Maart mama's 2010, deel 7!

Discussie in 'De mama's' gestart door jedalin, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Mamzie: Is het nog gelukt met het medisch kinderdagverblijf?
     
  2. nijnja

    nijnja Fanatiek lid

    2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Gwen: nog steeds hier ;).

    Johanna: he wat een naar bericht. Gelukkig is ze nu in goede handen.

    Setti: leuk huis hebben jullie, leuke sfeer in de wijk ook. Wel appart dat jullie nu naar een goedkoper huis kijken dan jullie verkopen. meestal is het andersom! Wel fijn met de lasten straks.

    Vriendlief: leuke foto's van Jan. Stapt zo te zien in de voetstap van zijn vader!

    Marije: gefeliciteerd met P & F, hoop dat jullie (zondag) een leuke dag hebben. Fijn dat ze weer beter zijn. VOnd het vorig jaar zo zielig.

    Linda: wat goed van jullie dat jullie zo afgevallen zijn. Hier gaat het met 't gewicht weer helemaal de verkeerde kant op :(.

    vraag: wat geven jullie de kleintje voor hun verjaardag? Hier echt geen idee. Met een oudere broer in huis, heeft Toon alles al. Misschien is er al een lijstje langs gekomen, maar dat heb ik dan even gemist...

    hier: Toon zit nu lekker zelf een boekje voor te lezen, inclusief alle intonaties die wij ook gebruiken. Klinkt heel grappig! (helaas is de batterij van onze camera op...).

    Oh ja, streng zijn: paar weken geleden zaten we in de keuken te eten en Toon zat maar te klieren en te spugen (zonder eten in zijn mond gelukkig, maar toch irritant). Dus ik zei: "Als je het nog een keer doet, zet ik je op de gang." Prompt doet 'ie het nog een keer. Dus ik zet hem op de gang. Prachtig vond hij het, haha. We hebben zo'n raampje in de deur, daar ging hij doorheen kijken en roepen: "Hallo!" Ik kon mijn lachen bijna niet inhouden. Dus maar weer aan tafel. Zat hij weer te draaien op zijn stoel, dus Karel zegt: "Dan moet hij weer op de gang, he?" En Toon: "Jaaaa! gang moet, gang moet!"

    Experiment mislukt, streng zijn werkt hier dus vooral heel vrolijk. Gelukkig is het eigenlijk bijna niet nodig. Ze mogen gewoon heel veel, haha, ook een oplossing (nee, hoor, we voeden ze ook best wel op!).
     
  3. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier gister al alle traktaties gebracht naar het kdv zodat steef niet hoefde te klooien met al die tassen hihi

    kussie beterschap voor stan

    bevallen thuis vond ik erg fijn lekker in mn eigen bed en daarna onder mn eigen douche en daarna lekker op mn eigen bank zitten.

    gwen thnx. ja we hebben inmiddels het bouwkundig rapport gekregen en bekeken van het eerste huis wat we hebben gezien maar dat is niets soeps hoor echt veel te veel om te doen.

    johannal sterkte en beterschap voor selah hopelijk knapt ze snel op en gelukkig hebben jullie op tijd aan de bel getrokken

    penf gefeliciteerd met pepijn en florine
     
  4. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Still standing strong:D
     
  5. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Nijnja: Hahahahahahahaha, erg leuk!! Ofwel gang is leuk:D

    @ Setti: Klinkt niet erg aanlokkelijk. Dat worden hoge kosten om het huis bewoonbaar te maken.

    @ Verjaardag: We hebben aan Jorgen zijn ouders een bolderkar gevraagd. Ik denk dat dit erg leuk (en handig) is.
    Verder vind ze knutselen erg leuk, dus knutselspulletjes (kleurboek, stickers, kralen rijgen, knippen, foam figuurtjes om te plakken, kleien, etc).
    Kabouter Plop en Piet Piraat vind ze erg leuk. Denk dat een boekje of DVD ook erg in de smaak zal vallen.
    Spulletjes voor in haar keuken (muffins, keukenschort, ovenwanten, pizza, zulke dingen)
    Van Jorgen zijn zus en zwager krijgt ze een houten loopfiets.

    Van ons weet ik nog niet. Ik zit erg te twijfelen om misschien een grote baby born te geven. Ze is erg veel met haar poppen bezig
     
  6. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ik werd net gebeld dat mn vriendin gisteraaf is bevallen met een keizersnee. een zoon Dean. leuk leuk vanaaf of morgen op kraam visite
     
  7. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    past ook leuk bij de naam van hun eerste zoontje joshua
     
  8. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gek he als ik dit zo weer hoor krijg ik weer kriebels hihi
     
  9. superb

    superb Fanatiek lid

    20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nijnja; Op de gang zetten werkt dus duidelijk niet bij Toon. Wel knap dat je je lach kon inhouden. Zelfs ik zit hier achter mijn laptop te lachen.

    @ Verjaardag: Morris krijgt dit voor zijn verjaardag: Welkom bij De Zonnewijzer

    @ Setti; Gefeliciteerd met je vriendin! Mooie traktatie had je gemaakt! Daar zaten vast heel wat uurtjes werk in.

    @ Gwen; Nog steeds niets! Wel rustig aan blijven doen hoor!
     
  10. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    valt wel mee hoor met 1.5 uur was ik klaar hihi
     
  11. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    leuk kado voor morris zeg
     
  12. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    We staan op de wachtlijst. Dus het is afwachten wanneer we opgeroepen worden. Kan wel 2 - 3 maanden overheen gaan :(




    @Verjaardagskado : Owen vind geen enkel speelgoed leuk. Dus hier weten we het echt niet. Schoonmoeder geeft kleren. Want ze weten het ook niet.
    Enige wat ie leuk vind is dvd van mickey mouse. En die heeft ie bijna allemaal al.
    andere spullen van mickey vind ie niet leuk. Dus dat word het ook niet.
    Ballen vind ie af en toe wel leuk. Maar alleen om te gooien. En die heeft ie ook een boel.
     
  13. Gwenolyn

    Gwenolyn VIP lid

    13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Mamzie: Balen dat er nog zolang overheen kan gaan:(
    Heeft het voor Erik dan nog wel nut om te gaan?

    Lastig als hij niks leuk vind. Dan kom je al snel uit bij kleertjes, of een leuk dekbed overtrekset.
     
  14. seanli31

    seanli31 Fanatiek lid

    19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    breekt ff in :)

    van wie heb ik een uitnodiging op fb gehad, kan de naam ff niet plaatsen maar zag allemaal gemeenschappelijke zp vriendinnen haha dus moet iemand van hier zijn ;)
     
  15. seanli31

    seanli31 Fanatiek lid

    19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    gefeliciteerd pepijn&florine, alweer 2 jr!!

    @bevallen, met sem in het ziekenhuis en zou t zo weer doen! echt niet thuis haha

    @gwen, spannend!!! ben echt benieuwd wanneer het begint :)

    @setti, hopelijk is jullie huis snel verkocht!!

    @ano, zooo ook alweer 33 weken!!! t gaat zo snel vind ik dit keer.. vooral bij jullie hahaha we moeten nog ff contact hebben over die sterren ;)

    @hier, t gaat weer flink klote ieder geval.. ben sinds gister weer misselijk duizelig, hoofdpijn en warm/koud en beroerd :S pffff heb net zitten rekenen, 18 wk zwanger en me welgeteld totaal 3,5 wk helemaal goed gevoeld.. de rest was niks!! ben het zoo ongelooflijk beu he.. maar ja! heb gewoon totaal gn weerstand dit keer en ik doe overal aan mee :( :( :(
     
  16. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pfff das balen seanli :(
    Sterkte!


    @Gwen : ja idd weet ook niet of het voor Erik nog wel zin heeft dan. Wie weet wel. Want hij zit ook met hele slechte eten he. En dan ook nog slechter motoriek. En dat wilde ze dan ook meteen gaan aanpakken op het mkd. En ook hem meer weerbaarder maken met andere kindjes. Dus dat ie wat meer zelfvertrouwen gaat krijgen.

    Maar goed, Zijn school gaat in overleg met accare en hun intern begleider. En ze willen echt alles voor hem doen om hem zo goed mogelijk in zn vel te laten zitten op school. Dus wat dat betreft hebben we het enorm getroffen toch met deze school. Hopelijk kan Erik hier na het mkd weer terug!
     
  17. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    mamzie balen zeg dat t nog zolang duurt. waar ergens in nederland wonen jullie want mijn broertje ging met 2 jaar al naar de berthamula school in utrecht daar konden dat soort kindjes terecht terwijl mn ouders nog niet wisten wat hij had en door die school en de ha en het zkh kwamen ze er achter wat hij had.

    als je in het midden van het land woont is dat misschien een optie.
     
  18. Lisil

    Lisil VIP lid

    19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    seanli sterkte meid.
     
  19. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Setti :we wonen in het noorden dus het is helaas geen optie.

    Het komt ook omdat het zo lang kan duren omdat bureau jeugdzorg achterloopt met zn werk. Accare heeft alles al gedaan, hun hoeven alleen een stempel te zetten en het opsturen naar de instantie van het MKD.
    Maar jeugdzorg mag er 6 weken over doen om een stempeltje te zetten!!
    En dan heb je nog de wachttijd van het mkd erbij. Misschien dat die verkort kan worden met urgentie, maar dan moet jeugdzorg wel eerst de stempel hebben gegeven.
     
  20. jedalin

    jedalin VIP lid

    4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @Seanli: Ik denk superb, op fb! :)
    Heeft ze een autootje als avatar op fb? haha dan is ze het.

    Beterschap meis!

    @ hier: Ga weer gauw; zit op arno te wachten tot ie eens klaar is met omkleden haha. Heb allang mijn outfit aan (hihi ben puss in boots. Zijn we met de meiden een paar jaar geleden al eens geweest en dacht ach, doe ik nog eens aan. De andere meiden zijn nu 'Wie is het' figuren, whahah. maar omdat ik maar 1 of 2 dagen ga doe ik maar niet mee.)

    Ben alleen pffff zoooo niet fit. Mn ribben doen pijn van het hoesten. Vannacht om half 3 in slaap gevallen na 2.5 uur hoesten. Auw... :(
    Toen half 5 wakker en toen weer ingedut. Half 7 ging de wekker.
    Nu weer hoesten. Al vanalles geslikt om het tegen te gaan maar werkt niet echt.
    Maja...ga niet thuis blijven vandaag!! hahah MOrgen misschien maar wel, als ik niet fitter ben, maar vanavond ga ik niet missen hihi.
    Kijk wel hoelang ik het vol hou :)

    Daan en Jesse slapen lekker bij ons pap, die waren helemaal happy haha. Die slapen volgens mij liever bij de opa's en oma dan bij ons haha. Zien ons ook totaal niet meer staan als opa's en oma er zijn ;)
    Achjaa.. :)

    Fijne avond!! :)
     

Deel Deze Pagina