@ Zazz: Fijn om te lezen dat de klachten minder worden! Wanneer moet je weer naar de VK? @ Jedalin: Gaat morgen helemaal goed komen!!! Jeetje je laatste nacht als "vrije" vrouw. Morgen ga je trouwen. Slaap je vannacht thuis of bij Arno? Ik wens je alvast heel veel plezier morgen. @ Hier: Op het KDV is het best goed gegaan vandaag. Hij heeft best redelijk wat liggen slapen. Ook nu overgestapt op Forte voeding, en daardoor lijkt hij ook tevredener te zijn.
Hey meiden! @ hier, ben vandaag niet wezen werken, kreeg gister migraine, en had er vandaag gewoon niet de kracht voor om te gaan. Dus Stan bij oma gelaten en zelf naar huis en mijn bed weer in. Stan was harstikke lief geweest zei mijn moeder.. Nouw, nie bij mij... Hij heeft echt de hele middag (vanaf 4 uur tot dat ie naar bed ging zo goed als alleen maar gehuild..) My god! Wat was ie vervelend. Gister en eergister ook al.... Heeft geen koorts ofzo.... Maar huilen, huilen en huilen, nix is goed, nix is leuk.. Hij is echt poepievervelend.... Wil ook niet eten, pfff, wat is dit weer voor fase??? Jedalin, dezelfde als bij jullie? Niet leuk!!! @ Johannal, leuk dat je er weer bent! Wat is dat naar heh, als ze het zo moeilijk hebben met het wegbrengen.... Maar indd, ik snap dat je met Selah ook nog even de tijd wil hebben.... Dat heb ik dan weer niet, maar hoe doe je dat dan? Zitten ze op de zelfde groep? @ Gwen, ooehh, een schaterlachje! Die zijn zoooo mooi!!! En zo bijzonder!!! En och meid, zo goed geslapen dat je er brak van bent, das toch ook wat! *knuffie* Wat fijn te lezen dat je zo blij bent dat je ze weer lekker bij je hebt! @ Jedalin en PenF, het is BIJNAAAA zover, nog 1 nachtje slapen!! SPANNEND!! Ik wil jullie voor morgen een ontzettend fijne (droge) dag toewensen! Waarbij jullie allebei stralende bruiden zullen zijn! (maar dat komt wel goed!!) Heel veel plezier toegewenst meiden!! GENIET van JULLIE dag!! Liefs
Haha kussie, marye gaat 8 juni pas trouwen!! Maar hopelijk is het zowel morgen als volgende week idd lekker droog!! Klinkt idd als dezelfde fase bij Stan als bij Jesse...vreselijk!! @ Gwen: Ik slaap gewoon lekkerbij Arno en de kids. Veel makkelijker!!
Linda meid ik wens je morgen een hele mooie dag toe om nooit te vergeten!ga ervan genieten!1 juni is de mooiste datum om te trouwen )
Lieve Linda & Arno, Een super fijne dag toegewenst. Alvast van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
wow das goed gegaan zeg beter!!! hopelijk krijg je meerder nachten dat je kunt doorslapen om ff goed bij te tanken
Jeälian heeft vannacht voor het eerst op zijn eigen kamer in zijn ledikant geslapen. Vond het wel moeilijk, maar zolang past hij ook niet meer in zijn mozes mandje bij ons op de kamer (terwijl zijn zus er met 6 maanden nog prima in pasten). Ik moet wel zeggen dat ik heerlijk rustig heb geslapen (en Jaëlian denk ik ook). Vanochtend rond 05.00 werd hij een beetje wakker. Speentje erin en tot 05.30 is hij nog wat onrustig geweest. Paar keer er heen gelopen voor een speentje, en daarna sliep hij verder tot 06.30. Toen lusten hij wel graag een flesje melk.
@ Jedalin, hahaha, ik kwam er indd gisteravond achter dat Marye vandaag helemaal niet trouwt! Dikke OEPS van mij!! Ik meende dat jullie ALLES gelijk hadden!! Whahahaha... FOUTJE!! Maar meid, nogmaals, vandaag een superrr dag gewenst! Ik denk dat jullie inmiddels al het ja-woord hebben gegeven zelfs! (althans, das jullie geraaien!! @ Gwen, meis, hij heeft dan toch ook best lang bij jou op de kamer gelegen toch? En ik denk dat het ook wel goed is voor beide? Om op eigen kamertje te slapen? Wie weet houden jullie elkaar (onbewust) wel wakker... (draaien, geluidjes, weet ik het) Trots op je dat je het hebt geprobeerd! Hoe gaat het nu met je? Bevalt die swingstoel nog steeds zo goed? Zo fijn dat dat werkt! Hoe is het met ontlasting en benauwdheid van Jaëlian? En hoe gaat het met het gezichtje van Joënna? Liefsss
Hij heeft 3 maanden, 1 week en 2 dagen bij ons in de wieg geslapen. Denk ook dat we elkaar wakker aan het houden zijn. Verkouden en moe. Heb de afgelopen 2 dagen niet gewerkt. Zo'n hoofdpijn van de verkoudheid, en erg moe. Echt een super ding!!! Heb er nu een speelboog boven gehangen, nou hij vind het super!! Ik was even gestopt met de forlax, maar toch weer snel begonnen. Hij kon weer niet poepen. Met zijn benauwdheid gaat het goed!! De osteopaat heeft iets bij hem gedaan, en hij knapt met de dag op Daar zie je al bijna niks meer van Terwijl het er akelig uitzag. Heb je al een helmpje voor Stan voor het fietsen?
Gisteren om 19.30 laatste fles (4de fles) om 20.45 naar bed en hij viel meteen in slaap tot vanochtend 06.45!!!
@ Vriendlief: Hoe gaat het bij jullie? Sophie al minder aan het huilen? @ Boomie: Hoe is het met de slaap problemen van Fenna? @ Ano: Lekker aan het genieten? @ Superb: Krentenbaard helemaal weg? @ Alies: Beetje vrede bij jullie in huis, of vliegen de meiden elkaar nog steeds zo in de haren? @ Penf: Alles helemaal klaar voor de grote dag? Is het gez**k met Don zijn kinderen een beetje over? @ Setti: Hoe is het met prinsesje Lisanne haar buien?
Gisteren verduisteringsgordijnen voor Jaëlian gekocht. Dik 2,5 uur bezig geweest met ophangen (lukten net niet helemaal zeg maar) en ik vind het effect zwaar tegenvallen. Had echt gedacht dat het donker zou zijn op zijn kamer.
Af en toe als de tv aan is is het vrede in huis. Maar regelmatig katten de meiden nog. Maar ja zo waren mijn zusje en ik ook vroeger.... Mel heeft van de week wel weer een stift en wascokrijt te pakken gehad. Met wasco had ze op de deur getekent en met de stift op de muur. Gelukkig kon ik het nog weg poetsen.
Ze is elke dag nog steeds tussen 6.00 en 6.30 uur al wakker. Door de weeks is dat niet erg, maar 's weekends willen we ook wel een keer uitslapen... Vanochtend stond ze ook al weer om 6 uur naast ons bed. Is hier met mijn zusje en ik nu precies hetzelfde. Nu kunnen we ook heel goed met elkaar opschieten.