hahaha.. Jedalin; aahh wat goed dat ze hun eigen naam zeggen! Even oefenen en tadaaa.. Oeh bijna is het zover, echt aftellen nu!!!! Het is wel steeds rustiger hier zeg. Hoef bijna niet bij te lezen. Al typ ik zelf ook steeds minder, heb er vaak geen puf voor. Naam zeggen; Taleah zei eerst alleen eeaah of leeaah maar zei laatst tegen dr nee je heet Ta-leah. En nu is het bij haar Na-leah, en als ik dan zeg nee T Taleah blijft ze na leah volhouden. Ach ja komt vast goed! Hier; wat een lekker weertje hè. Ow vind dit zo genieten, vooral als ik lekker thuis ben en niet hoeft te werken. Al is t op t werk ook niet heel vervelend, gister bijna heel de dag buiten met de peuters geweest. Slapen van Taleah gaat nu ook steeds beter, van het weekend die slaaptrainer gebruikt, werkte wel alleen ze schrok als Nijntje wakker werd haha en moest ze huilen. Nu is het half 7 als ze wakker is, nog vroeg maar beter dan voor 6 uur. Van het weekend weer die nijn gebruiken!
@ Zazz, wat fijn zeg, dat de echo helemaal goed is!! Dat is toch al superrr fijn!!! HOERAAAA!! Bij deze dus nogmaals gefeliciteerd hoor!! @ Naam, Stan noemt zichzelf dus "Tan" en als hij heeft gedaan wat niet mag dan is hij opeens Noah, had ik al es gezegd meen ik heh, nu ik het zo opschrijf... Omdat als ik ongeduldig word, of wat geprikkeld ben, ik hem al gauw "STAN_NOAH_KLU-N-DER" noem (even streepje er tussen gedaan) @ Weer, tjeutje, begint hier nogal te donderen, en stortregenen + hagel,Stan ligt al op bed, vanmiddag niet te lang geslapen, alleen in de auto naar huis, en dat met dit warme weer, dus nouw jah, das geen goede combi... Lag er om kwart over 6 al in, das echt HEEEL VROEG voor hier... Maar net dus huilend wakker.... @ P&F, vroeg ik me eigenlijk af, hoe laat gaan de kids bij jullie nu naar bed.... En slapen ze nog zo veel? @ Setti, hihi, lugubere straffen hoor! Helpt dat dan ook!? Gaat ze dan niet (van schrik) nog veel meer over de fles? Hoe gaat ie verder met je? Nu je gestopt bent met de pil, hoe is het nu met je hoofdpijn? @ all, verder nog nieuws? Hier eigenlijk niet.... Groetjesss
we hebben alles al geprobeerd en niets lijkt te helpen. afleiden met iets anders niet, fluisteren, zingen, gewoon vertellen dat iets niet mag, boos worden, waarschuwen en tot 3 tellen maar tja wat wil je met zo'n moeder ik was ook zo erg vroeger en onder de koude kraan hoeft gelukkig maar zelden hoor want vind t wel zielig maar t gedrag is erna gelijk over dus t helpt wel. verder gaat t goed hoor nu ik gestopt ben met de pil heb nog niet 1x sex gehad hihi we hebben alleen maar bonje. ik kom de laatste maand meer voor mezelf op en eis meer tijd voor mezelf en sinds ik dit doe hebben we steens ruzie want dan komt het meneer net niet goed uit dat ik weg wil ofzo want dan had hij weer wat in gedachte of als ik iets in gedachte heb of iets wat ik wil dat hij mee gaat dan gaat hij vol in de aanval . ach ik vind t wel de moeite waard om voor te strijden om tijd voor mezelf te hebben dan maar wat vaker bonje hihi. hij wilde zondag aaf weg kwam zn vriend niet goed uit dus bleef tie thuis en toen ging hij vervolgens darten in de slaapkamer en had ik nog niets aan hem,, vanaaf is hij weer darten (clubavond) vrijdagaaf heeft hij ledenvergadering en zaterdag ochtend gaat hij werken en smiddags hebben we een 50 jarig feest en zondag naar slagharen zo gaat t altijd bij ons dus je snapt wel dat ik ook nu na bijna 7 jaar in de aanval ga hihihi. AANVALLEN
ZAZZ WOW gelukkig goed nieuws meid wat fijn om te horen dat de zwangerschap goed gaat en je een mooi hartje hebt kunnen zien. spannend hoor allemaal weer. hier ja lisanne probeerd dr eigen naam wel te zeggen maar dan wordt t gewoon nanne hihi eerst was het ninne en nu nanne. ze kan zelf dr eigen schoenen aan en uit doen en bijna zelf haar jas aan en uit doen hihi.
@ Setti, ow gosh, it's the 7 year itch! Of hoe heet dat, *grijns* Ja meid, ik kan me dat wel heel goed voorstellen! (ik zei het toen al wel es jah, dat ik vind dat jullie zowiezo veel gescheiden doen) Dus nouw jah, logisch dat jij ook JOU ding wil doen, of iets MET hem!! Dus go girl, kom maar voor jezelf op! Maar guts, helemaal geen sex!? Das ook wat! Nog wel steeds happily married mag ik hopen! *al klinkt het mij als muziek in de oren, whahaha* Maar das weer een ander verhaal, en of dat zo gezond is.... Maar zal voor hem ook wel even wennen zijn dan, als het altijd een soort van "okeej" is geweest, en "opeens" geef je toch een soort van tegengas.... Maar k zou het zo 123 nie opgeven hoor!
dat is t m nou juist we zijn bijde zo koppig. dat t hard tegen hard is. en hij is idd niet gewend dat ik ook tijd voor mezelf nodig heb en helemaal de laatste 2 jaar ik zeg t wel vaak maar doe t vervolgens niet en nu ik t wel doe moet hij wennen natuurlijk. ach zijn geen mega ruzies ofzo maar ik vind dat hij gewoon meer rekening met mij kan houden ipv ik altijd met hem alleen jammer genoeg ziet hij t niet zo.
hihi hij zegt sinds we getrouwd zijn tegen iedereen voor de grap ik ben getrouwd en sil is gelukkig hihi we zijn super gelukkig hoor maar ik wil gewoon meer aandacht voor mezelf en hij gunt t me ook wel maar niet op woensdag of vrijdag en dat zijn nou juist de enige dagen doordeweeks dat ik niet op tijd hoeft te letten omdat ik donderdag en t weekend vrij ben. en hij vaak ook nog op zaterdag moet werken
@ Senseo: Hij bevalt erg goed!! Vind ook de cappuccino functie fijn werken, en makkelijk schoon te maken. Wilden vanavond een kopje cappuccino pakken, had mijn schoonmoeder (pas op woensdag op de kinderen) de melk opgemaakt: Beetje jammer @ Jaëlian: Gisteren had hij nog wel iets verhoging (rond de 37.8), maar vandaag weer helemaal in orde (36.7). Het lijkt nu hij met zijn warme dekentje slaapt, het slapen een heel stuk beter te gaan. Hij kan beter in slaap vallen. Het lijkt alsof zijn dekentje veel "steun" bied. Het weekend gaat het satijn er vanaf. Misschien dat ik het dekentje dan zo laat, of een lapje katoen aan de achterkant erop naai. @ KDV: Morgen komt de fotograaf op het KDV. Voor Jaëlian een leuk setje gehaald. Vanavond een half uur voor Joënna haar kast gestaan om te kijken wat ik haar morgen zal aantrekken. Zoveel leuke kleding, maar weet niet wat ik haar zal aantrekken, zodat de dame en heer een leuk "setje" zijn morgen
@ Zazz: Joehoeee een goed eecho!!! TOP! Wat super fijn!!!! @ Setti: hahaha hoe herkenbaar, die koppigheid. Hier nog zon heerlijk koppig stel! Ach dat houdt het spannend Whahah een koude kraan voor je meisje!! Gossie!! hahah dat klinkt heel zielig haha. Gelukkig is dat hier niet nodig, @ forum: tis idd wat rustiger, maar wel fijn want 6 paginas per dag lezen wordt ook wat veel. Zo is het wel even fijn, zeker nu met de zomer dat we minder achter de laptop hangen haha. @ Zazz: oh ja dat is natuurlijk ook zo; wordt ze juist wakker van die nijntje! en later instellen is ook weer zoiets; als ze wel wakker is ligt ze maar te wachten of het duurt te lang op een gegeven moment. Hmm.. @ hier; Joehoee morgen trouwjurk ophalen!! Verder vandaag voor de 1e keer naar de spel-o-theek geweest, Kennen jullie dat? Kun je (voor 10 euro per jaar bij ons in het dorp) allerlei spelletjes en speelgoed lenen. Echt super leuk. Toen ik een kind was gingen wij altijd al daarheen en dat was altijd zo leuk! Dus nu hebben we een glijbaan te leen en ivm de zomerperiode hebben we die tot eind augustus leuk dus, kunnen ze er de hele zomer mee spelen haha D&J vonden het super leuk, die speelden natuurlijk met alles wat daar stond Verder...nog 1!!! dagje werken en dan heb ik een dikke maand vakantie! Wooooow!!! Luxe
@Setti; ja we wonen in een flat ja! Dus inderdaad, drie stappen en ze staat in de kamer. Bij jullie dus ook! O, jeetje zoveel bonje? Als het nodig is, dan moet het maar he! Ze leren het soms ook nooit nee Hier ook hoor. Dan vraag ik in de ochtend of tie thuis blijft 's avonds en dan later op de dag; nou ik ga toch, want het is uefa cup ofzoiets. Ja, HALLO, Zooo irritant. Nou ga dan maar, want anders hebben we toch ruzie. Maar je weet het, zonder sex zal er geen tweede Lisanne geboren worden he @Gwen; jeetje wat klinkt Jaëlian ziek zeg!! Wat enorm sneu zeg! Wat apart deken, lijkt wel een gordijn Ik drink altijs Senseo, is het gemakkelijkste voor mij in de ochtend. Aah je hebt hem al ook gekocht zie ik. Fijn dat het smaakte! En lekker gesparteld met Joënna zie ik. Sterkte met Jaëlian, hopelijk knapt tie snel weer op. Tis inderdaad lastig, zo'n zus uit het kdv! O, nu lees ik dat Jaëlian weer een beetje hersteld is,. gelukkig maar! @Zazz; oooh wat fijn dat de echo goed was!! Pfieuw! Nu lekker genieten he! En hopelijk neemt de misselijkheid ook verder af! Lijkt me niks met dit warme weer! De Nijntje trainer ga ik ook halen. Maar volgens mij is tie wel 30 a 40 euro of niet? Volgende week zijn manlief en ik weer jarig, dus krijgen we weer geld. @Kussie; heb je nog wat leuks gedaan met het mooie weer? @Jedalin; ooooh jaloers! 1 maand, jezus, wat heerlijk! Nou het is je gegund hoor. Dat het een mooie tijd mag worden. Veel plezier met je jurk ophalen, voorzichtig he Een spel-o-theek? Die hadden we vroeger ook op de basisscchool maar wist niet dat het nog bestond. Waar haal je die dan?
@Hier; Fenna weeeeer ziek. Ik word er zoooo moe van! Ik snap niet wat er telkens met haar aan de hand is. Vind het ook zo sneu, ze voelt zich vaak niet lekker. En net als vannacht, is ze steeds wakker en wil eruit, ik word ook soms echt boos op d'r, omdat ik zo graag wil slapen, we moeten ook weer werken en ik ben vaak een zombie op mijn werk tegenwoordig. Maar dan voel ik me weer zo schuldig als ik boos ben geworden, zij kan er ook niks aan doen. Ze had vannacht weer koorts, net als twee dagen geleden. Maar ze is niet verkouden ofzo, heel vreemd. Ik denk dat ze niet kan poepen, ze kreunt vaak, en net (1 minuut geleden) hoorde ik knallen en nu is ze heel vrolijk en zei net 'Fenna gepoept!!!' dus ik ga haar luier maar verschonen denk ik. Zal een bende zijn denk ik haha. Hopelijk komt het weer goed vandaag. Maar je krijgt toch geen koort van verstopping? Weet iemand dat? Gisteren overdag was ze super en we zijn naar de Beekse Bergen geweest en dat was keigezellig en leuk! Fijne dag!
@ Boomer, heeft ze vaak last van verstopping? Misschien haar eens roosvicee laxo geven? Ik weet wel dat je van buikkrampjes heel naar kan zijn... Komen er misschien nog kiesjes door? Dat ze oorpijn heeft, en daardoor verhoging? Gaat ze ook naar KDV (weet het ff nie meer) waardoor ze vaak virusjes op kan lopen? Anders ga je er es mee naar de huisarts, al zal die ook wel zeggen dat ze gewoon weerstand op moeten bouwen, je krijgt altijd zulke simpele antwoorden lees ik hier soms.. "hoort erbij" "is de leeftijd" "nix aan te doen" "lichaampje moet het zelf doen" En wij zitten met de gebroken nachten en je kindje voelt zich helemaal lamlendig.... Bah.... @ Setti, whahahahaha "ik ben getrouwd en Sil is gelukkig"!! Sorry, moest er erg om lachen!!!
beterschap voor fenna, ja wij wonen op een begranegrond appartement met tuin verder ga ik nu ff spammen hihi dit zijn de fotos van de appie
ik kon de foto's pas na een jaar digitaal krijgen dus heb met mijn toestel een foto van de foto's gemaakt hihi nu ff een paar foto's van vandaag die ik ook met mn nieuwe camera heb gemaakt