Ah setti wat balen dat het ff niet lekker loopt thuis. Maar meid, die tijden zijn er gewoon ff, dat je je meer irriteert als anders en dat het gewoon ff niet zo goed voelt als hoort. Hier ook wel van die dagen, dat het gewoon ff niet klikt ofzo (haha klinkt stom, maar oke, zo is het wel) Hopelijk is het bij jullie ook zo, dat het gewoon weer zichzelf oplost en goedkomt Dikke knuffel in ieder geval en lucht je hart he!!
Zo woonkamer is opgeruimd. Alleen nog stofzuigen en dweilen. Teven bezig om een nieuwe garderobe voor mezelf aan te schaffen. Vooral broeken. Pas alleen nog maar in mijn zwangerschapsbroeken (en daar moet toch echt voorgoed afscheid van genomen gaan worden).
@Jedalin; klinkt als een supermooie dag!! Wat super van Arno zeg om op zijn gitaar te spelen. En mooie foto's al hoor. @hier; reageer morgen weer, moet nu gaan werken.
Goede morgen!! Na een periode van heftige verwaarlozing kom ik nu maar weer even kletsen.. Zazz: Sterkte met je verkoudheid, het is ook zulk raar weer! Gwenolyn: Jij beterschap met de kids. Hopelijk zijn ze snel weer opgeknapt. Vannacht wel beter gegaan hoop ik? Setti: Pfff sterkte meis! Balen dat het thuis niet lekker loopt, hopelijk gaan jullie elkaar snel weer een beetje leuk vinden! Jedalin: Wow klinkt echt als een hele mooie bijzonder dag en ook mooi hoe jullie zo aandacht hebben gegeven aan je moeder. Nog 1 klein vraagje, hoe heb je het gedaan met het slapen van de kinderen? superb: Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!! Heerlijk om alles uit te mogen zoeken toch, ondanks dat het heel veel tijd en geld kost Succes ermee! Alies: Pfff 6 uur is wel heel erg vroeg elke dag. Dat zou ik echt niet trekken, hopelijk gaat die fase een beetje snel voorbij en anders geduld hebben tot ze groot genoeg is voor zo'n wekker. " Kussie: Priveforum nig niet gelezen, ga ik zo even doen! Maar ik moest echt lachen joh om je felicitaties een week te vroeg haha Hier: Zal even in sneltreinvaart bijpraten. Contact met Don zijn kinderen is nu 0 en dat gaan wij ook zo houden. Jammer voor Don, maar hij kan het nu wel afsluiten voor zijn gevoel wat eerst niet ging omdat hij hoop bleef houden. Het blijft nooit leuk, maar helemaal weg uit je leven is duidelijker en makkelijker dan altijd maar hopen op niets. Dan iets wat jullie niet gaan verwachten, er komt GEEN 3e kindje meer. Don heeft aangegeven het echt niet meer aan te kunnen. Dus we laten het hierbij. Tenzij er een spontaan wonder komt, maar daar gaan we niet op hopen ofzo meer. Kleertjes ben ik te koop aan het zetten en dat ga ik ook met de andere spullen doen. Dus als iemand nog wipstoeltjes, maxi-cosi's, box, speelkleden of wat dan ook nog wil hebben. Hier gaat het de verkoop in Verder over 3 dagen trouwen, spannend, moeten alleen nog de bedankjes ophalen en dan is alles geregeld. YES!
Hee marye, wat een heftige beslissing meis. Zeker omdat jullie wens voor een 3e er al gauw was. Hoe voel jij je er bij? Zal behoorlijk moeilijk zijn, aangezien het niet echt een reden is die van uit jou komt. Maar ik kan me wel voorstellen dat je er begrip voor hebt en er dus ook vrede mee hebt. Hopelijk mag er toch nog ooit een wonderend gebeuren. Maar ik kan me voorstellen dat je daar niet op gaat wachten en hopen. Moet ook niet, dan kun je niet meer normaal leven denk ik. Knuffel!! Wij hebben de kids smorgens rond half 8 uit bed gehaald. Toen werden ze wakker. Rond half 10, ruim half uur voor vertrek fotoshoot, hebben we ze omgekleed. Vervolgens wakker gebleven tot 4u en dat ging echt goed terwijl ze normaal slapen om 1u. Maar opa's en oma geven altijd zon boost aan ze haha. Maar om 4u dus bij het zaaltje waar we receptie hadden in bed gelegd (bedjes dag van te voren opgezet) en daar hebben we ze een uur laten slapen. De receptie gasten wilden ze natuurlijk ook nog graag zien dis na een uur wakker gemaakt en ook dat ging super ( terwijl ze dat normaal echt niet kunnen hebben) Toen wakker gebleven tot 8u, toen heft mijn vader en vriendin ze naar huisngebracht met de auto en daar kwam ons buurmeisje oppassen nadat opa ze in bed gelegd had. Die 2 sliepen in 10 minuten Wat zijn jullie van plan om te gaan doen?
@ PenF: Jeetje, dit had ik inderdaad niet verwacht. Wat een heftige beslissing. Ben er even stil van. Hoe ben je er zelf onder? Ik hoop zo op een wondertje voor jullie. Inderdaad niet leuk om geen contact meer te hebben met Don zijn kinderen, maar het zal wel een heel stuk rust brengen. Het is nu duidelijk. Nog maar 3 dagen!! Dat schiet op Nog even en dan is het "Dag mevrouw van den Berg"en "Welkom mevrouw Fortuin". Wat klinkt dat goed.
Gisteravond 2 bedden staan te verschonen. Allebei onder gespuugd van het hoesten. Joënna even mee naar beneden genomen om tot rust te komen (bleef maar hoesten). Toen ik om 23.30 naar bed was ze nog wakker. Uiteindelijk hebben de kinderen redelijk geslapen (ik er regelmatig uit, Jaëlian ook nog een fles gegeven), en ik ben brak. Morgenochtend naar de HA met Jaëlian voor een doorverwijzing naar het ZKH voor een echo van zijn heupen en meteen naar het hoesten en benauwdheid te laten kijken.
Gwenolyn/Jedalin: Keuze is idd van Don uit. Ik vind het moeilijk, maar ik vind ons geluk met z'n 4-en belangrijker. Ik ben een lijstje aan het maken met alle positieve dingen aan het hebben van 2 kinderen. En dat lukt me aardig. Dat helpt wel. Verder snap ik Don goed en kreeg ik de laatste tijd ook mijn twijfels door hem zo afgetakeld te zien soms. Hij heeft gewoon zwaar werk, is natuurlijk gewoon al best oud en zijn conditie zal dus zeker niet beter worden. Nou ja, ik denk dat het wel goed komt. Ik ben wel expres alles aan het verkopen zodat ik niet nog stiekeme hoop houd... Jedalin: We gaan het denk ik ook zo doen. Kinderen wakker houden tot 3 uur/half 4 dan zijn we in het hotel. Dan wil ik ze laten slapen tot 17:15/17:30 dan gaan we dineren. En dan als ze moe zijn en willen gaan ze weer naar bed in het hotel. En dan maar hopen dat het goed gaat ! Gwenolyn: Fijn dat de nacht wel iets beter was en nu hopen dat je kids snel op gaan knappen. Waarom moet Jaëlian op controle voor zijn heupen? Stuit?
penf fijn dat don t nu toch af kan sluiten ook al is het moeilijk en dat jullie deze beslissing hebben genomen voor geen 3e kindje vind ik knap, jullie hebben 2 pracht van een kinderen. en heel eerlijk dat hij t ook heeft aangegeven. hopelijk kun je je spullen goed kwijt jedalin ik kom meer voor mezelf op en dat leverd dus de ruzies
Hij heeft tot week 31/32 in stuit gelegen, en ik zelf heb ruim 1,5 jaar in een spreidbroek gelegen. Dus gewoon uit voorzorg. Moeilijke beslissing meid, maar als Don er zo overdenkt, houd het op. Je hebt inderdaad een prachtig gezin. Misschien in de toekomst is er nog een wondertje voor jullie weg gelegd. Zou heel mooi zijn. @ Setti: Dikke knuffel meid!! Vind het wel heel positief dat je zo voor jezelf opkomt (ondanks dat dit ruzies veroorzaakt). Dank je wel! @ Hier: Nog even rustig zitten en dan op naar het CB. Moet er om 16.30 zijn. Wat een crisis tijd. Dus voor vanavond een maaltijdsalade zalm gehaald met poffertjes. Tja........ echt een geweldige combi, maar wel snel klaar
We zijn weer goedgekeurd door het CB. Onze reus is nu 69,5 cm met een gewicht van 6850. Hij is precies 1 kilo aangekomen en 9 cm gegroeid. 4 flessen was prima. Als hij er 4 wilden was het goed, wilden hij er is het ook goed.
@ marye: Fijn dat je je er ook oke bij voelt, ondanks je graag anders had gewild. Ik denk dat het vanuit Don idd erg begrijpelijk is. Succes met de verkoop hier ook alles verkocht en dat levert ook weer een leuk centje op, haha. Komt vast goed met P&F, hopelijk blijven ze ook wakker. maar als hun ook altijd helemaal happy zijn met opa's oma's enz, dan moet dat vast lukken! Tenminste, hier zijn ze groot opa oma fan en daardoor blijven ze makkelijker een stuk langer wakker. Handig dat ze gewoon in het hotel kunnen slapen Slapen ze ook bij jullie op de kamer 's nachts of bij jullie ouders ofzo? En de babyfoon haalt het dan gewoon tot de feestzaal of iets? @ settI :vervelend dat die ruzies komen doordat jij júist probeert lekkerder in je vel te komen door voor jezelf op te komen. Ik snap dat het voor Steef lastig is om te wennen aan de 'nieuwe' jij die wél voor zichzelf op komt...maar ja, als hij van je houdt dan weet ie ook wel dat het belangrijk is dat jij je goed voelt en ook dat jullie relatie evenwichtig is!! @ gwen: Wat doet je ventje het goed, kanjertje!!! @ hier: Morgen zou Daan geopereerd worden maar dit gaat niet door. Hij heeft gisteren een dagje koorts gehad..vandaag alleen nog maar verhoging (37,7). Gisteren 38.8. Chirurg gesproken en hij geeft aan dat er dan niet geopereerd wordt. Niet zo zeer omdat hij dan niet kan opereren ofzo, maar omdat de anesthesist dan geen narcose gaat geven aan hem. Dit omdat ze absoluut geen risico's willen lopen dat er een virusje in hem zit die het wakker worden uit een narcose lastig kan maken. Wij willen uiteraard ook geen enkel risico lopen aangezien het gewoon goed gaat nu en geen haast heeft, dus we stellen het uit. 27 juni hebben we nu gepland.
Vraagje! Wat gaan jullie voor vaderdag kopen/maken?? Enne, dat bedoel ik zowel namens jullie kindjes voor papa, als voor je eigen vader!
ach ja dat zou kunnen maar ik vind het geen fijn forum en reageer heel sporadisch daar. ach ik heb ff gewhats appt met kussie. en mn beste vriendin en een goeie collega weten ook wel wat meer dus kan mn ei goed kwijt.
helemaal niets hahaha ik heb niets voor moederdag gehad dan alleen het kdv knutseltje dus ik doe helemaal niets geen ontbijt niets puur om hem te laten voelen hoe ik me toen gevoelt heb