Gwenolyn: Weer een goede nacht gehad?! Setti: Pfff wat moeten jullie momenteel een ellende doormaken! Ik hoop echt dat het goedkomt. Maar vergeet je niet ook in hem te verdiepen? Kijk vader zijn is nu eenmaal anders dan moeder zijn. Zo vinden wij het ws veel erger om een dag zonder de kinderen te zijn als de mannen. Geld natuurlijk niet voor allemaal, maar je hoort het vaak zat. Voor jou is het logisch alles ernaar te schikken, dat doe je tenbslotte vanaf je baby geboren wordt. De man hoeft dat meestal een stuk minder want de moeder doet dat toch wel. En ook vooral omdat ze dat gewoon zelf doet.. Ik dnek niet dat Steef niet zomaar verandert omdat hij Lisanne tekort wil doen of niet wil zien. Maar gewoon omdat hij het misschien niet zo doorheeft en er een ander gevoel bij heeft. Snappie? Ik wil je hier niet mee kwetsen ofzo hoor, maar misschien wordt het makkelijker als je probeert hem iets meer te begrijpen en iets minder probeert hem net zo te laten veranderen als jij hebt gedaan. Want het is gewoon niet hetzelfde... Hopelijk snap je een beetje wat ik bedoel?! Ik bedoel het gewoon goed, maar ik denk dat het makkelijker voor je wordt als je juist iets meer zal begrijpen ipv alleen maar boos te zijn dat hij het niet zo als jij/ of zoals jij zou willen doet. En ik verdedig hem een beetje omdat ik vind dat we niet met zijn allen alleen maar heel negatief over hem hoeven te doen. Want hij is toch de man waar jij van houd en dat is niet voor niks! Dus ondanks deze giga dip heeft hij zat goeds anders waren jullie niet getrouwd.... Kussie: Fijn dat ze je helpt om weer een beetje van dat geplak af te komen. Als zulke afspraken voor jou nodig zijn, om je op weg te hlpen, prima toch? Dat is dan echt niet overdreven. Wij overleggen zulke dingen met onze man Dat is denk ik het enige verschil..
ik kan weg van mn werk wanneer ik wil zonder uren op te nemen maar zo zit ik niet in elkaar ik ben morgen vrij en zondag naar de efteling
penf ik probeer me juist konstant in hem te verdiepen met hoe het voor hem moet zijn en stel m ook juist vragen enz. en ik probeer hem niet te veranderen maar hij mag best eeen beetje inzet tonen. mn leven ging prima tot hij hier mee kwam en hij doet altijd al zn ding dus dat kan t niet zijn.
@ Boomie: Pffffffff meid dat zijn ook vermoeiende nachten. Hopelijk is de "fase" snel afgelopen. Dit breekt je gewoon op. Melatonine schijnt vanaf 2 jaar gegeven te mogen worden. De dosering die je gewoon bij een DA, kruidvat etc. koopt schijnt heel laag te zijn. Alleen op recept kun je sterker spul krijgen. Klopt, zit inderdaad geen melatonine in. Je kunt het altijd proberen: Nee heb je, Ja kun je altijd krijgen. @ PenF: Hoe bevalt je leven als getrouwde vrouw @ Setti: Ooohhh, lekker naar de efteling!!! @ Hier: Kleine vriend is druk bezig met draaipogingen te doen. Hij heeft nu door dat hij zijn Hollandse welvarende kadetten mee moet draaien, alleen blijft hij nog op zijn schouders steken. Vanavond in bed ook druk bezig om te draaien, maar lukten hem iedere keer net niet. Op een gegeven moment gaf hij het maar op, en is zo in slaap gevallen. Ook kan hij gillen. De eerste keer schrok ik me het ongeluk. Dacht dat er heel wat aan de hand was, maar hij lag heerlijk te gillen.
@Superschattig. Kan het me nog goed herinneren, dat draaien, maar het wil niet lukken. Loopt de ontwikkeling een beetje gelijk met Joënna eigenlijk? Ik heb gisteren ook nog die sleepzz gekocht, bij de Etos krijg je nu 3 euro korting, dat scheelt. Maar ze nam een slok en vond het erg vies en daarna wilde ze niet meer. Ik heb het een beetje in de chocomel gedaan, maar die dronk ze niet op. Hoe doe jij dat? Ze heeft wel de hele nacht doorgeslapen trouwens, zal toeval zijn van die 5 ml.
Nou ik heb mijn nacht wel weer gehad Gisteren Joënna mega drama geschopt met naar bed gaan. Zo heftig dat zelfs Jaëlian er wakker van is geworden (tis maar 1 avond goed gegaan). Zelf ben ik om 21.30 naar bed gegaan. Rond 23.00 kwam Jaëlian voor zijn 5de fles: Prima, flesje gegeven en slapen. Tegen 02.00 kwam Jaëlian. Hij had zich boven zijn dekens uitgewurmt. Speentje erin, en weer slapen. Rond 02.30 kwam Joënna: Huilen, schreeuwen, en niet meer willen slapen. Na een half uur geprobeerd te hebben, maar bij ons in bed genomen (ben kapot van slaap gebrek). Nou echt niet willen slapen................ Tegen 04.30 kwam Jaëlian weer, en toen is Joënna was gaan slapen. Jaëlian wilden ook niet meer slapen, dus flesje gegeven, en toen is hij nog wel een uurtje gaan slapen. Stipt om 05.30 kwam hij weer. Rond 06.00 Joënna wakker gemaakt, nou wat een drama: Niet uit bed willen, alles van de commode afgetrapt (staat een mandje op met allerlei verzorging spulletjes erin, dus kon olie van het pakket afhalen) omdat ze geen schone luier om wilden, wilden niet aankleden: Helemaal niks. Normaal wil ze heel graag naar het KDV, maar het was gisteren 1 drama, en vanochtend weer Jorgen komt pas morgen thuis. Ga voor vanavond mijn schoonzus vragen of zij Joënna op bed wil liggen. Ik trek het niet meer.
hier ff een kort nachtje voor mij hihi. ik had mn schoonouders uitgenodigd voor een bak koffie en die kwamen dus gepraat over alles enz. onder het genot van 3 flessen wijn dus ieder een fles bijna ze gingen om 23.30 weg en ik nog ff een sigaretje gerookt buiten en stond te draaien op mn benen hihihihihi. vervolgens wilde ik naar bed gaan kreeg ik t gordijn niet dicht want een zo'n ding zat niet meer bovenin zo'n rollertje dus ik met mn zatte harses op de keuken trap om dat ding er weer in te doen . eenmaal gordijnen dicht, trap opgeruimd en liggen nou ik viel letterlijk gelijk in slaap en werd 5 min voor de wekker wakker. maar nu gelukkig nergens last van
@Setti; hihi, ook wel eens lekker, even doorzakken. In ieder geval fijn dat je er niet veel last van hebt gehad. Hoe was je dag verder? @Gwen; ik wens je álle rust van de wereld voor vannacht!!! Tis je zo gegund..
@ Setti: Dat klinkt als een avond die je even nodig had!! mare....... zo met je wijnhoofd op een trapje te gaan staan........ @ Boomie: Thanks!! Jeetje, Jaëlian vandaag precies 4 maandjes oud. Vind het maar weer akelig snel gaan Meiden, trusten, ik duik mijn bedje in. Pijp is een beetje leeg voor vandaag. Op mijn werk ook hartstikke druk, allemaal nieuwe mensen in te werken, dus moet goed mijn hoofd erbij houden en gebruiken.
@Gwen; nou zeg; jeetje wat gaat dat snel inderdaad!! @hier; ongesteld :x Ber er zo wat klaar mee aan het worden, nu alweer een jaar bezig en 1 miskraam verder. Op zich vind ik het niet eens zo erg op te moeten wachten, ik ben pas 30. Maar ik heb steeds meer last van pms. Stemmingswisselingen, borsten doen pijn, opgeblazen, vette huid, hoofdpijn.... Daar ben ik zo onderhand wel klaar mee ja. Ik ga maar eens weer ovulatietesten bestellen, ben 1 a 2 dagen te vroeg ongesteld geworden deze keer. En de temperatuurmeter ligt al op mijn nachtkastje die ga ik ook een maand gebruiken. Mochten we dan over een tijd naar de huisarts gaan, hebben we er tenminste alles aan gedaan!
Ano: Hoe waren de uitslagen van je vader?! Setti: Sorry ik denk dat ik je verhaal dan misschien een beetje verkeerd opvatte... Klinkt als een goede avond met 3 flessen wijn Dat kan sowieso niet zo verkeerd zijn haha Gwenolyn: Pfff meid, ik kan me voorstellen dat je helemaal gek wordt van slaapgebrek met zulke nachten. Dat is toch ook niet normaal meer! Pff hoop echt dat dat snel eens beter zal worden voor jullie! Booomer: Jeetje meid wat balen weer. Hopelijk gaan de ovutesten enzo een beetje helpen! Hier: Nou vandaag begonnen met Florine het duimen af te leren, hopelijk gaat het lukken. Ze kwijlt zoveel, moet daar al voor naar logopedie vanaf deze week, dus ja die zal heus zeggen dat die duim echt weg moet! Nu maar duimen
@ Ano: Al iets over de uitslag van je vader gehoord? @ Boomie: Balen meid. Misschien dat het inderdaad met ovu testen en tempen wel lukt om zwanger te worden. Kan me zo goed voorstellen hoe frustrerend het moet zijn. Sterkte!!! @ PenF: Succes met het afleren!!! Hier 1 die met haar duim vergroeid is. Denk dat ik maar eens ga beginnen om haar knuffel boven in bed te laten liggen. Dan duimt ze ook al een heel stuk minder. Ben heel benieuwd wat de logopediste kan doen aan het kwijlen. Ik had het laatst bij het CB ook over Joënna haar gekwijl, maar die moet nog 2 kiezen krijgen. Ik hoop dat als die door zijn, het kwijlen een keer gaat ophouden. Ze draagt nog regelmatig dribbibs voor het kwijlen. Ja, het slaapgebrek begint af en toe echt zijn tol te eisen. Word er soms zo vreselijk giechel van. Donderdag zelfs bijna in slaap gevallen tijdens het werk. Was met een nieuwe aan het meekijken, en voelde me zo weg glijden @ Hier: Afgelopen nacht best goed gegaan!! Lag zelf al binnen 5 minuten te slapen. Tegen 23.30 kwam Jaëlian voor een fles, rond 02.00 voor een speentje, en tegen 04.30 weer voor een fles en om 06.00 waren ze beiden wakker Jaëlian draait!!!. Precies met 4 maanden en 1 dag. Hij is al een paar dagen druk aan het oefenen, en vanochtend lag hij in de box weer op zijn buik. Dacht dat het per ongeluk was gegaan. Draai en terug en voordat ik me omgedraaid had, lag hij alweer op zijn buik!!! Zo leuk om te zien.
Mogguh Ja we hebben woensdag de uitslag al gekregen, maar had t hier nog niet gepost, niet zo,n behoefte aan. En dat is echt niet boos bedoeld, echt waar niet, maar had hier een ruime week geleden een heel verhaal gepost erover, en niemand reageerde, en niet dat dat hoeft, begrijp me niet verkeerd, ik reageer ook niet altijd overal op, maar nou ja, daardoor had ik er dus niet zon behoefte aan nog, ik bedoel ja wil jullie er niet mee lastig vallen ofzo, en er was/ is ook zon rotsituatie bij setti en nou ja... Maar zal zo ff me stukje van donderdag bij t andere topic copieren Boomie jee meid kloote hoor, kan me voorstellen dat je nu echt gaat balen.maar idd ovulatietesten zijn ideaal, die had ik vanaf t begin al.en anders ga je binnenkort naar de ha? Succes Penf ok nou succes, duimen afleren is best moeilijk denk ik, ik heb t tot me 16egedaan...maar waarom kwijlt ze dan zoveel?gingen jullie nog op huwelijksreis eigenlijk? Setti fijn dat de avond met je schoonouders zo leuk was.hoe gaat het verder met je? Stf nog gehoord? Jedalin, alweer terug?hebben jullie het leuk gehad? Gwen fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad, hopelijk blijft dat nu ff zo, want slaap hebben we allemaal hard nodig!jorgen ook weer thuis? Xxx
In de rechternier zit een tumor met uitzaaiingen naar de longen en waarschijnlijk lever. De bedoeling is nu dat de rechternier wordt weggehaald( mits de linker helemaal gezond is) maar de anesthesist en de longarts moeten eerst beslissen of hij de operatie aankan...mijn vader heeft namelijk copd, en is daardoor erg kortademig, en tja hij moet wel in goede gezondheid zijn hiervoor. Aankomende dinsdag moet hij terug en krijgt dan nog een uitslag van zijn bloed en urine ( worde bepaalde waardes en lichamelijke gesteldheid gecontroleerd) de maandag daarop gaan z beslissen of hij wordt geopereerd, maar die afspraak proberen we te vervroegen.... Wat ze verder met de uitzaaiingen gaan doen is me nog niet echt duidelijk, maar volgens mij medicijnen?!
Ano dat is inderdaad niet leuk als er niet gereageerd word! Ik vind het een heftige uitslag! Mijn hemel. Hopelijk is zijn linker nier niet aangetast en is hij gezond genoeg voor de operatie. Weten ze ook al in hoever de uitzaaiing naar zijn longen en lever is? Logisch dat jullie de afspraak naar voren willen halen. Jorgen is rond het middaguur thuis gekomen. Hahahaha, hij is inderdaad snel. 2 weken eerder als zijn zus, en die vond ik al snel.