hier steef heeft haar vanmorgen om 10.45 opgehaald. ze was erg bij hem te zien en andersom gelukkig ook . ik heb m nog gevraagd of t zo wat rustiger voor hem was in zn hoofd en dat was ook zo. hij heeft ze nog niet allemaal op een rijtje en verder zei hij niets tegen me. ik kreeg gelijk weer een brok in mn keel. ik had me helemaal opgedoft in de hoop dat hij weer een beetje die blik in zn ogen zou krijgen maar nee hoor. ik heb m wel gevraagd om zn ring weer om te doen en hij was t gewoon vergeten. pff ik weet af en toe niet meer wat ik moet denken of voelen de ene moment hoop ik echt dat hij ergens toch nog verder wilt met me maar aan de andere kant heb ik t gevoel dat hij er klaar mee is. denk dat ik volgende week maar ga voorstellen dat hij een week met lisanne in ons huis moet zitten en ik ff eeen weekje bij mn ouders ga logeren ofzo. dan kan hij ook zien hoe zwaar t is om er alleen voor te staan en elke dag half 7 je bed uit te moeten ook int weekend. voor de rest iedereen een fijne vaderdag toegewenst ano hoe is t nu met je vader?
Lief setti dat je ernaar vraagt, mijn Vader krijgt woensdag meer te horen als het goed is...rete spannende dagen nu dus weer...
Setti; pff lijkt me zo moeilijk allemaal meis. Zelfs ik krijg er een blok van in m'n keel, kan het zo Ook helemaal voor me zien hoe het is gegaan vanochtend. Vind het een goed idee van je, het is ook moeilijk voor jou en dan alleen voor Lisanne te zorgen. Hij moet ook zijn plichten na gaan met Lisanne, ook al heeft hij niet alles op een rijtje. Er is wel een kind in t spel!! Hele dikke knuff meis!!!!! Probeer er een beetje ene leuke dag van te maken voor jezelf. Weten je ouders het ook, wat zeggen hun? Gwen; oei dat is niet fijn begin van de nacht. Gelukkig was ie wel Lekker vrolijk vanmorgen ! Hoe gaat ht nu met jou? Heb zoveel respect voor je meis... Oei zouden jullie dat nou wel doen een puppy erbij, dat zijn ook weer veel zorgen er bij hè?! Als ik jullie was zou ik daar nog even mee wachten tot de kids wat groter zijn. Ano; pff balen met je vader allemaal zeg. Stomme ziekenhuizen ook! Zeg het gewoon en klaar. Al dat wachten en gedoe. Sterkte meis. Hoe gaat het verder met je mooie kindjes? Vaderdag; allemaal een fijne vaderdag vandaag! Al zal t niet voor ons allemaal even leuk zijn of bijzonder hihi.. Marc heeft een tondeuse gehad en een leuk werkje van t kdv van Taleah. Hij wilde geen ontbijt op bed, dus alleen een kop koffie gegeven en een worstebroodje hahaha.. Had er een strikje etc omgedaan toch nog wat speciaal . Hier; pff Taleah is een niet leuke fase. Blegh! Is weer erg vroeg wakker, maar ja ze eet ook slecht dus die word gewoon vd honger wakker. 2 weken geleden at ze super goed en sliep toen ook tot half 8 allemaal. Toen die stomme waterpokken en nu is t weer vroeg op. Lees half 6,6 uur! we halen ze pas om half 7 er dan uit, vroeg genoeg hihi. Maar ze wil alles zelf doen, wat dus niet lukt. Alleen maar bazen en doen, echt een kattekop. Dan lekker overal om huilen als iets niet mag etc. Bah blij als het weer voorbij is. Je geeft snel toe aan zo iets en daar moeten we nu echt op gaan letten dat we dat niet doen. Nou ja zal wel weer over gaan! Verder met mij alles goed. Buik groeit hard!! Van het weekend eerste kado gehaald voor de baby, een muziek knuffeltje. Had ik toen bij Taleah ook en die heeft ze nu nog. Het is wel allemaal minder hoor bij een tweede, merk je nu al. Wij kopen zelf bijna niks maar bij Taleah hadden we al zovel gehaald. Kaartjes van mensen misschien 4, toen echt heel veel. Maar ja zal wel erbij horen ofzo haha!
Grrr wel verhaal getypt druk ik de verkeer knop gvdgvdgvd sorry Maar goed ff verkort haha, Setti echt kloote meid, en ook zo onverwachts, ik bedoel huis te koop, pil gestopt, net getrouwd, dan komt dit gewoon rouw op je dak... En wb depressie, ja dat kan natuurlijk, maar dan nog verdien jij gewoon respect, depressie of niet hoor! Maar om daar acht te komen zal hij toch meer moeten praten,of ik idd misschien eens naar de dokter. Maar ja het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij idd gewoon twijfeld aan julie, en daardoor al een tijdje uit zijn doen is, en niet andersom. Ik hoop echt dat jullie eruit komen, en stf zelf ook! Ennuh het lijkt me leuk een keer een bakkie bij elkaar te doen, of wat leuks met de kinderen ofzo, dus als je dat ook een keer leuk vind hoorik je wel ) Xxx
@ All, even een zwaai van mij, even geen puf om te reageren... Wil alleen even iedereen die het nodig is een dikke knuffel geven!!! En iedereen die het niet persé nodig is ook! @ hier, hoofdpijn.... BAH... Liefs
zazz ow wat een vervelende fase zeg hier zit er ook al een in die fase een aantal weken. ik krijg t nu voor elkaar dat ze eet als ik grappig zeg dat ze t niet mag dan is het net of ze stiekem steeds een hapje pakt en zo eet ze toch. leuk zeg t eerste kado voor de baby. ja mn ouders weten t en die vinden t enorm erg voor mij en lisanne.
afspreken tja ik vind t wel gezellig maar ts nu per weekend bekijken wanneer ik haar heb of niet. dus ik plan mn weekenden eigenlijk niet echt ik zie wel hoe t loopt nu wist ik ook vrijdag pas wanneer hij haar wilde hebben
@ Pup: Dat is pas iets voor volgend jaar. Teef is nu loops, en de volgende loopsheid (pas ergens in December/Januari) word ze gedenkt. Nu moet ik er nog niet aan denken. Heb mijn handen vol.
hier steef heeft blijkbaar zaterdag een toernooi waar ik niets vanaf wist hij zegt dat ik t wist maar goed t stond niet in mn agenda. .ik ga zondag met mijn familie naar de efteling ivm mn moeders verjaardag en dat zou betekenen dat hij haar na vandaag bijna 2 wkn niet ziet en ik heb m ff duidelijk gemaakt dat ik dat niet pik en niet accepteer ze heeft dr vader nodig desnoods neemt hij donderdag vrij dat hij haar toch nog ziet. ik heb hem ook gevraagd hoe hij t ziet ALS hij beslist niet verder met me te willen en hij haar om t weekend heeft en als hij dan moet darten dan zou hij t moeten verzetten hij zegt dus mooi dat overal een oplossing voor is dus oppas! nou mooi niet ook hij zal zn leven moeten aanpassen en de vrije tijd die hij heeft aan zn dochter moeten geven ipv darten dat is de werkelijkheid en niet anders. Ik heb hem wel gezegt dat ik van hem verwacht meer moeite te doen iig voor zn dochter want zo nu en dan ff ophalen is niet genoeg. Hij zegt t niet te kunnen op brengen om een volle week voor haar te zorgen ivm zn werk. ik ben van mening dat alles te regelen valt en hij ook de lasten mag hebben en niet alleen t ophalen smorgens en savonds weer thuis te brengen dat het hardstikke zwaar is om alles alleen te doen. hij geloofde me gelukkig wel maar goed t helpt hem niet om alles op een rijtje te zetten. hij zegt dat een 2e zoveel kost etc. ok waarom komt hij hier niet eerder mee dat hij t gewoonweg niet wilt. hij zegt dat hij mij heeft laten stoppen met de pil omdat dat uitstel van executie is en hij misschien dan wel aant idee gewend is. mijn wens voor een 2e zal altijd blijven bestaan en ik ben er echt heilig van overtuigd dat een 2e niet meer kost dan een eerste omdat je alle spullen al in huis hebt. maar dit was niet t enige zegt hij. ik heb hem woensdag voorgesteld om een maatschappelijk consult aan te vragen of in relatie therapie of naar psycholoog te gaan ofzzo maar dat zag hij niet zitten en nu zn moeder t voorgesteld heeft naar een maatschappelijk werker te gaan kan t wel ineens in zn hoofd en zegt hij dat ik dat niet heb voor gesteld . nou schiet mij maar lek hoor. wat een k*t leven heb ik zeg. ik heb hem gezegt dat ik hier zo ontzettend veel moeite mee heb met die onzekerheid. en dat ik zo hoop dat hij wil vechten voor mij en ons . kort om ik ben weer geen steek verder.
Setti het klinkt wel een beetje alsof hij moeite heeft met de verantwoording die hij heeft (trouwring af, oppas voor Lisanne als hij een dart toernooi heeft, geen probleem ermee hebben als hij Lisanne 2 weken niet ziet). Tja, dat is natuurlijk geen reden om jouw te laten stoppen met de pil. Zeker niet omdat hij weet hoe graag jij een 2de wilt. Het is ook zwaar om alles alles alleen te doen (kind, huishouden, werken, en daarbij ook nog eens tijd voor jezelf hebben en jezelf zijn ipv alleen maar mama). Dat niet aannemen van jouw herken ik in Jorgen ook. Stel ik iets voor, dan staat hij te kijken alsof hij water ziet branden, paar dagen later stelt een collega/vriend etc. precies hetzelfde voor, en komt hij ermee aan alsof het zijn idee, of dan kan het opeens wel (terwijl ik precies hetzelfde had gezegd). Heb je enig idee hoe je schoonouders over deze situatie denken?
@ Zazz: Tja, weet zelf eigenlijk niet zo goed hoe het met mijn gaat. De ene dag zit ik lekker in mijn vel, en de andere dag absoluut niet. Heb nieuwe kleding gekocht. Iedere dag weer tot de conclusie komen dat je nog steeds niet in je kleding past, werkt ook niet echt motiverend, dus alles een maat groter gekocht. Heb ik in iedergeval weer iets leuks om te dragen. Ook voel ik me al 3 weken gewoon niet lekker: Spugen, koorts, verkouden, keelpijn, oorpijn, pijn in mijn nek. Vandaag een zeer korte nacht gehad (tegen 02.00 pas in bed ivm Jaëlian, en om 06.30 weer naast mijn bed voor mijn vriendje), vanochtend met opstaan, geen stem, nek en achter mijn oren zeer. In de loop van de dag trok het wel weg. Leuk dat je buik lekker aan het groeien is!! Sterkte met Taleah haar fase. Ik hoop ook dat het snel weer over is!
Joënna ligt eindelijk te slapen. Weer huilen, gillen, krijsen. Werd zo giechel van haar (pop moest een speen in wat haar niet lukten, daarna een half uur liggen krijssen "mama"), dus ik na een half uur helemaal wit heet naar boven wat er nu weer aan de hand is: Mama, Joënna speen....... Die ligt gewoon op de rand van haar bed (sinds Jaëlian er is wil ze ook een speen, prima, maar alleen in bed. Alle spenen die Jaëlian niet pakten heeft zij en dat zijn er 5 die op de rand van haar bed liggen), en kan ze zo pakken. Tuurlijk moesten alle muziekjes ook nog een keer aan........... 2 daarvan hebben het niet overleeft. Gaat leuk worden morgen Ze was vanochtend om 08.00 wakker en gisteravond lag ze gewoon optijd op bed (voor 20.00), maar sliep ze ook pas tegen 23.00 uur. Wat zou het toch zijn??? Vanochtend heeft ze in de auto 3 kwartier liggen slapen, de hele middag buiten aan het struinen geweest op het trainingsveld, en nog zo moeilijk doen met naar bed gaan.
gwen jij ook dikke knuffel he meiss. nou nieuwe kleding een maatje groter is ook niet erg zolang t maar lekker zit. en t jochie is nog zo jong en het afvallen ging tussen joenna en jaelian zo goed dat komt straks echt wel weer hoor. en een lichaam veranderd gewoon nadat je kinderen hebt gekregen. mn schoonouders vinden het heel erg maar meer dan mail contact heb ik niet. ze bellen niet. en ik bel ze ook niet. hun vinden dat hoe minder mensen ervan af weten het beter is anders worden we overspoeld met allerlei meningen wat alles warriger maakt. ik heb ze ff goed duidelijk gemaakt dat het voor mij dragelijker wordt om er over te praten en dat als iemand vraagt waar steef is zeg ik gewoon de waarheid ik ga er niet over zwijgen dan zou ik knettergek worden.
Klinkt alsof ze het een beetje in de doofpot willen stoppen, en voor de buitenwereld doen, alsof er niks aan de hand is: Jammer. Dit kun je ook niet "verzwijgen" op een gegeven moment komt het toch wel naar buiten/uit, en ja, iedereen heeft daar zo zijn eigen mening/kijk op. Kan ook heel verhelderend werken. Krijg je wel voldoende steun van je ouders? Dank je wel!! Voor Joënna's zwangerschap ging het afvallen goed, en inderdaad tussen Joënna & Jaëlian ging het ook goed. Alles zit nu op mijn buik, billen en benen. Baal daar zo vreselijk van. Ga eens bij het buurmeisje van Jorgen zijn zus informeren of zij nog steeds oppast. Zou lekker zijn als zij bijvoorbeeld 2x per week een uurtje of anderhalf kan oppassen, zodat ik het hardlopen of skeeleren weer kan oppakken.
Gods setti meid wat ik heb verdorie toch met jou te doen Pff dit is zo rot, ik kan me zo voorstellen hoe je wereldje ingestort is voor nu. Heb je al een goede vriendin ofzo erover gesproken? Fijn om daarbij je hart tekunnen luchten wellicht. Wat zwaar dat je gewoon met hem bespreekt over ' als hij niet meer met jr verder wil'. Dat is gewoon een nachtmerrie. En helemaal als ik lees hoe hij daarop reageerde.. Dst voor alles een oplossing is. Lekker dan. Er is toch geen ander ofzo in het spel he? Heb je dat wel gevraagd san hem? (dat zou geloof ik 1 van mijn eerste reacties zijn) Knuffel meis...
Ano, nog een paar dagn voor je vaders uitslag. Ik hoop zo op een goede uitslag!! Sterkte nog de komende dagen want hoe Dichterbij het komt, hoe spannender en moeilijker het wordt kan ik me voorstellen. Sterkte!! Gwen, meis toch, wat een avond weer. Poe...waar het door kan komen..geen idee. Uitproberen??? Kijken hoelang zij volhoudt met opblijven en wie er wint?? Geen id..maar ik bewonder je volhardenheid en dat je niet opgeeft en haar naar beneden haalt.