Beetje jammer dat ze in het weekend ook al zo vroeg wakker is. Een uurtje of 8 zou veel mooier zijn. Jammer dat ze nog te klein is voor zo'n slaapwekker. Anders zou je dat kunnen proberen, en dan iedere keer een kwartiertje langer. Grappig!! Scheel je ook niet zoveel met je zusje? Mijn zusje en ik schelen 13 maanden en 10 dagen en met mijn broertje 2 jaar. Met mijn broertje kon ik vroeger al goed opschieten (mijn zusje ook met ons broertje) en dat gaat eigenlijk nog steeds altijd goed.
Alies kwam vroeger nooit zo vroeg in onze kamer. Mel komt uit haar bed zodra ze wakker is en loopt dan in 1 streep naar onze kamer. Al haar knuffels onder haar arm. Mijn zusje en ik schelen 3 jaar en bijna 7 maanden Mijn zusje en ik sliepen vanaf mijn 7e tm 17e op 1 slaapkamer op een stapelbed. Heel irritant als je eenmaal vriendinnen over de vloer krijgt en je wilt op je kamer zitten....
Hee meiden, Even vanaf mijn telefoon terwijl Arno boodschappen haalt en ik in de auto wacht haha. Wat een geweldig mooie bijzondere dag hebben we gehad gisteren!! Kort samengevat: Regen tijdens foto's maken sochtends, jammer, maar toch wel mooie plaatjes kunnen maken. Super leuke trouw ambtenaar die het erg leuk deed. Arno verrastte me door een nummer op gitaar te zingen voor mij en inEens op het einde begint iedeeeen in het kapel mee te zingen!! Wauw wat gaaf!! Een beetje Ons nummer ivm ons mam: wees maar niet bang van Guus Meeuwis. Na de ceremOnie vlinders losgelaten, weer was weer mooi toen gelukkig. Was super bijzonder, dat ging helemaal goed. Toen door naar ons mam haar graf, bloemen gelegd, fijn om dit te doen. Daarna receptie, jongens in bed gelegd om 4u en na een uur wakker gemaakt zodat De receptie gasten ze nog zagen. Jesse toen gevallen buiten: 2 tanden door de bovenlip. Bikkeltje was na 10 minuutjes weer rustig en stil. Diner gehad en daarna een TOP feest. Super band, Arno ook set gezongen met z'n oude band wat geweldig was. Echt super!!! Kortom: perfecte dag met alles precies zoals we wilde!! Wauw!!!! Gwen, super lief van je, een kaartje!!!! Thnx
Even een heel kort berichtje: @ Jedalin; Van harte gefeliciteerd! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad en dat Daan en Jesse zo lief zijn geweest. Heel romantisch dat Arno ten overstaande van alle gasten voor jou gezongen heeft. @ de Rest; Ik hoop binnenkort weer meer te reageren. Fijn dat jullie me niet vergeten zijn. De reden dat ik weinig meer reageer is dat we een huis gekocht hebben!!! 1 Augustus krijgen we de sleutel. Er moet alleen redelijk wat verbouwd hebben en volgende week zondag gaan we op vakantie. Voor die tijd willen we al veel dingen in gang gezet hebben. Mijn dagen zijn nu gevuld met hypotheekzaken, zoeken van aannemers, vloerboeren, keuken uitzoeken, badkamer uitzoeken etc. Wel heel leuk natuurlijk, maar het kost ontzettend veel tijd.
wow wat goed zeg. echt knap van hem, hier is het iets beter met haar buien hihi iig elke dag nog wel een bui. maar gelukkig niet meer heel de dag
superb gefeliciteerd zeg waar hebben jullie een huis gekocht in rotterdam wonen jullie nu toch?? jedalin klinkt idd als een mooie dag en ben erg blij dat t gegaan is zoals jullie wilde en wat een mooi gebaar om in je trouwjurk bij je moeders graf te staan. die heeft vast en zeker een paar traantjes weggepinkt en die jesse wat een bikkel zeg.
@ Jedalin: Graag gedaan!! Zo te lezen hebben jullie een super dag achter de rug, en helemaal zoals jullie het gewild hebben. Wat een prachtige familie van den Heuvel foto's!! Jullie zien er allemaal prachtig uit. @ Superb: Gefeliciteerd met de aankoop van jullie woning!!! Dan heb je op het ogenblik je handen vol.
@ Jedalin, hoeraaaaa!! Jullie zijn nu toch echt getrouwd!! het ja-woord is gezegd!! PRACHTIG!! Van harte gefeliciteerd lieverd!!!! En och, Jesse die dan nog een smak maakt! Wat een kanjer dat het zo snel weer helemaal okeej was! En Gwen, wat lief dat je hen een kaartje hebt gestuurd!!! Wat een bijzonder mooi gebaar dat jullie naar het graf van je moeder zijn geweest... Dat vind ik echt heel speciaal... *snif* @ Superb, aha, een huis gekocht! SUPERRRRR!! GEFELICITEERD! Wat leuk joh!! Tis jullie gegund! Nu dan een stekkie die jullie helemaal naar 't zin kunnen maken!!! Harstikke fijn meid! Heel veel succes met het regelen van alles, maar volgende week wel gewoon genieten van de vakantie heh! Dan even de boel de boel laten!! Vakantie = vakantie! @ hier, alles prima, gisteren en eergisteren naar de feestweek geweest! Super avond gehad!! Lekker bijgekletst met leuke mensen... Dus ik heb me super vermaakt! Liefs
@ Kussie: Zo even er lekker uit geweest!! Heerlijk!! Heeft je goed gedaan of niet? @ Hier: Jaëlian werd vanochtend om 07.00 wakker. Ik tilden hem uit bed om de fles te gaan geven, maar hij viel als een blok in slaap in mijn armen. Dus lekker bij ons in bed genomen en werd weer rond 08.30 wakker voor een flesje. Helaas heeft hij koorts en voelt zich niet lekker. Eens zien wat de nacht gaat brengen.
Superb; wat gaaf een huis gekocht! Proficiat. Dat is indd een heel werk vooral als je dan het meeste alleen moet doen. Succes! Gwen; Oeh ben benieuwd hoe die nu de nacht heeft gedaan. Het gaat iig al een stuk beter met m zo te lezen. Op z'n koorts nu na dan! Kussie; fijn hoor dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Kan je dan zo goed doen. Jammer nu van dit weertje, word je niet echt vrolijk van haha.. Jedalin: waaah wat zagen jullie er prachtig uit!!! Ben benieuwd naar de foto's die nog volgen... Wanneer gaan jullie op vakantie? Setti; bij jullie alles goed? Ben zo gewend om van jou elke dag het eerste bericht te lezen haha.. Boomie; balen dat je ongi bent geworden! Nu alweer over hopelijk.. Tijd voor een nieuwe ronde en nieuwe kansen!! Ano; met jullie ook alles Oke? Doet Daan het goed? Zag leuke lieve filmpjes van hem, wat een knapperd. Vriendlief; met jullie ook alles goed? Jan al helemaal gewend aan z'n zusje? Las trouwens pas geleden ( geloof op fb) dat jij aan 1 kan maar borstvoeding gaf. Is dat iets? Kan dat wel haha. Nog nooit gehoord namelijk. Zit nu zo te twijfelen wat ik straks moet doen. En 1 borst klinkt wel goed eigenlijk... Hier; voel me niet zo lekker. Flink verkouden en alles zit vast. Voel me gewoon blegh! Maar ja wat wil je met dit weer, vorige week bijna 30 graden en nu maar 10. Hoe word je ziek! Zwangerschap gaat gelukkig wel goed! Af en toe nog wat misselijk maar gaat elke dag beter. Iedereen weet het nu en dat is wel fijn... Fijne regenachtige dag allemaal !!
Hahaha, Zazz, fijne regenachtige dag... Dussssss... MUTSIE!! Balen dat je zo verkouden bent! Ja ik heb een fijn weekend gehad! Zal wel effe een stukkie PB-en, vinden jullie vast wel leuk, hihi... Heb nu telefoon op werk... doeggg
jedalin wowie mooi hoor jullie zagen er prachtig uit en de jongens. ook zazz beterschap meid. en nee t gaat niet helemaal goed en heb niet altijd zin om te reageren. steef en ik hebben veelste veel ruzie en ik irriteer me aan alles hij praat niet ik wel. enz. dus je hoeft maar boe te zeggen en ik ga janken
Och meis toch! hele dikke knuffel voor jou! Hopelijk lost dit snel op want dit is echt niet leuk! Je kan hier alles kwijt hè tegen ons, misschien dat dat ook op lucht! Knuff meis!!
@ Zazz: Balen dat je je niet lekker voelt. Temp verschil is inderdaad erg groot. Heb zelfs de kachel weer aan staan. Vind het anders te fris in huis. @ Hier: Nacht is vreselijk gegaan. Sinds 2 weken niet zo'n slechte nacht gehad. Jaëlian maar bij ons in bed genomen, maar die is heel vaak wakker geweest. Ook Joënna heeft flink liggen spoken: Hoesten en dan neus weer vol, zodat ze haar neus wilden snuiten. Vanavond maar Noscapine geven als ze naar bed gaat. Ze heeft haar bed onder gespuugd vanwege het hoesten. Ook de kleine man niet lekker in zijn vel. Koorts gezakt, maar veel huilen. Ook is zijn huiltje anders als normaal.
Beide kinderen liggen op bed, huis is een puinhoop, maar kan me er niet toe zetten om op te ruimen. Naja, even een broodje eten, en mezelf een schop onder mijn kont geven om op te ruimen.